Moi!
Eli minun pitäisi maksaa jotenkin lasku käteisellä. Onnistuuko tuo siten, että menen vain vaikka OP:n konttoriin, ojennan laskun ja rahat pankkitädille ja hän hoitaa loput? Eli laskun voisi maksaa noin anonyymisti ilman omaa tiliä tai henkilöllisyyttä? Tai henkkarit näytän toki tarvittaessa ,mutta omaa tiliäni en tuohon sotke.
Kiitos :)
Laskun maksaminen pankissa
13
6985
Vastaukset
- entinen pankkineiti
Hmm, tuosta voisi päätellä, että olet maksamassa sakkoja tms. Juu, kyllä laskun voi maksaa käteiselläkin, mutta varaudu siihe, että nappaavat aika ison palvelumaksun siitä.
- laskuamaksan
Kiitos!
No oikeastaan tiliäni valvotaan, joten tämän maksun hoitaisin mielummin salassa valvojilta :) Eli en ole vielä täysi-ikäinen. - tyhmä sammon asiakas
laskuamaksan kirjoitti:
Kiitos!
No oikeastaan tiliäni valvotaan, joten tämän maksun hoitaisin mielummin salassa valvojilta :) Eli en ole vielä täysi-ikäinen.Sattuiskohan joku samalla osata neuvoa, mitä Sammossa veloitetaan samasta palvelusta? :D
- Ryöstöäkö??
tyhmä sammon asiakas kirjoitti:
Sattuiskohan joku samalla osata neuvoa, mitä Sammossa veloitetaan samasta palvelusta? :D
palvelumaksut huimaa "tavallisen meikämannen" päätä,jos joutuu mennä tiskille maksamaan jotain laskua..pankista riippuen,tilisiirto kassalla maksaa 6-9€/kpl! Kuka vaan kehtaa enemmän pyytää..et millään ei oo mitään väliä enää,-menet maksamaan vaikka jotain 5€ laskua,niin siitä otetaan parhaimmillaan 9€ palvelumaksua!
- Maksaa
tyhmä sammon asiakas kirjoitti:
Sattuiskohan joku samalla osata neuvoa, mitä Sammossa veloitetaan samasta palvelusta? :D
Löytyy kyllä ihan Sampopankin nettisivuiltakin:
"Laskunmaksu kassalla tilisiirrolla tai käteisellä ei sisälly asiakaspakettiin.
Laskunmaksu tilisiirrolla maksaa 4 e/lasku.
Laskunmaksu käteisellä maksaa 6 e/lasku."
Ei tosiaan kannata muuta kuin jos on oikeasti jotain salattavaa. - pankkipankki
Eio onnistu anona. Kerro ihmeessä missä onnistuu
- nerdfgugko
Entäs jos on esim henkkarit vanhentunu ja joutuu odottaa pari viikkoo uusia, niin ei voi siis maksaa enää nykyään laskuja pankissa edes käteisellä!?!.
- rahanpesijä
Kyllä, periaatteessa. Toki jos on jostain tärkeästä laskusta kyse, jolla on kiire, niin sen voi varmaan maksaa ilman henkkareitakin. Mutta periaatteessa, aina kun maksat käteisellä, niin pitää todistaa henkilöllisyys. EU:n määräyksestä, kuinkas muuten, se rahanpesudirektiivi, nääs..
- nomorepay
Eikös ärrällä saa maksettua maksut. Maksaa 3e/lasku ja pitää olla sitten henkkarit.
Sitten tietenkin vieraalla paikkakunnalla toisen pankin konttoriaa. Mutta kyllä ne varmaa katsoo vinoo sellaista, joka menee maksamaan laskua tuolleen. Oli tilanne mikä vaan....- nomorepay
ps.
Tiosta kun ap. kertoo tilinsä valvonnasta. Kyse on sit kait edunvalvonnasta ja sillonhan ei periaatteessa ole muuta kuin käteisellä maksamista, koska harva edunvalvonnassa oleva ei voikkaan maksaa laskuja.
toinen vaihtoehto on ap. ikä, onko edes täysikäinen.....
- Poijju
nykyaikana, kun on netissäkin kaikenlaisia liittymismaksuja erilaisiin palveluihin yms, niin vähänkään omaa tietoturvaansa tai yksityisyyttään kunnioittava haluaa näiltä suojautua.
Eli onko siis niin, että esim tällaisiin tilanteisiin paras mahdollinen "suoja" on mennä pankkiin ja maksaa tällainen maksu käteisellä?- Teoria-ja-käytäntö
Haluaisin vain nähdä sen nettipalvelun joka hyväksyy että liittymismaksu suoritetaan heidän pankkitililleen. En ainakaan ole ikinä sellaiseen törmännyt. Maksu yleensä luottokortilla tai PayPalilla.
- Poijju
eli sepäs tässä suuri ongelma onkin. Pakotetaan antamaan korttitunnukset!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745