X Factor - Pelkkää paskaa

6915

Pelkkää paskaa koko sarja. Täys kopio Idolssista, ei mitään muuta. Ja ne tuomarit... huoh. Varsinki se kalju tatuoitu jätkä päästää jatkoon muijan, jos vaan vähänkään on hyvännäköinen, lauluäänellä ei oo mitään välilä. Paska sarja, mutta sitähän tässä sopi odottaakkin.

10

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 64uy

      Surkealta vaikuttaa...

      • :(

        Mutta minulla oli kyllä jotai odotuksiakin ohjelmasta, koska pidin Idolssista. Mutta nämä tuomarit eivät omaa X-factoria itse ollenkaan. Etenkin se kalju pizzakuski siellä - arvostelee pelkkää ulkonäköä, omaa 5-vuotiaan ajatusmaailman eikä ymmärrä laulamisesta yhtään mitään. Joku räväkkä tyyppi - sitä tässä on varmaan haettu. mutta meni pieleen. Tämä ressukka on vaan tyhmä.
        Lindallakaan ei ole minkäänlaista arvostelukykyä laulamisesta - mutta kateus nuorten kauniiden naisten suhteen on sika selvä.


      • Turhia tyyppejä joo
        :( kirjoitti:

        Mutta minulla oli kyllä jotai odotuksiakin ohjelmasta, koska pidin Idolssista. Mutta nämä tuomarit eivät omaa X-factoria itse ollenkaan. Etenkin se kalju pizzakuski siellä - arvostelee pelkkää ulkonäköä, omaa 5-vuotiaan ajatusmaailman eikä ymmärrä laulamisesta yhtään mitään. Joku räväkkä tyyppi - sitä tässä on varmaan haettu. mutta meni pieleen. Tämä ressukka on vaan tyhmä.
        Lindallakaan ei ole minkäänlaista arvostelukykyä laulamisesta - mutta kateus nuorten kauniiden naisten suhteen on sika selvä.

        Näin olin kuulevinani ohjelmasta, että toimi ennen P***okaupan myyjänä ja myöhemmin lähti opiskelemaan ja lähinnä tunnetaan NRJ-Aamujouontajan. Siis se Rene jos sitä meinaat.

        Ja jos tuomaristo ei oo ammattitaitoinen niin mitä sanot tän kaverin saavutuksista
        Gugi Kokljuschkin yksi tuomareista. On työskennellyt mm. monien suomalaisten huippu artistien kuten muistaakseni Kari Tapion kanssa. Hän myös oli yksi alullepanija Apocalyptican menestykselle huomaten heidän lahjakkuutensa jo kun he soittivat Celloilla Metallicaa.


      • Realismin kannattaja
        Turhia tyyppejä joo kirjoitti:

        Näin olin kuulevinani ohjelmasta, että toimi ennen P***okaupan myyjänä ja myöhemmin lähti opiskelemaan ja lähinnä tunnetaan NRJ-Aamujouontajan. Siis se Rene jos sitä meinaat.

        Ja jos tuomaristo ei oo ammattitaitoinen niin mitä sanot tän kaverin saavutuksista
        Gugi Kokljuschkin yksi tuomareista. On työskennellyt mm. monien suomalaisten huippu artistien kuten muistaakseni Kari Tapion kanssa. Hän myös oli yksi alullepanija Apocalyptican menestykselle huomaten heidän lahjakkuutensa jo kun he soittivat Celloilla Metallicaa.

        Tämä vanha patu voi ollakin ammattitaitoinen, mutta se ei tee hänestä hyvää tuomaria tähän formaattiin. Hänen ulosantinsa on, miten sen nyt nätisti sanoisi, aneemista.


    • MAHTAVAA PASKAA

      TÄMÄHÄN ON MAHTAVAA PASKAA!

    • men ja tiedä

      Viime Idols oli pelkkää rahastusta ainakin Suomessa. Ei voitu eders yhtä vaivaista koelaulua näyttää netissä ilmaiseksi kun taas Ruotsissa samaan aikaan tulleella Idosl kaudella joka koelaulun näki ilmaiseksi.

      Toinen mikä vie voiton X Factorissa on se, että koelauluja näytetään paljon enemmän tv:ssä kuin Idolsissa, jossa tuli vain muutama koelaulu per jakso.

      Sano sinä vaan Idolssin kopioksi, mutta X factor on saman tyypin Simon Cowelin formaatti kuin Idols. Eikä kuitenkin ensiksi ollut Popstars ennen Idolsiakin. Ei Idolssissakaan mitään vikaa, mutta sitä en ymmärrä miksi viimekaudella kaikki piti maksaa netissä. Ei voinut yhtä vaivaista koelaulua edes ilmaiseksi katsoa Suomessa.

      Enkä väitä, että X factor olis huippu, mutta posiitiivinen ilmestys se on ollut tähän mennessä. Nähtäväksi jää tekeekö tuomaristo enemmän hyviä valintoja kuin Idolssissa jne...

      • Realismin kannattaja

        American Idol ei ole Cowellilta lähtöisin, vaan Simon Fullerilta....


    • tyttö^^

      se yks nainen oli kaunis,mutta sen silmät seisoi oudosti :D
      renne on ääliö ja tää ohjelma on surkeeee.

    • Kommunikaattorimaattori

      Minä todella odotin sarjan alkua. No, unohdin tietysti katsoa ensimmäisen jakson, mutta katsoin viimeksi. Kyseessähän oli tämä jakso, jossa Renne olisi päästänyt naisen jatkoon, ilmeisesti lähinnä vain ulkonäöstä johtuen.
      KAMALAA. Kertoo TODELLAKIN tuomareiden tasosta!
      Lindalla sentäs jonkinlaista musiikkitaustaa, samoin Gugilla. Mutta hekin ovat persoonina täysin nouppareita.
      Suomen idolsissa on ollut joka kaudella mielenkiintoisia tuomareita. En esimerkiksi tiedä, mitä taustaa Jone Nikulalla on musiikkiin, mutta jo se persoona kertoo, että tämän ukon kanssa ei leikitä. Sama kun Simon Cowell.
      Tuomaristolta siis toisin sanoen puuttuu USKOTTAVUUS. Cowellin kaltaiset heput tekevät ohjelmaa sillä mielellä, että "MINUN perse on lankulla, jos tämä tyyppi ei myy levyjä". He tulevat työskentelemään artistin kanssa tulevaisuudessa ja pitävät sen mielessään. En tiedä, tuleeko Gugi tekemään töitä tulevan X-factor-voittajan kanssa, mutta ainoa yhteys mikä Rennellä tulee heppuun olemaan on se, että hän haastattelee häntä ehkä tulevaisuudessa. Ehkä Lampeniuskin vaan etsii roudaria viululleen.

      • x factor boikottiin.

        X Factor aivan paska nii säälittävii tuomareita et huhhu!....idols takas kiitos.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      201
      4783
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      279
      2912
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      211
      1480
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1186
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1154
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1081
    Aihe