asiantuntemukseen. Eilenkin yksi - ulkoisesti pelle - mutta loistavaääninen kaveri sai Simonilta haukut, mutta onneksi kolme muuta pitivät häntä loistavana laulajana. Kaverin äänihän oli persoonallinen kun hän veti todella vaikeaa biisiä I head it through te Grapewine. Ei tyytynyt vain lallattamaan läpi ja fraseeraamaan kaamesti niin jotkut esiintyjät..
joskus vaikea uskoa Simon Cowellin
nystagmus
2
401
Vastaukset
- oiuytr
oli täysveto koko ohjelmalle ja tuomarit ovat todella epävarmoja omasta seksuaalisuudesta että poistuivat paikalta. Epäilen itse että herra Simon on kaappihomo. Jos bikinityttö oli yliveto niin bikinipoika oli aliveto? Kyllä poika voi käyttää bikinejä jos niin haluaa, ei sitä ole missään laissa kielletty.
- slipknot 100%
olen aivan samaa mieltä olen itse poika ja käytän joskus bikinejä tosin sillon kun porukat ei ole kotona.tykkään paljon bikineistä sen takia koska ne pitää sitoa kiinni :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 741114
- 751111
- 481004
Miltä se tuntuu
Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s104958- 51935
- 33717
- 49704
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?34607- 50590
Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118557