Ei millään pahalla, mut....

outzak

Tuo on pirullinen puheenaloitus!

Tuon aloituksen jälkeen tulee kauniiseen asuun puettuja haukkuja.

Jotkut ihmiset käyttävät tuota aina......

Mut kyl se on niin, että jos joku aloittaa puhumisensa sanoilla:"Ei millään pahalla, mut.....", niin se tarkoittaa nimenomaan että PAHALLA, haluan morkata sinua, mut kuitenkin sivistyneesti.

Asiasta kuudenteen.
Mulla on ollut tänään ihan loistavan hyvä päivä!! Hääpäiväkin ja kaikkee.....ja muutenkin on ihan ihmeellisen hyvä olo....!!:)

Kohta miä kohta melkein lennän.....:)

Huonontakaa miun päivää pian!;)

21

174

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että sitä huonontaa haluisin - ihana kun oot niin iloinen ja onnellinen :)

      • outzak

        kun toivoin jotain vähän mataloittavaa....

        Jotenkin mieletön olo....:)


      • outzak kirjoitti:

        kun toivoin jotain vähän mataloittavaa....

        Jotenkin mieletön olo....:)

        nauti ystävä hyvä nyt siittä olostasi :)


      • outzak
        iinamari kirjoitti:

        nauti ystävä hyvä nyt siittä olostasi :)

        Jotenkin tuntuu että tarvitsisin jo tasaannusta... Miä en oo tottunut olemaan näin onnellinen...:)


      • outzak kirjoitti:

        Jotenkin tuntuu että tarvitsisin jo tasaannusta... Miä en oo tottunut olemaan näin onnellinen...:)

        se on kyllä semmonen olotila että siihen tottuu aika nopsaan...ja sitten ei sitä tasaannutusta haluakaan enää :)


      • outzak
        iinamari kirjoitti:

        se on kyllä semmonen olotila että siihen tottuu aika nopsaan...ja sitten ei sitä tasaannutusta haluakaan enää :)

        haluan normalisoitua!:)

        Nyt on liian hyvä...


        Haukkukaa nyt miua!!

        Miä haluun takaisin siihen entiseen normaaliin masennukseeni......!
        Pelottavaa olla näin onnellinen....


      • outzak kirjoitti:

        haluan normalisoitua!:)

        Nyt on liian hyvä...


        Haukkukaa nyt miua!!

        Miä haluun takaisin siihen entiseen normaaliin masennukseeni......!
        Pelottavaa olla näin onnellinen....

        mulla alakaa ajatusta tahmoa ihan kunnolla - taitaa uni olla tulossa takas :)


      • outzak
        iinamari kirjoitti:

        mulla alakaa ajatusta tahmoa ihan kunnolla - taitaa uni olla tulossa takas :)

        Mut jos jaksaisit vielä laittaa sen, minkä miä laitoin siulle, sille armaallesi.... Miä oon ihan varma että hän nauraisi....:)

        Sen verran luulen tuntevani.....:)


      • outzak

        not my life...

        My life is so much better...

        I know that my life isn't perfect, but I enjoy every minit in my incomplete life....:)


    • Ofelia.O

      toivotan sulle oikein paljon onnea hääpäiväsi johdosta täältä lumipyryn keskeltä. Paljon onnellisia vuosia myös tästä eteenpäinkin.Kiva, kun sulla on ollu mukava päivä, kaikilla ei tunnu täällä huuhaalla kovinkaan usein niitä hyviä päiviä olevan. Aina on joku ryppy otsainen jossain välissä pilaamassa myös muiden päivää. Aika harvoin sattuu kohdalle noin positiivistä tekstiä.Tuli ihan itsellekkin sellanen hyvä olo, vaikka ei tässä sen kummempia ilon aiheita oo ollu.No ei mulla mikään paha päiväkään ole ollu, mut sellasta tasasta vaan, niin ku yleensäkkin. Ei suuria nousuja, eikä laskuja.Onnihan muodostuu loppujen lopuksi aika pienistä asioista.

      • outzak

        Kahdeksan takana, ties kuinka monta eessä.....:)

        Perjantaina tulee täyteen 13 vuotta siitä kun me rakastuttiin....voiiii miten nuoria me oltiinkaan...

        Ihana fiilis päällä edelleen....:)))


      • Ofelia.O
        outzak kirjoitti:

        Kahdeksan takana, ties kuinka monta eessä.....:)

        Perjantaina tulee täyteen 13 vuotta siitä kun me rakastuttiin....voiiii miten nuoria me oltiinkaan...

        Ihana fiilis päällä edelleen....:)))

        tietäisitpä kuinka monta vuotta mulla on takana!! Tehän ootte nuoripari vielä.


      • outzak
        Ofelia.O kirjoitti:

        tietäisitpä kuinka monta vuotta mulla on takana!! Tehän ootte nuoripari vielä.

        vielä yhdessä ja sovussa, niin kerro vuosimäärä heti!

        Miä olin neito kauneimmillaan, kun me tutustuttiin ja rakastuttiin....


      • Ofelia.O
        outzak kirjoitti:

        vielä yhdessä ja sovussa, niin kerro vuosimäärä heti!

        Miä olin neito kauneimmillaan, kun me tutustuttiin ja rakastuttiin....

        yhdessä ollaan edelleen, mut nyt kyllä rupes nolottaa se vuosimäärä......Nooo näin meidän kesken. Se on yli 30 vuotta, että pistähän paremmaksi.


      • ?
        Ofelia.O kirjoitti:

        yhdessä ollaan edelleen, mut nyt kyllä rupes nolottaa se vuosimäärä......Nooo näin meidän kesken. Se on yli 30 vuotta, että pistähän paremmaksi.

        hääpäivän yö Huuhaalla?????


      • outzak
        Ofelia.O kirjoitti:

        yhdessä ollaan edelleen, mut nyt kyllä rupes nolottaa se vuosimäärä......Nooo näin meidän kesken. Se on yli 30 vuotta, että pistähän paremmaksi.

        pistän! Vielä tulevaisuudessa.....:)

        Miksi nolottaa?? Luulet vissiin että ajattelen et oot vanha ja ettei kiinnosta....

        Päinvastoin! Kiinnostaa entistä enemmän....:)

        Kyl miä haluan tietää, miten suhde kestää vuosikymmeniä...:))
        Kirjoittele mulle: [email protected]


      • Ofelia.O
        ? kirjoitti:

        hääpäivän yö Huuhaalla?????

        vain.Tosin se hääyö on kyllä vietetty jo kauan sitten.


      • outzak
        ? kirjoitti:

        hääpäivän yö Huuhaalla?????

        oliko tää mulle, mutta vastaan, että näinkin voi häämuistojen juhlan viettää... Kun miehellä on töitä.. Kertooko mitään, että miun mies ajaa mm. noita lumia työkseen....:)


      • Ofelia.O
        outzak kirjoitti:

        pistän! Vielä tulevaisuudessa.....:)

        Miksi nolottaa?? Luulet vissiin että ajattelen et oot vanha ja ettei kiinnosta....

        Päinvastoin! Kiinnostaa entistä enemmän....:)

        Kyl miä haluan tietää, miten suhde kestää vuosikymmeniä...:))
        Kirjoittele mulle: [email protected]

        mua nyt oikeestaan nolota, oikeestaan oon ylpee paremminkin, että meidän yhdessä olo on kestäny näin kauan.Tyynet ja myrskyt on kestetty yhdessä. Kaikenlaista on matkan varrella ollu, mut aina ollaan selvitty.Nuoria oltiin, kun alettiin seurustelemaan, eikä kukaan varmaan silloin uskonu, että näin kauan yhdessä ollaan.16 olin ja mies 20. Oi sitä aikaa, kun kaikki oli vielä edessäpäin.Aika harva nykyisin pääsee noihin lukemiin avioliitossa.Sitähän erotaan heti ensimmäisen vastoinkäymisen tullessa.Asioista puhuminen ja toisen huomioon ottaminen on tosi tärkeetä. Sen kun muistaa, niin pääsee pitkälle.Kiva, kun vastasit mulle, etkä säikähtäny noita numeroita.No en mä nyt vielä ikäloppu kuitenkaan oo. Eihän 50 oo vielä nykysin vanha.Mut en mä osaa kyllä neuvoo noissa suhde asioissa....Oon tällänen tavallinen tallaaja vaan.


      • outzak
        Ofelia.O kirjoitti:

        mua nyt oikeestaan nolota, oikeestaan oon ylpee paremminkin, että meidän yhdessä olo on kestäny näin kauan.Tyynet ja myrskyt on kestetty yhdessä. Kaikenlaista on matkan varrella ollu, mut aina ollaan selvitty.Nuoria oltiin, kun alettiin seurustelemaan, eikä kukaan varmaan silloin uskonu, että näin kauan yhdessä ollaan.16 olin ja mies 20. Oi sitä aikaa, kun kaikki oli vielä edessäpäin.Aika harva nykyisin pääsee noihin lukemiin avioliitossa.Sitähän erotaan heti ensimmäisen vastoinkäymisen tullessa.Asioista puhuminen ja toisen huomioon ottaminen on tosi tärkeetä. Sen kun muistaa, niin pääsee pitkälle.Kiva, kun vastasit mulle, etkä säikähtäny noita numeroita.No en mä nyt vielä ikäloppu kuitenkaan oo. Eihän 50 oo vielä nykysin vanha.Mut en mä osaa kyllä neuvoo noissa suhde asioissa....Oon tällänen tavallinen tallaaja vaan.

        neuvoja tarviikkaan... Haluaisin muuten vain jutella parisuhdejutuista.....

        Miä olin 17 kun me "löydettiin" toisemme ja kaikki oli heti ihan selvää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1527
    2. 41
      895
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      886
    4. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      819
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      59
      818
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      788
    7. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      745
    8. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      48
      729
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      729
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      682
    Aihe