Suurkiitos kun kukaan kusipää ei viitsinyt tulla auttamaan toisessa ketjussani, joten piti kuukausi kaivaa netistä kaikkea paskaa kunnes lopulta sitten hokaisin että se tiedosto joka uudelleenasentuu PnP:n kautta voidaan poistaa.
Jos muille avuttomille jotain hyötyä sois niin vinkki:
Siellä Laitehallinnassa menet sen rikkinäisen ajurin kohalle ja painat ominaisuudet, sitten meet Tiedot -osioon. Tämän jälkeen haet sieltä INF-nimen, sinne ilmestyy sen tiedoston nimi joka pitää poistaa.
Se .INF tiedosto sijaitsee kansiossa %windir%\inf josta poistat kyseisen tiedoston ja sen .PNF tiedoston myös samalla nimellä. Helpoin keino poistaa siis on mennä suorita -> cmd komennolla sinne komentokehotteeseen ja sitten kirjoittaa tuo cd %windir%\inf. Sitten vaan del . Jos käyttöoikeudet ei riitä, mene Käynnistä -> Apuohjelmista "Suorita järjestelmänvalvojana".
Toimimattomien ajureiden poisto
QffT
3
679
Vastaukset
- kattikassa
tuo kaava näytönohjaimen ajuriin? Kun poistaa ajurit niin aina kun käynnistää niin vista alkaa väkisin asentaa niitä takaisin. Epäilen kyllä että koko näyttis on rikki mutta vois vielä kokeilla.
- QffT
Kyllä tuon pitäisi estää tuon väkisin asentamisen. Saattaa tietenkin olla että siellä olisi enempi nuita vanhempia ajureita joten toistamiseen sitten samaa prosessia.
- muista tämä
Täällä autetaan vapaaehtoisesti eikä kusipäiden vaatimusten mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066