sedun ja halpahallin alueella kaksi sormusta. toinen on valkokultaa ja kultaa oleva 3timanttinen sormus,toinen ohut kultaa oleva timatti sormus sormuksilla on tunnearvoa ja vihjeitä otetaan vastaan LUVASSA MYÖS LÖYTÖPALKKIO! vasikoinnistakin maksetaan.
KADONNUT!!
19
1329
Vastaukset
- en tiedä
mitä tarkoitetaan "vasikoinnistakin maksetaan" ??
- mirri kans
on sormukset löytänyt?
- pete.
Joku oli tiputtanut mahottoman suuret rintsikat siihen parkkipaikalle.
- hulahula vings
pete. kirjoitti:
Joku oli tiputtanut mahottoman suuret rintsikat siihen parkkipaikalle.
poliisilaitokselle, vai puitko ylles?
- mimmi myllykoski
juu eipä ole ei
- myllykoski mimmi
Vasikointi = toisen ilmiantaminen
- äijä T.H
vakuuttanut sormukset vai kuuluuko ne kotivakuutuksen piiriin. Ovat melko tyyriitä noi timanttisormukset. Ostin muijalle 10-vuotis hääpäivälahjaksi ja siinä oli vaan yksi timantti, maksoi 2800 euroa. Pitäiskös mun muuten ostaa niille oma vakuutus vai korvaako kotivakuutus, jos katuaa. Olen seurannu ku se ottaa sormukset pois ku se laittaa käsivoidetta. Hoitoalalla tyäskentelevänä se joutuu usein käsiä pesemään ja niitä voitelemaan. Tuli vaan mieleen kun luin tätä ketjua, voisko joku ystävällinen kertoa joka tietää. Kuitit sormuksien hinnoista on tietty tallella ja timantin aitous-ja puhtaustodistus.
- myllykoski mimmi
nii en oo kyl ajatellu korvaako kotivakuutus....kiitti vinkistä...joo itte oon keittiöllä ja laitoon ne housujen taskuun kun tein taikinaa koulun pihalle ovat ilmeisesti pudonneet ehkä ne keväällä löytyy mutta jos joku saa hyvän mielen toisen kihlasormuksen ottamisesta niin ei muutakun jep jep... :( ei ne ihan noin kalliita ollu....kihlat saa uudet mutta mumman perintosormus oli samassa että se harmittaa kuitenkin yli 30v vanha sormus ja mumma on jo siirtynyt rajan ulkopuolelle...niin harmittaa pirusti....
- yksityisvasikka
Taisi nuo rintaliivit kadota samassa rytinässä? Entä jos vasikoinkin ukollesi?
- Teija-X
Löytyikö sormukset?
- korvauspäällikkö
Vakuutus ei korvaa sormusten kadottamista, putoamista tai hukkaamista.
- ooshjd
Voi kun opettelisit ensin nua oikeenkirjootussäännöt.
- korvauspäällikkö
Opeta sinä. Kerro mikä on väärin.
Tai oikeastaan voit opettaa vakuutusyhtiötä, koska olen lainannut kirjoitukseeni vakuutusehtoja
- Anonyymi
Löytyikö etsimäsi ikinä?
- Anonyymi
Ei vielä, mutta toivossa on hyvä elää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko oikea Mimmi oikein? Olisi henkilökohtaista asiaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sanoi lapamato
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko oikea Mimmi oikein? Olisi henkilökohtaista asiaa.
Luetko sä Mimmi tätä sivua edes enää?
- Anonyymi
Hups kuinkas ne sormukset nyt noi putos? Tuliko ryppyä rakkauteen ???
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2231397- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!62985Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809