http://www.itviikko.fi/talous/2010/02/02/laki-siistii-pikavippeja-noudattamista-valvotaan/20101606/7?rss=8
http://www.digitoday.fi/yhteiskunta/2010/02/02/pikavippifirmoja-suitsitaan-valvontakampanjalla/20101609/66?rss=6
http://www.kuluttajavirasto.fi/fi-FI/tiedotteet/kuluttajaviraston-tiedotteet/kuluttajavirasto-ja-tietosuojavaltuutettu-valvovat-...
http://www.tietosuoja.fi/49706.htm
Postia odotettavissa
9
631
Vastaukset
- 4+12
Näkisi vaan, varsinkin kuluttajavirasto on varsin hampaaton vanha mummo
- kokl
tuo on ihan oikea suunta. toivottavasti vielä joku päivä kyseiset pikavipit kielletään kokonaan.
- heikuris
pölö ajatuksen keksi, "toivottavasti vielä joku päivä pikavipit kielletään kokonaan". Tiedätkö, se että itse olet todennäköisesti joku toisen luokan luuseri, joka ei osaa satasta käyttää puhumattakaan takaisin maksamisesta, niin se ei tarkoita, että järjestelmä olisi huono. Se tarkoittaa ainoastaan sitä, että sinulle ei sovi mikään itsenäinen päätösvaltaa edellyttävä oikeustoimi vaan sinun pitää antaa holhoojasi tai edunvalvojasi hoitaa asioitasi ja toivoa jotain konkreettisempaa, esim.nalle puh -päivää.
- kokl
heikuris kirjoitti:
pölö ajatuksen keksi, "toivottavasti vielä joku päivä pikavipit kielletään kokonaan". Tiedätkö, se että itse olet todennäköisesti joku toisen luokan luuseri, joka ei osaa satasta käyttää puhumattakaan takaisin maksamisesta, niin se ei tarkoita, että järjestelmä olisi huono. Se tarkoittaa ainoastaan sitä, että sinulle ei sovi mikään itsenäinen päätösvaltaa edellyttävä oikeustoimi vaan sinun pitää antaa holhoojasi tai edunvalvojasi hoitaa asioitasi ja toivoa jotain konkreettisempaa, esim.nalle puh -päivää.
Todennäköisesti itse olet toisen luokan luuseri, kun noin koville ottaa jo pelkkä kommentti pikavippien kieltämisestä. Meneekö elämäsi sekaisin, jos et kerran viikkoon saa sitä 20:- vippiä. Suurempia summia sinulle ei varmaankaan myönnetä, koska sen kahdenkympinkin kanssa koet ylitsepääsemättömiä vaikeuksia takaisinmaksussa. Kokeilehan jos löytäisit jostain töitä, niin voisit nukkua yösi rauhassa, miettimättä, että mitäs jos ne pikavipit kielletäänkin ihan oikeasti. Milläs minä sitten elän?
- klöklöklökö
kokl kirjoitti:
Todennäköisesti itse olet toisen luokan luuseri, kun noin koville ottaa jo pelkkä kommentti pikavippien kieltämisestä. Meneekö elämäsi sekaisin, jos et kerran viikkoon saa sitä 20:- vippiä. Suurempia summia sinulle ei varmaankaan myönnetä, koska sen kahdenkympinkin kanssa koet ylitsepääsemättömiä vaikeuksia takaisinmaksussa. Kokeilehan jos löytäisit jostain töitä, niin voisit nukkua yösi rauhassa, miettimättä, että mitäs jos ne pikavipit kielletäänkin ihan oikeasti. Milläs minä sitten elän?
varmuudella lääkkeitä vailla oleva lörtsy, joka kuvittelee lääkkeiden puutteessa osaavansa ennustaa. Ota pillerit, odota, että täytät 18 ja ota sormi pois suusta.
- vippifirman..
heikuris kirjoitti:
pölö ajatuksen keksi, "toivottavasti vielä joku päivä pikavipit kielletään kokonaan". Tiedätkö, se että itse olet todennäköisesti joku toisen luokan luuseri, joka ei osaa satasta käyttää puhumattakaan takaisin maksamisesta, niin se ei tarkoita, että järjestelmä olisi huono. Se tarkoittaa ainoastaan sitä, että sinulle ei sovi mikään itsenäinen päätösvaltaa edellyttävä oikeustoimi vaan sinun pitää antaa holhoojasi tai edunvalvojasi hoitaa asioitasi ja toivoa jotain konkreettisempaa, esim.nalle puh -päivää.
omistajia, kun noin paljon suuttuu..
- sjksd
vippifirman.. kirjoitti:
omistajia, kun noin paljon suuttuu..
eihän tällä palstalla saa muuta kuin haukkua vippifirmoja, kaikki muu on perseestä. se sitä paitsi lievittää omaa luottokelvotonta itsetuntoa.
- se auttaa
sjksd kirjoitti:
eihän tällä palstalla saa muuta kuin haukkua vippifirmoja, kaikki muu on perseestä. se sitä paitsi lievittää omaa luottokelvotonta itsetuntoa.
siihen, että saa haukkua niitä luottokelvottomia vippifirmojen omistajia.. ( en tarkoita kaikkien vippifirmojen omistajia)..
- mammami
se auttaa kirjoitti:
siihen, että saa haukkua niitä luottokelvottomia vippifirmojen omistajia.. ( en tarkoita kaikkien vippifirmojen omistajia)..
sinullakin on joku paikka, jossa purkautua. Aikuisena voit sitten rasittaa vaikka kavereitasi ajatuksillasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791756
- 108987
- 94874
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19683- 51655
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann41567Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164523Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä24475Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466