Kun kompastun, haluan sinun muistuttavan minua siitä, että olemiseni täällä ei ole sattuma tai virhe.
Minulla on tarkoitus - merkittävä tarkoitus.
Ja tiedän, että ilman olemistani täällä, maailma ei olisi samanlainen.
Haluan käydä läpi jokaisen ylösnousemusprosessin askeleen helpoimmalla tavalla.
Sieluni enkelit, pysykää lähelläni.
Muistuttakaa minua nousemaan ylös, kun kaadun.
Muistuttakaa minua siitä, miten tärkeä olen tälle ylösnousemukselle.
Minua tarvitaan.
Minua ei koskaan unohdeta.
Minua rakastetaan.
Haluan henkiyhteyteni vahvistuvan joka päivä.
Kiitän teitä siitä, että laittamme nyt paikalleen henkisen muistamiseni viimeisiä paloja.
Olen kulkemassa korkeimpiin ja parhaisiin aikoihin, mitä minulla on ollut koskaan elämässäni elämässä.
Kaikki tarpeeni tyydytetään.
Muistan puhua ja luoda elämäni sellaiseksi, mitä haluan sen olevan.
Minulla ei ole velkaa.
Minulla on yltäkylläisyyttä kaikilla tasoilla jaettavaksi toisten kanssa.
Jaan rakkautta ja minua rakastetaan.
Minulla on selkeä ja puhdas henkiyhteys enkä koskaan enää tunne yksinäisyyttä.
Otan vastaan taivaan elämääni nyt.
Kiitos! Aamen!
Rakas sieluni
84
2165
Vastaukset
- Adepti
Jokainen, joka haluaa nyt kuulla sielunsa äänen, se hänelle suodaan.
Sillä nyt on aika olla yhtä toivetta, yhtä maailmankaikkeutta ja yksi.
Silloin kuulet selvemmin, mitä sanotaan sielussasi. Sillä et tarvitse muita guruja.
Sinulla on itsesi. Olet voimakkaampi kuin uskotkaan. Olet jo guru.
Siihen saakka, kun uskallat olla sitä, tarvitset kenties ohjausta itsesi ulkopuolelta.
Mutta todellisuudessa et tarvitse muita kertomaan sinulle sen, mitä rakas ja viisas sielusi jo tietää.
Hän, joka sinua eniten rakastaa, on Jumala ja Hän on jo sinussa.
Joten ääni, jonka kuulet on Luojan. Hän puhuu sielusi kautta sinulle.
Ohjaten, rakastaen sinua aina. Hän ei tunne vihaa tai mitätöi sinua.
Sen tekee egosi, joka ei halua luopua vuosikausien vallastaan.
Egosi on osa sinua, mutta sano egollesi "Vaikene,
nyt puhun Jumalan äänellä ja sanani ovat vain rakkautta ja myötätuntoa."
Jumala rakastaa maailmaa ja kaikkea sen osia, ulottuvuuksia ja sieluja.
Aamen.- Arohanui
se kehoitus joka sanoo "Nyt on minun aikani mennä.
Nyt on meidän aikamme olla suuria sieluja."
Tämä aika on nyt käsillä.
Enää ette voi olla hylkäämättä sielunne kehoitusta tulla siksi voimaksi,
joka sisällänne piilee. Olkaa valmiina toimimaan, kun kuulette kutsun.
Se on sielunne vaatimus. Se on sielunne toive, joka odottaa vain ilmentymistään.
Toive, jonka lupasitte aikojen alussa toteuttaa.
Tuntekaa se vaatimus ja se voima, joka sieluissanne oli tätä lupausta annettaessa.
Se on lupaus, jonka sielunne haluaa toteuttaa tässä suurenmoisessa ajassa.
Sitä annettaessa sielunne eivät epäröineet,
vaan he halusivat olla mukana tässä ihmeellistä aikaa toteuttavassa työssä.
Ja niin se on! - Kristuksen nimeen
Arohanui kirjoitti:
Se on sielunne vaatimus. Se on sielunne toive, joka odottaa vain ilmentymistään.
Tuntekaa se vaatimus ja se voima, joka sieluissanne oli tätä lupausta annettaessa.
Ja niin se on!on aika vaatia takaisin jumalaiset syntymäoikeutemme ja toteuttaa jumalainen potentiaalimme. Kun otamme vastuun elämästämme, olemme tehokkaita esimerkkejä rakkaillemme ja ystävillemme. Olemme positiivisia katalyyttejä. Olemme kaikki yhtä ja universaali laki sanoo: "Kun minua nostetaan ylöspäin, KAIKKEA elämää nostetaan ylöspäin kanssani." Voimme jokainen vaikuttaa positiivisesti. Kun otamme vastuun elämästämme, muutamme ihmiskunnan ja kaiken tällä planeetalla kehittyvän elämän suuntaa. Älkää koskaan aliarvioiko kykyänne olla voimakas hyvä voima tällä planeetalla.
Aamen.
http://www.youtube.com/watch?v=lKNq-A-OqNs&feature=related - INSTRUMENTTI
Kristuksen nimeen kirjoitti:
on aika vaatia takaisin jumalaiset syntymäoikeutemme ja toteuttaa jumalainen potentiaalimme. Kun otamme vastuun elämästämme, olemme tehokkaita esimerkkejä rakkaillemme ja ystävillemme. Olemme positiivisia katalyyttejä. Olemme kaikki yhtä ja universaali laki sanoo: "Kun minua nostetaan ylöspäin, KAIKKEA elämää nostetaan ylöspäin kanssani." Voimme jokainen vaikuttaa positiivisesti. Kun otamme vastuun elämästämme, muutamme ihmiskunnan ja kaiken tällä planeetalla kehittyvän elämän suuntaa. Älkää koskaan aliarvioiko kykyänne olla voimakas hyvä voima tällä planeetalla.
Aamen.
http://www.youtube.com/watch?v=lKNq-A-OqNs&feature=relatedKudon lahjani, taitoni, kykyni, tietoni, vahvuuteni, rohkeuteni, myötätuntoni ja rakkauteni Jumalan suunnitelman kudokseen uutta maapalloa varten.
Vastaan sydämeni kutsuun ja minä olen Jumala toiminnassa.
Keskitän ajatukseni, sanani, tunteeni ja tekoni ollakseni tällä planeetalla suurin hyvän voima, mihin kykenen.
Vaikutan positiivisesti joka päivä.
Keskittämällä huomioni ilmaisen seuraavia jumalaisia totuuksia:
Minä olen yhtä kaiken elämän kanssa. Minä olen jumalaista rakkautta. Minä olen ääretöntä yltäkylläisyyttä. Minä olen aidon olemukseni harmoniaa. Minä olen energisen terve ja ikuisesti nuorekas. Minä olen rauhaan komentava olemus.
Teot joita teen joka päivä, parantavat perhettäni, työtäni, yhteisöäni, kaupunkiani, maatani ja maailmaa.
Minulla on parantava kosketus. Kommunikoin joka päivä Isä-Äiti Jumalani ja Taivaan komppanian kanssa.
Ajatuksillani, sanoillani, teoillani ja tunteillani muutan tätä planeettaa uudeksi maapalloksi.
Ja niin se on. - HALLELUJA!
on aika vaatia takaisin jumalaiset syntymäoikeutemme ja toteuttaa jumalainen potentiaalimme. Kun otamme vastuun elämästämme, olemme tehokkaita esimerkkejä rakkaillemme ja ystävillemme. Olemme positiivisia katalyyttejä. Olemme kaikki yhtä ja universaali laki sanoo: "Kun minua nostetaan ylöspäin, KAIKKEA elämää nostetaan ylöspäin kanssani." Voimme jokainen vaikuttaa positiivisesti. Kun otamme vastuun elämästämme, muutamme ihmiskunnan ja kaiken tällä planeetalla kehittyvän elämän suuntaa. Älkää koskaan aliarvioiko kykyänne olla voimakas hyvä voima tällä planeetalla.
Aamen.
http://www.youtube.com/watch?v=lKNq-A-OqNs&feature=relatedjosta kuulette paljon, ei ole kehonne kirjaimellista, fyysistä palauttamista, kun se on kuollut. Ylösnousemus on heräämistä ykseyteenne kaikkien sisarienne ja veljienne kanssa. Se on heräämistä sille, kuka todellisuudessa olette - Jumala ihmismuodossa.
- Kristuksen nimeen
HALLELUJA! kirjoitti:
josta kuulette paljon, ei ole kehonne kirjaimellista, fyysistä palauttamista, kun se on kuollut. Ylösnousemus on heräämistä ykseyteenne kaikkien sisarienne ja veljienne kanssa. Se on heräämistä sille, kuka todellisuudessa olette - Jumala ihmismuodossa.
koska Isä on antanut sen Pojalleen, eikä mikään mitä Hän luo koskaan lopu tai kuole. Jumala on Rakkaus, ääretön, rajaton ja ikuinen ja sitä olette tekin koska kaikki mitä Hän luo on samaa Hänen kanssaan. Täydellisyys joka on Jumala ympäröi ja peittää kokonaan Hänen Luomakuntansa, koska Hän on Luomakunta, Kaikki Mitä On.
Näin ollen jokainen aistiva olento on täydellinen, rajaton rakkaus. Kuitenkin kuvitelmassa, unitilassa johon ihmiskunta on halunnut piiloutua, tämä ei ole itsestään selvää. Toisinaan tapahtuu rakkauden tekoja jotka inspiroivat ne huomaavat tekemään omia rakkauden tekoja. Mutta se mitä tarvitaan on että ihmiskunta siirtyy ulos kuvitelmasta, herää unesta, niin että heidän elämästään jälleen tulee jatkuvaa rakastavan hyväsydämistä elämää.
Rakastava hyväsydämisyys on olotila. Se ei ole hyvien tekojen tekemistä, avun tarjoamista, toista kunnioittavaa kohtelua. Nämä ovat tekoja jotka seuraavat luonnollisesti tästä olotilasta, mutta niitä tehdään myös usein hyödyn tai kunnian vuoksi jota tekijä toivoo saavansa.. - ja hah hah..
HALLELUJA! kirjoitti:
josta kuulette paljon, ei ole kehonne kirjaimellista, fyysistä palauttamista, kun se on kuollut. Ylösnousemus on heräämistä ykseyteenne kaikkien sisarienne ja veljienne kanssa. Se on heräämistä sille, kuka todellisuudessa olette - Jumala ihmismuodossa.
Jumala ihmismuodossa.
Oletko ikinä kuullut suuruudenhulluudesta?
Se on monellakin uskiksella oireittensa takana.
Ihmisenä olo ei riitä teikäläisille, eikä pelkkä ajallinen elämä.
Houreissanne näette itsenne jonain ihmeolentoina, vaikka tosiasiassa teissä ei ole yhtään mitään jumalaisempaa ja kuolemattomampaa kuin simpansseissakaan. Eikä järkeäkään ole mainittavasti enempää, koska uskotte lööperiin. - HALLELUJA!
ja hah hah.. kirjoitti:
Jumala ihmismuodossa.
Houreissanne näette itsenne jonain ihmeolentoina, vaikka tosiasiassa teissä ei ole yhtään mitään jumalaisempaa ja kuolemattomampaa kuin simpansseissakaan. Eikä järkeäkään ole mainittavasti enempää, koska uskotte lööperiin.ihmiset toimivat peileinä, joista voi katsella itseään. Jos näky ei miellytä, kannattaa asialle tehdä jotain – ei muuttamalla peiliä vaan itseä.
Päästä irti tarpeesta määritellä, nimetä ja tuomita. Sillä ei ole mitään tarkoitusta siellä, minne olet matkalla.
Olet joka tapauksessa matkalla kotiin. Ei kotiin tiettynä paikkana. Paikkaa ei oikeastaan ole sellaisena, kuin tunnet sen. Paikka on vain tietoisuudessa. Kohota tietoisuuttasi ja todellisuutesi muuttuu. Sijaintisi pysyy kuitenkin samana ; ) - Krisuksen nimeen
ja hah hah.. kirjoitti:
Jumala ihmismuodossa.
Houreissanne näette itsenne jonain ihmeolentoina, vaikka tosiasiassa teissä ei ole yhtään mitään jumalaisempaa ja kuolemattomampaa kuin simpansseissakaan. Eikä järkeäkään ole mainittavasti enempää, koska uskotte lööperiin.tuomita syntyy omasta riittämättömyyden tunteestasi, erilläänolo Jumalasta - jos se olisi mahdollista - saa sinut tuntemaan olosi riittämättömäksi.
Kun harjoittelet ja opit olemaan tuomitsematta, hyväksymään tilanteen jossa olet, huomaat olevasi yhä enemmän sovussa itsesi kanssa, hyväksyt itsesi paremmin. Tuomitseminen saa sinut hyökkäämään toisia vastaan koska he ovat väärässä, tai puolustautumaan muiden hyökkäyksiltä jos heidän mielestään sinä olet väärässä. Tämä aiheuttaa paljon stressiä ja estää sinua olemasta sovussa itsesi kanssa, rentoutuneena, levossa.
http://www.youtube.com/watch?v=WISceNk8J6o - Adepti
Arohanui kirjoitti:
Ja niin se on!mitä voimme tehdä tänä aikana, on päättää astua mukaan aitona sieluna. Kun teemme tämän, se muuttaa ehdottomasti kaiken. Kun aidot sielut ovat tulleet esiin, YKSI OLENTO TOIMINNASSA aktivoituu ja kaikki asiat ovat mahdollisia. Tämä johtuu siitä, että todelliset sielut ovat yhden olentomme puuttuva ainesosa. Aitona sieluna oleminen on sen luonnollinen olotila, kuka todellisuudessa olemme.
Aamen. - avain on
Adepti kirjoitti:
mitä voimme tehdä tänä aikana, on päättää astua mukaan aitona sieluna. Kun teemme tämän, se muuttaa ehdottomasti kaiken. Kun aidot sielut ovat tulleet esiin, YKSI OLENTO TOIMINNASSA aktivoituu ja kaikki asiat ovat mahdollisia. Tämä johtuu siitä, että todelliset sielut ovat yhden olentomme puuttuva ainesosa. Aitona sieluna oleminen on sen luonnollinen olotila, kuka todellisuudessa olemme.
Aamen.sydämessänne, tietoisuudessanne ja yhteydessänne Kaiken olevaisen kanssa. Kolmannen tiheyden olemassaolossanne Kaikki olevainen ilmentyy enimmäkseen luonnon kautta ja näin luontoon yhdistyminen on yksi tehokkaimmista tavoista yhdistyä Lähteeseen.
Jos muistelette kaikkia henkisiä opettajia, jotka ovat kulkeneet planeettanne pinnalla, kaikki valaistuivat luonnossa - istuen puiden alla, uiden joissa, nukkuen luolissa jne. Luonnossa oleminen on teille helpoin tapa kokea ykseyttä elämän kanssa. Nykyään on ongelmana se, että yli puolella ihmisistä ei ole yhteyttä luontoon. Ihmiset uskovat, että he ovat parempia kuin luonto ja että heillä on oikeus käyttää sen resursseja antamatta mitään takaisin, ja tämä saa aikaan tasapainottomuutta ja yhteydettömyyttä luontoon. - ennen kuin
avain on kirjoitti:
sydämessänne, tietoisuudessanne ja yhteydessänne Kaiken olevaisen kanssa. Kolmannen tiheyden olemassaolossanne Kaikki olevainen ilmentyy enimmäkseen luonnon kautta ja näin luontoon yhdistyminen on yksi tehokkaimmista tavoista yhdistyä Lähteeseen.
Jos muistelette kaikkia henkisiä opettajia, jotka ovat kulkeneet planeettanne pinnalla, kaikki valaistuivat luonnossa - istuen puiden alla, uiden joissa, nukkuen luolissa jne. Luonnossa oleminen on teille helpoin tapa kokea ykseyttä elämän kanssa. Nykyään on ongelmana se, että yli puolella ihmisistä ei ole yhteyttä luontoon. Ihmiset uskovat, että he ovat parempia kuin luonto ja että heillä on oikeus käyttää sen resursseja antamatta mitään takaisin, ja tämä saa aikaan tasapainottomuutta ja yhteydettömyyttä luontoon.tunsitte erillisyyden. Tunsitte rakkauden, ennen kuin tunsitte pelon. Tunsitte suuren ilon, ennen kuin tunsitte surun. Tunsitte äärettömän voiman, ennen kuin olitte tietoisia voimattomuudesta. Kaiken minkä tunnette polariteettina aineellisessa maailmassa, tunnette yhteytenä sisällänne.
Jokaisen teidän sisällä on valon ja rakkauden kipinä, mikä himmenee siitä erillisyydestä, mihin teidän on ryhdyttävä tullaksenne ihmiseksi. Matkanne tarkoitus on sallia tuon valon loistaa kirkkaasti, mikä vapauttaa erillisyydestä poistaen kaikki muistot sielunne pimeimmistä öistä ja muistaen, että ne ovat ihmisyyden piirteitä, joita olette tulleet transformoimaan. Jumalaan yhdistyminen on itsenne muistamista jumalaiseksi.
Avatkaa yhteytenne jumaluuteen muistamalla, että sitä olette. Olette Jumalan heijastus. Sisällänne on kaikki universumin voima, olemus ja valo. Kolmannen ulottuvuuden tarkoitus on muistuttaa teitä siitä, että olette voimaton, ja tarkoituksenne on päästää irti tuosta uskomuksesta ja tuoda kolmanteen ulottuvuuteen muistikuva ehdottomasta rakkaudesta. Kommunikoikaa jumalitsenne kanssa kaikin tavoin ja kaikessa, saadaksenne polulla tarvitsemaanne opastusta, muistaaksenne kokemuksen ehdottomasta rakkaudesta ja yhdistyäksenne taas siihen valon ja voiman rajattomaan lähteeseen, mikä auttaa teitä luomaan taivaan maan päälle.
Aamen. - Haiti
HALLELUJA! kirjoitti:
ihmiset toimivat peileinä, joista voi katsella itseään. Jos näky ei miellytä, kannattaa asialle tehdä jotain – ei muuttamalla peiliä vaan itseä.
Päästä irti tarpeesta määritellä, nimetä ja tuomita. Sillä ei ole mitään tarkoitusta siellä, minne olet matkalla.
Olet joka tapauksessa matkalla kotiin. Ei kotiin tiettynä paikkana. Paikkaa ei oikeastaan ole sellaisena, kuin tunnet sen. Paikka on vain tietoisuudessa. Kohota tietoisuuttasi ja todellisuutesi muuttuu. Sijaintisi pysyy kuitenkin samana ; )peili maapallon energioista ja maan kumppani sen energioiden tuomisessa harmoniaan jumalaisen tarkoituksen ja ylösnousemuksen kanssa. Ette voi tehdä tätä silloin, kun kiroatte tuskan ja kärsimyksen siinä pimeydessä, mitä näette ympärillänne, mutta voitte tehdä sen silloin, kun mietitte ja pohditte sitä parantumista, mikä voidaan saada tiedostamalla pimeyden ja valon roolit parantumisessa ja ylösnousemuksessa.
Aamen. - Arohanui
Haiti kirjoitti:
peili maapallon energioista ja maan kumppani sen energioiden tuomisessa harmoniaan jumalaisen tarkoituksen ja ylösnousemuksen kanssa. Ette voi tehdä tätä silloin, kun kiroatte tuskan ja kärsimyksen siinä pimeydessä, mitä näette ympärillänne, mutta voitte tehdä sen silloin, kun mietitte ja pohditte sitä parantumista, mikä voidaan saada tiedostamalla pimeyden ja valon roolit parantumisessa ja ylösnousemuksessa.
Aamen.Naurakaa paljon. Hyvin herkästi annettu hymy pelastaa usein lähimmäisenne päivän. Ette voi ymmärtää
sitä rakkauden määrää, jonka annamme teille. Tutkikaa sisintänne ja miettikää "miten voin auttaa tänään lähimmäistäni, miten
palvelisin parhaiten itseäni ja koko maailmankaikkeutta?" Siihen voi riittää tänään vaikka hyvä sana lähimmäisellesi, kaunis hymy tai
avoin katse, joka kertoo, että sinä näet hänessä sen hyvyyden, joka sielussaan lepää, arvostuksen, joka myös hänelle kuuluu ja rakkauden
hänen sisällään, siellä siellä asuu Jumala. Tunne nämä tunteet sisälläsi, niin opit näkemään ne jokaisessa vastaantulijassa.
Se voi olla lahjasi maailmalle. - joka kukkii
Aamen.
http://www.youtube.com/watch?v=lKNq-A-OqNs&feature=relatedja kukoistaa kukin omalla tavallaan.
Annamme toisillemme mahdollisuuden kukkia omalla tavallaan ja ajallaan.
Emme pois sulje erilaisuutta.
Emmekä pois sulje rakkautta,
joka ympärillämme on.
Haluamme auttaa toinen toisiamme,
niin kuin on ollut tarkoituksemme jo aikojemme alusta alkaen.
Aamen. - mitä ajattelet
koska Isä on antanut sen Pojalleen, eikä mikään mitä Hän luo koskaan lopu tai kuole. Jumala on Rakkaus, ääretön, rajaton ja ikuinen ja sitä olette tekin koska kaikki mitä Hän luo on samaa Hänen kanssaan. Täydellisyys joka on Jumala ympäröi ja peittää kokonaan Hänen Luomakuntansa, koska Hän on Luomakunta, Kaikki Mitä On.
Näin ollen jokainen aistiva olento on täydellinen, rajaton rakkaus. Kuitenkin kuvitelmassa, unitilassa johon ihmiskunta on halunnut piiloutua, tämä ei ole itsestään selvää. Toisinaan tapahtuu rakkauden tekoja jotka inspiroivat ne huomaavat tekemään omia rakkauden tekoja. Mutta se mitä tarvitaan on että ihmiskunta siirtyy ulos kuvitelmasta, herää unesta, niin että heidän elämästään jälleen tulee jatkuvaa rakastavan hyväsydämistä elämää.
Rakastava hyväsydämisyys on olotila. Se ei ole hyvien tekojen tekemistä, avun tarjoamista, toista kunnioittavaa kohtelua. Nämä ovat tekoja jotka seuraavat luonnollisesti tästä olotilasta, mutta niitä tehdään myös usein hyödyn tai kunnian vuoksi jota tekijä toivoo saavansa..sanot ja teet ohjaa ehdottoman rakkauden energia, joka virtaa kaikkien aistivien olentojen läpi jotka sen sallivat. Taivaallinen Isänne rakastaa teitä kaikkia ehdottomasti, mutta kuvitellussa todellisuudessa jossa näytätte olevan, teidän on hyvin vaikeata hyväksyä tätä ääretöntä rakkauden yltäkylläisyyttä. Jos hyväksytte sen, se virtaa lävitsenne keskeytyksettä ja valtavalla elinvoimalla, pesten pois kaikki kaunat, mielipahat, tuomitsemiset, hyväksymättömyydet ja kärsimykset ja korvaten ne rauhalla, ilolla ja sisäisellä tiedolla - ei uskolla - todellisella tiedolla siitä että olette yhtä kaikkien aistivien olentojen ja Jumalan kanssa.
Aamen. - epätoivoisena apua.
Aamen.
http://www.youtube.com/watch?v=lKNq-A-OqNs&feature=relatedJos se ei kuitenkaan tule itsellenne mukavassa muodossa, kiellätte ja torjutte sen. Rukouksiin vastataan aina. Rukoukset joissa pyydetään suurinta hyvää, ilmentyvät ihmeinä - suurina ja pieninä - ja avaavat polkua vaivattomalle ja sujuvalle elämälle. Egon halukehon rukouksiin vastataan sallimalla teidän etsiä omat ratkaisunne, mitkä ilmentyvät väärinkäsityksistänne ja epätarkoituksenmukaisista teoistanne käsin. Elämän läksyt opitaan kokemalla se, mitä olette luoneet. Ego vetää puoleensa epäharmoniaa ja tyytymättömyyttä ja se saa etsijän katsomaan itsen ulkopuolelta ratkaisuja ja tyydytystä. Teidän on opeteltava rukoilemaan sydän puhtaana ja aikomukset korkeamman järjestyksen mukaisina. Kun nostatte valomääräänne, lisäätte sydämenne magneettivetovoimaa. Teidän on opeteltava vastaanottamaan teille annettavaa yltäkylläisyyttä kiittämällä ja sydän kiitollisena.
Halleluja! - '''Kroisos'''
epätoivoisena apua. kirjoitti:
Jos se ei kuitenkaan tule itsellenne mukavassa muodossa, kiellätte ja torjutte sen. Rukouksiin vastataan aina. Rukoukset joissa pyydetään suurinta hyvää, ilmentyvät ihmeinä - suurina ja pieninä - ja avaavat polkua vaivattomalle ja sujuvalle elämälle. Egon halukehon rukouksiin vastataan sallimalla teidän etsiä omat ratkaisunne, mitkä ilmentyvät väärinkäsityksistänne ja epätarkoituksenmukaisista teoistanne käsin. Elämän läksyt opitaan kokemalla se, mitä olette luoneet. Ego vetää puoleensa epäharmoniaa ja tyytymättömyyttä ja se saa etsijän katsomaan itsen ulkopuolelta ratkaisuja ja tyydytystä. Teidän on opeteltava rukoilemaan sydän puhtaana ja aikomukset korkeamman järjestyksen mukaisina. Kun nostatte valomääräänne, lisäätte sydämenne magneettivetovoimaa. Teidän on opeteltava vastaanottamaan teille annettavaa yltäkylläisyyttä kiittämällä ja sydän kiitollisena.
Halleluja!Jumalan Valosta, mikä Olen
Jumalan Rakkaudesta, mikä Olen
Jumalan Voimasta, mikä Olen
Jumalan Sydämestä, mikä Olen
Julistan -
Elän Äärettömän Yltäkylläisyyden keskellä. Jumalan Yltäkylläisyys on Ääretön Lähteeni.
Elämän Joki ei koskaan lakkaa virtaamasta. Se virtaa lävitseni ylenpalttiseksi ilmaisuksi. Odottamattomat tiet tuovat minulle hyvän, ja Jumala toimii lukemattomin tavoin siunatakseen minua.
Avaan nyt mieleni vastaanottamaan hyvän. Mikään ei ole liian hyvää ollakseen totta. Mikään ei ole liian ihmeellistä tapahtumaan. Kun Jumala on Lähteeni, mikään ei hämmästytä minua.
Menneen tai tulevan ajatukset eivät vaivaa minua. Toinen on mennyt. Toinen on vasta tulossa.
Uskoni voimalla, yhdessä määrätietoisten pelottomien toimieni kanssa, ja syvässä yhteisymmärryksessä Jumalan kanssa, on tulevaisuuteni luotu ja yltäkylläisyyteni ilmaantuu.
Pyydän ja hyväksyn, että minut tässä ja kaikissa hetkissä nostetaan Korkeampaan Totuuteen. Mieleni on hiljaa.
Tästä päivästä eteenpäin annan vapaasti ja pelotta elämälle, ja Elämä antaa minulle takaisin, mahtavien korkojen kanssa. Siunauksia tulee odotetuilla ja odottamattomilla tavoilla. Jumala turvaa minut ihmeellisin tavoin.
Olen todella kiitollinen. Ja annan näin olla. - täydellisen olemukse
'''Kroisos''' kirjoitti:
Jumalan Valosta, mikä Olen
Jumalan Rakkaudesta, mikä Olen
Jumalan Voimasta, mikä Olen
Jumalan Sydämestä, mikä Olen
Julistan -
Elän Äärettömän Yltäkylläisyyden keskellä. Jumalan Yltäkylläisyys on Ääretön Lähteeni.
Elämän Joki ei koskaan lakkaa virtaamasta. Se virtaa lävitseni ylenpalttiseksi ilmaisuksi. Odottamattomat tiet tuovat minulle hyvän, ja Jumala toimii lukemattomin tavoin siunatakseen minua.
Avaan nyt mieleni vastaanottamaan hyvän. Mikään ei ole liian hyvää ollakseen totta. Mikään ei ole liian ihmeellistä tapahtumaan. Kun Jumala on Lähteeni, mikään ei hämmästytä minua.
Menneen tai tulevan ajatukset eivät vaivaa minua. Toinen on mennyt. Toinen on vasta tulossa.
Uskoni voimalla, yhdessä määrätietoisten pelottomien toimieni kanssa, ja syvässä yhteisymmärryksessä Jumalan kanssa, on tulevaisuuteni luotu ja yltäkylläisyyteni ilmaantuu.
Pyydän ja hyväksyn, että minut tässä ja kaikissa hetkissä nostetaan Korkeampaan Totuuteen. Mieleni on hiljaa.
Tästä päivästä eteenpäin annan vapaasti ja pelotta elämälle, ja Elämä antaa minulle takaisin, mahtavien korkojen kanssa. Siunauksia tulee odotetuilla ja odottamattomilla tavoilla. Jumala turvaa minut ihmeellisin tavoin.
Olen todella kiitollinen. Ja annan näin olla.Minä hyväksyn, että ilo jota tavoittelen on jo elämässäni.
Minä hyväksyn, että rakkaus jota olen rukoillut on jo minussa.
Minä hyväksyn, että rauha jota olen pyytänyt on jo todellisuudessani.
Minä hyväksyn, että runsaus jota olen etsinyt täyttää jo elämäni - minä hyväksyn
täydellisen olemukse kirjoitti:
Minä hyväksyn, että ilo jota tavoittelen on jo elämässäni.
Minä hyväksyn, että runsaus jota olen etsinyt täyttää jo elämänitäydellisen olemukseni.
Minä otan vastuun omista luomuksistani,
ja kaikista elämässäni olevista asioista.
Minä tunnustan Hengen voiman joka on minussa,
ja tiedän että kaikki on niin kuin pitääkin. - minä hyväksyn
täydellisen olemukse kirjoitti:
Minä hyväksyn, että ilo jota tavoittelen on jo elämässäni.
Minä hyväksyn, että runsaus jota olen etsinyt täyttää jo elämänitäydellisen olemukseni.
Olen itse tarkoin valinnut oppituntini,
ja nyt kuljen niiden läpi ne täydellisesti kokien.
Minun polkuni vie minut pyhälle matkalle, jolla on jumalainen tarkoitus.
Minun kokemukseni tulevat osaksi Kaikkea Mikä On. - minä hyväksyn
minä hyväksyn kirjoitti:
täydellisen olemukseni.
Olen itse tarkoin valinnut oppituntini,
ja nyt kuljen niiden läpi ne täydellisesti kokien.
Minun polkuni vie minut pyhälle matkalle, jolla on jumalainen tarkoitus.
Minun kokemukseni tulevat osaksi Kaikkea Mikä On.täydellisen olemukseni.
Tässä hetkessä minä istun kultaisella tuolillani,
ja tiedän että Minä Olen valonenkeli.
Minä katson kultaista tarjotinta - Hengen lahjaa -
ja tiedän että kaikki haluni on jo täytetty. - WHO?
epätoivoisena apua. kirjoitti:
Jos se ei kuitenkaan tule itsellenne mukavassa muodossa, kiellätte ja torjutte sen. Rukouksiin vastataan aina. Rukoukset joissa pyydetään suurinta hyvää, ilmentyvät ihmeinä - suurina ja pieninä - ja avaavat polkua vaivattomalle ja sujuvalle elämälle. Egon halukehon rukouksiin vastataan sallimalla teidän etsiä omat ratkaisunne, mitkä ilmentyvät väärinkäsityksistänne ja epätarkoituksenmukaisista teoistanne käsin. Elämän läksyt opitaan kokemalla se, mitä olette luoneet. Ego vetää puoleensa epäharmoniaa ja tyytymättömyyttä ja se saa etsijän katsomaan itsen ulkopuolelta ratkaisuja ja tyydytystä. Teidän on opeteltava rukoilemaan sydän puhtaana ja aikomukset korkeamman järjestyksen mukaisina. Kun nostatte valomääräänne, lisäätte sydämenne magneettivetovoimaa. Teidän on opeteltava vastaanottamaan teille annettavaa yltäkylläisyyttä kiittämällä ja sydän kiitollisena.
Halleluja!rukoilemaan sydän puhtaana ja aikomukset korkeamman järjestyksen mukaisina. Kun nostatte valomääräänne, lisäätte sydämenne magneettivetovoimaa. Teidän on opeteltava vastaanottamaan teille annettavaa yltäkylläisyyttä kiittämällä ja sydän kiitollisena.
- Ilolla lal laa
INSTRUMENTTI kirjoitti:
Kudon lahjani, taitoni, kykyni, tietoni, vahvuuteni, rohkeuteni, myötätuntoni ja rakkauteni Jumalan suunnitelman kudokseen uutta maapalloa varten.
Vastaan sydämeni kutsuun ja minä olen Jumala toiminnassa.
Keskitän ajatukseni, sanani, tunteeni ja tekoni ollakseni tällä planeetalla suurin hyvän voima, mihin kykenen.
Vaikutan positiivisesti joka päivä.
Keskittämällä huomioni ilmaisen seuraavia jumalaisia totuuksia:
Minä olen yhtä kaiken elämän kanssa. Minä olen jumalaista rakkautta. Minä olen ääretöntä yltäkylläisyyttä. Minä olen aidon olemukseni harmoniaa. Minä olen energisen terve ja ikuisesti nuorekas. Minä olen rauhaan komentava olemus.
Teot joita teen joka päivä, parantavat perhettäni, työtäni, yhteisöäni, kaupunkiani, maatani ja maailmaa.
Minulla on parantava kosketus. Kommunikoin joka päivä Isä-Äiti Jumalani ja Taivaan komppanian kanssa.
Ajatuksillani, sanoillani, teoillani ja tunteillani muutan tätä planeettaa uudeksi maapalloksi.
Ja niin se on.”Pyydän apua selviytymään ja päästämään irti haasteista jotka ovat nyt edessäni, oppimaan läksyn ja viisauden, ja siirtymään eteenpäin luottamuksella.”
Kiitos! - kirkasotsa
minä hyväksyn kirjoitti:
täydellisen olemukseni.
ja tiedän että kaikki haluni on jo täytetty...Pyrkikäämme tuntemaan Herra!
Hän tulee,se on varmaa
kuin aamun koitto.
Hän tulee kuin sade, kuin keväesade,joka kastelee maan. - minä hyväksyn
minä hyväksyn kirjoitti:
täydellisen olemukseni.
ja tiedän että kaikki haluni on jo täytetty.täydellisen olemukseni.
Minä en tuomitse itseäni tai anna itselleni taakkoja kannettavaksi.
Minä hyväksyn sen, että kaikki menneisyydessäni oli annettu rakkaudessa.
Minä hyväksyn sen, että kaikki tässä hetkessä tulee rakkaudesta.
Minä hyväksyn sen, että kaikki tulevaisuudessani on tulosta suuremmasta rakkaudesta.
Olemuksessani minä hyväksyn täydellisyyteni.
Ja niin se on. - kirkasotsa
WHO? kirjoitti:
rukoilemaan sydän puhtaana ja aikomukset korkeamman järjestyksen mukaisina. Kun nostatte valomääräänne, lisäätte sydämenne magneettivetovoimaa. Teidän on opeteltava vastaanottamaan teille annettavaa yltäkylläisyyttä kiittämällä ja sydän kiitollisena.
Kiitos kun kirkastat sieluni ja virvoitat sieluni ja tyynnytät mieleni.Aamen
- Rudolf Steiner
minä hyväksyn kirjoitti:
täydellisen olemukseni.
Minä en tuomitse itseäni tai anna itselleni taakkoja kannettavaksi.
Minä hyväksyn sen, että kaikki menneisyydessäni oli annettu rakkaudessa.
Minä hyväksyn sen, että kaikki tässä hetkessä tulee rakkaudesta.
Minä hyväksyn sen, että kaikki tulevaisuudessani on tulosta suuremmasta rakkaudesta.
Olemuksessani minä hyväksyn täydellisyyteni.
Ja niin se on.Vaikkakaan en tiedä,
mitä tulee tapahtumaan
seuraavana hetkenä, seuraavana päivänä,
en voi muuttaa sitä pelkäämällä.
Odotan sitä täydellisellä sielunrauhalla
mielessäni kuin meren tyyneys.
Tuska ja pelko estävät kehityksemme.
Pelon ja tuskan aallot torjuvat sen,
mitä sieluihimme on tulossa tulevaisuudesta.
Luota siihen, mitä sanotaan
tapahtumien jumalalliseksi viisaudeksi
varmana siitä, että sen mitä tapahtuu
täytyy tapahtua
ja sen vaikutukset johonkin suuntaan
tulevat olemaan hyvät.
Tämä tunnelma sanoissa, tunteissa, ajatuksissa,
on luottamuksen tunnelma,
jonka tulisi muuttua rukoukseksi
elää pelkästään luottamuksesta
ilman minkäänlaista varmuutta olemassaolossa,
luottamuksesta aina läsnäolevaan
henkisen maailman apuun.
Muulla tavoin ei tällä hetkellä todellakaan
voi elää jottei rohkeus pettäisi.
Aamen. - tunnustamista
Adepti kirjoitti:
mitä voimme tehdä tänä aikana, on päättää astua mukaan aitona sieluna. Kun teemme tämän, se muuttaa ehdottomasti kaiken. Kun aidot sielut ovat tulleet esiin, YKSI OLENTO TOIMINNASSA aktivoituu ja kaikki asiat ovat mahdollisia. Tämä johtuu siitä, että todelliset sielut ovat yhden olentomme puuttuva ainesosa. Aitona sieluna oleminen on sen luonnollinen olotila, kuka todellisuudessa olemme.
Aamen.Tässä rukouksessa minä tiedän,
että Henki on kuullut jokaisen rukouksen
jonka olen lausunut,
ja että Henki on antanut
minulle kaiken mitä olen pyytänyt.
Se on tunnustus siitä,
että minun sieluni on kokonainen
Jumalan rakkaudessa ja armossa.
Se on tunnustus minun täydellisestä
täydellisyydestäni ja olevaisuudestani.
Kaikki mitä haluan,
kaikki mitä haluan kanssaluoda
on jo olemassa todellisuudessani.
Minä kutsun tätä Hiljaiseksi Rukoukseksi,
koska minä tiedän, että olemukseni on jo täytetty.
Ei ole tarpeen pyytää Hengeltä mitään,
koska kaikki on annettu.
Ja niin se on. - -Peter Pan-
Arohanui kirjoitti:
Naurakaa paljon. Hyvin herkästi annettu hymy pelastaa usein lähimmäisenne päivän. Ette voi ymmärtää
sitä rakkauden määrää, jonka annamme teille. Tutkikaa sisintänne ja miettikää "miten voin auttaa tänään lähimmäistäni, miten
palvelisin parhaiten itseäni ja koko maailmankaikkeutta?" Siihen voi riittää tänään vaikka hyvä sana lähimmäisellesi, kaunis hymy tai
avoin katse, joka kertoo, että sinä näet hänessä sen hyvyyden, joka sielussaan lepää, arvostuksen, joka myös hänelle kuuluu ja rakkauden
hänen sisällään, siellä siellä asuu Jumala. Tunne nämä tunteet sisälläsi, niin opit näkemään ne jokaisessa vastaantulijassa.
Se voi olla lahjasi maailmalle.mukaan luettuna asiat, jotka koitte ja joita ette kokeneet, ja kaikki mitä tulette kokemaan ja mitä ette tule kokemaan - mitä jos se on Jumala? Ja te myös Jumalana olette läsnä olevassa hetkessä vetämässä sisään näitä energioita, tuomassa niitä todellisuuteen tässä hetkessä, tuomassa niitä itsellenne? Vain eräs ajatus, jotain pureskeltavaa niinä öinä, kun yritätte saada unta..
http://www.youtube.com/watch?v=hOWt6HvzvsU - Adepti
Ilolla lal laa kirjoitti:
”Pyydän apua selviytymään ja päästämään irti haasteista jotka ovat nyt edessäni, oppimaan läksyn ja viisauden, ja siirtymään eteenpäin luottamuksella.”
Kiitos!"Jospa Sinä siunaisit minua
ja laajentaisit minun alueeni;
jospa sinun kätesi olisi minun kanssani
ja Sinä varjelisit pahasta,
niin että minä pääsisin kipuja kärsimästä".
Aamen. - taivaan ikkunan
Adepti kirjoitti:
"Jospa Sinä siunaisit minua
ja laajentaisit minun alueeni;
jospa sinun kätesi olisi minun kanssani
ja Sinä varjelisit pahasta,
niin että minä pääsisin kipuja kärsimästä".
Aamen.Hän näki minut ja kysyi:
"Lapseni, mikä on sinun suurin toiveesi tänään?" Minä vastasin: "Korkein pyydän, pidä huolta henkilöstä, joka lukee tätä viestiä, hänen perheestään ja heidän erityisistä ystävistään. He ansaitsevat sen ja minä rakastan heitä paljon. "Jumalan rakkaus on kuin valtameri, voit nähdä sen alun, mutta et sen loppua.
Tämä viesti toimii päivänä, jolloin vastaanotit sen. Katsotaan onko se totta. ENKELEITÄ ON, mutta joskus, kun heillä kaikilla ei ole siipiä, kutsumme heitä YSTÄVIKSI. - rukous
HALLELUJA! kirjoitti:
Jumalani, tee minusta rauhasi välikappale,
niin että sinne, missä on vihaa, toisin rakkauden,
...missä loukkausta, toisin anteeksiannon,
...missä epäsopua, loisin yksimielisyyden,
...missä erehdystä, osoittaisin totuuden,
...missä epäilystä, auttaisin uskoon,
...missä epätoivoa, nostaisin luottamuksen,
...missä pimeyttä, loisin sinun valoasi,
...missä surua, virittäisin ilon ja lohdutuksen,
niin että oi Mestari,
en yrittäisi niin paljon etsiä lohdutusta
kuin lohduttaa muita,
hakea ymmärrystä kuin ymmärtää toisia,
pyytää rakkautta kuin rakastaa muita,
sillä antaessaan saa,
kadottaessaan löytää,
unohtaessaan saa anteeksi,
kuollessaan nousee iankaikkiseen elämään.
Aamen.
- Oodi-995
Tunnetko sydämesi laajentuvan?
Oletko onnellinen?
Tunnetko olosi rennoksi läsnä olevassa hetkessä, juuri sellaisena kuin se on?
Oletko yhteydessä ehdottoman rakkauden olemukseen?
Milloin valitset päästäväsi irti tuosta tuskasta, jos et nyt?
Onko seuraava hetki parempi kuin läsnä oleva?
Mihin sydämesi ohjaa sinua - paikkaan tulevaisuudessa vai paikkaan tässä ja nyt?
Kuunteletko sydäntäsi?
Miten usein seuraat sisäisen sydämesi kuiskauksia?
Etkö ole väsynyt taistelemaan maailmaa vastaan?
Etkö ole väsynyt vastustamiseen ja kamppailemiseen?
Miten paljon kauemmin haluat sen jatkuvan?
Eikö ole mahdollista lopettaa nyt, tällä hetkellä?
Eikö ole mahdollista lopettaa sisäistä intoa taistella ulkoista vastaan?
Etkö ole oman elämäsi mestari?
Eikö sinulla ole vapaus valita, mitä haluat?
Mitä haluat?
Haluatko rauhaa, iloa, onnellisuutta, rakkautta, armoa ja hyviä ystäviä?
Miksi odottaa tämän valitsemista?
Miksi odottaa, kun voit valita sen juuri nyt?
Tässä hetkessä on voimasi valita - valitse viisaasti…
Namaste- kirkasotsa
Älkää siis murehtiko:"Mitä me nyt syömme?" tai "Mitä me juomme?" tai "Mistä me saamme vaatteet?" Tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen isänne tietää kyllä, että te tarvitsette kaikkea tätä. Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja Hänen vanhurskasta tahtoaan,niin teille annetaan kaikki tämäkin. Älkää huolehtiko huomispäivästä,se pitää kyllä itsestään huolen. Kullekin päivälle riittävät sen omat murheet.
- Oodi-995
kirkasotsa kirjoitti:
Älkää siis murehtiko:"Mitä me nyt syömme?" tai "Mitä me juomme?" tai "Mistä me saamme vaatteet?" Tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen isänne tietää kyllä, että te tarvitsette kaikkea tätä. Etsikää ennen kaikkea Jumalan valtakuntaa ja Hänen vanhurskasta tahtoaan,niin teille annetaan kaikki tämäkin. Älkää huolehtiko huomispäivästä,se pitää kyllä itsestään huolen. Kullekin päivälle riittävät sen omat murheet.
ottakaa rennosti antakaa Jumalan rajattoman rakkauden yltäkylläisyyden virrata läpi kanavan joka olette, kuten te ja Hän olette aina tarkoittaneet. Kun teette näin, ihmeellisiä asioita tapahtuu, aivan kuin niiden kuuluukin. Voima joka peittää koko olemuksenne ja virtaa lävitsenne kun elätte täydellisessä hyväksynnässä ja sopusoinnussa pyhän Tahdon kanssa on hämmästyttävä.
- MarkTwain
Twain antaa oman tulkintansa siitä, mitä ihmiset oikeasti rukoilevat, kun pyytävät Jumalaa valitsemaan puolen heidän vihollisiaan vastaan. Tässä hän hänen tulkintansa:
"Herra, Isämme, nuoret isänmaallisemme, sydäntemme esikuvat, menevät taisteluun - ole heidän lähellään! Heidän kanssaan mekin menemme hengessä rakkaan kotilietemme suloisesta rauhasta kukistamaan vanhoilliset.
"Herra, Jumalamme, auta meitä repimään heidän sotilaansa verisille riekaleille kranaateillamme. Auta meitä peittämään heidän hymyilevät kenttänsä heidän isänmaallisten kuolleidensa kalpeilla muodoilla. Auta meitä hukuttamaan aseiden pauke heidän haavoittuneidensa huutoihin, jotka vääntelehtivät tuskissaan. Auta meitä tuhoamaan heidän vaatimattomat kotinsa tulihurrikaanilla. Auta meitä puristamaan heidän leskiensä sydäntä hyödyttömällä murheella. Auta meitä saamaan heidät vaeltamaan pienine lapsineen ilman ystäviä autiomaillaan resuisina, nälässä ja janossa, kesän auringon liekeissä ja talven jäätävissä tuulissa, henki rikkinäisenä, uupuneena kulkemisesta, rukoillen Sinulta haudan turvaa, ja se kielletään - meidän vuoksemme, jotka palvomme sinua, Herra, tuhoa heidän toiveensa, pilaa heidän elämänsä, pitkitä heidän katkeraa pyhiinvaellustaan, tee heidän askelistaan raskaita, kastele heidän tiensä omilla kyynelillä, tahraa valkoinen lumi heidän haavaisten jalkojensa verellä!
"Pyydämme sitä rakkauden hengessä häneltä, joka on rakkauden lähde ja joka on kaikkien niiden aina uskollinen turva ja ystävä, joita koetellaan kipeästi ja jotka etsivät hänen apuaan nöyrin ja katuvaisin sydämin.
"Amen."
http://www.rosedalebooks.fi/foorumi/viewtopic.php?f=37&t=4743 - kotiin
MarkTwain kirjoitti:
Twain antaa oman tulkintansa siitä, mitä ihmiset oikeasti rukoilevat, kun pyytävät Jumalaa valitsemaan puolen heidän vihollisiaan vastaan. Tässä hän hänen tulkintansa:
"Herra, Isämme, nuoret isänmaallisemme, sydäntemme esikuvat, menevät taisteluun - ole heidän lähellään! Heidän kanssaan mekin menemme hengessä rakkaan kotilietemme suloisesta rauhasta kukistamaan vanhoilliset.
"Herra, Jumalamme, auta meitä repimään heidän sotilaansa verisille riekaleille kranaateillamme. Auta meitä peittämään heidän hymyilevät kenttänsä heidän isänmaallisten kuolleidensa kalpeilla muodoilla. Auta meitä hukuttamaan aseiden pauke heidän haavoittuneidensa huutoihin, jotka vääntelehtivät tuskissaan. Auta meitä tuhoamaan heidän vaatimattomat kotinsa tulihurrikaanilla. Auta meitä puristamaan heidän leskiensä sydäntä hyödyttömällä murheella. Auta meitä saamaan heidät vaeltamaan pienine lapsineen ilman ystäviä autiomaillaan resuisina, nälässä ja janossa, kesän auringon liekeissä ja talven jäätävissä tuulissa, henki rikkinäisenä, uupuneena kulkemisesta, rukoillen Sinulta haudan turvaa, ja se kielletään - meidän vuoksemme, jotka palvomme sinua, Herra, tuhoa heidän toiveensa, pilaa heidän elämänsä, pitkitä heidän katkeraa pyhiinvaellustaan, tee heidän askelistaan raskaita, kastele heidän tiensä omilla kyynelillä, tahraa valkoinen lumi heidän haavaisten jalkojensa verellä!
"Pyydämme sitä rakkauden hengessä häneltä, joka on rakkauden lähde ja joka on kaikkien niiden aina uskollinen turva ja ystävä, joita koetellaan kipeästi ja jotka etsivät hänen apuaan nöyrin ja katuvaisin sydämin.
"Amen."
http://www.rosedalebooks.fi/foorumi/viewtopic.php?f=37&t=4743Soturi puhuu aina omaa totuuttaan - riippumatta olosuhteista.
Soturi on täysin irti siitä, mitä toiset ajattelevat ja sanovat hänestä. (Tämä on ehdottoman välttämätöntä, jos hän aikoo huomioida ensimmäisen säännön.)
Soturi tekee aina parhaansa nähdäkseen jumaluutta kaikessa, mitä on. Näin hän ei koskaan halua omistaa, kontrolloida, manipuloida, väärinkäyttää tai hyväksikäyttää mitään Suuren hengen olentoa.
Soturi seuraa aina korkeinta polkua niin, kuin sanelee maailmankaikkeuden suurin auktoriteetti - hän itse.
Soturi luottaa täysin - ja antautuu - elämänsä virralle. Hän tietää kaiken olevan niin, kuin pitäisikin. Siksi hänen on aina luotettava täysin korkeampaan itseensä, sieluunsa, Suureen henkeen - ja antauduttava sille.
Soturi tietää kaiken rakkauden, kaiken viisauden ja kaiken voiman olevan sisällään - sydämessään, mielessään, kehossaan, sielussaan. Ei ole mitään etsittävää, ei mitään löydettävää, ei mitään paikkaa minne mennä - paitsi SISÄLLEEN.
Soturi ei ota koskaan elämää liian vakavasti maaplaneetalla. Lopulta, sehän on peliä - peliä maaplaneetan luokkahuoneessa. Ja pelien pitäisi olla hauskoja. Nauttikaa pelistä - se ei kestä ikuisesti!
Soturin sydän on aina täynnä - ja kiitollinen. Hän ei koskaan tunne puutetta eikä tyhjyyttä - paitsi silloin kun hän luo noita harhoja ihastuttuaan liikaa Suureen harhaan, ihmiskokemukseen.
Soturi tietää, että Suuri harha saa aikaan hyvin mielenkiintoisia haasteita - esim. haasteen nousta Suuren harhan yläpuolelle.
Kun soturi nousee Suuren harhan yläpuolelle, hän tietää, että tämä kokemus on sellainen, kuin sen pitäisikin olla - hän on itse valinnut sen. Ja tässä valinnassa hän muistaa tiensä takaisin valoon, Kotiin. Tämä oli alun alkaen ainoa syy valita Suuri harha.
Soturi tietää, että kaikilla hänen sisarillaan ja veljillään tällä planeetalla on sama määränpää - KOTI. Mutta jokainen saattaa valita eri polun. Ja soturi tietää tämän olevan ok! Kaikki pääsevät Kotiin - riippumatta valitsemastaan polusta. Muuten ei voi olla, sillä KAIKKI polut johtavat KOTIIN.
Soturi tuntee tuulen tien. Hän rakastaa tuulta, mutta hän tietää, ettei hän voi vangita sitä - hän ei voi omistaa sitä. Hän voi rakastaa sitä, nauttia sen läsnäolosta, loistaa sen energiassa. Mutta jos hän yrittää vangita sen, siitä tulee jotain muuta, mitä se todellisuudessa on - siitä tulee pysähtynyttä ja paikallaan olevaa ilmaa. Hän ei voi koskaan saada sitä haltuunsa täysin, ellei hän kieltäydy koskaan omistamasta sitä, ellei hän kieltäydy koskaan ottamasta sitä valtaansa. Hän voi saada sen haltuunsa vain antamalla sen olla vapaa - antamalla sen olla, mitä se on.
Muuten ei voi olla. Soturin tie on tuulen tie.
http://www.youtube.com/watch?v=gzwmxJrKYRE - who?
Kolme miestä oli liftaamassa. Eräänä päivänä he saapuivat yllättäen leveän rajusti myrskyävän joen rannalle. Heidän piti päästä toiselle puolelle, mutta kellään ei ollut minkäänlaista ajatusta siitä, miten se onnistuisi. Ensimmäinen mies rukoili Jumalaa sanoen: "Hyvä Jumala, anna minulle voimaa ylittää tämä joki."
Fiuu!
Jumala antoi hänelle pitkät käsivarret ja vahvat jalat, joten hän pystyi uimaan joen yli noin kahdessa tunnissa oltuaan sitä ennen muutamia kertoja lähellä hukkumista.
Tämän nähdessään toinen mies rukoili Jumalaa sanoen: "Hyvä Jumala, anna minulle voimaa ... ja keinot ylittää tämä joki."
Fiuu!
Jumala antoi hänelle soutuveneen, jolla hän pystyi soutamaan joen yli noin tunnissa veneen melkein mentyä nurin muutamia kertoja.
Kolmas mies oli nähnyt, miten asiat sujuivat toisilta kahdelta, joten hän myös rukoili Jumalaa sanoen: "Hyvä Jumala, anna minulle voimaa ja keinot ... ja älyä ... ylittää tämä joki."
Ja fiuu!
Jumala muutti hänet naiseksi. Naisena hän katsoi karttaa, liftasi ylävirtaan pari sataa metriä ja käveli sitten sillan yli. - kirkasotsa
who? kirjoitti:
Kolme miestä oli liftaamassa. Eräänä päivänä he saapuivat yllättäen leveän rajusti myrskyävän joen rannalle. Heidän piti päästä toiselle puolelle, mutta kellään ei ollut minkäänlaista ajatusta siitä, miten se onnistuisi. Ensimmäinen mies rukoili Jumalaa sanoen: "Hyvä Jumala, anna minulle voimaa ylittää tämä joki."
Fiuu!
Jumala antoi hänelle pitkät käsivarret ja vahvat jalat, joten hän pystyi uimaan joen yli noin kahdessa tunnissa oltuaan sitä ennen muutamia kertoja lähellä hukkumista.
Tämän nähdessään toinen mies rukoili Jumalaa sanoen: "Hyvä Jumala, anna minulle voimaa ... ja keinot ylittää tämä joki."
Fiuu!
Jumala antoi hänelle soutuveneen, jolla hän pystyi soutamaan joen yli noin tunnissa veneen melkein mentyä nurin muutamia kertoja.
Kolmas mies oli nähnyt, miten asiat sujuivat toisilta kahdelta, joten hän myös rukoili Jumalaa sanoen: "Hyvä Jumala, anna minulle voimaa ja keinot ... ja älyä ... ylittää tämä joki."
Ja fiuu!
Jumala muutti hänet naiseksi. Naisena hän katsoi karttaa, liftasi ylävirtaan pari sataa metriä ja käveli sitten sillan yli.9:8 Puut lähtivät voitelemaan itsellensä kuningasta. Ja he sanoivat öljypuulle: 'Ole sinä meidän kuninkaamme.'
9:9 Mutta öljypuu vastasi heille: 'Jättäisinkö lihavuuteni, josta jumalat ja ihmiset minua ylistävät, mennäkseni huojumaan ylempänä muita puita!'
9:10 Niin puut sanoivat viikunapuulle: 'Tule sinä ja ole meidän kuninkaamme.'
9:11 Mutta viikunapuu vastasi heille: 'Jättäisinkö makeuteni ja hyvät antimeni, mennäkseni huojumaan ylempänä muita puita!'
9:12 Niin puut sanoivat viinipuulle: 'Tule sinä ja ole meidän kuninkaamme.'
9:13 Mutta viinipuu vastasi heille: 'Jättäisinkö mehuni, joka saa jumalat ja ihmiset iloisiksi, mennäkseni huojumaan ylempänä muita puita!'
9:14 Niin kaikki puut sanoivat orjantappuralle: 'Tule sinä ja ole meidän kuninkaamme.'
9:15 Ja orjantappura vastasi puille: 'Jos todella aiotte voidella minut kuninkaaksenne, niin tulkaa ja etsikää suojaa minun varjossani; mutta ellette, niin tuli lähtee orjantappurasta ja kuluttaa Libanonin setrit.' - CarolineMyss
kirkasotsa kirjoitti:
9:8 Puut lähtivät voitelemaan itsellensä kuningasta. Ja he sanoivat öljypuulle: 'Ole sinä meidän kuninkaamme.'
9:9 Mutta öljypuu vastasi heille: 'Jättäisinkö lihavuuteni, josta jumalat ja ihmiset minua ylistävät, mennäkseni huojumaan ylempänä muita puita!'
9:10 Niin puut sanoivat viikunapuulle: 'Tule sinä ja ole meidän kuninkaamme.'
9:11 Mutta viikunapuu vastasi heille: 'Jättäisinkö makeuteni ja hyvät antimeni, mennäkseni huojumaan ylempänä muita puita!'
9:12 Niin puut sanoivat viinipuulle: 'Tule sinä ja ole meidän kuninkaamme.'
9:13 Mutta viinipuu vastasi heille: 'Jättäisinkö mehuni, joka saa jumalat ja ihmiset iloisiksi, mennäkseni huojumaan ylempänä muita puita!'
9:14 Niin kaikki puut sanoivat orjantappuralle: 'Tule sinä ja ole meidän kuninkaamme.'
9:15 Ja orjantappura vastasi puille: 'Jos todella aiotte voidella minut kuninkaaksenne, niin tulkaa ja etsikää suojaa minun varjossani; mutta ellette, niin tuli lähtee orjantappurasta ja kuluttaa Libanonin setrit.'"En ehkä halua tätä, mutta tarvitsen tätä", on merkki siitä, että muutatte arvojärjestelmäänne sellaiseksi, mikä on paljon enemmän harmoniassa sisäisen elämänne kanssa. Tällainen suhtautuminen elämäänne ei ehkä tee päätöksistänne helpompia, mutta sisäinen selkeys ja viisaus tekevät elämän navigoimisesta paljon täyttymyksellisemmän kokemuksen.
Viisausjalokivi: on parempi haluta sitä, mitä ei ole, kuin pitää se, mitä ei halua. - Who?
CarolineMyss kirjoitti:
"En ehkä halua tätä, mutta tarvitsen tätä", on merkki siitä, että muutatte arvojärjestelmäänne sellaiseksi, mikä on paljon enemmän harmoniassa sisäisen elämänne kanssa. Tällainen suhtautuminen elämäänne ei ehkä tee päätöksistänne helpompia, mutta sisäinen selkeys ja viisaus tekevät elämän navigoimisesta paljon täyttymyksellisemmän kokemuksen.
Viisausjalokivi: on parempi haluta sitä, mitä ei ole, kuin pitää se, mitä ei halua.- vaikka se on pelottavampi - laittaa teidät ajajan paikalle omassa elämässänne ja jokaisen päätöksenne seuraamusten osalta. Meillä on luontainen ymmärrys tästä, mikä on yksi syy, miksi niin usein vältämme päätöksien tekemistä. Emme pelkää valintojamme, vaan pelkäämme niiden seuraamusten selviämisestä itse. Kuitenkin henkilökohtaisen valinnan seuraamuspelosta huolimatta, huomaatte aina helpommaksi elämisen sen kanssa kuin tyytymisen tilanteeseen, missä tunnette tekevänne myönnytyksiä.
MIKSI TYYDYT VÄHEMPÄÄN:
http://www.rosedalebooks.fi/foorumi/viewtopic.php?f=37&t=5103&sid=f48cd8bdcd14ac3bda7a8f7f8da7d064 - ole koskaan
kotiin kirjoitti:
Soturi puhuu aina omaa totuuttaan - riippumatta olosuhteista.
Soturi on täysin irti siitä, mitä toiset ajattelevat ja sanovat hänestä. (Tämä on ehdottoman välttämätöntä, jos hän aikoo huomioida ensimmäisen säännön.)
Soturi tekee aina parhaansa nähdäkseen jumaluutta kaikessa, mitä on. Näin hän ei koskaan halua omistaa, kontrolloida, manipuloida, väärinkäyttää tai hyväksikäyttää mitään Suuren hengen olentoa.
Soturi seuraa aina korkeinta polkua niin, kuin sanelee maailmankaikkeuden suurin auktoriteetti - hän itse.
Soturi luottaa täysin - ja antautuu - elämänsä virralle. Hän tietää kaiken olevan niin, kuin pitäisikin. Siksi hänen on aina luotettava täysin korkeampaan itseensä, sieluunsa, Suureen henkeen - ja antauduttava sille.
Soturi tietää kaiken rakkauden, kaiken viisauden ja kaiken voiman olevan sisällään - sydämessään, mielessään, kehossaan, sielussaan. Ei ole mitään etsittävää, ei mitään löydettävää, ei mitään paikkaa minne mennä - paitsi SISÄLLEEN.
Soturi ei ota koskaan elämää liian vakavasti maaplaneetalla. Lopulta, sehän on peliä - peliä maaplaneetan luokkahuoneessa. Ja pelien pitäisi olla hauskoja. Nauttikaa pelistä - se ei kestä ikuisesti!
Soturin sydän on aina täynnä - ja kiitollinen. Hän ei koskaan tunne puutetta eikä tyhjyyttä - paitsi silloin kun hän luo noita harhoja ihastuttuaan liikaa Suureen harhaan, ihmiskokemukseen.
Soturi tietää, että Suuri harha saa aikaan hyvin mielenkiintoisia haasteita - esim. haasteen nousta Suuren harhan yläpuolelle.
Kun soturi nousee Suuren harhan yläpuolelle, hän tietää, että tämä kokemus on sellainen, kuin sen pitäisikin olla - hän on itse valinnut sen. Ja tässä valinnassa hän muistaa tiensä takaisin valoon, Kotiin. Tämä oli alun alkaen ainoa syy valita Suuri harha.
Soturi tietää, että kaikilla hänen sisarillaan ja veljillään tällä planeetalla on sama määränpää - KOTI. Mutta jokainen saattaa valita eri polun. Ja soturi tietää tämän olevan ok! Kaikki pääsevät Kotiin - riippumatta valitsemastaan polusta. Muuten ei voi olla, sillä KAIKKI polut johtavat KOTIIN.
Soturi tuntee tuulen tien. Hän rakastaa tuulta, mutta hän tietää, ettei hän voi vangita sitä - hän ei voi omistaa sitä. Hän voi rakastaa sitä, nauttia sen läsnäolosta, loistaa sen energiassa. Mutta jos hän yrittää vangita sen, siitä tulee jotain muuta, mitä se todellisuudessa on - siitä tulee pysähtynyttä ja paikallaan olevaa ilmaa. Hän ei voi koskaan saada sitä haltuunsa täysin, ellei hän kieltäydy koskaan omistamasta sitä, ellei hän kieltäydy koskaan ottamasta sitä valtaansa. Hän voi saada sen haltuunsa vain antamalla sen olla vapaa - antamalla sen olla, mitä se on.
Muuten ei voi olla. Soturin tie on tuulen tie.
http://www.youtube.com/watch?v=gzwmxJrKYRE"tehnyt väärin" teille. Jokainen suhde, jokainen olosuhde, mitä olette koskaan kokeneet tässä tai missään toisessa elämässä, on puhtaasti kanssaluomista, silloin kun siihen sisältyy toisia.
Te kaikki "juonittelitte" sielutasolla ilmentääksenne kaiken, mitä olette kokeneet tai koette suhteissanne. Eikä sillä ole merkitystä, mitä nuo suhteet ovat - ystäviä, vihollisia, perheitä, rakastajia, liiketuttavia, satunnaisia tapaamisia jne.
Kaikki suhteet ovat yhteisluomuksia. Tämä merkitsee sitä, että jokainen osallistuja - on kyse sitten kahdesta tai 20:stä tai 2000:sta - on tasavertaisesti vastuussa tuon suhteen ilmentämisestä.
Tiedämme, että tämä on kova pala purtavaksi useimmille ihmisille. Mutta niin se vain on.
Miten siis voitte koskaan sanoa jonkun tehneen teille vääryyttä, jos te ja hän olette suhteenne tasavertaisia luojia?
Mutta tämä ei ole varsinainen pointti tässä. Miksi? Koska kaikki tämä on menneisyyttänne. Tuolla menneisyydellä ei ole mitään voimaa teihin. Tietysti ellette tuo sitä nykyisyyteenne vatvomalla sitä ja oloanne tässä prosessissa tosi kurjaksi.
Kuulkaa tämä: kaikki voimanne on läsnä olevassa hetkessä. Kaikki voimanne!
Niinpä teidän kuuluu keskittyä siihen, mitä haluatte, mikä tuo teille iloa.
Tuovatko menneisyyden muistot teille iloa? Jos tuovat, hienoa! Jos eivät, unohtakaa ne! Niistä ei ole teille mitään hyötyä.
Kaikki voimanne on läsnä olevassa hetkessä. Sitä mihin keskitytte tässä hetkessä, luotte tuleviin läsnä oleviin hetkiinne.
Jos menneisyyden ajatteleminen tuo teille iloa, hienoa! Jos keskittyminen menneisyyteen tuo teille surua, se ei ole kovin hienoa.
Mutta muistakaa tämä: mitä tahansa ajattelette menneisyydestä, nykyisyydestä tai tulevaisuudesta, ajattelette sitä NYT, tässä läsnä olevassa hetkessä. Ja taas kerran, siinä on kaikki voimanne.
Valitkaa siis vain iloa. Keskittykää vain iloon. Silloin luotte itsellenne paratiisin maan päälle. Eikä sillä ole merkitystä, vaikka koko muu maailma olisi menossa helvettiin.
Avaimena on keskittyä siihen, mitä haluatte. Keskittykää iloon, mitä haluatte kokea elämässänne. Ja tehkää se nyt! Silloin maailmankaikkeus tuo teille lisää kaikkea, mitä haluatte.
Syntymäoikeutenne on ilo. Vaatikaa se! Vaatikaa voimanne! - kirkasotsa
Who? kirjoitti:
- vaikka se on pelottavampi - laittaa teidät ajajan paikalle omassa elämässänne ja jokaisen päätöksenne seuraamusten osalta. Meillä on luontainen ymmärrys tästä, mikä on yksi syy, miksi niin usein vältämme päätöksien tekemistä. Emme pelkää valintojamme, vaan pelkäämme niiden seuraamusten selviämisestä itse. Kuitenkin henkilökohtaisen valinnan seuraamuspelosta huolimatta, huomaatte aina helpommaksi elämisen sen kanssa kuin tyytymisen tilanteeseen, missä tunnette tekevänne myönnytyksiä.
MIKSI TYYDYT VÄHEMPÄÄN:
http://www.rosedalebooks.fi/foorumi/viewtopic.php?f=37&t=5103&sid=f48cd8bdcd14ac3bda7a8f7f8da7d06419 Herralla on istuimensa taivaissa,
ja hänen valtansa alla on kaikki maa.
20 Ylistäkää Herraa, te hänen enkelinsä,
te voimalliset sankarit,
jotka hänen sanansa kuulette
ja hänen käskynsä täytätte.
21 Ylistäkää Herraa, te taivaan joukot,
kaikki hänen palvelijansa,
jotka hänen tahtonsa täytätte.
22 Ylistäkää Herraa, te hänen luotunsa kaikkialla hänen valtakunnassaan. Ylistä Herraa, minun sieluni! - kirkasotsa
ole koskaan kirjoitti:
"tehnyt väärin" teille. Jokainen suhde, jokainen olosuhde, mitä olette koskaan kokeneet tässä tai missään toisessa elämässä, on puhtaasti kanssaluomista, silloin kun siihen sisältyy toisia.
Te kaikki "juonittelitte" sielutasolla ilmentääksenne kaiken, mitä olette kokeneet tai koette suhteissanne. Eikä sillä ole merkitystä, mitä nuo suhteet ovat - ystäviä, vihollisia, perheitä, rakastajia, liiketuttavia, satunnaisia tapaamisia jne.
Kaikki suhteet ovat yhteisluomuksia. Tämä merkitsee sitä, että jokainen osallistuja - on kyse sitten kahdesta tai 20:stä tai 2000:sta - on tasavertaisesti vastuussa tuon suhteen ilmentämisestä.
Tiedämme, että tämä on kova pala purtavaksi useimmille ihmisille. Mutta niin se vain on.
Miten siis voitte koskaan sanoa jonkun tehneen teille vääryyttä, jos te ja hän olette suhteenne tasavertaisia luojia?
Mutta tämä ei ole varsinainen pointti tässä. Miksi? Koska kaikki tämä on menneisyyttänne. Tuolla menneisyydellä ei ole mitään voimaa teihin. Tietysti ellette tuo sitä nykyisyyteenne vatvomalla sitä ja oloanne tässä prosessissa tosi kurjaksi.
Kuulkaa tämä: kaikki voimanne on läsnä olevassa hetkessä. Kaikki voimanne!
Niinpä teidän kuuluu keskittyä siihen, mitä haluatte, mikä tuo teille iloa.
Tuovatko menneisyyden muistot teille iloa? Jos tuovat, hienoa! Jos eivät, unohtakaa ne! Niistä ei ole teille mitään hyötyä.
Kaikki voimanne on läsnä olevassa hetkessä. Sitä mihin keskitytte tässä hetkessä, luotte tuleviin läsnä oleviin hetkiinne.
Jos menneisyyden ajatteleminen tuo teille iloa, hienoa! Jos keskittyminen menneisyyteen tuo teille surua, se ei ole kovin hienoa.
Mutta muistakaa tämä: mitä tahansa ajattelette menneisyydestä, nykyisyydestä tai tulevaisuudesta, ajattelette sitä NYT, tässä läsnä olevassa hetkessä. Ja taas kerran, siinä on kaikki voimanne.
Valitkaa siis vain iloa. Keskittykää vain iloon. Silloin luotte itsellenne paratiisin maan päälle. Eikä sillä ole merkitystä, vaikka koko muu maailma olisi menossa helvettiin.
Avaimena on keskittyä siihen, mitä haluatte. Keskittykää iloon, mitä haluatte kokea elämässänne. Ja tehkää se nyt! Silloin maailmankaikkeus tuo teille lisää kaikkea, mitä haluatte.
Syntymäoikeutenne on ilo. Vaatikaa se! Vaatikaa voimanne!2 Jumala, sydämeni on levollinen,
mieleni on tyyni.
Minä tahdon laulaa ja soittaa!
3 Herää, harppu, herää, lyyra,
minä tahdon herättää aamuruskon!
4 Herra, minä ylistän sinua kansojen keskellä,
minä laulan kaikille kansoille sinun kiitostasi.
5 Sinun armosi ulottuu yli taivaitten,
sinun uskollisuutesi ylös pilviin.
6 Jumala, kohotkoon kunniasi yli taivaitten,
kirkkautesi yli kaiken maan!
7 Auta meitä väkevällä kädelläsi, pelasta ne, joita rakastat. Vastaa minulle! - Notkopolvi
kirkasotsa kirjoitti:
19 Herralla on istuimensa taivaissa,
ja hänen valtansa alla on kaikki maa.
20 Ylistäkää Herraa, te hänen enkelinsä,
te voimalliset sankarit,
jotka hänen sanansa kuulette
ja hänen käskynsä täytätte.
21 Ylistäkää Herraa, te taivaan joukot,
kaikki hänen palvelijansa,
jotka hänen tahtonsa täytätte.
22 Ylistäkää Herraa, te hänen luotunsa kaikkialla hänen valtakunnassaan. Ylistä Herraa, minun sieluni!Rakkaat Taivaiset EnkeliAuttajat
Runsaat Rukoukset mä Teiltä nyt pyydän
Oi Suuret Valontuojat ja Elvyttäjät
Nyt kaikki toiveeni mä Teille syydän
Tuokaa apunne nyt kaikkeen kokemaani tuskaan
Kaiken Toivoni teille heitän, siirryn Ilon puskaan
Auttakaa Minua kokemaan kaikki kaikella Rakkaudella
Siirtäkää tuskat pois elämästä, täyttäkää se kauneudella
Tuokaa yksi ja toinenkin ystävä elämääni
Valaiskaa minua löytämään myös sydänystäväni
Vielä olis yksi iso pyyntö Teille, jotta on hyvä olo
Täyttäkää kaikki Pyhyydellä, myös sydämen Rakkauskolo
Amen - kiittämään
kirkasotsa kirjoitti:
2 Jumala, sydämeni on levollinen,
mieleni on tyyni.
7 Auta meitä väkevällä kädelläsi, pelasta ne, joita rakastat. Vastaa minulle!kiittämään Jumalaa siitä, ettei kaikkiin rukouksiini ole vastattu.
- muistamalla
että sitä olette. Olette Jumalan heijastus.
Sisällänne on kaikki universumin voima, olemus ja valo.
Kolmannen ulottuvuuden tarkoitus on muistuttaa teitä siitä,
että olette voimaton, ja tarkoituksenne on päästää irti
tuosta uskomuksesta ja tuoda kolmanteen ulottuvuuteen
muistikuva ehdottomasta rakkaudesta.
Kommunikoikaa jumalitsenne kanssa kaikin tavoin ja kaikessa,
saadaksenne polulla tarvitsemaanne opastusta,
muistaaksenne kokemuksen ehdottomasta rakkaudesta
ja yhdistyäksenne taas siihen valon ja voiman rajattomaan lähteeseen,
mikä auttaa teitä luomaan taivaan maan päälle.
Aamen. - kirkasotsa
muistamalla kirjoitti:
että sitä olette. Olette Jumalan heijastus.
Sisällänne on kaikki universumin voima, olemus ja valo.
Kolmannen ulottuvuuden tarkoitus on muistuttaa teitä siitä,
että olette voimaton, ja tarkoituksenne on päästää irti
tuosta uskomuksesta ja tuoda kolmanteen ulottuvuuteen
muistikuva ehdottomasta rakkaudesta.
Kommunikoikaa jumalitsenne kanssa kaikin tavoin ja kaikessa,
saadaksenne polulla tarvitsemaanne opastusta,
muistaaksenne kokemuksen ehdottomasta rakkaudesta
ja yhdistyäksenne taas siihen valon ja voiman rajattomaan lähteeseen,
mikä auttaa teitä luomaan taivaan maan päälle.
Aamen.Maa, kohota Herralle riemuhuuto! Iloitkaa ja riemuitkaa, laulakaa ja soittakaa! [Ps. 66:1]
Ylistäkää Herraa harpun sävelin, soittakaa ja laulakaa!
Vaskitorvin ja oinaansarvin kohottakaa ylistyksenne Herralle, kuninkaalle - kirkasotsa
kiittämään kirjoitti:
kiittämään Jumalaa siitä, ettei kaikkiin rukouksiini ole vastattu.
Kiitospsalmi. Iloitse, maa! Kohottakaa riemuhuuto Herralle!
Palvelkaa häntä iloiten, tulkaa hänen eteensä riemuiten.
Tietäkää, että Herra on Jumala. Hän on meidät luonut, ja hänen me olemme, hänen kansansa, hänen laitumensa lampaat.
Tulkaa hänen porteilleen kiittäen, hänen esipihoilleen ylistystä laulaen. Kiittäkää häntä, ylistäkää hänen nimeään.
Hyvä on Herra! Iäti kestää hänen armonsa, hänen uskollisuutensa polvesta polveen. - sisimpääsi
kirkasotsa kirjoitti:
Kiitospsalmi. Iloitse, maa! Kohottakaa riemuhuuto Herralle!
Palvelkaa häntä iloiten, tulkaa hänen eteensä riemuiten.
Tietäkää, että Herra on Jumala. Hän on meidät luonut, ja hänen me olemme, hänen kansansa, hänen laitumensa lampaat.
Tulkaa hänen porteilleen kiittäen, hänen esipihoilleen ylistystä laulaen. Kiittäkää häntä, ylistäkää hänen nimeään.
Hyvä on Herra! Iäti kestää hänen armonsa, hänen uskollisuutensa polvesta polveen.Olkoon luottamuksesi Jumalaan,
että olet täsmälleen siellä
missä sinut on tarkoitettu olemaan.
Älä unohda äärettömiä mahdollisuuksia,
jotka syntyvät luottamuksesta/uskosta.
Tule käyttämään niitä lahjoja, jotka olet saanut,
ja anna eteenpäin sitä rakkautta,
joka on (ylhäältä) annettu sinulle.
Ole tyytyväinen tiedosta,
että olet yksi Jumalan lapsista.
Salli tämän läsnäolon asettua sinun sisimpääsi,
ja anna sielullesi vapaus laulaa,
tanssia, ylistää ja rakastaa.
Se kuuluu meille kaikille.
Aamen. - kirkasotsa
who? kirjoitti:
Fiuu!
Fiuu!
Ja fiuu!
Jumala muutti hänet naiseksi. Naisena hän katsoi karttaa, liftasi ylävirtaan pari sataa metriä ja käveli sitten sillan yli.Hän antaa anteeksi kaikki syntini ja parantaa kaikki sairauteni. [Ps. 147:3]
Hän päästää minut kuoleman otteesta ja seppelöi minut armolla ja rakkaudella.
Hän ravitsee minut aina hyvyydellään, ja minä elvyn nuoreksi, niin kuin kotka. - kirkasotsa
Notkopolvi kirjoitti:
Rakkaat Taivaiset EnkeliAuttajat
Runsaat Rukoukset mä Teiltä nyt pyydän
Oi Suuret Valontuojat ja Elvyttäjät
Nyt kaikki toiveeni mä Teille syydän
Tuokaa apunne nyt kaikkeen kokemaani tuskaan
Kaiken Toivoni teille heitän, siirryn Ilon puskaan
Auttakaa Minua kokemaan kaikki kaikella Rakkaudella
Siirtäkää tuskat pois elämästä, täyttäkää se kauneudella
Tuokaa yksi ja toinenkin ystävä elämääni
Valaiskaa minua löytämään myös sydänystäväni
Vielä olis yksi iso pyyntö Teille, jotta on hyvä olo
Täyttäkää kaikki Pyhyydellä, myös sydämen Rakkauskolo
AmenMutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, kaikille, jotka uskovat häneen.
He eivät ole syntyneet verestä, eivät ruumiin halusta, eivät miehen tahdosta, vaan Jumalasta. - Notkopolvi
kirkasotsa kirjoitti:
Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi oikeuden tulla Jumalan lapsiksi, kaikille, jotka uskovat häneen.
He eivät ole syntyneet verestä, eivät ruumiin halusta, eivät miehen tahdosta, vaan Jumalasta.Kaikki rakkaat taivaiset Suuret Mestarit
Teiltä nyt apuani pyydän, te IkiNestorit
Opastakaa minua ja kaikkia ihmisiä löytämään itsensä
Auttakaa jokaista löytämään Rakkaus ja oma veljensä
Ohjatkaa Enkelit ja kaikki taivaalliset opastajat Tielleni
Auttamaan Minua kokemaan omaa oikeaani Polullani
Tuokaa myös sieluuni ja sydämeeni sitä Taivasviisautta
Josta ammennan mä voimani nähdä kaikessa Kauneutta
Tielläni pyydän Saint Germainin viisasta opastusta
Parantamisessa Äiti Marian lempeää Rakkautta
Sanandan voimaa kohdata ja käyttää Suurta Totuutta
SaRan Jumalatarta etsimään omaa sisäistä Kauneutta
Amen - -Amma-
kirkasotsa kirjoitti:
2 Jumala, sydämeni on levollinen,
mieleni on tyyni.
7 Auta meitä väkevällä kädelläsi, pelasta ne, joita rakastat. Vastaa minulle!rukoilkaa hyvää kaikille. Meidän tulisi rukoilla Jumalaa antamaan puhdas mieli jopa niille, jotka vahingoittavat meitä. Rukoillessamme toisten hyvinvoinnin puolesta saavutamme itsekin rauhaa ja tyyneyttä."
Että näin.. - peilikuvassa
kirkasotsa kirjoitti:
Maa, kohota Herralle riemuhuuto! Iloitkaa ja riemuitkaa, laulakaa ja soittakaa! [Ps. 66:1]
Ylistäkää Herraa harpun sävelin, soittakaa ja laulakaa!
Vaskitorvin ja oinaansarvin kohottakaa ylistyksenne Herralle, kuninkaalle"Kaiken mitä sisäisesti valaistunut ihminen pyytää, hän kerran saa". Näin kuuluu hyvin vanha ja monien tuntema esoteerinen opinkappale. Jeesus esitti saman asian sanoessaan: "Anokaa niin teille annetaan, etsikää niin te löydätte".
Mutta ole varovainen toiveissasi, sillä voi tapahtua, että toivomuksesi toteutuu. - kirkasotsa
peilikuvassa kirjoitti:
"Kaiken mitä sisäisesti valaistunut ihminen pyytää, hän kerran saa". Näin kuuluu hyvin vanha ja monien tuntema esoteerinen opinkappale. Jeesus esitti saman asian sanoessaan: "Anokaa niin teille annetaan, etsikää niin te löydätte".
Mutta ole varovainen toiveissasi, sillä voi tapahtua, että toivomuksesi toteutuu.Niin totta kuin elän,sanoo
Herra,
jokainen polvi on notkistuva
minun edessäni
ja jokainen kieli on ylistävä Jumalaa. - menestyessäsi
kirkasotsa kirjoitti:
Niin totta kuin elän,sanoo
Herra,
jokainen polvi on notkistuva
minun edessäni
ja jokainen kieli on ylistävä Jumalaa.ja kiitollinen vastoinkäymisissä.
Ole oikeudenmukainen tuomioissasi
ja varovainen puheissasi.
Ole lamppu pimeässä vaeltaville
ja koti muukalaiselle.
Ole silmät sokealle ja opastava valo
harhautuneelle.
Ole elämän henkäys ihmiskunnalle,
kaste ihmissydämen maaperälle
ja hedelmä nöyryyden puussa. - sanotte
kiittämään kirjoitti:
kiittämään Jumalaa siitä, ettei kaikkiin rukouksiini ole vastattu.
että te ette usko päätöksiinne, joten haluatte antaa hallinnan elämästänne jollekin muulle, jotta se tekee päätöksen puolestanne. Sanotte, että te ette pysty käsittelemään elämää, joten elämä antaa teille lisää käsiteltävää. Tämä vahvistaa sitä, mitä rukoilette. Parempi harjoitus on kysyä korkeammalta itseltänne: "Mitä minun tarvitsee nähdä ja saattaa loppuun, jotta voin siirtyä eteenpäin?" Vakka joku voi nähdä tämän rukouksena, kyse on sielusta, joka etsii sisältä päästäkseen eroon tukoksista.
- '''''''''''''''''''
MarkTwain kirjoitti:
"Amen."
http://www.rosedalebooks.fi/foorumi/viewtopic.php?f=37&t=4743Rakas Taivaan Isä
Anna minulle voimia ohjata hevostani.
Tee käsistäni pehmeät ja ajatuksistani selkeitä.
Anna hevoseni ymmärtää minua ja minun sitä.
Sydämmeni Sinä olet siunannut hyvin erityisellä rakkaudella näitä eläimiä kohtaan.
Älä koskaan anna minun kadottaa näkemystäni.
Sieluni Sinä olet täyttänyt syvällä tarpeella niitä kohtaan.
Älä anna sen tunnun koskaan kadota.
Anna henkeni salpautua joka kerran kun näen auringon heijastuvan elegantista päästä.
Anna palan nousta kurkkuuni aina kun kuulen hellän hörähdyksen.
Anna uuden heinä- ja kaurasäkin tuoksun olla aina minulle niin makoisa.
Anna lämpimän turvan kosketuksen kädelläni tuoda aina hymyn huulilleni.
Jumaloin jokaista lämmintä päivää tilalla,
juoksevan hevosen ylväyttä ja loistoa.
Kavioidensa jyminä saa poltteen silmiini ja sieluni liitoon.
Anna sen säilyä ainiaan.
Rakas Jumala, siunaa minua kärsivällisyydellä.
Sillä hevoset ovat vangittua tuulta ja tuuli voi olla arvaamaton.
Älä anna minun peloitella tai vahingoittaa niitä.
Sen sijaan näytä minulle tapoja ymmärtää niitä.
Ennenkaikkea rakas Jumala, täytä niillä elämäni.
Koska ilman niitä en ole eheä.
Ja kun on minun aikani poistua täältä, älä lähetä sieluani ilman niitä taivaaseen.
Tämä rakkaus jonka Sinä olet minulle antanut, juhlistaa koko olemassaoloni.
Sitä minä vaalin ja siitä sinua ylistän koko elämäni ajan,
Aamen - kirkasotsa
''''''''''''''''''' kirjoitti:
Rakas Taivaan Isä
Anna minulle voimia ohjata hevostani.
Tee käsistäni pehmeät ja ajatuksistani selkeitä.
Anna hevoseni ymmärtää minua ja minun sitä.
Sydämmeni Sinä olet siunannut hyvin erityisellä rakkaudella näitä eläimiä kohtaan.
Älä koskaan anna minun kadottaa näkemystäni.
Sieluni Sinä olet täyttänyt syvällä tarpeella niitä kohtaan.
Älä anna sen tunnun koskaan kadota.
Anna henkeni salpautua joka kerran kun näen auringon heijastuvan elegantista päästä.
Anna palan nousta kurkkuuni aina kun kuulen hellän hörähdyksen.
Anna uuden heinä- ja kaurasäkin tuoksun olla aina minulle niin makoisa.
Anna lämpimän turvan kosketuksen kädelläni tuoda aina hymyn huulilleni.
Jumaloin jokaista lämmintä päivää tilalla,
juoksevan hevosen ylväyttä ja loistoa.
Kavioidensa jyminä saa poltteen silmiini ja sieluni liitoon.
Anna sen säilyä ainiaan.
Rakas Jumala, siunaa minua kärsivällisyydellä.
Sillä hevoset ovat vangittua tuulta ja tuuli voi olla arvaamaton.
Älä anna minun peloitella tai vahingoittaa niitä.
Sen sijaan näytä minulle tapoja ymmärtää niitä.
Ennenkaikkea rakas Jumala, täytä niillä elämäni.
Koska ilman niitä en ole eheä.
Ja kun on minun aikani poistua täältä, älä lähetä sieluani ilman niitä taivaaseen.
Tämä rakkaus jonka Sinä olet minulle antanut, juhlistaa koko olemassaoloni.
Sitä minä vaalin ja siitä sinua ylistän koko elämäni ajan,
AamenHe toivat varsan Jeesukselle, heittivät vaatteitaan sen selkään ja auttoivat Jeesuksen ratsaille.
Kun hän sitten ratsasti, opetuslapset levittivät vaatteitaan tielle. - ja sen
kirkasotsa kirjoitti:
He toivat varsan Jeesukselle, heittivät vaatteitaan sen selkään ja auttoivat Jeesuksen ratsaille.
Kun hän sitten ratsasti, opetuslapset levittivät vaatteitaan tielle.selässä miehen. Hän on uskollinen ja totuudellinen, hän tuomitsee ja taistelee vanhurskaasti. 12 Hänen silmänsä olivat kuin tulen liekit, hänellä oli päässään monta kruunua, ja häneen oli kirjoitettu nimi, jota ei tunne kukaan muu kuin hän itse. 13 Hänellä oli pukunaan vereen kastettu viitta, ja hänen nimensä on Jumalan Sana.
19. luvussa.
Johanneksen ilmestys 19:11-19:
- kaipuun rukous
Jokainen toivomus on Jumalan silmissä rukous.
Jos pidämme rukousta vain tapana lähestyä Jumalaa, voimme sen sulkea pois elämästä. Mutta kun toiveet ... käsitetään rukoukseksi, sulkee se äkkiä meidät kaikki piiriinsä. Tässä yleismerkityksessä rukoilemme lakkaamatta. ...
Tavallisesti pidetään rukousta ihmisen parhaimpien hetkien tekona. Mutta tässä syvemmässä mielessä rukoilee ihminen myös huonoimpina hetkinään. Rukouksissa voi olla joko taivaan tai helvetin henkeä. Jos todellakin pidämme ihmisen vallitsevaa pyrkimystä hänen rukouksenaan ... emme voi luokitella ihmisiä niihin, jotka rukoilevat ja niihin, jotka eivät rukoile....
Ei kukaan voi olla rukoilematta vallitsevan kaipuunsa rukousta eikä myöskään välttää, että hänet rukoustensa mukaan mitataan.
Vallitsevan kaipuun rukous toteutuu aina. Tämä on totta ennen kaikkea siitä syystä, että keskeisin halumme ottaa kaikki kykymme haltuunsa ja panee ajatukset ja kädet toimimaan sen toteuttamiseksi. . .. Mutta tämä vallitsevan kaipuun rukous ei saavuta päämääräänsä yksinomaan sen kautta, että se keskittää ihmisen omia voimia, vaan myös sen kautta, että se saa liittolaisikseen voimia ihmisen ulkopuolelta. ... [Rukouksesta] tulee kutsu, johon kaikki samanhenkinen vastaa. Kuten pyörremyrsky vetää kaiken lähellä olevan ilman mukaansa, niin vetää ihmisen toivekin kaikki ympäristönsä samansukuiset voimat luokseen...- kirkasotsa
Herra, neuvo minulle tiesi
Herra, kuule rukoukseni, vastaa minulle, minä olen köyhä ja avuton.
2 Varjele minua, minä olen hurskas ja uskollinen, auta palvelijaasi, joka turvaa sinuun. Sinä olet minun Jumalani.
3 Herra, armahda minua! Kaiken päivää huudan sinua avukseni.
4 Minä ylennän sydämeni sinun puoleesi. Täytä palvelijasi ilolla!
5 Sinä, Herra, olet hyvä, sinä annat anteeksi, runsain mitoin sinä jaat armoasi kaikille, jotka sinua avuksi huutavat. [2. Moos. 34:6 ]
6 Kuule minun rukoukseni, Herra, ota vastaan avunpyyntöni.
7 Sinua minä hädässäni huudan, ja sinä vastaat minulle. - Harry Emerson Fosd
kirkasotsa kirjoitti:
Herra, neuvo minulle tiesi
Herra, kuule rukoukseni, vastaa minulle, minä olen köyhä ja avuton.
2 Varjele minua, minä olen hurskas ja uskollinen, auta palvelijaasi, joka turvaa sinuun. Sinä olet minun Jumalani.
3 Herra, armahda minua! Kaiken päivää huudan sinua avukseni.
4 Minä ylennän sydämeni sinun puoleesi. Täytä palvelijasi ilolla!
5 Sinä, Herra, olet hyvä, sinä annat anteeksi, runsain mitoin sinä jaat armoasi kaikille, jotka sinua avuksi huutavat. [2. Moos. 34:6 ]
6 Kuule minun rukoukseni, Herra, ota vastaan avunpyyntöni.
7 Sinua minä hädässäni huudan, ja sinä vastaat minulle.joita olemme pitäneet Jumalalle ja joita olemme kutsuneet rukouksiksi, eivät ole ollenkaan olleet rukouksia. Ne eivät ole vallitsevia toiveitamme. Ne eivät ilmaise sisäistä suuntaamme. ... Jokainen laiska opiskelija voi rukoilla viisautta, jokainen tyhjäntoimittaja torilla voi rukoilla rikkautta, jokainen velvollisuuksien laiminlyöjä voi rukoilla lujaa luonnetta. Mutta sellaiset rukoukset eivät ole mitään oikeita rukouksia.
Käsittäessämme, että oikean rukouksen luonteena on se vallitseva kaipuu, mikä puhkeaa sanoiksi Jumalan edessä ... saamme viittauksen siitä, että vaikka ulkonainen rukouksemme hyljättäisiinkin, toteutuu kuitenkin vallitseva kaipuumme, sillä sehän oikeastaan olikin rukouksemme. ... Monenkin ihmisen on täytynyt myöntää, että täyttymättömistä rukouksista huolimatta hänen sydämensä todelliset toiveet ovat kuitenkin aina toteutuneet. Ihmistä hallitseva halu toteutuu varmasti - toisinaan pelottavan varmasti. - kirkasotsa
Harry Emerson Fosd kirjoitti:
joita olemme pitäneet Jumalalle ja joita olemme kutsuneet rukouksiksi, eivät ole ollenkaan olleet rukouksia. Ne eivät ole vallitsevia toiveitamme. Ne eivät ilmaise sisäistä suuntaamme. ... Jokainen laiska opiskelija voi rukoilla viisautta, jokainen tyhjäntoimittaja torilla voi rukoilla rikkautta, jokainen velvollisuuksien laiminlyöjä voi rukoilla lujaa luonnetta. Mutta sellaiset rukoukset eivät ole mitään oikeita rukouksia.
Käsittäessämme, että oikean rukouksen luonteena on se vallitseva kaipuu, mikä puhkeaa sanoiksi Jumalan edessä ... saamme viittauksen siitä, että vaikka ulkonainen rukouksemme hyljättäisiinkin, toteutuu kuitenkin vallitseva kaipuumme, sillä sehän oikeastaan olikin rukouksemme. ... Monenkin ihmisen on täytynyt myöntää, että täyttymättömistä rukouksista huolimatta hänen sydämensä todelliset toiveet ovat kuitenkin aina toteutuneet. Ihmistä hallitseva halu toteutuu varmasti - toisinaan pelottavan varmasti.Herra, käänny jo puoleemme. Kuinka kauan vielä viivyt? Armahda meitä, palvelijoitasi!
Ravitse meitä armollasi joka aamu, niin voimme iloita elämämme päivistä.
Niin kuin annoit murheen, anna meille ilo yhtä monena vuotena kuin vaivamme kesti.
Anna palvelijoittesi nähdä suuret tekosi, anna lastemme nähdä kunniasi loisto.
Herra, meidän Jumalamme, ole lempeä meille, anna töillemme menestys, siunaa kättemme työt. - Victor Hugo
kirkasotsa kirjoitti:
Herra, käänny jo puoleemme. Kuinka kauan vielä viivyt? Armahda meitä, palvelijoitasi!
Ravitse meitä armollasi joka aamu, niin voimme iloita elämämme päivistä.
Niin kuin annoit murheen, anna meille ilo yhtä monena vuotena kuin vaivamme kesti.
Anna palvelijoittesi nähdä suuret tekosi, anna lastemme nähdä kunniasi loisto.
Herra, meidän Jumalamme, ole lempeä meille, anna töillemme menestys, siunaa kättemme työt.elämän suurten surujen kohdatessa ja kärsivällinen pienten keskellä. Ja kun olet suurella vaivalla tehnyt päivän työsi, mene rauhassa nukkumaan. Jumala valvoo.
- rukoile tai meditoi
Mutta jos voitte saada heidät ajattelemaan
rauhan ja rakkauden mahdollisuuksia,
niin noiden ihanteiden toteutuminen
on todennäköisempää.
Kun laajennutte ja täytytte valolla,
annatte ihmisille korkeamman vision.
Energiaa on saatavilla tätä varten nyt
- avatkaa sydämenne ja ottakaa se vastaan.
Luopukaa menneisyydestä
ja vaatikaa iloa ja loistoa,
vaatikaa sielunne suurenmoisuutta.
Ja niin se on.- päämääräkseen
älykyyttä ja tietämistä,
vaan viisauden, silloin hänen tulee
kohdistaa huomionsa
tulevaisuudesta vastaan rientävään ajanvirtaan.
Viisautta ei saavuteta samoin kuin tietämistä
ahkeruudella tai innokkaasti toimien.
Muinoin tiedettiin hyvin,
että se on armo, Jumalan lahja.
Oikeastaan me voimme vain
valmistaa sielussamme tilaa sille.
Siinä meitä auttavat sieluominaisuudet,
jotka nykyään ovat harvinaisia,
vieläpä halveksittuja, kuten nöyryys,
vaatimattomuus, kärsivällisyys ja tyyneys. - Kirkasotsa
päämääräkseen kirjoitti:
älykyyttä ja tietämistä,
vaan viisauden, silloin hänen tulee
kohdistaa huomionsa
tulevaisuudesta vastaan rientävään ajanvirtaan.
Viisautta ei saavuteta samoin kuin tietämistä
ahkeruudella tai innokkaasti toimien.
Muinoin tiedettiin hyvin,
että se on armo, Jumalan lahja.
Oikeastaan me voimme vain
valmistaa sielussamme tilaa sille.
Siinä meitä auttavat sieluominaisuudet,
jotka nykyään ovat harvinaisia,
vieläpä halveksittuja, kuten nöyryys,
vaatimattomuus, kärsivällisyys ja tyyneys.mikä hetki on käsillä.Teidän on aika herätä unesta,sillä pelastus on nyt lähempänä kuin silloin,kun meistä tuli uskovia.Yö on kulunut pitkälle,päivä jo sarastaa.Hylätkäämme siis pimeyden teot ja varustautukaamme valon asein.
- hetki lyö..
Kirkasotsa kirjoitti:
mikä hetki on käsillä.Teidän on aika herätä unesta,sillä pelastus on nyt lähempänä kuin silloin,kun meistä tuli uskovia.Yö on kulunut pitkälle,päivä jo sarastaa.Hylätkäämme siis pimeyden teot ja varustautukaamme valon asein.
Valon lähteestä Jumalan mielestä
virratkoon valo ihmisten mieliin.
Loistakoon valo päälle maan.
Rakkauden lähteestä Jumalan sydämestä
virratkoon rakkaus ihmisten sydämiin.
Palatkoon Kristus päälle maan.
Keskuksesta, jossa Jumalan tahto tunnetaan,
johtakoon tarkoitus ihmisten pieniä tahtoja
- tarkoitus, jonka Mestarit tuntevat
ja jota he palvelevat.
Keskuksesta, jota kutsumme ihmiskunnaksi,
rakentukoon valon ja rakkauden suunnitelma.
Sulkekoon se oven, jonka takana paha asuu.
Valo, Rakkaus ja Voima
jälleenrakentakoot Suunnitelman päälle maan. - minäkin uskon...
hetki lyö.. kirjoitti:
Valon lähteestä Jumalan mielestä
virratkoon valo ihmisten mieliin.
Loistakoon valo päälle maan.
Rakkauden lähteestä Jumalan sydämestä
virratkoon rakkaus ihmisten sydämiin.
Palatkoon Kristus päälle maan.
Keskuksesta, jossa Jumalan tahto tunnetaan,
johtakoon tarkoitus ihmisten pieniä tahtoja
- tarkoitus, jonka Mestarit tuntevat
ja jota he palvelevat.
Keskuksesta, jota kutsumme ihmiskunnaksi,
rakentukoon valon ja rakkauden suunnitelma.
Sulkekoon se oven, jonka takana paha asuu.
Valo, Rakkaus ja Voima
jälleenrakentakoot Suunnitelman päälle maan."Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen." Johanneksen evankeliumi, luku 17, jae 3.
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä." Joh. 3:16
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"
Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan". Joh.11:7 - kirkasotsa
minäkin uskon... kirjoitti:
"Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen." Johanneksen evankeliumi, luku 17, jae 3.
"Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä." Joh. 3:16
Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.
Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan". Joh.11:7Minä pyhitän itseni uhriksi heidän tähtensä, että heistäkin tulisi totuuden pyhittämiä.
"Minä en rukoile vain heidän puolestaan, vaan myös niiden puolesta, jotka heidän todistuksensa tähden uskovat minuun.
Minä rukoilen, että he kaikki olisivat yhtä, niin kuin sinä, Isä, olet minussa ja minä sinussa. Niin tulee heidänkin olla yhtä meidän kanssamme, jotta maailma uskoisi sinun lähettäneen minut. - Ei ole mitään
minäkin uskon... kirjoitti:
"Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen." Johanneksen evankeliumi, luku 17, jae 3.
Hän sanoi hänelle: "Uskon, Herra; minä uskon, että sinä olet Kristus, Jumalan Poika, se, joka oli tuleva maailmaan". Joh.11:7kuolemaa. Hän ei kuollut sovituksena synneistänne.
Hän ei kuollut teidän ja syntienne vuoksi. Herran jestas! On egoistista ajatella, että Jeshua kuolee puolestanne. Jeshua tuli siihen pisteeseen - ja se oli kollektiivitietoisuus, joten se on vähän eri asia - mutta Jeshua tuli siihen pisteeseen, että hän sanoi: "Menen kalastamaan.
Menen risteämään. En välitä, elänkö vai kuolenko. Olen kyllästynyt olemaan omassa vankilassani ihmisenä. Olen kyllästynyt siihen, etten ole itseni kanssa. Olen kyllästynyt siihen, että nämä kaksi ovat aina erillään. Haluan taas olla itseni kanssa." Pum! Ne kulkivat ristiin.
Ne yhdistyivät. Taivas ja maa tulivat yhteen. Jumaluuden ja ihmisyyden aaltomuoto kulkivat lopultakin ristiin.
Niin, kuoliko Jeshua ristillä? Ei. Hän tuli eläväksi ristillä. Fyysinen keho ei merkinnyt mitään. Hän tiesi sen "ristikohdassa". Muuten, tämä symboli otettiin satoja ja satoja vuosia myöhemmin hypnoosi- ja kärsimysmuodoksi - "Hän kuoli teidän syntienne vuoksi." Enpä usko. Enpä usko. Kukaan ei voi kuolla teidän syntienne vuoksi. Mutta tätä alun perin tarkoitettiin risteyskohtana - ristinä, yhteen tulemisena - ja sitä käytettiin myöhemmin merkitsemään kärsimystä, tuskaa, syyllisyyttä ja kontrollointi
Jeshua heräsi ristillä ja päästi tuolla hetkellä irti fyysisestä kehosta. Ja muuten, 2000 vuotta sitten näin täytyi tehdä. Teidän ei tarvitse nyt tehdä niin. Hän päästi irti fyysisestä kehosta ja hän todella alkoi elää. Hän jatkoi iloisesti Maria Magdaleenan kanssa.
Aamen. - kirkasotsa
Ei ole mitään kirjoitti:
kuolemaa. Hän ei kuollut sovituksena synneistänne.
Hän ei kuollut teidän ja syntienne vuoksi. Herran jestas! On egoistista ajatella, että Jeshua kuolee puolestanne. Jeshua tuli siihen pisteeseen - ja se oli kollektiivitietoisuus, joten se on vähän eri asia - mutta Jeshua tuli siihen pisteeseen, että hän sanoi: "Menen kalastamaan.
Menen risteämään. En välitä, elänkö vai kuolenko. Olen kyllästynyt olemaan omassa vankilassani ihmisenä. Olen kyllästynyt siihen, etten ole itseni kanssa. Olen kyllästynyt siihen, että nämä kaksi ovat aina erillään. Haluan taas olla itseni kanssa." Pum! Ne kulkivat ristiin.
Ne yhdistyivät. Taivas ja maa tulivat yhteen. Jumaluuden ja ihmisyyden aaltomuoto kulkivat lopultakin ristiin.
Niin, kuoliko Jeshua ristillä? Ei. Hän tuli eläväksi ristillä. Fyysinen keho ei merkinnyt mitään. Hän tiesi sen "ristikohdassa". Muuten, tämä symboli otettiin satoja ja satoja vuosia myöhemmin hypnoosi- ja kärsimysmuodoksi - "Hän kuoli teidän syntienne vuoksi." Enpä usko. Enpä usko. Kukaan ei voi kuolla teidän syntienne vuoksi. Mutta tätä alun perin tarkoitettiin risteyskohtana - ristinä, yhteen tulemisena - ja sitä käytettiin myöhemmin merkitsemään kärsimystä, tuskaa, syyllisyyttä ja kontrollointi
Jeshua heräsi ristillä ja päästi tuolla hetkellä irti fyysisestä kehosta. Ja muuten, 2000 vuotta sitten näin täytyi tehdä. Teidän ei tarvitse nyt tehdä niin. Hän päästi irti fyysisestä kehosta ja hän todella alkoi elää. Hän jatkoi iloisesti Maria Magdaleenan kanssa.
Aamen...Totuutta ja johda valoon.Aamen
- veni,vidi,vci
Rakas kuolema
--------------------------------------------------------------------------------
olet elämäntahdon pelastaja
odottava käskee sinua
anna minulle totuus!
tietoisuuteni virvasliekki
äänettömien voihkauksien toisintaja
rakkauden kylmentäjä
sinua niin rakastan
katso sisälleni
ja näe minut vielä ehjänä, kerran
ota valkoinen kätesi kasvoiltani
ja pyyhkäise tietoisuuteni pois
sinä olet!
tuntemattomuuden syvistä rotkoista huuda minua
lennähdä usvana huoneeseeni
lattiaa pitkin kulkeudu jalkoihini
ja katkaise ne altani
SINÄ VÄRISYTÄT MINUA KAUTTAALTAAN!
tuntemattomuuden liekkiin anna minun katsoa
sen syvyyteen sieluni seisahtua tuijottamaan saata
rakkaus tuntematonta kohtaan
se kihelmöintini on aihe
nojaudun kävelykeppiini
katson seinämää kohti, jossa on aukko
sen toisella puolella tuntematon
kävelemään lähden
silmäni melkein jo pettävät
en silti pelkää
seinää kosketan
ja sen eteen väräjämään jään
vetovoimakenttä tuntemattoman
siihen tarraudun ja sisään repeydyn
elämäni sointu
tuo laulu duureinen, molleineen
taivaan sinen äänimyrskyyn häviää
pilvimassan sekaan lopullisesti katoaa
en ole enää kuin taustasäteilyä
millisievertin heilahdus
mittariston kohinarajan alla
kaikelle näkymätön
epätasaisena jakaumanako luoksesi palaan?
neutriinoinako pääsi läpi öisin juoksen?
kukkasen innoittavana ravintona
sinä minä elän
polunvartisessa pellossa kasvan
ja tuulessa tuivertavana laihona maailmaa itken
olkoon ikuisuus
http://users.utu.fi/kaasalm/poetry/finnish/rakas_kuolema.html- minä uskon*
Raamatun Sanaa:
Joh.11: 25- 26
Joh. 3: 16
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. - sydämessä
minä uskon* kirjoitti:
Raamatun Sanaa:
Joh.11: 25- 26
Joh. 3: 16
Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.jota ajattelun karavaani ei voi koskaan saavuttaa.
..toisaalta sitten elämä on ikuinen koska Isä on antanut sen Pojalleen, eikä mikään mitä Hän luo koskaan lopu tai kuole. Jumala on Rakkaus, ääretön, rajaton ja ikuinen ja sitä olette tekin koska kaikki mitä Hän luo on samaa Hänen kanssaan. Täydellisyys joka on Jumala ympäröi ja peittää kokonaan Hänen Luomakuntansa, koska Hän on Luomakunta, Kaikki Mitä On. - kirkasotsa
sydämessä kirjoitti:
jota ajattelun karavaani ei voi koskaan saavuttaa.
..toisaalta sitten elämä on ikuinen koska Isä on antanut sen Pojalleen, eikä mikään mitä Hän luo koskaan lopu tai kuole. Jumala on Rakkaus, ääretön, rajaton ja ikuinen ja sitä olette tekin koska kaikki mitä Hän luo on samaa Hänen kanssaan. Täydellisyys joka on Jumala ympäröi ja peittää kokonaan Hänen Luomakuntansa, koska Hän on Luomakunta, Kaikki Mitä On.Hän, Herra, ratkaisee kansakuntien riidat, hän jakaa oikeutta väkeville kansoille lähellä ja kaukana. Niin taotaan miekat auran teriksi ja keihäät vesureiksi. Yksikään kansa ei enää kohota miekkaa toista vastaan eikä harjoittele sotataitoja.
Silloin jokainen saa istua mitään pelkäämättä oman viiniköynnöksensä ja viikunapuunsa alla. Näin on Herra Sebaot sanonut.
- olen täällä
ja tiedän
Jumalan olevan osa minua.
Liityn yhteen kanssasi.
Ole hyvä ja kerro,
mitä minun tarvitsee tietää.
Olen valmis muuttumaan."
Aamen.- minä uskon*
Kiitos, rakas Jeesus, että olet ristinkuolemallasi ja kalliilla sovintoverelläsi lunastanut minut. Kiitos, että armostasi saan olla Taivaan valtakunnan perillinen. Kiitos, että olet sovittanut kaikki syntini ja sinuun Vapahtajanani uskoen saan luottaa siihen, että kuolemani jälkeen pääsen luoksesi taivaaseen ja saan tavata kaikki edesmenneet, uskossa kuolleet rakkaani, uudelleen. Kiitos Jeesus, että sinä olet voittanut kuoleman vallan!
Jeesukselle Kristukselle, Herralle ja Kuninkaalle, ylistys, kiitos ja kunnia nyt, aina ja iankaikkisesti! Aamen. - *Minä Olen*
minä uskon* kirjoitti:
Kiitos, rakas Jeesus, että olet ristinkuolemallasi ja kalliilla sovintoverelläsi lunastanut minut. Kiitos, että armostasi saan olla Taivaan valtakunnan perillinen. Kiitos, että olet sovittanut kaikki syntini ja sinuun Vapahtajanani uskoen saan luottaa siihen, että kuolemani jälkeen pääsen luoksesi taivaaseen ja saan tavata kaikki edesmenneet, uskossa kuolleet rakkaani, uudelleen. Kiitos Jeesus, että sinä olet voittanut kuoleman vallan!
Jeesukselle Kristukselle, Herralle ja Kuninkaalle, ylistys, kiitos ja kunnia nyt, aina ja iankaikkisesti! Aamen."Olen tie, totuus ja elämä." Meidän on käsitettävä, että hän puhui omasta todellisuudestaan, että meistä kaikista tulee, mitä hänestä tuli. Olemme kaikki totuus. Olemme kaikki tie. Ja meillä kaikilla on sisällämme mahdollisuus todella elää.
- välttää
negatiivisuuden lisäämistä maailmaan ajatuksillasi, sanoillasi ja teoillasi. Esimerkiksi, et halua haaskata kallista energiaasi valittaen tuhosta tai syyttäen jotain ihmistä tai yritystä ongelmasta. Silloin kun valitatte tai syytätte, mitään ei ratkaista. Kun lähetätte valittamisen tai syyttelyn energioita, lähetätte henkilökohtaisen energianne syöksykierteeseen. Kun sitten olette alemmassa energiataajuudessa, seuraavat ajatuksenne ja tunteenne ovat hämärtyneitä ja niistä puuttuu luovuutta.
Aamen. - Aspekti
*Minä Olen* kirjoitti:
"Olen tie, totuus ja elämä." Meidän on käsitettävä, että hän puhui omasta todellisuudestaan, että meistä kaikista tulee, mitä hänestä tuli. Olemme kaikki totuus. Olemme kaikki tie. Ja meillä kaikilla on sisällämme mahdollisuus todella elää.
Itsensä rakastaminen on tila, jonka monet, erityisesti kristillisestä perinteestä, ovat kadottaneet. Kristinusko kertoi teille opetuksillaan perisynnistä, että olitte luonteeltanne viallisia ja tarvitsitte anteeksiantoa. Vietitte elämiä pyytäen anteeksi sitä, kuka olette. Kadotitte tunteen jumaluudestanne ja teistä oli helpompaa antaa kuin ottaa vastaan. Tasapainosta luovuttiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset24517316Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"17812323Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään
"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El556091Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään684930MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!
Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny194910Orpon hallitus paskoi kaikki hommat
ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.264032Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta843615Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja133545Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1393076S- ryhmän Israel boikotti sai Päivi Räsäsen repimään pelihousunsa?
Räsänen vertaa S- ryhmää natseihin.3191737