Kauanko inssi kestää?

???

Kauan inssi kestää?

13

6395

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Liina

Itselläni kesti 45 minuuttia. Oli ruuhka-aika ja liikennevaloissa joutu seisoskelee aika paljon, joten ajeltiin sit vähän pidempään kuin ensin oli tarkotus. Joskus ajoa on kuulema ollut 20 minuuttia, joskus puoli tuntia...
      Vaihtelee vähän liikenteen määrästä ja kaupungista. Jos kaupunki on pieni ja yksinkertainen, mitäpä sitä suotta ympäri ajelemaan monta kertaa peräkkäin.
      Mutta vähän isommissa kaupungeissa voi varsinkin ruuhka-aikana pidentyä.

• Jemppu

..inssi kestää 45 minuuttia. Se riippuu sitten ihan siitä tutkinnon vastaanottajasta että kuinka kauan se jaksaa ajattaa. Käytännössä se menee niin että puoli tuntia ajoa, vartti keskustelua ja arviointia. Itselläni kesti ajo reilun puoli tuntia ja keskustelut jäi melko vähiin, ehkä noin 5-10minuuttia.

• Liina
        Jemppu kirjoitti:

..inssi kestää 45 minuuttia. Se riippuu sitten ihan siitä tutkinnon vastaanottajasta että kuinka kauan se jaksaa ajattaa. Käytännössä se menee niin että puoli tuntia ajoa, vartti keskustelua ja arviointia. Itselläni kesti ajo reilun puoli tuntia ja keskustelut jäi melko vähiin, ehkä noin 5-10minuuttia.

Ajoni kesti siis se mainitsemani 45 min, siihen päälle vielä keskustelut ennen ja jälkeen ajon. Kyse ei ollut siitä, ettenkö osannut ajaa, vaan yksinkertaisesti neljän ruuhkasta :)

• Johanna

Inssiajo noin puolisen tuntia ja keskustelua sit vähän sen jälkeen...yhteensä noin 45 minsaa...näin ainakin mulla.

• lammas

en ehi kuolla sinä aikana.

• auto332

Mun inssi kesti vaa 15 minuuttia. Meinasin viel ajaa konttorin ohi ku ajattelin et ei se voi näin vähän aikaa kestää. Ja keskustelut yhteensä sellasen 5 minuuttia. Olikohan inssisedällä kiire syömään tai kotiin kun niin nopeasti se kävi.

• Emmie

Jos paikkakunnalla on yksi risteys ja muutenkin tosi yksinkertaiset liikenneratkaisut, mitä sitä turhaan samoja paikkoja eestaas... :)

• onon

minulla kesti henkilöautolla noin 20min ja kuorma-autolla 30min

• auto332
        Emmie kirjoitti:

Jos paikkakunnalla on yksi risteys ja muutenkin tosi yksinkertaiset liikenneratkaisut, mitä sitä turhaan samoja paikkoja eestaas... :)

siis lahdessa ajelin.. ensin konttorilta torille ja sitten takaisin.. ei siis mikään pieni kaupunki.

• ???
        onon kirjoitti:

minulla kesti henkilöautolla noin 20min ja kuorma-autolla 30min

Kauan kestää inssi Aleksiskivenkadulta ja minkä lainen reitti on?

• pete

Virallisesti 45 minuuttia.
      Yleensä 20-30 min.

• Mie

Lyhyin inssi mitä olen kuullut oli 5min alku- ja loppukeskustelu. Eli kyseisellä henkilöllä inssi oli juuri ennen konttorin sulkemista. Inssillä oli ollu kiire jonnekkii ja ne oli ajanu vaan korttelin ympäri. Tarina on tosi, mutta tapahtui lähes 40 vuotta sitten, joten nykyään säännökset ovat vähän toiset...

• kirsi

Mulla inssi kesti noin. 20 minuuttia, kun inssisetä oli noin 15 minuuttia myöhässä ja mä sitten paniikissa menin kyselemään, että missä se viipyy.. Oltiin sitten vissiin menty ristiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2592
    2. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      63
      2478
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      106
      2300
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1559
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      238
      1552
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      37
      1452
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1250
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1206
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1171
    Aihe