Kauan inssi kestää?
Kauanko inssi kestää?
13
6395
Vastaukset
- Liina
Itselläni kesti 45 minuuttia. Oli ruuhka-aika ja liikennevaloissa joutu seisoskelee aika paljon, joten ajeltiin sit vähän pidempään kuin ensin oli tarkotus. Joskus ajoa on kuulema ollut 20 minuuttia, joskus puoli tuntia...
Vaihtelee vähän liikenteen määrästä ja kaupungista. Jos kaupunki on pieni ja yksinkertainen, mitäpä sitä suotta ympäri ajelemaan monta kertaa peräkkäin.
Mutta vähän isommissa kaupungeissa voi varsinkin ruuhka-aikana pidentyä.- Jemppu
..inssi kestää 45 minuuttia. Se riippuu sitten ihan siitä tutkinnon vastaanottajasta että kuinka kauan se jaksaa ajattaa. Käytännössä se menee niin että puoli tuntia ajoa, vartti keskustelua ja arviointia. Itselläni kesti ajo reilun puoli tuntia ja keskustelut jäi melko vähiin, ehkä noin 5-10minuuttia.
- Liina
Jemppu kirjoitti:
..inssi kestää 45 minuuttia. Se riippuu sitten ihan siitä tutkinnon vastaanottajasta että kuinka kauan se jaksaa ajattaa. Käytännössä se menee niin että puoli tuntia ajoa, vartti keskustelua ja arviointia. Itselläni kesti ajo reilun puoli tuntia ja keskustelut jäi melko vähiin, ehkä noin 5-10minuuttia.
Ajoni kesti siis se mainitsemani 45 min, siihen päälle vielä keskustelut ennen ja jälkeen ajon. Kyse ei ollut siitä, ettenkö osannut ajaa, vaan yksinkertaisesti neljän ruuhkasta :)
- Johanna
Inssiajo noin puolisen tuntia ja keskustelua sit vähän sen jälkeen...yhteensä noin 45 minsaa...näin ainakin mulla.
- lammas
en ehi kuolla sinä aikana.
- auto332
Mun inssi kesti vaa 15 minuuttia. Meinasin viel ajaa konttorin ohi ku ajattelin et ei se voi näin vähän aikaa kestää. Ja keskustelut yhteensä sellasen 5 minuuttia. Olikohan inssisedällä kiire syömään tai kotiin kun niin nopeasti se kävi.
- Emmie
Jos paikkakunnalla on yksi risteys ja muutenkin tosi yksinkertaiset liikenneratkaisut, mitä sitä turhaan samoja paikkoja eestaas... :)
- onon
minulla kesti henkilöautolla noin 20min ja kuorma-autolla 30min
- auto332
Emmie kirjoitti:
Jos paikkakunnalla on yksi risteys ja muutenkin tosi yksinkertaiset liikenneratkaisut, mitä sitä turhaan samoja paikkoja eestaas... :)
siis lahdessa ajelin.. ensin konttorilta torille ja sitten takaisin.. ei siis mikään pieni kaupunki.
- ???
onon kirjoitti:
minulla kesti henkilöautolla noin 20min ja kuorma-autolla 30min
Kauan kestää inssi Aleksiskivenkadulta ja minkä lainen reitti on?
- pete
Virallisesti 45 minuuttia.
Yleensä 20-30 min.- Mie
Lyhyin inssi mitä olen kuullut oli 5min alku- ja loppukeskustelu. Eli kyseisellä henkilöllä inssi oli juuri ennen konttorin sulkemista. Inssillä oli ollu kiire jonnekkii ja ne oli ajanu vaan korttelin ympäri. Tarina on tosi, mutta tapahtui lähes 40 vuotta sitten, joten nykyään säännökset ovat vähän toiset...
- kirsi
Mulla inssi kesti noin. 20 minuuttia, kun inssisetä oli noin 15 minuuttia myöhässä ja mä sitten paniikissa menin kyselemään, että missä se viipyy.. Oltiin sitten vissiin menty ristiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232592- 632478
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1062300- 341559
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2381552- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt371452- 281250
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201206- 951171