Nyt on keksitty navigaattoriohjema joka on keksitty kolmekymmentävuotta sitten. Nokia ratsastaa hevosella jota ei ole olemassa eli USA:n paikannusjäjestelmällä(GPS). Tietääkseni ko firma ei ole tehnyt mitään paikallisen eli eurooppalaisen Galileon puolesta paitsi saanut verohelpotuksia "tuotekehittelyyn". Ymmärrän hyvin että jos suomesta puuttuu taksikuskeja jotka eivät tiedä missä on Juupajoki ja heille ei ole kerrottu "kotoutumiskursseilla" siitä paikkakunnasta. Sitä en kuitenkaan ymmärrärrä että miksi heidän pitäisi tietää se, eihän Antti Ameriikkaan tiedä sitä vaikka on Super Power. Maan matonen on keksinyt isolle Nokialle kilpailijan paikan määritykseen joka nollaa moisen mahtailun (netti).
Jos joku ei tiedä missä on niin kannattaa pysyä kotona ettei eksy. Esim savolaiset savossa, Etiopialaiset Etiopiassa ei tarvitse luottaa GPS:ään jonka Antti Ameriikka voi lopettaa vaikka tällä sekunnilla.
Nokian hitti
0
278
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a447913- 56569
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o157550- 51545
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä164527Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.219499Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20436Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta90434Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.63418Se siitä sitten
Hyvin lyhyt oli loppuelämä, kun ei suhde ehtinyt edes alkaa ennen, kuin päätit lopettaa. Nauti olostasi sitten.22410