Ray:n netticasino
15
266
Vastaukset
- Drop dead1
Ray saa myös haistaa pitkän vitun. Homolaitos.
- Tuotto odotus
Asetetaan tavoitteet, että 25 miljoonaa euroo nyhdetään vuodessa pelaajilta ja tämä siis pelkällä nettikasinolla. Varmasti pelit tulee olemaan myös rukattuja. Ehkä alussa saatetaan jotain voittoja antaa, että saadaan pelaajat koukkuun. Sitten lopun voi arvata.
- PlusEV
Tuotto odotus kirjoitti:
Asetetaan tavoitteet, että 25 miljoonaa euroo nyhdetään vuodessa pelaajilta ja tämä siis pelkällä nettikasinolla. Varmasti pelit tulee olemaan myös rukattuja. Ehkä alussa saatetaan jotain voittoja antaa, että saadaan pelaajat koukkuun. Sitten lopun voi arvata.
Mitään rukkauksia. Satunnainen arvonta rittää. Tehdään vaan taloa vastaan pelattavien pelien säännöt niin, että talolla on etua pelaajaan nähden.
- Fuck the beef
PlusEV kirjoitti:
Mitään rukkauksia. Satunnainen arvonta rittää. Tehdään vaan taloa vastaan pelattavien pelien säännöt niin, että talolla on etua pelaajaan nähden.
Kuulostaa typerän homon puheelta. Ai nii, sähä oot typerä homo!
- 44444444112313
Tuotto odotus kirjoitti:
Asetetaan tavoitteet, että 25 miljoonaa euroo nyhdetään vuodessa pelaajilta ja tämä siis pelkällä nettikasinolla. Varmasti pelit tulee olemaan myös rukattuja. Ehkä alussa saatetaan jotain voittoja antaa, että saadaan pelaajat koukkuun. Sitten lopun voi arvata.
Ne tavotteet saadaan agressiivisella automaattien asettelulla & hyvällä mainonnalla toteutettua (myös 'uudet' automaatit lisäävät hetkellisesti tuottoa jo valmiiksi peliongelmaisten osalta). Vitut siihen mitään rukattuja pelejä tarvita, imbesilli.
- cmon ass!
44444444112313 kirjoitti:
Ne tavotteet saadaan agressiivisella automaattien asettelulla & hyvällä mainonnalla toteutettua (myös 'uudet' automaatit lisäävät hetkellisesti tuottoa jo valmiiksi peliongelmaisten osalta). Vitut siihen mitään rukattuja pelejä tarvita, imbesilli.
rayn pelit on ollu rukattuja jo ainaki viimoset 10vuotta ja niin tulee olemaan myös jatkossakin, varmasti myös netissäkin.
- 42042042
cmon ass! kirjoitti:
rayn pelit on ollu rukattuja jo ainaki viimoset 10vuotta ja niin tulee olemaan myös jatkossakin, varmasti myös netissäkin.
Ja uskoisin sinua, koska? Olen pelannut noita maatteja ennenkuin edes kuulit jakokulmasta, eikä niissä ole mitään epäilyttävää.
- Game King
Tuotto odotus kirjoitti:
Asetetaan tavoitteet, että 25 miljoonaa euroo nyhdetään vuodessa pelaajilta ja tämä siis pelkällä nettikasinolla. Varmasti pelit tulee olemaan myös rukattuja. Ehkä alussa saatetaan jotain voittoja antaa, että saadaan pelaajat koukkuun. Sitten lopun voi arvata.
kuten myös moni muu tässä ketjussa ovat tyyppejä, jotka pitäisi laittaa laivaan ja lähettää Ahvenanmaalle. Te ette tiedä pelaamisesta tai peleistä mitään. Uskon, että vaikka teille kerrottaisiin ja näytettäisiin miten pelit toimii, niin olette sen verran onnettomia, että ette usko tai ymmärrä. Sääli, että tälläisiä ihmisiä syntyy maailmaan...missä lie vika.
"Varmasti pelit tulee olemaan myös rukattuja." --> Varmasti, mitä muuta vaihtoehtoja sinulla olisi ajatella?
"rayn pelit on ollu rukattuja jo ainaki viimoset 10vuotta ja niin tulee olemaan myös jatkossakin, varmasti myös netissäkin" --> toinen todella onneton tapaus...olet vaan niin vähäjärkinen, että lyöt 50 €, koneeseen ja odotat 50 € voittoa??? Jo se osoittaa tyhmyytesi.
Ray:n pelit ovat satunnaisia, mutta kukaan terve ei niitä pelaa, koska voitot ovat mitä ovat....verrattuna panokseen. - PlusEV
Game King kirjoitti:
kuten myös moni muu tässä ketjussa ovat tyyppejä, jotka pitäisi laittaa laivaan ja lähettää Ahvenanmaalle. Te ette tiedä pelaamisesta tai peleistä mitään. Uskon, että vaikka teille kerrottaisiin ja näytettäisiin miten pelit toimii, niin olette sen verran onnettomia, että ette usko tai ymmärrä. Sääli, että tälläisiä ihmisiä syntyy maailmaan...missä lie vika.
"Varmasti pelit tulee olemaan myös rukattuja." --> Varmasti, mitä muuta vaihtoehtoja sinulla olisi ajatella?
"rayn pelit on ollu rukattuja jo ainaki viimoset 10vuotta ja niin tulee olemaan myös jatkossakin, varmasti myös netissäkin" --> toinen todella onneton tapaus...olet vaan niin vähäjärkinen, että lyöt 50 €, koneeseen ja odotat 50 € voittoa??? Jo se osoittaa tyhmyytesi.
Ray:n pelit ovat satunnaisia, mutta kukaan terve ei niitä pelaa, koska voitot ovat mitä ovat....verrattuna panokseen.Näin on. Ray:n pelit on vähärkisiten pelejä. Onneksi kohta on tulossa myös RAY:lle järkipokeria. Siis oikeata kunnon pokeria jota peltaan toisia vastaan. Niinkuin POKERIA pitääkin pelata. Ei taloa vastaan joka voitaa talon edullaan pitkässä juokussa varmasti satunnaisellakin arvonalla..
- kääsi1
42042042 kirjoitti:
Ja uskoisin sinua, koska? Olen pelannut noita maatteja ennenkuin edes kuulit jakokulmasta, eikä niissä ole mitään epäilyttävää.
etpä ole paljoo pelannu. ehhe he LOL
- kääsi1
Game King kirjoitti:
kuten myös moni muu tässä ketjussa ovat tyyppejä, jotka pitäisi laittaa laivaan ja lähettää Ahvenanmaalle. Te ette tiedä pelaamisesta tai peleistä mitään. Uskon, että vaikka teille kerrottaisiin ja näytettäisiin miten pelit toimii, niin olette sen verran onnettomia, että ette usko tai ymmärrä. Sääli, että tälläisiä ihmisiä syntyy maailmaan...missä lie vika.
"Varmasti pelit tulee olemaan myös rukattuja." --> Varmasti, mitä muuta vaihtoehtoja sinulla olisi ajatella?
"rayn pelit on ollu rukattuja jo ainaki viimoset 10vuotta ja niin tulee olemaan myös jatkossakin, varmasti myös netissäkin" --> toinen todella onneton tapaus...olet vaan niin vähäjärkinen, että lyöt 50 €, koneeseen ja odotat 50 € voittoa??? Jo se osoittaa tyhmyytesi.
Ray:n pelit ovat satunnaisia, mutta kukaan terve ei niitä pelaa, koska voitot ovat mitä ovat....verrattuna panokseen.onko varmaa tietoo? ehhe eheh he lollol
- snikkers1
PlusEV kirjoitti:
Näin on. Ray:n pelit on vähärkisiten pelejä. Onneksi kohta on tulossa myös RAY:lle järkipokeria. Siis oikeata kunnon pokeria jota peltaan toisia vastaan. Niinkuin POKERIA pitääkin pelata. Ei taloa vastaan joka voitaa talon edullaan pitkässä juokussa varmasti satunnaisellakin arvonalla..
PlusEV:n mielestä siis kaikki suomalaiset on vähäjärkisiä. ehhe eh eh.. LOllolOL
- PlusEV
snikkers1 kirjoitti:
PlusEV:n mielestä siis kaikki suomalaiset on vähäjärkisiä. ehhe eh eh.. LOllolOL
PlusEV:n mielestä siis kaikki suomalaiset on vähäjärkisiä. ehhe eh eh.. LOllolOL
Ei kaikki pelaa RAY:n pelejä, mutta sanotaan sitten niin, että ne jotka pelaa suurilla sumilla RAY:n pelejä.(50€ päävoitto) Keskimäärin yli 20€ päivässä ovat vähäjärkisiä. Sama kun heittäisivät rahaa kaivoon.
Pokeuksena on tietenkin Grand casinon videopokerit ja blackjack taspeli push säännöllä, mutta ei niitäkään tuhnsilla euroilla kannata pelata ellei palautus ole yli 100% - 3764-hius
PlusEV kirjoitti:
PlusEV:n mielestä siis kaikki suomalaiset on vähäjärkisiä. ehhe eh eh.. LOllolOL
Ei kaikki pelaa RAY:n pelejä, mutta sanotaan sitten niin, että ne jotka pelaa suurilla sumilla RAY:n pelejä.(50€ päävoitto) Keskimäärin yli 20€ päivässä ovat vähäjärkisiä. Sama kun heittäisivät rahaa kaivoon.
Pokeuksena on tietenkin Grand casinon videopokerit ja blackjack taspeli push säännöllä, mutta ei niitäkään tuhnsilla euroilla kannata pelata ellei palautus ole yli 100%hyvin sä homo vedät! taitaa sun aivos olla aika kosteena kusesta? tä.
- Pelianalyyttikko
Game King kirjoitti:
kuten myös moni muu tässä ketjussa ovat tyyppejä, jotka pitäisi laittaa laivaan ja lähettää Ahvenanmaalle. Te ette tiedä pelaamisesta tai peleistä mitään. Uskon, että vaikka teille kerrottaisiin ja näytettäisiin miten pelit toimii, niin olette sen verran onnettomia, että ette usko tai ymmärrä. Sääli, että tälläisiä ihmisiä syntyy maailmaan...missä lie vika.
"Varmasti pelit tulee olemaan myös rukattuja." --> Varmasti, mitä muuta vaihtoehtoja sinulla olisi ajatella?
"rayn pelit on ollu rukattuja jo ainaki viimoset 10vuotta ja niin tulee olemaan myös jatkossakin, varmasti myös netissäkin" --> toinen todella onneton tapaus...olet vaan niin vähäjärkinen, että lyöt 50 €, koneeseen ja odotat 50 € voittoa??? Jo se osoittaa tyhmyytesi.
Ray:n pelit ovat satunnaisia, mutta kukaan terve ei niitä pelaa, koska voitot ovat mitä ovat....verrattuna panokseen.Huomaa että olet elänyt jossain suljetussa tilassa viimeiset vuodet etkä tiedä mitään RAY;n taikka PAFFIn peleistä. Nykyaikana niissä kummankaan firman peleissä ei ole mitään satunnaisuutta.
Se on aivan tosi fakta. Ja sen huomaa kun pelaa pikkuisen keskimääräistä enemmän.
Ja vaatii hieman keskimääräistä enemmän älliä todeta se, jota sunlaisella ei näytä olevan.
Täällä on sitten pöljää porukkaa jotka eivät ole sitten näköjään lainkaan pelanneet RAY;n
kolikonkeräysautomaatteja. Ihan sama mikä se päävoitto on , eihän siitä ollut kysymys vaan siitä,
että koneet toimivat täysin systemaattisesti , eikä niissä todellaakan ole mitään satunnaista.
Ikävä tuottaa pettymys näille "vähäjärkisille" jotka uskovat pelintarjoajan höpinöitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522