Nyt olisi ehkä edessä muutto Katariinaan Leinikkikadulle kerrostaloon, joten kaipaisin nyt etukäteen vähän vinkkejä siitä millainen paikka on kyseessä jne. Löytyykö kyttääjiä, turhanvalittajia tms.?
Ilmeisesti alue on ainakin aika rauhallinen ja lapsiperheiden suosiossa.
Muutan koiran kanssa kaksistaan, joten ulkoilualueena Katariina on ainakin mitä mukavin.
En ole vielä päässyt asuntoa katsomaan, joten jos joku tietäisi hieman pinta-alaratkaisuista ja pintamateriaaleista kyseisen kadun kerrostaloissa.
Huoltoyhtiönä toimii ilmeisesti Haritun huolto Oy, hoitavatko hommansa hyvin?
Ja jos joku osaisi kertoa, että onko Leinikkikadun asuntoyhtiössä käytössä antenni vai kaapeliverkko?
Kiitos kaikista vastauksista! :)
Leinikkikatu Katariina, asumiskokemuksia kenelläkään?
4
2408
Vastaukset
- Hepulinen
Älä täällä kysele typeriä vaan tule suoraan leinikkikadulle utelemaan.Kyllä tänne juoruakkojen joukkoon yksi hempukka mahtuu!
- onneksi nyt on oma
Leinikkikadulta, mutta Haritun Huollosta kyllä. Mitään ei tapahdu ainakaan vuokrakämpissä, vaikka kuinka soittaa ja käy toimistolla kertomassa puutteista ja korjaustarpeista. Ainoa tapa saada mitään korjattua on hajottaa kämppä alkutekijöihinsä, jolloin seuraava vuokralainen saa korjatun kodin itselleen. En suosittele!
- Anonyymi
Haritun Huolto ei hoida töitänsä.
- qwwettyum,
Olen asunnut täällä Leinikkikadulla 11 vuotta. Itselämmme on koira. Talot ovat rauhallisia ja melko hiljaisia. A-taloa kannattaa kuitenkin välttää koska siellä asuu mustalaisperhe ja joitain alkoholisoituneitä?
Täällä on sellainen ärsyttävä valittava juoruakkajengi mutta heistä osa on jo poiistunut.
Takana on mukava puistikko missä voi ulkoilittaa koiraansa vapaana. Puistoon on myös istutettu puuntaimia ja luotu muutamia kivillä reunustettuja kukkapenkkejä.
Iso plussa on bussit mitä menee lähes jatkuvasti. ihan mukava paikka. Onnekkaana voit päästä asuntoon missä on parkettilattiat. Muuten materiaalit eivät ole mitään kehuttavia mutta kyllä täällä nyt elääv oi. Vuokrat ovat kyllä harmittavan korkeat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073025Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1212049
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 671379
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233