Jyppi on skeida

Stadin Arska

Kyllä on surkee rupuporukka toi Jyppi, 2000-luvun huonoin mestari. Oli finaaleissakin täysin Kärppien jyrän alla ja tänään tuli Iso-Ifkiltä turpaan niin että p*skat tul housuun Jyskylän pojilla. Nolla maalia taas Stadissa ja todella surkeen näköstä peliä. Hyvä Jyppi, mahtavat mestarit :) t. Voima-Vellu Stadista

11

218

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • thrhrtyjnumum

      Kaikkien aikojen ylivoimaisin suomen mestaruus näköjään korpeaa juntteja helsingin päässä vielä kuukausienkin jälkeen. Eipä ole helsingforsin idrott homo puppelit paljoa juhlineet viime aikoina. Heh heh. Hajotkaa.

      • paskin

        mestari koko sm-liigan hienon historian aikana voittanut seura.eihän siitä mihinkään pääse


      • thrhrtyjnumum
        paskin kirjoitti:

        mestari koko sm-liigan hienon historian aikana voittanut seura.eihän siitä mihinkään pääse

        Kaikkien aikojen ylivoimaisin suomen mestaruus näköjään korpeaa juntteja helsingin päässä vielä kuukausienkin jälkeen. Eipä ole helsingforsin idrott homo puppelit paljoa juhlineet viime aikoina. Heh heh. Hajotkaa.


      • olla vähän...
        thrhrtyjnumum kirjoitti:

        Kaikkien aikojen ylivoimaisin suomen mestaruus näköjään korpeaa juntteja helsingin päässä vielä kuukausienkin jälkeen. Eipä ole helsingforsin idrott homo puppelit paljoa juhlineet viime aikoina. Heh heh. Hajotkaa.

        yksinkertainen? Vai minkä takia toistelet tota samaa paskaa?

        Ps. Et oo paljoo lätkää seurannu, jos Pierukiehkuroiden mestaruus oli kaikkien aikojen ylivoimaisin!!! Tai saattaahan se olla ylivoimaisin mestaruus sun elinaikanas...


      • fwegERHGTHTYHR
        olla vähän... kirjoitti:

        yksinkertainen? Vai minkä takia toistelet tota samaa paskaa?

        Ps. Et oo paljoo lätkää seurannu, jos Pierukiehkuroiden mestaruus oli kaikkien aikojen ylivoimaisin!!! Tai saattaahan se olla ylivoimaisin mestaruus sun elinaikanas...

        "mestari koko sm-liigan hienon historian aikana voittanut seura.eihän siitä mihinkään pääse "

        Eikö tämä ole saman paskan toistamista????????????????????? Siihen voi vastata samalla mitalla. Idiootti.

        Totta tosiaan. Olen syntynyt 80-luvulla, joten Jypin mestaruus on varmasti ylivoimaisin minun elinaikanani. Jos ottaa huomioon, miten hirveä tasoero finaalijoukkueilla oli. Ilveksen ym. saavutuksiin eri aikakausilla on tosiaan mahdotonta verrata.


      • Jurbanen
        fwegERHGTHTYHR kirjoitti:

        "mestari koko sm-liigan hienon historian aikana voittanut seura.eihän siitä mihinkään pääse "

        Eikö tämä ole saman paskan toistamista????????????????????? Siihen voi vastata samalla mitalla. Idiootti.

        Totta tosiaan. Olen syntynyt 80-luvulla, joten Jypin mestaruus on varmasti ylivoimaisin minun elinaikanani. Jos ottaa huomioon, miten hirveä tasoero finaalijoukkueilla oli. Ilveksen ym. saavutuksiin eri aikakausilla on tosiaan mahdotonta verrata.

        "Jos ottaa huomioon, miten hirveä tasoero finaalijoukkueilla oli." Hirveä tasoero???? Kyllä aikamoinen puusilmä olet jos sun mielestä jyppi oli noin paljon Kärppiä parempi tai sitten et edes nähnyt niitä matseja. Kyllähän jokainen matsit nähnyt ja vähääkään lätkästä tajuava näki miten Kärpät pyöritti jyppiä ku pässiä narussa ja hallitsi otteluita selvästi. Tiedetään, maalit ratkaisee, ja Kärpillä oli huonoa tuuria sen suhteen ja jypillä huippuveskarit, mutta et voi tosissas väittää että Kärpät oli niissä finaaleissa pelillisesti jyrän alla.


      • sitte oo...
        fwegERHGTHTYHR kirjoitti:

        "mestari koko sm-liigan hienon historian aikana voittanut seura.eihän siitä mihinkään pääse "

        Eikö tämä ole saman paskan toistamista????????????????????? Siihen voi vastata samalla mitalla. Idiootti.

        Totta tosiaan. Olen syntynyt 80-luvulla, joten Jypin mestaruus on varmasti ylivoimaisin minun elinaikanani. Jos ottaa huomioon, miten hirveä tasoero finaalijoukkueilla oli. Ilveksen ym. saavutuksiin eri aikakausilla on tosiaan mahdotonta verrata.

        hirveesti seurannut SM-liigaa, idiootti!?!

        Pierukiehkuroiden peli oli todellista antilätkää viime finaaleissa!


      • jujuju
        sitte oo... kirjoitti:

        hirveesti seurannut SM-liigaa, idiootti!?!

        Pierukiehkuroiden peli oli todellista antilätkää viime finaaleissa!

        millään muulla ei ole väliä kuin lopputuloksella 4-0

        Täällä voi väitellä maailman tappiin asti vaikka mistä, mutta 4-0 ja thats it.


      • edelleen
        jujuju kirjoitti:

        millään muulla ei ole väliä kuin lopputuloksella 4-0

        Täällä voi väitellä maailman tappiin asti vaikka mistä, mutta 4-0 ja thats it.

        aivan paska seura....tuuri mestaruus.nauttikaa vielä muutamat kuukaudet mestaruudesta.koska seuraavaa mestaruutta saattekin odottaa ja kauan


      • jujujuj
        edelleen kirjoitti:

        aivan paska seura....tuuri mestaruus.nauttikaa vielä muutamat kuukaudet mestaruudesta.koska seuraavaa mestaruutta saattekin odottaa ja kauan

        eikö harmitakin kun oma suosikki ei voita niin joutuu keksimään kaikkia syitä siihen miksi näin ei tapahdu.

        Kuultu ennenkin, terroristit ei kaataneet torneja 9/11, kennedyn murhasivat hallituksen kätyrit, kuussa ei ole käyty jne jne...


      • huhuhh
        jujujuj kirjoitti:

        eikö harmitakin kun oma suosikki ei voita niin joutuu keksimään kaikkia syitä siihen miksi näin ei tapahdu.

        Kuultu ennenkin, terroristit ei kaataneet torneja 9/11, kennedyn murhasivat hallituksen kätyrit, kuussa ei ole käyty jne jne...

        stadin pojalle muuten sellainen yleis-sivistävä tieto että Jyväskylä on teiltä pohjoiseen, siis poh-joi-seen. Oletko uskaltanut koskaan kehä 3:sen ulkopuolelle mennä?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3599
    2. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      368
      1456
    3. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      175
      1169
    4. Miehelle naiselta

      Jos haluat anna jokin vinkki, niin saan varmuutta ottaa yhteyttä. Tai onko niin että otat yhteyttä itse, jos haluat pitä
      Ikävä
      83
      993
    5. Olisit saanut minut naisen

      Jos olisit oikeasti halunnut. Mutta et halunnut. Annoit paaaaljon epämääräisiä signaaleja, annoit jutun edetä todella hi
      Ikävä
      54
      981
    6. Kaipaan sinua...

      J-mies. Surullinen olo kaikesta.
      Ikävä
      86
      819
    7. Hei hei heinäkuu

      Näin se kesä etenee. Hyvää päivää. 😊🖤🌞🌻
      Ikävä
      187
      814
    8. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      40
      750
    9. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      90
      748
    10. Tulethan sitten

      loppukesästä katsomaan minua? Nyt sinulla on mahdollisuus ”kostaa” ja herpaannuttaa minun keskittymiseni. Jos yhtä inten
      Ikävä
      33
      734
    Aihe