Suomalainen on juntti

junttijassa

En ole suomalainen ja onnellinen siitä.
Suomalainen normaali mies on ahkera, tekee töita kuin hullu, elämä pyörii työn ympärill mutta muissa asissa täysin saamato.
Suomalaiset ei pidä yhtä, suomalaiset kulkeva virtan mukana, mihi media tai päättäjät haluu kaan.
Suomalaisilla ei sananvalta koska uppinaiskaisia eivätkä uskalla puhua.
Suomalainen ei osaa antaa romantiikkaa, nauttia elämästä tai tehdä asioita, kaikki liittyy aina vaa työ elämiseen. töitä töitä töitä sitä tata, toden näköstäsi että vasta sairaala vuoteessa suomalainen herää että miksi kuluttaa elämä vain työssä tai työn mukaan. Missa mielihyvä?

On haska lukea jotai kun "kaupunkilaiset" haukkuvat muuta suomalaisia junteiksi taal, ihan tiedoksi "kaupunkilaiset" etta suomissa ei ole yhtakaa kaupunkia. Taal on kaikki junttija jotka hiljaisia hiiriä.
Sr totta

20

275

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maailmalla nauretaan

Suomalainen työläinen kuvittelee tekevänsä kovasti töitä, koska ylipaino ja huono terveys saa ihmisen väsymään jo kävelemisestä. Suomalaista perustyöläistä ei palkattaisi edes kenkätehtaalle Kiinassa.

• ole..

opiskellut soomikieli, joka on ni ruma ?
      Oletko sina hoidossa Suomessa ?

• Aloittaja

Koska aihe menee muualla-

• villu valgas

Ei ku eestipoika varkaissa täälä. Me euroopan rikollisin kansa. Me uutteria rosvoja. me kääntä kaikki mikä irtoo.

• Ajoittaja
        villu valgas kirjoitti:

Ei ku eestipoika varkaissa täälä. Me euroopan rikollisin kansa. Me uutteria rosvoja. me kääntä kaikki mikä irtoo.

riepotetta pois pain. Havettääko vai eiko kehtaa puhu ongelmasta?

• suuri ääliö
        Aloittaja kirjoitti:

Koska aihe menee muualla-

kun opettelet kielen jota vihaat..

Miksi olet Einari epätoivoinen ?

Saammehan nauraa sinulle ?? Saammehan ?

• Aloittaja

Miksi ei tee mielenosoituksia???? Ei teilla ole mita sananvalta tässä maassanne.
      Suomi juntti katsoo kierroo ihmista joka on telvisiossa kuvattavana joka osottaa mieltaan :) Kun itse murehtii pahaa oloa netis. Ei netti auta juntit.

• Soommi JUNTTI

ulkkomalainen huorra varmana, täälä kaupittele itteäsi ja me juntit osta sinun välli liha reikeliäsi. Muta se siittä ku emme ole juntti vaan meitän keeni ole metsäsuommalainen alkuperrä elikkä sinä ei ymmärä meiä kultturi ja perimä.
        Enne kaupungeja meillä olli vaan harma mökki ja paskka huussi ja lato. Sitte tulee kauppa, posti, ALKO, kuntatallo, ossuusbankki ja kauppa-auto, sitte me olla kauppala. Mutta perkkele joku tiinu keksi suur maailma tyyli, pittä olla KAUPUNTI. Ei me itse keksitä nii ruma juttu ku kaupunki. Perkkele katso joku rooma tai tallinna kuinkka vittun rumia ne on, vanhoja kivitönöjä ja muitta ikivanhaa paskkaa. Meilä sentää keksitty oma suommi elementti talot ja me maailman kuulu laatikoissa asumma perkkele me ollaa jotain?
        Pittä sinnä turppa kiinni soumi juntti-tuidesta me osata ellää ilman arvostelu, me eurooppan paras kansa.
        Minnä asutta niin vähän kello aika soomessa että ossata hounosti kielli oppiva. Muta

• Retee porvari

Minä ainakin nauran matkalla pankkiin joka päivä kun tukityöllistetyt tekevät firmani töistä suurimman osan. Halpaa on :) Loppuosan tekevät pätkätyöläiset. Kaikki ovat tyytyväisiä, duunari saa töitö ja minä rahaa.

• Huono homma

suomi juntti ei kehtaa puhua heikkouksista,

• muuten kehtaa

ja kovasti kehtaakin, jos ne heikkoudet ovat jossain MUUSSA ihmisessä kuin itsessään ja varsinkin kun ne heikkoudet ovat ulkomaalaisessa, niin puhetta syntyy ihan solkenaan.

• ikkkkkkkk
        muuten kehtaa kirjoitti:

ja kovasti kehtaakin, jos ne heikkoudet ovat jossain MUUSSA ihmisessä kuin itsessään ja varsinkin kun ne heikkoudet ovat ulkomaalaisessa, niin puhetta syntyy ihan solkenaan.

junttimaisuudessa toki vain netissä.

• JUNTTTTI!

Kiitos muistutuksesta.
      Tv: paljasjalkainen juntti
      mAAILMAA KIERTÄNEENÄ KOMPPAAN KYLLÄ ALOITTAJAAN, EI TÄÄLÄ SUOMALAISET KUIN KULJE VIRRAN MUKANA SINNE MIHIN KÄSKETÄÄN.... eIKÄ TÄÄLÄ OLE OIKEAA KAUPUNKIA, HELSINKI..... On se pojat pieni räkälä kun käy maailmalla, helsingin kokosia on pikkukaupukeina tuola maailmalla.

• ei ymmärrä

perustele miksi Suomessa ei ole yhtään kaupunkia?

Nyt olen missannut jotain maantiedon tunneilla tai jossain koska en ymmärrä?

• jUNTTEJA...

ei ele isoa kaupunkia. Pienia räkälöoita pikku kylä helsinkikin kun käy katsomassa vähä isojakaupunkeja. Se on junttila.

• huuhaahuuhaa

Tai Iraniin, Venäjälle syrjäalueille, Somaliaan tai muihin afrikan maihin, joissa paikoin heitellään keihäillä viereisiä heimoja vielä tai Turkkiin, jossa tyttölapsi saatetaan haudata elävänä, jos tämä on jutellut poikien kanssa, tai mene Romaniaan, jossa ei ole kui yksi iso kaupunki, mutta vöestöä riittää ihan mihin vaan. Jos et ole valmis lähtemään suomesta, niin valehetelet itsellesi ja muille. Mene heti ja kerro siitä maasta ja sen syrjäseuduista, että minkälaisia siellä ihmiset ovat.

• Juntit kunniaan

Kun oon Suomalainen, ja saan olla maailman suurin JUNTTI. Ja samalla osaan vaikka mitä. Meidän junttien tarvitsekaan mennä muihin maihin rosvoamaan jalokivi liikkeitä, eikä tarvitse levittää väärennettyä rahaa, eikä tartte huijata muita.

Jos sellaiset on juntteja,niin oomme erittäin mielellämme sitä. Olkoot muut mitäätekemättömiä ja saamattomia homostelijoita.

• no vittu pekka

opettele kirjottamaan somali.....

• b a n j o

tämä apina ku hyppi kahe jala kanssa ni pirun tyhmä. se on sama mikä maa. mut se mun on näin, et jos hyvä tyyppi, ni aina rikas, oli raha tai ei - ja vara olla jees ja valo pääs.

• Levollinen

Koska en tee töitä. Mä lepään vaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      99
      7843
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5607
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      275
      4871
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4833
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      75
      3604
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      51
      2849
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      63
      2595
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2468
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2402
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2284
    Aihe