Pojat on vaan kateellisia pikku:g.lle

Hermione

Olettekos huomannut sen että pojat haukkuvat ja arvostelevat enemmän Pikku:g:tä kuin tytöt varsinkin sman ikäiset ja nuoremmat. Taitaa olla niin kun Pikku G:n ympärillä pyörii tyttöjä,on kuuluisa,suosittu, aika rikaskin ja saa mainetta ja kunniaa yms ovat pojat kateellisia hänelle. Koska itse eivät ole samassa asemassa, kyllä hekin varmaan olisivat iloisia jos olisivat samassa tilanteessa. Minä ainakin kunnioitan hänen saavutuksiaan jo tossa iässä moni hänen ikäisensä ei siihen pysty. onhan Pikku G.lle auhetta ollakkin kateellinen.

10

676

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • llololololo

      HAHAHAHAHAA!
      Taidat olla vitun idiootti.
      Siis pikkug saa tuskin edes 1 prosenttia levytuloista, levy-yhtiö se tässä rikas on. PikkuG:llä on mainetta mutta ei rahaa. Ja tämä on faktaa.

      • iso-D

        Perinteinen diili antaa artistille noin 1,5 pinnaa/ myyty levy.

        Tuolla laskutavalla pelkkä levytuotto on sainatulle - eli mr. pikkugeelle jo tällä myynnillä 180 000 euroa eli yli miljoona vanhaa markkaa...

        Tähän kun pistät päälle brändin mm. royal family-tuotteista irtoavat provikat sekä erittäin tuottoisat keikat (7500 euroa/45min) - niin voit itse laskea, kuinka perseaukinen ko. 15vee(?) onkaan.

        Ei tarvitse kundin lehtiä haravoida ajokorttia varten - ei.


    • tytöntyllerö

      Ei pikku G kyl mikään rikas oo,mutta tiiän ja yks mun kaveri,joka on jätkä,myönsi itekin,että on kateellinen sille! Musta aika tyhmää... Jos te inhootte sitä jätkää niin paljon,niin älkää välittäkö koko kundista,saati sitte eksytte Pikku G:n keskustelupalstalle!!
      Että zillä lailla.... =P

      • Moralisti

        Minä haukuskelen Pikku Geet äsen vuoksi, että kyseinen henkilö on varsin koominen. Mitä hänen rahoihinsa tulee, en minä ainakaan kehtaisi pikku tyttöjä noin rahastaa. Mulkku mikä mulkku. Itse olen käsittääkseni hieman Pikku Geetä nuorempi ja jotenkin tuntuu hänen esittämänsä "musiikkikin" aika lapselliselta silti. Toisaalta on ajateltava myös sitä, että haukun muitakin räppäreitä ja rap-"musiikkia" yleisesti. Onneksi tämä jumalaton Pikku G-villitys on pikkuhiljaa menossa ohi. Kaikkein kamalinta on räpin pakkokuuntelu, sillä pikkusiskoni on/oli Pikku G-fani. Ei hän enää ole, sillä hänhän on jo liian vanha sellaiselle. Hän on 13-vuotias. Ensimmäistä kertaa kuullessani Pikku Geetä nauroin jumalattomasti, mutta huomatessani, että sen ottaa joku vakavasti, aloin valistamaan kansaa Pikku Geestä ja olenkin mielestäni saanut välillä aikaan varsin voimakkaitakin reaktioita. Kaikkein hauskinta on lukea viestejä, joissa väitetään minun kadehtivan Pikku goatsea. Mikäli ette tiedä, mikä on goatse, olkaa onnellisia.


      • Ganggeri
        Moralisti kirjoitti:

        Minä haukuskelen Pikku Geet äsen vuoksi, että kyseinen henkilö on varsin koominen. Mitä hänen rahoihinsa tulee, en minä ainakaan kehtaisi pikku tyttöjä noin rahastaa. Mulkku mikä mulkku. Itse olen käsittääkseni hieman Pikku Geetä nuorempi ja jotenkin tuntuu hänen esittämänsä "musiikkikin" aika lapselliselta silti. Toisaalta on ajateltava myös sitä, että haukun muitakin räppäreitä ja rap-"musiikkia" yleisesti. Onneksi tämä jumalaton Pikku G-villitys on pikkuhiljaa menossa ohi. Kaikkein kamalinta on räpin pakkokuuntelu, sillä pikkusiskoni on/oli Pikku G-fani. Ei hän enää ole, sillä hänhän on jo liian vanha sellaiselle. Hän on 13-vuotias. Ensimmäistä kertaa kuullessani Pikku Geetä nauroin jumalattomasti, mutta huomatessani, että sen ottaa joku vakavasti, aloin valistamaan kansaa Pikku Geestä ja olenkin mielestäni saanut välillä aikaan varsin voimakkaitakin reaktioita. Kaikkein hauskinta on lukea viestejä, joissa väitetään minun kadehtivan Pikku goatsea. Mikäli ette tiedä, mikä on goatse, olkaa onnellisia.

        Joo siis mä kuuntelen kanz räppii ja silleen mut sitä mä vaan en tajuu et siis miks toi gee siis niinku haukkuu muit mc:eit omis biiseissäs vaiks siis sen pitäs olla niitten kaa frendi?! Ja sit se viel kehuu ittens niissä maasta taivaaseen.. siis voin mäkin myöntää että mulla on pikku g:n levy siis se ihan eka, mut siis mäkin tykkäsin siitä noin vuos sitten (siis sen musast) Eli et no joo ei se tietenkään oo mun vikani jos siis se kehuu itteensä.. mut siis oma kehu haisee edelleenkin.. periaatteessa se olis ihan hyvä jos itse herra g lukis nää kaikki jutskat täält, sitteppähä tietäs millast hiphoppii/räppii kansa haluu kuunnella.. Tossa mun mielipide, ottakaa kantaa hyvät immeiset. Ja siis nykyään alkaa tuntuu et gee on oikeesti homo kun siis se ei hanki ittelleen likkafrendii vaiks edokkaita on 100 000..???!!!!! Mun mielestä gee on yksinkertasesti tyhmä homo!!!!


    • Niin vissiin!!

      Kuka kumma voi laulaa itestään jotain niinkun:
      Pikku g tietää paremmin todellaki!!

    • $AANA

      No jos pikku g ois tyttö,niin kyl sit tytötki ois kateudesta vihreitä joillei tytöille.
      Ja eipä syytetä yksin poikia,moni likkakin haukkuu pikku g.tä
      Ehkä siks et oma unelma ei tuu koskaan toteen*nauraa niille*

    • BlackHeartAngel

      pikku pentu koko pikku gee...
      Ei ilman rahaa olisi varmasti niin suosittu, kuin nyt..
      Tavallisen näköinen ipana koko poju..
      Ei tytöt varmasti ilman suosiota olisi noin perässä roikkuvaa/kiljuvaa tyyppiä...
      koska valtaosa pyörii HYVÄN näköisten ympärillä, ja tämä lapsi on aivan tavallisen näköinen..
      Teinien märkä uni =P
      Samanlaista massamusiikkia, kuin muillakin..
      On se sitten kivaa ruveta katselemaan, kun nousee nokka ylös..

    • PikkuGfani

      Oon ihan samaa mieltä ku sä!!!!!!!!! Pojat haukkuu ja puhuu paskaa Pikku G:stä HUOMATTAVASTI enemmän ku tytöt! kaikki on vaan kateellisia!!! Pikku G jyrää!!!!!!!!!

      • supervitunpiggugeefani

        ei pikkugeessä mitään muuta oo muutakun että se on vaan niin perus teiniräppäri, eli tulee samasta muotista kun muutkin radiossa esiintyvät vammaset


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5429
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3355
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1873
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1855
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1695
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      72
      1542
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      12
      1443
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1327
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1326
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      21
      1295
    Aihe