http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010020511061675_uu.shtml
Lompakko unohtui matkustamoon. Mistähän sitä voisi tiedustella?
400 000 euroa lentokoneessa
31
8440
Vastaukset
- ei kummempaa
Joku EK:n pamppu oli varmaan lähdössä lomille.
- väken kaveri
paavo väyrynen uhohti sen
- waheli
Koku on ostoaikeissa aika suurella rahalla ja paljastui? Hahhah HYVÄ??
- korruSuomi
väken kaveri kirjoitti:
paavo väyrynen uhohti sen
Tai vanhaselta unohtui nuorisoäätiön rahat. Tai KMS:n. Mutta rehellisellä pelillä sano Veikko Vennamo aikoinaan. Suomi paljastuu kohta pahemmin korruptoinuuksi kuin vihaamamme Venäjä.
Siinä sitä on RussoFobia tarpeeksi ja lääkkeet käy kaupaksi..apuva
- Pirates of China
Minäkin unohtelen milloin mitäkin.
Suomikin voisi vaatia, että matkalaisilla on tarpeeksi rahaa maassa oleskeluun, kuten niin moni vaatii.
Ei tuossa mitään rahanpesua ole, vaan Kiinan sosialismi vain toimii noin. Yrittäjyys sallitaan muutamille ja kun duunari(lapsen) palkka lienee sentin tunnissa, niin business kannattaa ja rahaa virtaa Kiinaan ovista ja ikkunoista.
Väsynyt kaupparatsu oli viemässä miljoonan myymänsä rantarolexin ym. piraattikopioiden maksua kotiinsa. - donatellu
No just. Multa just toi summa uupuu kun tsekkailin käteisvarojani. Olin muistaakseni tolla lennolla ja istuin siinä mistä se lompsa löytyi. Mun ne rahat on... :-)
- mulle kans
Ei ehkä uskalla tuo rahojen omistaja ilmoittautua jos vaikka oli kyseessä kovinkin pimeä tukko seteleitä....
- saneeraus
voisi summalla palkata muutaman tyypin heittelemään laukkuja hihnalle.
- Jaska 2
matkastaan enemmän joten rahaa pitää olla. Vertasin juuri huhtikuun lähtöjä erääseen Aasian kaupunkiin.. Tallinnasta edestakaisin 755 €, Tukholmasta 768 € ja Helsinkistä 920 € vaikka on vähemmän lentoja ja lentokilometreja. Luulin jo että tästä vanhasta suomalaisia syrjivästä "kaksoishinnoittelusta" olisi päästy eroon vaan ei.. So happy with Finnair..but not finnish passengers.
- KOILI;H
Eduskunnan varhaiseläkeläistä, joka oli matkalla huvilalleen epsanjassa ja ei tuollaista pikkusummaa edes huomannut puuttuvan!
Finnairilla menee huonosti.Olisikohan joku tukija???
- Ähläm Air
Posahtaako täällä seuraavaksi, en yhtään ihmettelisi.
- xxxxxxxxxxxx
Minun se on, kävin jo hakemassa sen takasin. Nyt vaimo otti ne , kun en osannut aiemminkaan pitää huolta niistä.
- Näppituntuma
xxxxxxxxxxxx kirjoitti:
Minun se on, kävin jo hakemassa sen takasin. Nyt vaimo otti ne , kun en osannut aiemminkaan pitää huolta niistä.
Kyllä se on joltain Suomen eduskunnan virkamieheltä jäänyt.
Sen takia valtion alijäämä on melkoinen
Tällaisia rahasummia kulkee päivittän lentokoneissa. - suomalaiselta
Näppituntuma kirjoitti:
Kyllä se on joltain Suomen eduskunnan virkamieheltä jäänyt.
Sen takia valtion alijäämä on melkoinen
Tällaisia rahasummia kulkee päivittän lentokoneissa.Olisiko jäänyt joltakin suomalaiselta poliitikolta lahjaraha kassi koneeseen.
- shoppailemaan
suomalaiselta kirjoitti:
Olisiko jäänyt joltakin suomalaiselta poliitikolta lahjaraha kassi koneeseen.
Oisko joku ostamassa kokonaista myynnissä olevaa kaupunkia Latviasta? Vai olikos se Liettuasta? Myyntitiedota tamän päivän lehdessä!
- Hmmm...
Eiks se ole niin että niitä ylimääräisiä laukkuja ei saa koneessa turvamääräysten mukaan olla?
Ei toi laukkujen kuljetus tunnu pelaavan ruumassa, eikä matkustamossa niinkuin pitäisi! - jäävuoren huippu
Ja paljonko tätä sitten tapahtuu ettei lompuuki jää penkille?
- Tuttua On
Oy Isä & poika Urakoitsija, joka on unohtanut YHDEN rahakasseista koneeseen?
- just pestyjä..
kun löytyivät, minä jo aattelin että mihinhän minä se unohin..
- EM
sinnekö ne minun rahat jäi? TULEN NOUTAMAAN NE HETI!
- Jokku
Joku teki kyröt...
- my opinion
Oisko viime lauantain lotto-voittaja ottanu lopputilin finnairilta ja jättäny protestina laukkukiistalle erorahat sinne ?
- lottovoittaja 7milj
Ne rahat olivat minun! piti niillä hakea Thai-huora bangkokista ja pistää elämä risaiseksi.
PS.voisko ne noutaa sillain ettei tulis hälinää kauheesti,vaimo ei pakosti tykkäis suunnitelmista.
- Ville Veronmaksaja
oli alkanut kolkuttaa ja hän oli palkannut kiinalaisen naisen palauttamaan rahat Sveitsin pankista Suomen verokarhulle ja nythän rahat ovat Suomen viranomaisten hallussa - siis kaikki meni hyvin ja oikein!
- jape
eli 20 pinnaa mulle
- denziauden
No sinneko se mino kuukauten palka havesi joka minä maksa minu 4000 000 siivojalle Kiinasa.
Suomalanen tuylänen huonö, se halu ruhu..raha liika..hai..hyi.
Huva kokkomus ja Suomi, taala orjat kohta teke ilmase toita ja ma nauru. - PRCeestä
...tekee jotain outoa? Olisko rahat tarkoitettu Kouvolaan?? Kaupunginjohdon lahjomiseen?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606403
- 1165866
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h465377Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa323455- 603129
Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252661- 272392
- 432370
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta132070On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na151951