400 000 euroa lentokoneessa

pussukka

31

8464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kummempaa

      Joku EK:n pamppu oli varmaan lähdössä lomille.

      • väken kaveri

        paavo väyrynen uhohti sen


      • waheli

        Koku on ostoaikeissa aika suurella rahalla ja paljastui? Hahhah HYVÄ??


      • korruSuomi
        väken kaveri kirjoitti:

        paavo väyrynen uhohti sen

        Tai vanhaselta unohtui nuorisoäätiön rahat. Tai KMS:n. Mutta rehellisellä pelillä sano Veikko Vennamo aikoinaan. Suomi paljastuu kohta pahemmin korruptoinuuksi kuin vihaamamme Venäjä.
        Siinä sitä on RussoFobia tarpeeksi ja lääkkeet käy kaupaksi..apuva


    • Pirates of China

      Minäkin unohtelen milloin mitäkin.
      Suomikin voisi vaatia, että matkalaisilla on tarpeeksi rahaa maassa oleskeluun, kuten niin moni vaatii.
      Ei tuossa mitään rahanpesua ole, vaan Kiinan sosialismi vain toimii noin. Yrittäjyys sallitaan muutamille ja kun duunari(lapsen) palkka lienee sentin tunnissa, niin business kannattaa ja rahaa virtaa Kiinaan ovista ja ikkunoista.
      Väsynyt kaupparatsu oli viemässä miljoonan myymänsä rantarolexin ym. piraattikopioiden maksua kotiinsa.

    • donatellu

      No just. Multa just toi summa uupuu kun tsekkailin käteisvarojani. Olin muistaakseni tolla lennolla ja istuin siinä mistä se lompsa löytyi. Mun ne rahat on... :-)

      • mulle kans

        Ei ehkä uskalla tuo rahojen omistaja ilmoittautua jos vaikka oli kyseessä kovinkin pimeä tukko seteleitä....


    • saneeraus

      voisi summalla palkata muutaman tyypin heittelemään laukkuja hihnalle.

    • Jaska 2

      matkastaan enemmän joten rahaa pitää olla. Vertasin juuri huhtikuun lähtöjä erääseen Aasian kaupunkiin.. Tallinnasta edestakaisin 755 €, Tukholmasta 768 € ja Helsinkistä 920 € vaikka on vähemmän lentoja ja lentokilometreja. Luulin jo että tästä vanhasta suomalaisia syrjivästä "kaksoishinnoittelusta" olisi päästy eroon vaan ei.. So happy with Finnair..but not finnish passengers.

      • Telkka näkyy netissä

      • KOILI;H

        Eduskunnan varhaiseläkeläistä, joka oli matkalla huvilalleen epsanjassa ja ei tuollaista pikkusummaa edes huomannut puuttuvan!


    • Finnairilla menee huonosti.Olisikohan joku tukija???

    • Ähläm Air

      Posahtaako täällä seuraavaksi, en yhtään ihmettelisi.

      • xxxxxxxxxxxx

        Minun se on, kävin jo hakemassa sen takasin. Nyt vaimo otti ne , kun en osannut aiemminkaan pitää huolta niistä.


      • Näppituntuma
        xxxxxxxxxxxx kirjoitti:

        Minun se on, kävin jo hakemassa sen takasin. Nyt vaimo otti ne , kun en osannut aiemminkaan pitää huolta niistä.

        Kyllä se on joltain Suomen eduskunnan virkamieheltä jäänyt.
        Sen takia valtion alijäämä on melkoinen
        Tällaisia rahasummia kulkee päivittän lentokoneissa.


      • suomalaiselta
        Näppituntuma kirjoitti:

        Kyllä se on joltain Suomen eduskunnan virkamieheltä jäänyt.
        Sen takia valtion alijäämä on melkoinen
        Tällaisia rahasummia kulkee päivittän lentokoneissa.

        Olisiko jäänyt joltakin suomalaiselta poliitikolta lahjaraha kassi koneeseen.


      • shoppailemaan
        suomalaiselta kirjoitti:

        Olisiko jäänyt joltakin suomalaiselta poliitikolta lahjaraha kassi koneeseen.

        Oisko joku ostamassa kokonaista myynnissä olevaa kaupunkia Latviasta? Vai olikos se Liettuasta? Myyntitiedota tamän päivän lehdessä!


      • Hmmm...

        Eiks se ole niin että niitä ylimääräisiä laukkuja ei saa koneessa turvamääräysten mukaan olla?
        Ei toi laukkujen kuljetus tunnu pelaavan ruumassa, eikä matkustamossa niinkuin pitäisi!


      • jäävuoren huippu

        Ja paljonko tätä sitten tapahtuu ettei lompuuki jää penkille?


    • Tuttua On

      Oy Isä & poika Urakoitsija, joka on unohtanut YHDEN rahakasseista koneeseen?

    • just pestyjä..

      kun löytyivät, minä jo aattelin että mihinhän minä se unohin..

    • EM

      sinnekö ne minun rahat jäi? TULEN NOUTAMAAN NE HETI!

    • Jokku

      Joku teki kyröt...

    • my opinion

      Oisko viime lauantain lotto-voittaja ottanu lopputilin finnairilta ja jättäny protestina laukkukiistalle erorahat sinne ?

      • lottovoittaja 7milj

        Ne rahat olivat minun! piti niillä hakea Thai-huora bangkokista ja pistää elämä risaiseksi.
        PS.voisko ne noutaa sillain ettei tulis hälinää kauheesti,vaimo ei pakosti tykkäis suunnitelmista.


    • Ville Veronmaksaja

      oli alkanut kolkuttaa ja hän oli palkannut kiinalaisen naisen palauttamaan rahat Sveitsin pankista Suomen verokarhulle ja nythän rahat ovat Suomen viranomaisten hallussa - siis kaikki meni hyvin ja oikein!

    • jape

      eli 20 pinnaa mulle

    • denziauden

      No sinneko se mino kuukauten palka havesi joka minä maksa minu 4000 000 siivojalle Kiinasa.
      Suomalanen tuylänen huonö, se halu ruhu..raha liika..hai..hyi.
      Huva kokkomus ja Suomi, taala orjat kohta teke ilmase toita ja ma nauru.

    • PRCeestä

      ...tekee jotain outoa? Olisko rahat tarkoitettu Kouvolaan?? Kaupunginjohdon lahjomiseen?

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1306
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      98
      973
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      907
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      297
      789
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      589
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe