En pääse Youtubeen

Sonerassako syy?

Kellään muulla ongelmia? Ongelma alkoi eilen, toissapäivänä toimi vielä moitteetta. Operan "edistyspalkki" jää jumiin, eilen 53%:iin, nyt 62%:iin, sivu on ja pysyy tyhjänä. Kaikki muut sivut näyttäisi toimivan ihan moitteetta.

Soneran laajakaista, Etelä-Pirkanmaa asuinpaikka, käyttis winxp (jos tolla mitään merkitystä on), selain Opera 10.10. (edit: näköjään ei pääse Internet Explorerillakaan, siinä lukee vaan alapalkissa "odotetaan", nyt jo 4-5 minuuttia).

40

1114

Vastaukset 40

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1231
    • hwpl...

Hyvin tuntuu toimivan IE ja Mozilla, tosin ei ole Soneran laajakaistaa.

• vikaa

tampereella sonerassa vai onko tukossa youtube?

• Sonerassako syy?

kun kerran noilla kahdella tuubi toimii.

• son era

joo mun Soneran juutuubi on ollut pari päivää hidas tai kokonaan saavuttamattomissa

• ongelmaa youtubessa. sonera on ja kaupungissa.

• .........

ei pääse takkuaa kokoajan ja soneran laajakaista myöskin käytössä

• Sonerassako syy?

Nyt tulee sivut kyllä esiin, mutta tiimalasi jyllää vaan ja videon namiskuukkelit jää uupumaan, eikä videotoisto ala.
        http://www.aijaa.com/v.php?i=5722550.png

Eihän tässä ole mennytkään vasta kuin viikko. Toimiiko Youtube normaalisti kaikilla muilla kuin soneralaisilla?

• dfgndfgndn

Sonera on luvannut liikaa vehkeisiinsä nähden! Serverit vinkuu tuskissaan ylikuormituksesta.

• s/pdif

Mutta jos tietää tietyn YT-videon URLin, avautuu se normaalisti [Verkko: TeeliaSonera Finland Oyj 1 Mbit/s // 1 Mbit/s].
      Nokia E90:n YouTube-sovellus koti-wlanissa avaa videot nopeasti.

• oioio

Tee vaikka näin yrität yhdenkerttan sitten stoppaat ja yritä uudelleen. Pari kolme kertaa kun teet niin pääsee läpi. Sama youtube videoitten kanssa. Kyllä se yleensä lähtee sitten pelittää. Minullakin sonera.

• oioio

Ai niin. Stoppaa lataus ja nuolinäppäimillä takas ja yritä uudelleen. Muutaman kerran kuin tota tekee niin pääsee läpi ja sitten sama videoiden kanssa. Jossain vaiheessa toimii sitten ihan ok.

• Sonerassako syy?
        oioio kirjoitti:

Ai niin. Stoppaa lataus ja nuolinäppäimillä takas ja yritä uudelleen. Muutaman kerran kuin tota tekee niin pääsee läpi ja sitten sama videoiden kanssa. Jossain vaiheessa toimii sitten ihan ok.

eilen kuvailemallasi tavalla pääsi kikkailemaan videot käyntiin, vaikka vähän työlästä on tietysti jos useita videoita meinaa katsella.

Vaan nyt taas ei pääse tubeen kikkailemallakaan.

• voihanräkä
        Sonerassako syy? kirjoitti:

eilen kuvailemallasi tavalla pääsi kikkailemaan videot käyntiin, vaikka vähän työlästä on tietysti jos useita videoita meinaa katsella.

Vaan nyt taas ei pääse tubeen kikkailemallakaan.

Mulla on sama ongelma, Sonera on meilläkin, eikä videot Tubessa näy.. Viime päivinä toimi kylläkin. Videon kun avaa, niin siihe ei edes ilmesty sitä palkkia. (Siis missä on "play", "stop" ym..)
        Sonerassa siis vika nähtävästi? Ärsyttävää!

voihanräkä kirjoitti:

Mulla on sama ongelma, Sonera on meilläkin, eikä videot Tubessa näy.. Viime päivinä toimi kylläkin. Videon kun avaa, niin siihe ei edes ilmesty sitä palkkia. (Siis missä on "play", "stop" ym..)

Hyvin toimii youtube ja sonera, eli ei ole sonerassa ja youtubessa vikaa

• juupajuujajees
        voihanräkä kirjoitti:

Mäkin koitan avata Tuubivideota, niin tohon alapalkkiin tulee teksti "siirretään tietoa s.ytimg.com".
        Sitten saa painella monta kertaa päivitä-nappia ennenkuin video tulee näkyville.

• s.ytimg.com

• juupajuujajees

• voihanräkä
        juupajuujajees kirjoitti:

Näyttäis auttavan, kun säätelin asetuksia.

Siis mitä asetukia pitää säätää, et ne videot näkyy?(::

• juupajuujajees

• voihankäpy

• juupajuujajees
        voihankäpy kirjoitti:

en kyllä tosta englannista ota selvää, oisko suomeksi?

Jospa joku väsäis ohjeet kuvien kanssa. Ilman kuvia se voi olla hankalaa neuvoa.

• FS
        voihankäpy kirjoitti:

en kyllä tosta englannista ota selvää, oisko suomeksi?

nimim. s.ytimg.com antaman linkin mukaan. Avaa tuubista joku video ja klikkaa ruudun päällä hiiren oikeaa nappia. Sieltä se lähtee, Settings...
        Mikä virusohjelma sulla on, jos joku F-Secure niin kokeile että otat reaaliaikaisen suojauksen pois, näkisi että onko vika siinä. FS nimittäin hidastaa Youtubea.

• sonerassako syy?

Näyttäis auttavan, kun säätelin asetuksia.

flashplayerin säätäminen kerrotulla tavalla taas auttanut ollenkaan. Yhden kerran video aukesi (siinäkin piti kerran selain X:ää painaa ja Reloadata sivu), mutta tuo taisi olla ihan sattumaa vaan koska nyt taas ei aukea ollenkaan esim. sivu, jolla tämä youtube-klippi, jossa Julia Mancuso tiettävästi vilautteli pikkuhousujaan
        http://www.youtube.com/watch?v=t-ORRgkM84A

• *Timppa*

Hyvin toimii ainakin täällä phnet.fi:n (Lahti) laajakaistalla.

• willewaan

Ei meinaa millään päästä tubeen! sonera adsl 2meganen!

• niinp
        willewaan kirjoitti:

Ei meinaa millään päästä tubeen! sonera adsl 2meganen!

voisko joku nyt ihan suomeks kertoo et mitä pitää tehä, ku ei toi englanti nyt oikein luonnistu.. (:: kiitos vaivannäöstä!

• sonera on hinuri
        niinp kirjoitti:

voisko joku nyt ihan suomeks kertoo et mitä pitää tehä, ku ei toi englanti nyt oikein luonnistu.. (:: kiitos vaivannäöstä!

gently place the balls into the mouth and say "hmmmmmmm..." eli suomeksi: vaihda operaattoria parempaan

• juupajuujajees
        sonera on hinuri kirjoitti:

gently place the balls into the mouth and say "hmmmmmmm..." eli suomeksi: vaihda operaattoria parempaan

Ongelmasta mitään, sillä vikahan on Flashissä, eikä Sonerassa. Kun minäkin muutin ohjelman turva-asetuksia
        niin videot rupesivat latautumaan normaalisti. Minullakin on siis Soneran liittymä.

• sonera on hinuri

Ongelmasta mitään, sillä vikahan on Flashissä, eikä Sonerassa. Kun minäkin muutin ohjelman turva-asetuksia
        niin videot rupesivat latautumaan normaalisti. Minullakin on siis Soneran liittymä.

Otan osaa...mutta koska ongelma lähdetään purkamaan alkupäästä eikä jostain keskeltä niin ainoa korjaus on operaattorin vaihto, helpottaa elämää huomattavasti hinurifirmasta eroon pääseminen. Kaikki muu on sen jälkeen lastenleikkiä.

- hihhulifirmasta eroon päässyt

• juupajuujajees

Otan osaa...mutta koska ongelma lähdetään purkamaan alkupäästä eikä jostain keskeltä niin ainoa korjaus on operaattorin vaihto, helpottaa elämää huomattavasti hinurifirmasta eroon pääseminen. Kaikki muu on sen jälkeen lastenleikkiä.

- hihhulifirmasta eroon päässyt

Ongelma ei johtunut operaattorista, vaan Flash-Playerista, joka yrittää luvatta suorittaa omia juttujaan.
        Minulla on ollut Soneran liittymä useamman vuoden, ja olen ollut siihen tyytyväinen.

• sonera on hinuri

Ongelma ei johtunut operaattorista, vaan Flash-Playerista, joka yrittää luvatta suorittaa omia juttujaan.
        Minulla on ollut Soneran liittymä useamman vuoden, ja olen ollut siihen tyytyväinen.

Mitä siitä. Tajusin kyllä, mutta et itse hoksaa että kaiken pahan alku ja juuri on Sonera. Jos olet tyytyväinen, se on sinun ongelmasi, miten tyytyväinen olisitkaan operaattorilla jolta saa kunnon palvelua ilman pakottamista kalliiseen Helpsoniin tai edes ilmaisen asiakaspalvelun tai reilusti halvemmat kuukausimaksut. Mua alkoi vituttaa Sonerassa se, ettei sitä enää kiinnosta asiakkaat. Kuka parantaa asiakaspalvelua laittamalla sen maksullliseksi? Vaihdoin Welhoon ja kuukausimaksu tippui paljon, asiakaspalvelu toimii eikä neuvoa tarvitessa tarvitse soittaa mihinkään Helpsoniin. Buahaha ha. Mutta kuten sanottu, jos olet tyytyväinen niin siitä vaan, pitäähän ruotsalaisen osakesijoittajan saada sijoitukselleen vastinetta.

• juupajuujajees

Mitä siitä. Tajusin kyllä, mutta et itse hoksaa että kaiken pahan alku ja juuri on Sonera. Jos olet tyytyväinen, se on sinun ongelmasi, miten tyytyväinen olisitkaan operaattorilla jolta saa kunnon palvelua ilman pakottamista kalliiseen Helpsoniin tai edes ilmaisen asiakaspalvelun tai reilusti halvemmat kuukausimaksut. Mua alkoi vituttaa Sonerassa se, ettei sitä enää kiinnosta asiakkaat. Kuka parantaa asiakaspalvelua laittamalla sen maksullliseksi? Vaihdoin Welhoon ja kuukausimaksu tippui paljon, asiakaspalvelu toimii eikä neuvoa tarvitessa tarvitse soittaa mihinkään Helpsoniin. Buahaha ha. Mutta kuten sanottu, jos olet tyytyväinen niin siitä vaan, pitäähän ruotsalaisen osakesijoittajan saada sijoitukselleen vastinetta.

http://www.keiths-place.com/blogs/keith/2008/stop-youtube-sytimgcom-video-camera-spying

Lue tuosta linkistä, niin tajuat, että Soneralla ei ole asiassa osaa eikä arpaa. Asut ilmeisesti pääkaupunki-
        seudulla, jossa on enemmän varaa valita operaattori, kuin muualla. Olen silti ollut tyytyväinen Soneraan.
        Vaikka oletkin itse katkeroitunut Soneraan, niin älä silti tule mollaamaan muita.

• sonera on....

http://www.keiths-place.com/blogs/keith/2008/stop-youtube-sytimgcom-video-camera-spying

Lue tuosta linkistä, niin tajuat, että Soneralla ei ole asiassa osaa eikä arpaa. Asut ilmeisesti pääkaupunki-
        seudulla, jossa on enemmän varaa valita operaattori, kuin muualla. Olen silti ollut tyytyväinen Soneraan.
        Vaikka oletkin itse katkeroitunut Soneraan, niin älä silti tule mollaamaan muita.

Tulenpas ja sitä entteriä ei tarvitse painaa rivinvaihtona koska kyllä nykyaikana osataan jo jakaa rivit automaattisesti. Sonera Sucks Big Time!

• juupajuujajees
        sonera on.... kirjoitti:

Tulenpas ja sitä entteriä ei tarvitse painaa rivinvaihtona koska kyllä nykyaikana osataan jo jakaa rivit automaattisesti. Sonera Sucks Big Time!

Sulla ei nyt taida olla kaikki inkkarit kanootissa.

• Saunalahti on pop

Sulla ei nyt taida olla kaikki inkkarit kanootissa.

Onko tuo ruotsalainen sananlasku? No jatka Soneran lutkuttamista, kaikki näkee että saat palkkaa ko. firmasta, ei siitä muilla ole positiivista kuvaa enää tänä päivänä.

• apuva mies
        Saunalahti on pop kirjoitti:

Onko tuo ruotsalainen sananlasku? No jatka Soneran lutkuttamista, kaikki näkee että saat palkkaa ko. firmasta, ei siitä muilla ole positiivista kuvaa enää tänä päivänä.

Ton flashin asetuksien muuttaminen? mulla ei ainakaan..sama laulu! oliskohan se nyt siinä tuo tuben jumittaminen? miten se nyt yhtäkkiä olis ruvennu tollasta tekemään kun aiemmin toiminu ihan jees? kertokaa viisaammat!

• juupajuujajees
        Saunalahti on pop kirjoitti:

Enkä ole koskaan ollutkaan. Jos minä olen tyytyväinen omaan palveluntarjoajaani, niin mikä siinä närästää
        sinua. Ole sinä tyytyväinen omaasi äläkä tule esittämään henkilöön kohdistettuja herjauksia.

• sonurahinura

Enkä ole koskaan ollutkaan. Jos minä olen tyytyväinen omaan palveluntarjoajaani, niin mikä siinä närästää
        sinua. Ole sinä tyytyväinen omaasi äläkä tule esittämään henkilöön kohdistettuja herjauksia.

Mihin henkilöön? Ei näy missään viestissä kenenkään nimeä joten mistä moista sait päähäsi? Miks sua närästää jos joku kertoo tosiasioita sonerasta?

• juupajuujajees
        sonurahinura kirjoitti:

Mihin henkilöön? Ei näy missään viestissä kenenkään nimeä joten mistä moista sait päähäsi? Miks sua närästää jos joku kertoo tosiasioita sonerasta?

Kyllä se nimimerkkiin kohdistettu mollaaminen on yhtälailla henkilöön kohdistuvaa, vaikkei nimiä mainitakaan.
        Edelleenkin sanon, että jokainen olkoon operaattoriinsa tyytyväinen, se ei minua haittaa.
        Miksi se suututtaa sinuakin, että minä käytän Soneraa, haittaako se sinua jollakin tavalla. Tämäkin keskus-
        telu näyttää jälleen keskittyvän muuhun, kuin aloittajan esittämään kysymykseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      211
      2088
    2. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      49
      1247
    3. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      186
      1137
    4. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      986
    5. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      881
    6. 71
      813
    7. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      792
    8. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      77
      737
    9. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      348
      695
    10. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      34
      688
    Aihe