Ehdotan..

..että tämän talvisen kuukausia kestävän paksuihin vaatteisiin pukeutumisen vastapainoksi kaikki suomalaiset olisivat kesäkuun 1. - heinäkuun 31. ihkasen alasti. Kellon ympäri.

14

145

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Meinaan vaan että minä kyllä kuljen ihan nakusillani talviajankin jos vaan ikkunat on kii ja lämmitys päällä. Eli kai mä nyt sit nakustelen kesänkin edestä?

• Ben_Sjatkel

Joo, sehän olis mun mieleistä jos näkisin sut kun ikkunasi ovat kiinni lämmitys päällä!
        Mutta kesällähän se olis mukavampaa... eiks niin?

bngt

• Ben_Sjatkel kirjoitti:

Joo, sehän olis mun mieleistä jos näkisin sut kun ikkunasi ovat kiinni lämmitys päällä!
        Mutta kesällähän se olis mukavampaa... eiks niin?

bngt

Nytkin juoksen vaan paitasillani. Miks muka kotona pitäis olla pukeissa? Minä olen kyllä toitottanut kaikille tutuille että mun kämppään ei tulla ellei oo etukäteen ilmoitettu...

• tuputuu kirjoitti:

Nytkin juoksen vaan paitasillani. Miks muka kotona pitäis olla pukeissa? Minä olen kyllä toitottanut kaikille tutuille että mun kämppään ei tulla ellei oo etukäteen ilmoitettu...

.,pöxyt on jalassa ,. mitäs sitä paidalla muuten ,.,.

• HugaZaga kirjoitti:

.,pöxyt on jalassa ,. mitäs sitä paidalla muuten ,.,.

Sävy sävyyn;)))

• tuputuu kirjoitti:

Sävy sävyyn;)))

,.kattelen sua webbikamerasta ,., jätit sen päälle ,.,. ;P

• TheEagles

kertoo tuo nakuilusi....nyt en saa unta.. ;-)

• HugaZaga kirjoitti:

,.kattelen sua webbikamerasta ,., jätit sen päälle ,.,. ;P

Missä hitossa se kamera edes on?

• tuputuu kirjoitti:

Missä hitossa se kamera edes on?

,.kävin sen itse asentamassa ,.,. satiinia ovat pöksysi näemmä ,.,

• ,.kuinka paljon turisteja Suomeen tulisi jos täällä kaikki hilluisivat alastomina,. .,.
        satoja miljoonia lisätuloja ,.., ja me säästäisimme vaatekuluissa kun ei tarvi ostaa uutta kesävaatetta .,,.

• Tämä on sit tositapaus:(((

Asustelin siihen aikaan pispalan harjulla ja oli tosi hyvät suhteet naapurin kans. Rampattiin toistemme huusholleissa pummimassa kahveeta, sätkäpapereita yms...

Siinä sit olin just mennyt makuulleni paitasilleni kun kuulin että naapurin ovi kävi...

Sit soi ovikello...

Siitäpä minä pöksysilläni ovea avaamaan mutta siellä ei ollutkaan naapuri:(((

Siellä seisoi kaksi virkapukuista poliisia joita kiinnosti ihan toisen naapurin tekemiset....

No juu mutta pakko silti tunnustaa etten tiedä kummat häkeltyi ensin, minä vai poliisit...

• HugaZaga kirjoitti:

,.kuinka paljon turisteja Suomeen tulisi jos täällä kaikki hilluisivat alastomina,. .,.
        satoja miljoonia lisätuloja ,.., ja me säästäisimme vaatekuluissa kun ei tarvi ostaa uutta kesävaatetta .,,.

täällä yritetty tuota naturalisuutta, mutta noi kukkahattutätit vetää ninmar helkutisti herneit nessuu...

• tuputuu kirjoitti:

Tämä on sit tositapaus:(((

Asustelin siihen aikaan pispalan harjulla ja oli tosi hyvät suhteet naapurin kans. Rampattiin toistemme huusholleissa pummimassa kahveeta, sätkäpapereita yms...

Siinä sit olin just mennyt makuulleni paitasilleni kun kuulin että naapurin ovi kävi...

Sit soi ovikello...

Siitäpä minä pöksysilläni ovea avaamaan mutta siellä ei ollutkaan naapuri:(((

Siellä seisoi kaksi virkapukuista poliisia joita kiinnosti ihan toisen naapurin tekemiset....

No juu mutta pakko silti tunnustaa etten tiedä kummat häkeltyi ensin, minä vai poliisit...

saitko sakot säädyttömyydestä tai edes irtolaisuudesta,.,, ??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      401
      8731
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      168
      3101
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      17
      1534
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      74
      1066
    5. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      76
      1048
    6. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1005
    7. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      63
      968
    8. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55
      943
    9. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      73
      904
    10. Sano nyt kiertääkö

Huhut meistä tai jostain muusta?
      Ikävä
      65
      890
    Aihe