..että tämän talvisen kuukausia kestävän paksuihin vaatteisiin pukeutumisen vastapainoksi kaikki suomalaiset olisivat kesäkuun 1. - heinäkuun 31. ihkasen alasti. Kellon ympäri.
Ehdotan..
14
139
Vastaukset
Meinaan vaan että minä kyllä kuljen ihan nakusillani talviajankin jos vaan ikkunat on kii ja lämmitys päällä. Eli kai mä nyt sit nakustelen kesänkin edestä?
- Ben_Sjatkel
Joo, sehän olis mun mieleistä jos näkisin sut kun ikkunasi ovat kiinni lämmitys päällä!
Mutta kesällähän se olis mukavampaa... eiks niin?
bngt Ben_Sjatkel kirjoitti:
Joo, sehän olis mun mieleistä jos näkisin sut kun ikkunasi ovat kiinni lämmitys päällä!
Mutta kesällähän se olis mukavampaa... eiks niin?
bngtNytkin juoksen vaan paitasillani. Miks muka kotona pitäis olla pukeissa? Minä olen kyllä toitottanut kaikille tutuille että mun kämppään ei tulla ellei oo etukäteen ilmoitettu...
tuputuu kirjoitti:
Nytkin juoksen vaan paitasillani. Miks muka kotona pitäis olla pukeissa? Minä olen kyllä toitottanut kaikille tutuille että mun kämppään ei tulla ellei oo etukäteen ilmoitettu...
.,pöxyt on jalassa ,. mitäs sitä paidalla muuten ,.,.
- TheEagles
kertoo tuo nakuilusi....nyt en saa unta.. ;-)
HugaZaga kirjoitti:
,.kattelen sua webbikamerasta ,., jätit sen päälle ,.,. ;P
Missä hitossa se kamera edes on?
tuputuu kirjoitti:
Missä hitossa se kamera edes on?
,.kävin sen itse asentamassa ,.,. satiinia ovat pöksysi näemmä ,.,
ilman rytkyi mennää koko vuas, mut pihal ei parane mennä ko näin;
http://www.beruska8.cz/legracnianimovane/exhibionisti2/exhibionisti1.htm,.kuinka paljon turisteja Suomeen tulisi jos täällä kaikki hilluisivat alastomina,. .,.
satoja miljoonia lisätuloja ,.., ja me säästäisimme vaatekuluissa kun ei tarvi ostaa uutta kesävaatetta .,,.Tämä on sit tositapaus:(((
Asustelin siihen aikaan pispalan harjulla ja oli tosi hyvät suhteet naapurin kans. Rampattiin toistemme huusholleissa pummimassa kahveeta, sätkäpapereita yms...
Siinä sit olin just mennyt makuulleni paitasilleni kun kuulin että naapurin ovi kävi...
Sit soi ovikello...
Siitäpä minä pöksysilläni ovea avaamaan mutta siellä ei ollutkaan naapuri:(((
Siellä seisoi kaksi virkapukuista poliisia joita kiinnosti ihan toisen naapurin tekemiset....
No juu mutta pakko silti tunnustaa etten tiedä kummat häkeltyi ensin, minä vai poliisit...HugaZaga kirjoitti:
,.kuinka paljon turisteja Suomeen tulisi jos täällä kaikki hilluisivat alastomina,. .,.
satoja miljoonia lisätuloja ,.., ja me säästäisimme vaatekuluissa kun ei tarvi ostaa uutta kesävaatetta .,,.täällä yritetty tuota naturalisuutta, mutta noi kukkahattutätit vetää ninmar helkutisti herneit nessuu...
tuputuu kirjoitti:
Tämä on sit tositapaus:(((
Asustelin siihen aikaan pispalan harjulla ja oli tosi hyvät suhteet naapurin kans. Rampattiin toistemme huusholleissa pummimassa kahveeta, sätkäpapereita yms...
Siinä sit olin just mennyt makuulleni paitasilleni kun kuulin että naapurin ovi kävi...
Sit soi ovikello...
Siitäpä minä pöksysilläni ovea avaamaan mutta siellä ei ollutkaan naapuri:(((
Siellä seisoi kaksi virkapukuista poliisia joita kiinnosti ihan toisen naapurin tekemiset....
No juu mutta pakko silti tunnustaa etten tiedä kummat häkeltyi ensin, minä vai poliisit...saitko sakot säädyttömyydestä tai edes irtolaisuudesta,.,, ??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924637
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?843862Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1433438Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1152615Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1292544- 432141
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282057Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261830Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91707- 881689