Kumman ostaisin?

Yxitypy

66

527

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse ostaisin sen jälkimmäisen. Se eka on joteskin tylsä.

      • Yxitypy

        Tuota jälkimmäistä minäkin ajattelin. Ja aika hyvä tarjous, kun lähtöhinnaltaan yli 2000 eur.
        Tuo eka ei oo ees kokonaan koivua. Kansi on koivuviilua :=(((


      • Yxitypy kirjoitti:

        Tuota jälkimmäistä minäkin ajattelin. Ja aika hyvä tarjous, kun lähtöhinnaltaan yli 2000 eur.
        Tuo eka ei oo ees kokonaan koivua. Kansi on koivuviilua :=(((

        Itse en raaskisi ostaa noin kallista pöytää mutta ota se ihmeessä jos tykkäät siitä. Kyllähän se sit kestää pitkään.


      • Yxitypy
        tuputuu kirjoitti:

        Itse en raaskisi ostaa noin kallista pöytää mutta ota se ihmeessä jos tykkäät siitä. Kyllähän se sit kestää pitkään.

        Meinaakko, että ostasin noin kalliin pöydän, vaikka olis rahaakin.
        Tämän päivän lehdessä oli vaan tarjous tuosta tarjoiluvaunusta, niin melkein haukoin henkeä, kun hinnan näin :=)))


      • Yxitypy kirjoitti:

        Meinaakko, että ostasin noin kalliin pöydän, vaikka olis rahaakin.
        Tämän päivän lehdessä oli vaan tarjous tuosta tarjoiluvaunusta, niin melkein haukoin henkeä, kun hinnan näin :=)))

        Minä tässä jo mietinkin mitä teet työksesi:)

        Pikkasen silmät räpsyi kun etsin telkkaripöytää. Huonekalukaupoissa lastulevypöydät maksoivat paria sataa euroa. Sit löysin parilla kympillä ihan vastaavan pöydän halpahallista. Oliskos niissä isoissa kaupoissa sit joteskin parempaa se lastulevy?


      • Yxitypy
        tuputuu kirjoitti:

        Minä tässä jo mietinkin mitä teet työksesi:)

        Pikkasen silmät räpsyi kun etsin telkkaripöytää. Huonekalukaupoissa lastulevypöydät maksoivat paria sataa euroa. Sit löysin parilla kympillä ihan vastaavan pöydän halpahallista. Oliskos niissä isoissa kaupoissa sit joteskin parempaa se lastulevy?

        duunari sitä ollaan :=))

        Oliskohan niissä lastulevyissä eri laatuja. Sitä en tiijä.
        Mulla on mies tehnyt tv-pöydän männystä joskus aikoinaan, ja hyvin on palvellut.

        Sitä joskus miettii, miten joku pienipalkkanenkin sijoittaa huonekaluhin melkoisia summia. Itse laitan ennemmin vähäisetkin säästöt matkusteluun. Siitä saa paljon enemmän itselle :=)))


      • Yxitypy kirjoitti:

        duunari sitä ollaan :=))

        Oliskohan niissä lastulevyissä eri laatuja. Sitä en tiijä.
        Mulla on mies tehnyt tv-pöydän männystä joskus aikoinaan, ja hyvin on palvellut.

        Sitä joskus miettii, miten joku pienipalkkanenkin sijoittaa huonekaluhin melkoisia summia. Itse laitan ennemmin vähäisetkin säästöt matkusteluun. Siitä saa paljon enemmän itselle :=)))

        Itse en ole koskaan ollut sen mammonan ja omaisuuden perään. Saa muut laittaa rahansa koreuteen, minä arvostan ihan muita asioita....


      • Kuitulevy bum.
        tuputuu kirjoitti:

        Itse en ole koskaan ollut sen mammonan ja omaisuuden perään. Saa muut laittaa rahansa koreuteen, minä arvostan ihan muita asioita....

        isoissa kaupoissa ja hehtaarihalleissa se lastulevy on ehdottomasti kalliimpaa syystäkin. Se on näyttävästi esillä, se on tyyriissä kaupassa ja sitä myydään isoissa erissä ja mainonta maksaa.
        Ei sen puoleen kyllä K-raudassakin raaka lastulevy on niin ylihinnoiteltua, että siitä ei saa halpaa pöytää edes tee-se-itse mies tai nainen. Ja maksaahan ne jalaksetkin.


      • Kuitulevy bum
        Kuitulevy bum. kirjoitti:

        isoissa kaupoissa ja hehtaarihalleissa se lastulevy on ehdottomasti kalliimpaa syystäkin. Se on näyttävästi esillä, se on tyyriissä kaupassa ja sitä myydään isoissa erissä ja mainonta maksaa.
        Ei sen puoleen kyllä K-raudassakin raaka lastulevy on niin ylihinnoiteltua, että siitä ei saa halpaa pöytää edes tee-se-itse mies tai nainen. Ja maksaahan ne jalaksetkin.

        :) (kirjainvirhe)


      • Kuitulevy bum kirjoitti:

        :) (kirjainvirhe)

        Minun puolestani joku muu saa maksaa sen hienon kaupan vuokrat ja mainokset. Olen niin vaatimaton että minulle kelpaa se mainostamaton lastulevy;)


    • se on simppeli ja hyvan nakønen. tuo jalkimmainen on ehka hitusen dynaamisen aktiivinen pyørineen kaikkineen mun makuun :-)

      • Yxitypy

        Mulla onkin jo tuon tyylinen tarjouluvaunu. Ei tosin Aallon suunnittelema. Maksoi silloin about 300 euroa, ja pidin sitäkin aika kalliina :=))


      • Yxitypy kirjoitti:

        Mulla onkin jo tuon tyylinen tarjouluvaunu. Ei tosin Aallon suunnittelema. Maksoi silloin about 300 euroa, ja pidin sitäkin aika kalliina :=))

        nain ikea-ihmisen mielesta. ite haaveilen mainiosta karttapallotarjoiluvaunusta; siina kun painaa kutakin maata sormella esiin putkahtaa puteli kyseisen maan juomaa. kossua suomen kohalta luulisin.

        http://www.alnilam.fi/kauppa/karttapallotarjoiluvaunu.jpg (kopio)

        harmi vaan etta tuo aitona maksaa 70 000 euroa!


      • Yxitypy
        kielibasa kirjoitti:

        nain ikea-ihmisen mielesta. ite haaveilen mainiosta karttapallotarjoiluvaunusta; siina kun painaa kutakin maata sormella esiin putkahtaa puteli kyseisen maan juomaa. kossua suomen kohalta luulisin.

        http://www.alnilam.fi/kauppa/karttapallotarjoiluvaunu.jpg (kopio)

        harmi vaan etta tuo aitona maksaa 70 000 euroa!

        Onpas pydällä hintaa!
        Mutta kieltämättä olishan tuo hieno :=))

        Vai tulisko suomen kohdalta Finlandia Vodka?


      • Yxitypy kirjoitti:

        Onpas pydällä hintaa!
        Mutta kieltämättä olishan tuo hieno :=))

        Vai tulisko suomen kohdalta Finlandia Vodka?

        se on tehty jalaba-puusta. tuo juoma tarttisi tarkistaa kayttøohjeesta. ettei tulisi pettymysta. :-)


    • on yksinkertaisen tyylikäs, ei ylimääräisiä koukeroita pölyä keräämässä.:)

      • Saunavasta

        mahtuu selälleen ;-P


      • Yxitypy

        Mutta pakkohan tuossa olis pitää hintalappu. Ei muuten kukaan uskois, että maksanut niin paljon. On jotenkin niin itseväsätyn näköinen :=))


      • Saunavasta

        jo eilen kuvaamassa mullit ja mallit, ehkäpä menen vielä tänään uudelleen. Mitä sinä itket siellä päivästä toiseen. Olet palstan pahin riidanhaastaja.


    • haavuka-ahon.ajatelijja

      se tarjoiluvaunu oli kiva ja edullinen

      mulla olis alvar aallon lamppuja 3 kplsaat halvalla eli tonnin kipale.
      sopis siihen kottikärryyn kivasti.
      rahat ennakkoon tuolla roskapostiennakolla.

      • Yxitypy

        halvallahan sä ne lamput myisit. Mihis kohtaan kärryä mä sijoittasin ne lamput?

        Noh..vaikka en tarviskaan, niin ostan ne, kun niin halvalla saan :=)))


      • haavuka-ahon.ajatelijja
        Yxitypy kirjoitti:

        halvallahan sä ne lamput myisit. Mihis kohtaan kärryä mä sijoittasin ne lamput?

        Noh..vaikka en tarviskaan, niin ostan ne, kun niin halvalla saan :=)))

        nää lamput on siitä erikoisia että pöytää voi sijoitella sinne alle eri kohtiin.


      • Yxitypy
        haavuka-ahon.ajatelijja kirjoitti:

        nää lamput on siitä erikoisia että pöytää voi sijoitella sinne alle eri kohtiin.

        Ne on siis kohdevalaisimia :=))

        Olikos ne lamput Aallon suunnittelemia? Mulle ei muut kelpaa.


      • haavuka-ahon.ajatelijja
        Yxitypy kirjoitti:

        Ne on siis kohdevalaisimia :=))

        Olikos ne lamput Aallon suunnittelemia? Mulle ei muut kelpaa.

        siis ei kohdevalaisimia vaan riippuvalaisimia jokainen roikkuu erikseen katosta

        oho kävin katsomassa ohjehintaa 330 euroo kappale.

        firma kävi purkamassa helsingin käräjäoikeuden vanhan puolen ja heitettiin noita roskiin noin 200 kpl.
        eli malli A440
        no 40 tuhatta roskiin .... EI VITUTA.


    • PuskaPaska.

      kyllähän sun pitäisi naisena tietää, että se riippuu 'asiayhteydestä'. Ei noista voi irrallisina sanoa kumpi sopii sun olkkariin paremmin. ekan ottasin kuitenki.

      • Yxitypy

        oikein tiedä. Miehilläkin voi olla silmää, vaikka harvemmin :=)))))

        Ehkä kuitenkin kallistuisin tuon tarjoilukärryn suuntaan. Tuo eka on liian halvan näköinen tekele :=))


      • Yxitypy

        tuo vois ollakin aika käytännöllinen. Monikäyttöinen.
        Kun tekis mieli timprata jotain, olis siihenkin tarkoitukseen pöytä valmiina :=))


    • ..on selvästi rollaattori.
      Aallolla ollu varmaan rapulapäivä tuota suunnitellessa ,.,

      • Yxitypy

        ajatteles kuin kiva tuota on pukata pikku pienissä. Pysyy itekin pystyssä ja juomat kulkee mukana :=))


      • Yxitypy kirjoitti:

        ajatteles kuin kiva tuota on pukata pikku pienissä. Pysyy itekin pystyssä ja juomat kulkee mukana :=))

        ..ja kyllä se oli edelleen ihan yhtä ruma kuin aiemmallakin vilkaisulla :D
        valmistuskustannukset ehkä 30-40 euroa ,.,. vetääkö kukaan välistä ???


    • Mä ostin kans olkkariin pöydän jossa on pyörät ,helppo liikutella kun siivoaa joten jos tykkäät tokasta mutta makuasia:D

      • dr.reva

        toinen


      • Yxitypy

        on myös vähän saman tyylinen kärry, mutta pikkasen halvempi :=)))
        Ihan oon tykännyt kans just sen siivouksenkin kannalta.


      • Yxitypy

        Tuohon pöytään pitäs kyllä ostaa uus talokin :=))


    • toi eka on ku kouluruokalan pöytä ja toinen on taas naurettavan pieni. Montako kahvikuppia luulet mahtuvan?

      • Yxitypy

        Laardi vertaa Aallon muotoilemaa hienoa luomusta ruokalan pöydäksi. Alvar kääntyis haudassaan , kun lukis sun kommentin :=))

        Tässäpä sulle sitten isompi malli niille kahvikupposille, mutta tää on oikeesti järkyn näköinen

        http://www.artek.fi/fi/products/tables/78


      • Yxitypy kirjoitti:

        Laardi vertaa Aallon muotoilemaa hienoa luomusta ruokalan pöydäksi. Alvar kääntyis haudassaan , kun lukis sun kommentin :=))

        Tässäpä sulle sitten isompi malli niille kahvikupposille, mutta tää on oikeesti järkyn näköinen

        http://www.artek.fi/fi/products/tables/78

        ,.eivät oikein sovi uusiin koteihin. Pitäis olla koko asunto vanhaa tyyliä niin istuis paremmin ,.


      • yxitypy evk
        HugaZaga kirjoitti:

        ,.eivät oikein sovi uusiin koteihin. Pitäis olla koko asunto vanhaa tyyliä niin istuis paremmin ,.

        minustakaan. Joskus kyllä näkee vaikka minkälaista yhdistelmää, mutta jokainenhan saa sisustaa kotinsa miten haluaa :=))


      • Yxitypy kirjoitti:

        Laardi vertaa Aallon muotoilemaa hienoa luomusta ruokalan pöydäksi. Alvar kääntyis haudassaan , kun lukis sun kommentin :=))

        Tässäpä sulle sitten isompi malli niille kahvikupposille, mutta tää on oikeesti järkyn näköinen

        http://www.artek.fi/fi/products/tables/78

        Ei Alvar Aalto mikään jumala ollut. Otetaan esimerkkinä vaikka hänen suunnittelemansa Enso-Gutzeitin pääkonttori Helsingin Katajanokalla. En tiedä, voiko enää pahemmin tuhota ympäristöä kuin heittämällä sellaisen pakkilaatikon keskelle kulttuuriympäristöä.


    • Tyyntimykki Salama
      • Yxitypy

        tuo mun olkkariin kävis. Mun olkkari ei ole noin tyylikäs :=))


      • Tyyntimykki Salama
        Yxitypy kirjoitti:

        tuo mun olkkariin kävis. Mun olkkari ei ole noin tyylikäs :=))

        Tuosta kun ostat pöydän, niin se sun olkkari alkaa muuttua sen jälkeen juuri yhtä tyylikkääksi kuin tuo pöytäkin, sillä tuon pöydän oston jälkeen haluat uusia KAIKKI olohuoneesi kalusteet, ja sen jälkeen myös kaikkien muidenkin huoneiden kalusteet !

        Ajattele mikä ilmeen muutos, MAHTAVAA, eikö vain ? :)))


      • Yxitypy
        Tyyntimykki Salama kirjoitti:

        Tuosta kun ostat pöydän, niin se sun olkkari alkaa muuttua sen jälkeen juuri yhtä tyylikkääksi kuin tuo pöytäkin, sillä tuon pöydän oston jälkeen haluat uusia KAIKKI olohuoneesi kalusteet, ja sen jälkeen myös kaikkien muidenkin huoneiden kalusteet !

        Ajattele mikä ilmeen muutos, MAHTAVAA, eikö vain ? :)))

        oot oikeassa. Niinhän siinä kävis.
        Tässä kun oikein olen harkinnut, niin olen tullut tulokseen, että pidän vanhan pöydän. Oikeastaan se on vielä ihan hyvä, vaikka vanha onkin.
        Laitanpa nekin rahat johonkin järkevämpään :=)))


      • Tyyntimykki Salama
        Yxitypy kirjoitti:

        oot oikeassa. Niinhän siinä kävis.
        Tässä kun oikein olen harkinnut, niin olen tullut tulokseen, että pidän vanhan pöydän. Oikeastaan se on vielä ihan hyvä, vaikka vanha onkin.
        Laitanpa nekin rahat johonkin järkevämpään :=)))

        Tuunaa se, jos se on kokopuuta, hio entiset pinnnat pois, ja pistä uudet tilalle, näin saat pöydän jossa voit ihastella kättesi yllättävän hyvää työtä ! :))))


    • hilda-hymy
      • Yxitypy

        oliskin tosi hienoa! Ihan mun makuun.
        Meillä kun on kaikki lattiat mäntylaudasta, niin sehän sopiskin meille :=))


      • Yxitypy kirjoitti:

        oliskin tosi hienoa! Ihan mun makuun.
        Meillä kun on kaikki lattiat mäntylaudasta, niin sehän sopiskin meille :=))

        ..semmoinen pöllinpätkä ... asketismi kunniaan!


      • yxitypy evk
        HugaZaga kirjoitti:

        ..semmoinen pöllinpätkä ... asketismi kunniaan!

        tyylikäs, kun oon luonteeltanikin maanläheinen :=)))


      • Cassis-Alma

        mulla on just tuommosta paksua kuivuessaan halkeillutta paksua parrua,,, on höylättynä, ja karvapintaisena,,, leluissa löytyy millä tehdä,,, ja yks nurkka minne se sopii, kun kuolaimet hevoselle,,, ;o),,, Kokohan on muutettavissa,,, kaikki sisustus on puuta,,, eikä yhtään lastulevyidylliä sisälle tule,,, kivea kylläkin tulee,,, Otimpa talteen tuon mallin,,, tai oikeestaan, muistaahan tuon, mut olkoon nyt katsottavissa,,,


      • hilda-hymy
        Cassis-Alma kirjoitti:

        mulla on just tuommosta paksua kuivuessaan halkeillutta paksua parrua,,, on höylättynä, ja karvapintaisena,,, leluissa löytyy millä tehdä,,, ja yks nurkka minne se sopii, kun kuolaimet hevoselle,,, ;o),,, Kokohan on muutettavissa,,, kaikki sisustus on puuta,,, eikä yhtään lastulevyidylliä sisälle tule,,, kivea kylläkin tulee,,, Otimpa talteen tuon mallin,,, tai oikeestaan, muistaahan tuon, mut olkoon nyt katsottavissa,,,

        tykkään myös tuollaisista vähän ronskilla tyylillä tehdyistä.
        Hienoa että pystyy ja osaa tehdä itse, sillaain saa juuri sellaisen kuin tykkää.


      • hilda-hymy
        Cassis-Alma kirjoitti:

        mulla on just tuommosta paksua kuivuessaan halkeillutta paksua parrua,,, on höylättynä, ja karvapintaisena,,, leluissa löytyy millä tehdä,,, ja yks nurkka minne se sopii, kun kuolaimet hevoselle,,, ;o),,, Kokohan on muutettavissa,,, kaikki sisustus on puuta,,, eikä yhtään lastulevyidylliä sisälle tule,,, kivea kylläkin tulee,,, Otimpa talteen tuon mallin,,, tai oikeestaan, muistaahan tuon, mut olkoon nyt katsottavissa,,,

        malli, ihana, mä tykkään tuosta.
        Eri tyyliä kuin tuo toinen, sillain talonpoikaistyylinen.

        http://www.on24.fi/sisustus/pöydät_tuolit/sohvapöydät/19368


      • Cassis-Alma
        hilda-hymy kirjoitti:

        malli, ihana, mä tykkään tuosta.
        Eri tyyliä kuin tuo toinen, sillain talonpoikaistyylinen.

        http://www.on24.fi/sisustus/pöydät_tuolit/sohvapöydät/19368

        löysin tuosta linkista monta kivaa vinkkiä,,, SUUR KIITOS,,, ;o],,, pienin variaatioin niistä saa toimivaa, justiin ajan henkeen sopivaa,,,


    • Kyllä kait kalliimpi on aina parempi?
      Itselläni ei ole kyllä vara edes katsella noita, jos kohta ei kauheasti tee sitten mielikään.

      • Yxitypy

        laittais ikinä rahojani noin kalliiseen pyötään, mutta kivahan se on niitä katsella ja kauhistella hintoja.

        Tosin eihän tuo hinta jollekin isopalkkaiselle kova edes ole :=))


    • Salainen satiainen
      • yxitypy evk

      • Salainen satiainen
        yxitypy evk kirjoitti:

        löyty tyylikäs vaunu. Mun punkkupulloillekin teline :=))

        http://www.on24.fi/sisustus/pöydät_tuolit/sohvapöydät/19812

        Puuseppää aina tarvitaan:)Lähden metsään tekemään...


      • yxitypy evk
        Salainen satiainen kirjoitti:

        Puuseppää aina tarvitaan:)Lähden metsään tekemään...

        tekeen mulle tuollanen, ja kaiverra siihen design Salainen Satiainen.
        Paljonko olis hinta? :=))


      • Salainen satiainen

      • Yxitypy

      • Salainen satiainen
        Yxitypy kirjoitti:

        Ja mä voin hommata jonkun hellittelygeneraattorin paijaamaan sua aina siks aikaa, jos joudun ite jossain käymään :=)))

        Nyt rupeen mamoon !!! ennen rupeen siulle hommaamaan fariaattorin billuunn:))


    • pekipoi

      riippuu muusta sisustuksesta

      • Yxitypy

        se tekee :=))


    • tuimas

      Nyt tulikin vaikea tehtävä, nimittäin nuohan ovat kumpainenkin ihan malliltaan erilaisia pöytiä,,en osaa varmuudella sanoa, mutta minulta jos kysytään niin ottaisin sen pienemmän monimutkaisemman mallisen joka oli listassa toisena, sen jossa on isot erikoiset pyörät ja pikku taso ja kahvakinko siinä oli myös!!

      Joten kin tuntui vain siltä että se oli iloisempi siihen mahtui paljon tavaraa enemmän kuin siihen ihan perusmalliin. Valitsisin kakkos pöydän,,kimurantimman mallisen!!
      Onnea pöydän ostoon teille!!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1613
    2. 44
      973
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      62
      938
    4. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      909
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      859
    6. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      57
      836
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      42
      803
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      775
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      742
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      54
      730
    Aihe