Olin armeijassa titarina joskus sata vuotta sitten. Saimme kaverini kanssa parin viikon komennuksen kertausharjoitusporukan mukaan radisteiksi. Suuntasimme venäläisillä radioautoilla Kokkolaan, josta erinäisten kommellusten myötä reserviläisille pidetyn muutaman päivän kertauskoulutuksen jälkeen jatkoimme leirille Lohtajalle.
Aika tuolla verrattuna normaaliin päivärytmiimme oli todella mukava. Kaupunkivaruskunnassa ei ollut niitä eristyneiden kasarmiolojen tuottamia kusipäisiä sotahulluja tai muuten vaan perushulluja, vaan aivan normaaleja ihmisiä. Tietenkin reserviläiset toivat sen oman perusmeininkinsä mukaan.
Lohtajalla oltuamme viikon verran kesähelteelä oli joka jamppa kuitenkin hikinen ja paskainen, haiseva afgaanisissiin verrattava karvakuontalo. Syyhytti.
Sitten leiriimme saapasteli joku rautakaula ilmoittamaan, että juuri minut on valittu vapaaehtoiseksi. Jotenkin siellä saatiin asia aina kuulostamaan siltä, että tätähän mä olen aina halunnut, joten tietenkin intoa puhkuen suostuin. Saatiinkin sitten kuulla, että kyse on saunan lämmittämisestä. Ilmapiiri olikin varsin myönteinen lähtiessäni, tottahan kaikille nyt sauna maistuisi.
Sauna oli iso ja melkoinen homma pieniä halot ja kantaa vedet. Selvisi siinä aloittaessa, että kapiaisten saunaehtoo se vain on. Lähtivät korkkailemaan ja jättivät minut luottamustehtävääni hoitamaan, jonka tietysti hyvin hoidinkin.
Palatessani omaan osastoon lienee pettymys ollut melkoinen, kun tiedotin, ettei meillä olekaan saunaa tänään. Mutta mutta. Vähäosainen on vähästä tyytyväinen. Kun on pakko.
Että miksikö pyydän anteeksi? No, taisi tulla kusastuksi sinne pataan. Olen ihan v*tun pahoillani:))
Anteeksi kapiaiset
Titari
0
527
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24203Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769