Kivesten koko

Keskivertokivekset

No niin, sitten viivoittimet esiin ja kiveksiä mittaamaan! Wikipedian mukaan aikuiset pallit ovat 3,5 - 5,5 sentin pituiset, eli jos ja kun tänne alkaa tulvia niitä heikon itsetunnon viitteitä ja juttua seitsemän sentin kelleistä, niihin viesteihin ei kiinnitetä huomiota.

Itsellä lienee aika keskiverrot kuulat, 4,5 cm. Tämä on mitattu vetämällä kivespussi tiukalle kiveksen ympäriltä ja ottamalla rehellinen lukema viivoittimella. Ja nimenomaan pituus-, ei leveyssuunnassa.

17

1033

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulkku 17cm

5.5cm kivekset.

• 20 v pallimies

Olen aina tiennyt että ne on vähän isot, mutta tämäpä oli hauska tietää. Omaan valtavat pallit!

• scheivatut kassit

isot nyytit aiheuttaa sen, että mulkku näyttää suhteessa pienemmälle. Ihan samoin kuin iso kroppa, paksut treenatut reidet jne.

• ne on ne, mitä on

Roikkuu siinä 4-6 sentin tienoilla, riipuen tilanteesta. Joskun esim. urheilun jälkeen ovat saattaneet käpertyneet kokoon hyvinkin pieniksi.

Loppujen lopuksi, onko sillä suurtakaan merkitystä minkäkokoiset kassit ovat, itse kun en ainekaan yhtään naista ole kasseilla tyydyttänyt?

• Multa löytyy 8,5cm pallit tuolle joka epäilee 7cm:ääkin.

• kalukin keskiverto

Pitääkö toi ihan oikeesti paikkansa? Tuntuu uskomattomalta, jos pitää. Ite olen aina luullut, että mulla on tosi pienet kivekset ja lähes jokaisella miehellä, jonka olen nähnyt alasti, on ollut isommat (joo, kyl me miehet katellaan toistemme vehkeitä). Sain tulokseksi 6cm, eli monilla miehillä on siis toooooooooooosi pienet pallit, jos toi ka pitää paikkansa.

• Ukm53Hki

En tiedä mistä johtuu,mutta isot pallit kiehtoo!,jos ne vielä karvattomat,ai kun pääsisi lipomaan niitä kielellä...
        Omat pienet ja karvattomat...

• Ukm53Hki
        Ukm53Hki kirjoitti:

En tiedä mistä johtuu,mutta isot pallit kiehtoo!,jos ne vielä karvattomat,ai kun pääsisi lipomaan niitä kielellä...
        Omat pienet ja karvattomat...

Ei ketään isokassista setää Hesasta,joka tykkää laittaa pojan lutkuttaa niitä samalla kun itse vetelee...

• Anonyymi
        Ukm53Hki kirjoitti:

Ei ketään isokassista setää Hesasta,joka tykkää laittaa pojan lutkuttaa niitä samalla kun itse vetelee...

Ei tunnu olevan☹️

• Gei

10 cm

• Anonyymi

Hankala mitata.

• Anonyymi

Kaikki nyytin nuolijat koolla...
      Vetäsin nahkakuulan juureen nippusiteen tiukalle. Nyt näyttää siltä että paksuutta sellaset 11 senttiä.
      Aamulla ehkä tuplaten.

• Anonyymi

Pääsisipä vaan niitä lipomaan!!!

• Anonyymi

Ei tainnu ’nahkakuula’ sitten kaivatakkaan lipojaa niille : (

• Toinen 6 ja toinen 5 cm, eriparia siis :D

• Itsellä ainakin on melkoisen pienet pallit, oikeastaan erittäin pienet! Mut mitäpä sillä on väliä? On niillä kolme tyttöä tähän mailmaan tehty, ja sehän piisaa! =D

• Anonyymi

Aika pienet mullakin ja todella herkät.
      Varmaan 3-4cm ja sitten määrätyssä vaiheessa vetäytyvät ja kovettuvat 16 cm seisovan kullini juuressa. Ei oo isot, mutta hyvin on mennyt.

Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      187
      3115
    2. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      9
      2271
    3. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      318
      1976
    4. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      75
      1972
    5. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      108
      1901
    6. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      25
      1711
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      30
      1580
    8. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      30
      1407
    9. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      118
      1273
    10. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1152
    Aihe