Kivesten koko

Keskivertokivekset

No niin, sitten viivoittimet esiin ja kiveksiä mittaamaan! Wikipedian mukaan aikuiset pallit ovat 3,5 - 5,5 sentin pituiset, eli jos ja kun tänne alkaa tulvia niitä heikon itsetunnon viitteitä ja juttua seitsemän sentin kelleistä, niihin viesteihin ei kiinnitetä huomiota.

Itsellä lienee aika keskiverrot kuulat, 4,5 cm. Tämä on mitattu vetämällä kivespussi tiukalle kiveksen ympäriltä ja ottamalla rehellinen lukema viivoittimella. Ja nimenomaan pituus-, ei leveyssuunnassa.

17

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mulkku 17cm

      5.5cm kivekset.

    • 20 v pallimies

      Olen aina tiennyt että ne on vähän isot, mutta tämäpä oli hauska tietää. Omaan valtavat pallit!

    • scheivatut kassit

      isot nyytit aiheuttaa sen, että mulkku näyttää suhteessa pienemmälle. Ihan samoin kuin iso kroppa, paksut treenatut reidet jne.

    • ne on ne, mitä on

      Roikkuu siinä 4-6 sentin tienoilla, riipuen tilanteesta. Joskun esim. urheilun jälkeen ovat saattaneet käpertyneet kokoon hyvinkin pieniksi.

      Loppujen lopuksi, onko sillä suurtakaan merkitystä minkäkokoiset kassit ovat, itse kun en ainekaan yhtään naista ole kasseilla tyydyttänyt?

      • Multa löytyy 8,5cm pallit tuolle joka epäilee 7cm:ääkin.


    • kalukin keskiverto

      Pitääkö toi ihan oikeesti paikkansa? Tuntuu uskomattomalta, jos pitää. Ite olen aina luullut, että mulla on tosi pienet kivekset ja lähes jokaisella miehellä, jonka olen nähnyt alasti, on ollut isommat (joo, kyl me miehet katellaan toistemme vehkeitä). Sain tulokseksi 6cm, eli monilla miehillä on siis toooooooooooosi pienet pallit, jos toi ka pitää paikkansa.

      • Ukm53Hki

        En tiedä mistä johtuu,mutta isot pallit kiehtoo!,jos ne vielä karvattomat,ai kun pääsisi lipomaan niitä kielellä...
        Omat pienet ja karvattomat...


      • Ukm53Hki
        Ukm53Hki kirjoitti:

        En tiedä mistä johtuu,mutta isot pallit kiehtoo!,jos ne vielä karvattomat,ai kun pääsisi lipomaan niitä kielellä...
        Omat pienet ja karvattomat...

        Ei ketään isokassista setää Hesasta,joka tykkää laittaa pojan lutkuttaa niitä samalla kun itse vetelee...


      • Anonyymi
        Ukm53Hki kirjoitti:

        Ei ketään isokassista setää Hesasta,joka tykkää laittaa pojan lutkuttaa niitä samalla kun itse vetelee...

        Ei tunnu olevan☹️


    • Gei

      10 cm

    • Anonyymi

      Hankala mitata.

    • Anonyymi

      Kaikki nyytin nuolijat koolla...
      Vetäsin nahkakuulan juureen nippusiteen tiukalle. Nyt näyttää siltä että paksuutta sellaset 11 senttiä.
      Aamulla ehkä tuplaten.

      • Anonyymi

        Pääsisipä vaan niitä lipomaan!!!


      • Anonyymi

        Ei tainnu ’nahkakuula’ sitten kaivatakkaan lipojaa niille : (


    • Toinen 6 ja toinen 5 cm, eriparia siis :D

    • Itsellä ainakin on melkoisen pienet pallit, oikeastaan erittäin pienet! Mut mitäpä sillä on väliä? On niillä kolme tyttöä tähän mailmaan tehty, ja sehän piisaa! =D

    • Anonyymi

      Aika pienet mullakin ja todella herkät.
      Varmaan 3-4cm ja sitten määrätyssä vaiheessa vetäytyvät ja kovettuvat 16 cm seisovan kullini juuressa. Ei oo isot, mutta hyvin on mennyt.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4349
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      239
      2143
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1580
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1401
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      256
      1129
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1077
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      137
      1054
    8. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1045
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      54
      939
    10. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    Aihe