Vain kristinuskolla voidaan saavuttaa rauha maailmaan. Kristinusko = rakkaus.
usko rauhan tae
14
187
Vastaukset
Mitäs ne kristityt tekevät irakissa? Viedäänkö sinne tonnikaupalla aseit----rakkautta?
- älä sotke asioita
Yllätys yllätys, en ole Irakissa, vaan olen nyt tässä, ja uskossa ollaan, ja mitä ne siellä tekevät, ei minua paljonkaan edes kiinnosta. Kristitty ei tarkoita uskovaista!
älä sotke asioita kirjoitti:
Yllätys yllätys, en ole Irakissa, vaan olen nyt tässä, ja uskossa ollaan, ja mitä ne siellä tekevät, ei minua paljonkaan edes kiinnosta. Kristitty ei tarkoita uskovaista!
eli oikeastaan sinua ei kiinnosta maailmanrauha? ja jos kuulut kirkkoon niin miksei laskettaisi uskovaiseksi?
- Suomen uskovainen
Luultavasti todistavat Jeesuksesta Kristuksesta. Ei tarvitse todella on Irakissa. Suomessa saa olla vielä vapaasti uskovainen. Hallelujaa!
- näin on, jämpti niin
mene kertomaan tämä islam palstalle..
- AntiChrisu
Vain hävittämällä uskovaiset saavutetaan rauha maailmaan. Huom! tämän voi tehdä myös väkivallattomasti, mikä lienee uskovaiselle vaikea ymmärtää..
- eri mieltä
Jos uskovaiset hävitettäisiin, jäljelle jäisivät itserakkaat ja ahneet ihmiset, jotka eivät enää viitsisi armahtaa ketään edes sen vertaa kuin he viitsivät kun oli uskovaisiakin maailmassa.
- Gagarin
eri mieltä kirjoitti:
Jos uskovaiset hävitettäisiin, jäljelle jäisivät itserakkaat ja ahneet ihmiset, jotka eivät enää viitsisi armahtaa ketään edes sen vertaa kuin he viitsivät kun oli uskovaisiakin maailmassa.
Yhdysvallat, tuo maailman kristityin, naiivein ja ostovoimaisin kansa pitää pintansa valtiona, joka teloittaa jopa alaikäisiä kansalaisiaan... xD. (Turha vetää tähän mukaan Kiina- tai Neuvostoliittokorttia. Pata kattilaa soimaa.)
- alkup.
Vai saadaan sinusta maailmaan rauha, hävittämällä kaikki rakkaus pois? Tosi outoa logiikkaa.
- karisma
alkup. kirjoitti:
Vai saadaan sinusta maailmaan rauha, hävittämällä kaikki rakkaus pois? Tosi outoa logiikkaa.
AntiChrisu taisi puhua jostain ihan muusta kuin rakkauden hävittämisestä.
Rakkaus on yksi tunne-elämän osa eikä sillä ole mitään, ei siis yhtään mitään, tekemistä jonkin uskonnon kanssa, se on puhtaasti aikvokemiaa. - karisma
karisma kirjoitti:
Rakkaus on yksi tunne-elämän osa eikä sillä ole mitään, ei siis yhtään mitään, tekemistä jonkin uskonnon kanssa, se on puhtaasti aikvokemiaa.Itse en nyt niin uskontojen hävittämistä puolla vaikka se kyllä varmaan toisikin rauhallisemman maailman.
Mun puolesta kukin saa uskoa mihin höpöön tahansa. Mutta ei sitä nyt välttämättä tarvitse joka käänteessä muille tuputtaa. - alkup.
karisma kirjoitti:
Rakkaus on yksi tunne-elämän osa eikä sillä ole mitään, ei siis yhtään mitään, tekemistä jonkin uskonnon kanssa, se on puhtaasti aikvokemiaa.Et näköjään ole ymmärtänyt, että rakkaus = kristinusko. Rakkaus ei liity mitenkään ihmisen aivoissa tapahtuvaan kemialliseen toimintaan. Kyse on siitä, että Jumala suo armossaan meille rakkautta.
- näin se on
Jumalahan esti WTC-iskut, vaikka tiesi ne ennalta,
- Gagarin
Samalla kun muslimit väittävät, että Islam on rauhan uskonto... (mitä nyt muutama vääräuskoinen pitää Jihadin oikeuttamana tappaa). Ja G.W Bush kylvi Jumalansa oikeuttamana rakkaudella pommeja lähi-itään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911041
- 55722
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35604Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49480- 31469
- 34447
Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi42441- 38424
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14421