mikä on eräpäivä eli miten se lasketaan. Vain asiallisia vastauksia.
Voiko joku kertoa
8
389
Vastaukset
- eräpäivä
Laskun eräpäivä
Laskun eräpäivä on se päivä, jona lasku erääntyy maksettavaksi. Laskun eräpäivä voidaan ilmoittaa täsmällisenä päivämääränä (maksettava xx.xx.xxxx) tai eräpäivä voidaan ilmoittaa päivien lukumääränä. Tällöin laskun eräpäivän laskenta aloitetaan laskun päiväyksestä.
Laskun päiväys
Laskun päiväyksellä tarkoitetaan yleensä laskun laatimispäivää tai sitä päivää, jona lasku postitetaan maksajalle. Laskun päiväys vastaa siten asiallisesti esimerkiksi asiakirjan allekirjoituspäivää. Laskun päiväyksellä on merkitystä silloin, kun laskun eräpäivä on ilmoitettu päivien lukumääränä laskun päiväyksestä lukien (esimerkiksi maksuaika on 14 päivää).
www.valtiokonttori.fi- mummin
mitään virastorimpsuja, sano suoraan, että et tiedä. Ja älkööt kukaan toinen tietämätön tunkeko tänne arvailujaan, nyt tarvitaan faktaa.
- joo mummin!
mummin kirjoitti:
mitään virastorimpsuja, sano suoraan, että et tiedä. Ja älkööt kukaan toinen tietämätön tunkeko tänne arvailujaan, nyt tarvitaan faktaa.
mummin! tiedät varsin hyvin mikä on laskun päiväys ja laskun eräpäivä. joillakin laskuilla on 14 päivää maksuaikaa, elikäs laskun päiväyksestä 14 päivää eteenpäin, silloin ollaan laskun eräpäivässä. vai faktaa.
mistäs sitä saisit. kuule, otapa johonkin poliitikkoon yhteyttä ja kysy sieltä, he osaavat vastata aivan mihin vain. tai juuri tuolta valtionkonttori.fi - asiantuntijavaja
mummin kirjoitti:
mitään virastorimpsuja, sano suoraan, että et tiedä. Ja älkööt kukaan toinen tietämätön tunkeko tänne arvailujaan, nyt tarvitaan faktaa.
sun eräpäivä on 17.2.
- mummin
asiantuntijavaja kirjoitti:
sun eräpäivä on 17.2.
on, kun kysyy asiallisen kysymyksen, niin lauma puupäitä vastailee mitä sattuu. Pyydän jatkossa ainoastaan niiltä vastauksia, jotka oikeasti tietätävät jotain, puupää-besserwisserit pysykööt lestissään.
- ...
mummin kirjoitti:
on, kun kysyy asiallisen kysymyksen, niin lauma puupäitä vastailee mitä sattuu. Pyydän jatkossa ainoastaan niiltä vastauksia, jotka oikeasti tietätävät jotain, puupää-besserwisserit pysykööt lestissään.
...vastaus oli 100% asiallinen ilman mitään turhia kettuiluja.
Jos vastaus ei miellytä niin mikäs sille sitten voi. - mummin
... kirjoitti:
...vastaus oli 100% asiallinen ilman mitään turhia kettuiluja.
Jos vastaus ei miellytä niin mikäs sille sitten voi.ÄLKÄÄ POLKKYPÄÄT VASTAILKO, JOS ETTE KERRAN MITÄÄN TIEDÄ. ODOTETAAN, ETTÄ JOKU ÄLYKÄS TULEE KERTOO MIKÄ SE ERÄPÄIVÄ ON, MENKÄ TE MUUT KASVAMAAN !
- 12+11
mummin kirjoitti:
ÄLKÄÄ POLKKYPÄÄT VASTAILKO, JOS ETTE KERRAN MITÄÄN TIEDÄ. ODOTETAAN, ETTÄ JOKU ÄLYKÄS TULEE KERTOO MIKÄ SE ERÄPÄIVÄ ON, MENKÄ TE MUUT KASVAMAAN !
Mummin: nyt sinun on ihan pakko katsoa peiliin. Halusit tai et, niin sinä et ymmärrä nyt asioita. Älä siellä riehu joutavia. Ensinnäkin ihminen, joka ei tiedä mikä on eräpäivä voi vallan hyvin jatkaa yksinkertaista elämäänsä hamaan tappiin asti. Ei se rautalangastakaan vääntämällä vain mene jakeluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579