Voiko joku kertoa

mummin

mikä on eräpäivä eli miten se lasketaan. Vain asiallisia vastauksia.

8

389

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eräpäivä

      Laskun eräpäivä
      Laskun eräpäivä on se päivä, jona lasku erääntyy maksettavaksi. Laskun eräpäivä voidaan il­moittaa täsmällisenä päivämääränä (maksettava xx.xx.xxxx) tai eräpäivä voidaan ilmoittaa päivien lukumääränä. Tällöin laskun eräpäivän laskenta aloitetaan laskun päiväyksestä.

      Laskun päiväys
      Laskun päiväyksellä tarkoitetaan yleensä laskun laatimispäivää tai sitä päivää, jona lasku postitetaan maksajalle. Laskun päiväys vastaa siten asiallisesti esimerkiksi asiakirjan allekir­joituspäivää. Laskun päiväyksellä on merkitystä silloin, kun laskun eräpäivä on ilmoitettu päi­vien lukumääränä laskun päiväyksestä lukien (esimerkiksi maksuaika on 14 päivää).
      www.valtiokonttori.fi

      • mummin

        mitään virastorimpsuja, sano suoraan, että et tiedä. Ja älkööt kukaan toinen tietämätön tunkeko tänne arvailujaan, nyt tarvitaan faktaa.


      • joo mummin!
        mummin kirjoitti:

        mitään virastorimpsuja, sano suoraan, että et tiedä. Ja älkööt kukaan toinen tietämätön tunkeko tänne arvailujaan, nyt tarvitaan faktaa.

        mummin! tiedät varsin hyvin mikä on laskun päiväys ja laskun eräpäivä. joillakin laskuilla on 14 päivää maksuaikaa, elikäs laskun päiväyksestä 14 päivää eteenpäin, silloin ollaan laskun eräpäivässä. vai faktaa.
        mistäs sitä saisit. kuule, otapa johonkin poliitikkoon yhteyttä ja kysy sieltä, he osaavat vastata aivan mihin vain. tai juuri tuolta valtionkonttori.fi


      • asiantuntijavaja
        mummin kirjoitti:

        mitään virastorimpsuja, sano suoraan, että et tiedä. Ja älkööt kukaan toinen tietämätön tunkeko tänne arvailujaan, nyt tarvitaan faktaa.

        sun eräpäivä on 17.2.


      • mummin
        asiantuntijavaja kirjoitti:

        sun eräpäivä on 17.2.

        on, kun kysyy asiallisen kysymyksen, niin lauma puupäitä vastailee mitä sattuu. Pyydän jatkossa ainoastaan niiltä vastauksia, jotka oikeasti tietätävät jotain, puupää-besserwisserit pysykööt lestissään.


      • ...
        mummin kirjoitti:

        on, kun kysyy asiallisen kysymyksen, niin lauma puupäitä vastailee mitä sattuu. Pyydän jatkossa ainoastaan niiltä vastauksia, jotka oikeasti tietätävät jotain, puupää-besserwisserit pysykööt lestissään.

        ...vastaus oli 100% asiallinen ilman mitään turhia kettuiluja.

        Jos vastaus ei miellytä niin mikäs sille sitten voi.


      • mummin
        ... kirjoitti:

        ...vastaus oli 100% asiallinen ilman mitään turhia kettuiluja.

        Jos vastaus ei miellytä niin mikäs sille sitten voi.

        ÄLKÄÄ POLKKYPÄÄT VASTAILKO, JOS ETTE KERRAN MITÄÄN TIEDÄ. ODOTETAAN, ETTÄ JOKU ÄLYKÄS TULEE KERTOO MIKÄ SE ERÄPÄIVÄ ON, MENKÄ TE MUUT KASVAMAAN !


      • 12+11
        mummin kirjoitti:

        ÄLKÄÄ POLKKYPÄÄT VASTAILKO, JOS ETTE KERRAN MITÄÄN TIEDÄ. ODOTETAAN, ETTÄ JOKU ÄLYKÄS TULEE KERTOO MIKÄ SE ERÄPÄIVÄ ON, MENKÄ TE MUUT KASVAMAAN !

        Mummin: nyt sinun on ihan pakko katsoa peiliin. Halusit tai et, niin sinä et ymmärrä nyt asioita. Älä siellä riehu joutavia. Ensinnäkin ihminen, joka ei tiedä mikä on eräpäivä voi vallan hyvin jatkaa yksinkertaista elämäänsä hamaan tappiin asti. Ei se rautalangastakaan vääntämällä vain mene jakeluun.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe