Harvoin jos koskaan

näitä aloituksia tehtailen mut tänään mieltäni on kovasti askarruttanu yks juttu..

Onks kukaan koskaan nähny sikanautaa elävänä? Mä en oo nähny ku siinävaiheessa kun se on jo purkitettuna. Ja se harmittaa ja ärsyttää. Kun edes kuvan joskus näkisin..

92

1040

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moniakin ..Hauskaa illan jatkoa aaveelle..moikkan

      • ny toki millanen elukka se on?!


      • ....
        a-v kirjoitti:

        ny toki millanen elukka se on?!

        joskus kuva galleriassaan. Hyvin pulleen ja laiskannäkönen se on. Paljon läskiä ja lihaakin roikkuu.
        Siis sikanauta.


      • rösvöpaisti
        .... kirjoitti:

        joskus kuva galleriassaan. Hyvin pulleen ja laiskannäkönen se on. Paljon läskiä ja lihaakin roikkuu.
        Siis sikanauta.

        tuon läiskännäköinen ,hyi etä MÄÄ EN TYKKÄÄ SIITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!yäkkkkkkkkkkkkkkkkkkk


    • mounlex
      • enhän mä pysty kattoon millanen sika siellä on ku oma galzu on kiinni.. mitäpä jos kuvailisit noin niinku verbaalisesti..?;)


    • sikanauta on melkosen lailla saman näköne ku nautasika, mutta on vähä rasvasempi. Ihan olomuodoltaan, ei jutuiltaan.

      • ei sullakaan kuvaa olis laittaa? Tai kysy murulilta, sillä on vaikka mitä;)


      • a-v kirjoitti:

        ei sullakaan kuvaa olis laittaa? Tai kysy murulilta, sillä on vaikka mitä;)

        ku lähti hää hakemaan. Sano jotta liikkuu tähä aikaa hyvin ja on heleppo pyytää. Hää faksaa pari kiloo kuha palaa metsältä.


      • LaardiBee kirjoitti:

        ku lähti hää hakemaan. Sano jotta liikkuu tähä aikaa hyvin ja on heleppo pyytää. Hää faksaa pari kiloo kuha palaa metsältä.

        Mä tiesin etten turhaan kuvitellu murulin keksivän konstin tähänkin;)


    • cwire81

      arkadianmäellä niitä on montakin

      • niitä jotka ylettömän palkan ja ylipitkien lomien turvin ajattelee meidän kaikkien parasta?


    • pus_cat

      tosi
      purkissa kaupan hyllyllä oon sitä kattonu
      ja sanonu mennessäni vielää ääneen sen
      sikanauta..ehkä siksi se on sinne jääny.

      • oo kovin häävi.. mulla tahtoo kiertää vattassa kun sanon sen ääneen.. ihme ettei edes siinä purkin kyljessä oo kuvaa kyseisestä luomistyön ilotulituksesta..


      • pus_cat
        a-v kirjoitti:

        oo kovin häävi.. mulla tahtoo kiertää vattassa kun sanon sen ääneen.. ihme ettei edes siinä purkin kyljessä oo kuvaa kyseisestä luomistyön ilotulituksesta..

        ei muuta kun palautetta
        firmoille
        tahdomme kuvan purkin kylkeen
        siinä olis markkinarako menekki vois olla toisenlainen
        en ole muuten koskaan kyseistä tuotetta ostanut se arvelluttaa.


      • pus_cat kirjoitti:

        ei muuta kun palautetta
        firmoille
        tahdomme kuvan purkin kylkeen
        siinä olis markkinarako menekki vois olla toisenlainen
        en ole muuten koskaan kyseistä tuotetta ostanut se arvelluttaa.

        vuonna alkuräjähdys maistanu, enää en söisi.

        Siinäpä onkin sarkaa.. ekaks pitää selvittää kuinka moni firma näitä kummajaisia purkittaa, sitte rankkaa reklamaatiota asian tiimoilta.. sehän olis sulle ihan sopiva iltapuhde..?;)


      • pus_cat
        a-v kirjoitti:

        vuonna alkuräjähdys maistanu, enää en söisi.

        Siinäpä onkin sarkaa.. ekaks pitää selvittää kuinka moni firma näitä kummajaisia purkittaa, sitte rankkaa reklamaatiota asian tiimoilta.. sehän olis sulle ihan sopiva iltapuhde..?;)

        ääneen sanonkin
        no viittä vaille valmis kokki
        ja kymmentä yli juna meni
        ei se vaatis kun vähän selvittelyä
        reklamaatioita ei kannata ajatella ennen kuin virhe on todettu
        ja iltapuhteita riittää
        liikkeenharjoittajalla eteen tai taakse.


      • sikamaisen näköinen nauta.. olisko se tuallanen sitte..?




      • a-v kirjoitti:

        siinä se oli! Kiitos sou veri mats;)

        Vielä jos/kun selität sen, miksei niitä koskaan näe minkään valtakunnan laitumella? Ainoastaan purkissa mikä sivumennen sanoen on ikävä paikka mille hyvänsä elukalle..

        se on tää nykyajan kasvatussysteemi, ei niitä enää laitumilla näe.;)
        Sikanaudat kasvatetaan keinovalossa ja purkitetaan sieltä suoraan purkkiin.:)
        Muuten, nykyisin ei saa enää edes kunnon sikanautaa, kuten ennen sai...siinä kunnon sikanaudassa on lihapaloja, nykyinen on pelkkää mössöä.:)


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        se on tää nykyajan kasvatussysteemi, ei niitä enää laitumilla näe.;)
        Sikanaudat kasvatetaan keinovalossa ja purkitetaan sieltä suoraan purkkiin.:)
        Muuten, nykyisin ei saa enää edes kunnon sikanautaa, kuten ennen sai...siinä kunnon sikanaudassa on lihapaloja, nykyinen on pelkkää mössöä.:)

        mää tykkäisin et kaikkien elukoitten pitäis saada kasvaa ja elää vapaana ja kualla vanhuuteen..


      • a-v kirjoitti:

        mää tykkäisin et kaikkien elukoitten pitäis saada kasvaa ja elää vapaana ja kualla vanhuuteen..

        sitten sitä sikanautaa ostaisit?;)
        Pitää vissiin muuttaa Intiaan, siellähän on lehmä pyhä...
        ja sitten tuonne islamimaihin, missä sika on saastainen.;)


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        sitten sitä sikanautaa ostaisit?;)
        Pitää vissiin muuttaa Intiaan, siellähän on lehmä pyhä...
        ja sitten tuonne islamimaihin, missä sika on saastainen.;)

        mistäkö? No en takuulla mistään!;)

        Molemmat mainitut tuntuu isänmaana oudohkoilta paikoilta.. kyl mä taidan pysyä täällä, sikanaudasta huolimatta;)


      • a-v kirjoitti:

        mistäkö? No en takuulla mistään!;)

        Molemmat mainitut tuntuu isänmaana oudohkoilta paikoilta.. kyl mä taidan pysyä täällä, sikanaudasta huolimatta;)

        ukkos näytä yhtään porkkananpurijalta.;D
        Voin kyllä olla väärässäkin.;)


      • Satumainen.Nainen kirjoitti:

        ukkos näytä yhtään porkkananpurijalta.;D
        Voin kyllä olla väärässäkin.;)

        Eipä silti, oikeessa oot. Kukaan niistä ei oo porkkananpurija, itte saan porkkanani jyrsiä;)


    • sikanauta sama asia kun lehmäporsas...? nytpä mulla menneekin loppuilta tätä pohtiessa...ja tosiaan ois kiva nähä miltä semmonen otus näyttää. mutta hauskaa illanjatkoa sulle :)

      • sellasiakin? Mulle olis ollu tossa sikanaudassa ihan tarpeeksi ihmettelemistä..

        Kiitos samoin;)



      • a-v kirjoitti:

        sellasiakin? Mulle olis ollu tossa sikanaudassa ihan tarpeeksi ihmettelemistä..

        Kiitos samoin;)

        kauan sitten jossain "erittäin paljon" totuuteenpohjautuvassa ohjelmassa semmosesta puhuttiin...mutta kuvaa ei näytetty - niin että kait niitä on sitten :)




      • a-v kirjoitti:

        ooksä nyt ihan varma? Noi näytti sentään melko pitkälti kädellisiltä.. ei sarvia, ei saparoita..

        empiirinen tutkiminen on jäänyt enempi maisteluasteelle kun kauan...k a u a n sitten Jalostaja loi kyseisen eläimen, ja minunkin rakkaat vanhemmat ottivat aina muutaman purkin mukaan kun veneellä puksuteltiin pitkin Airistoa.
        Itseasiassa siitä siitä saa oikein kelvollista syötävää, melkein kuin kamelia söis...


      • bar.sinistra kirjoitti:

        empiirinen tutkiminen on jäänyt enempi maisteluasteelle kun kauan...k a u a n sitten Jalostaja loi kyseisen eläimen, ja minunkin rakkaat vanhemmat ottivat aina muutaman purkin mukaan kun veneellä puksuteltiin pitkin Airistoa.
        Itseasiassa siitä siitä saa oikein kelvollista syötävää, melkein kuin kamelia söis...

        ei näköjään ainakaan muistuta kamelia.. tossa just tsekkasin Satumaisen laittaman kuvan..
        No en mä kameliakaan ole maistanu.. enkä maista;)


    • "Jep"

      Tästä se lähtee

      • Sikanautako..?! Mihin lähtee?!


      • toi oli kuva musta.. jonka muuten annoin sulle ihan privaattikokoelmaan, en yleiseen levitykseen.. onneks oli edes piirretty, vaikkakin kyllä valokuvasta..


      • R3portteri
        a-v kirjoitti:

        toi oli kuva musta.. jonka muuten annoin sulle ihan privaattikokoelmaan, en yleiseen levitykseen.. onneks oli edes piirretty, vaikkakin kyllä valokuvasta..

        -mää yritin olla hienovarainen ja sää paljastit kaiken,, meen maate,,,


      • a-v
        R3portteri kirjoitti:

        -mää yritin olla hienovarainen ja sää paljastit kaiken,, meen maate,,,

        ja tottuuhan siihen ku aina sattuu.

        Mee sää maate.. kauniita unosia;)
        Ps. Mä laitan sulle vielä yhden jutskan jahka joudan.. piiitkä jutska, kattelet sitte vaikka huomenna;)


      • perua Mengelen kaksois sikakoira *swinehund* tutkimuksista brasiliassa:))


      • Kyllä näitä kuvia näköjään riittää.. ei silti montaakaan autenttista.. tais toi Satumaisen kuva olla ainoo aito;)


      • noi niityllä lepäilevät rouvat;)


    • ??
      • eksyny fillaristi..?;)


    • pujottelija

      mutta kuolleen naudan olen

      • mä en oo yhtään hämmästyny siitä et just sä näytät sen kaikkein kamalimman kuvan..;)

        Pakko käydä röökillä et tokenee;)


    • Niitä ei oo varmaan kuin lihajalostamoiden navetassa. Tarkemmin kun ajattelen, en haluis nähdäkkään sellaista...

      Entäs tuo possumunkki? Asuuko tuo eläväinen jossain luostarin karsinassa?

      • ei mielellään lisää problematiikkaa tälle illalle, edellisetkin on selvittämättä;)


      • a-v kirjoitti:

        ei mielellään lisää problematiikkaa tälle illalle, edellisetkin on selvittämättä;)

        selvitä sinä sikanaudan mysteeri, mä keskityn possumunkkiin.. :•)



      • Mörrimöykky11 kirjoitti:

        selvitä sinä sikanaudan mysteeri, mä keskityn possumunkkiin.. :•)

        mä oon ehkä jopa melko varma et toi Satumaisen sikanauta oli se mitä hain.. ilmottele sä sitte ku oot saanu mysteerisen possumunkin identiteetin selvitettyä;)


    • Vilma.

      asuuko se kana kattilassa jossa on keittoo

      • on se se... viereisessä kattilassa asustelee kanaviillokki.


    • TheEagles

      Jänis käveli metsässä ja vastaan tuli otus...."mikäs sinä olet", kysyi jänönen..."susikoira" vastasi otus..
      "Miksi sinä sellainen olet" kysyi taas jänö.. "nooh katsos isäni oli susi ja äitini koira"....."ahaa" totesi jänö ja jatkoi matkaa.....sitten tuli oikein oudon näköinen metsän olio vastaa....jänis heti siihen "kukas sinä olet?"
      "Minä olen muurahaiskarhu" vastasi olio....."ja perkele, tuotahan mä en usko" sanoin jänis.... :D

      • willivatukka

        Ja sitten on vielä Jäniskoira:)


    • Yx Pässi

      Se se varmaan olis siis sikanauta, joka nähtiin n. 10 v. sitten tuolla yhdessä metikössä. Oltiin kalaporukan kanssa iltanuotiolla kun metsästä kuului kauheeta örvellystö ja haisi pahalle. Lähettiin katsoon siellä se oli-iso karvainen pahalla haiseva ötökkä. Se oli lehmänkokoinen sika, jolla oli isot utareet ja kärsä.
      Pitkään sitä mietittiin ja lopuksi päädyttiin siihen, että sen täytyy olla mastodontti. Mutta sehän oli ilmiselvästi Sikanauta- Jufenauta.

      • sulla on siis ihan autenttista kokemusta sikanaudasta? Helvetti et mää oon sust ylppe!


    • En nyt muista, että olisin nähnyt. Mutta poliisikoiran olen nähnyt.

      • ole kehumista

        ollenkaan, oot ihan persreikä.


      • taas..


      • voe voe:D
        ole kehumista kirjoitti:

        ollenkaan, oot ihan persreikä.

        lehmä hirtä ittes!:D


      • niin ruma
        voe voe:D kirjoitti:

        lehmä hirtä ittes!:D

        että parempi, kun lopetat itsesi, ei sua kukaan mies huoli.;)


      • buahhaahaaaaaaaaaaa
        niin ruma kirjoitti:

        että parempi, kun lopetat itsesi, ei sua kukaan mies huoli.;)

        mä mikään homo ole ehehhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah


      • sä runkku
        buahhaahaaaaaaaaaaa kirjoitti:

        mä mikään homo ole ehehhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

        huoraperseinen runkku paljastit ittesi.


      • TheEagles

        päin vastoin vitun hyvännäköinen nainen. Laitas nyt se oma ruma naamasi esille niin nauretaan porukalla sille loppu viikko. Et uskalla, mamis. ;-P


      • TheEagles
        a-v kirjoitti:

        taas..

        Nää on hauskoja kun välistä poistuu kommentti niin menee edelliselle :DDD
        Toivottavasti Tuttumies ei nyt ymmärrä väärin :)))


      • kyselijä.
        TheEagles kirjoitti:

        päin vastoin vitun hyvännäköinen nainen. Laitas nyt se oma ruma naamasi esille niin nauretaan porukalla sille loppu viikko. Et uskalla, mamis. ;-P

        miksi kellekään pitää nauraa?? koomikkoja lukuunottamatta.


      • TheEagles

        ei ole sulle tuttumies vaan poistetulle kommentille tuosta välistä... :DDD
        Ei täkään ole hyvä systeemi, että vain pyydetty kommentti lähtee, tulee väärinkäsityksiä...


      • TheEagles
        kyselijä. kirjoitti:

        miksi kellekään pitää nauraa?? koomikkoja lukuunottamatta.

        näille kasvottomille ja todellisuudessa rumille puskille, kierosilmille, läskille, finnisille muiden haukkujille. Ei luulisi olevan varaa arvostella jos ei oma kuva ole tai ole ollut esillä. Vittu päähän paskapuskille!


      • varsinkin just
        TheEagles kirjoitti:

        ei ole sulle tuttumies vaan poistetulle kommentille tuosta välistä... :DDD
        Ei täkään ole hyvä systeemi, että vain pyydetty kommentti lähtee, tulee väärinkäsityksiä...

        Huuhaalle :))


      • kyselijä.
        TheEagles kirjoitti:

        näille kasvottomille ja todellisuudessa rumille puskille, kierosilmille, läskille, finnisille muiden haukkujille. Ei luulisi olevan varaa arvostella jos ei oma kuva ole tai ole ollut esillä. Vittu päähän paskapuskille!

        miten pystyt kaikelta naurultasi keskittymään omaan elämään.


      • TheEagles
        kyselijä. kirjoitti:

        miten pystyt kaikelta naurultasi keskittymään omaan elämään.

        elämän kokemus joka jyllää. Ehkä sinäkin joskus. :D
        tänäänkin tulin juuri pasltalle. Piti elää omaa elämää muu päivä. Kuis sulla, olet kai jälleen ollut täällä koko päivän? Onneksi olkoon, harrastus se on sekin:D


      • TheEagles

        Millä? Joulupukilta saamallasi nallipyssyllä? Ei sillä kuule voi oikeesti ampua :DDD


      • ekaksi vaikka omasta päästäsi, katotaan sitä jatkoo sitte.


      • vähän tykkään

        tuosta kotkasta aijai.;)


      • vähän tykkään kirjoitti:

        tuosta kotkasta aijai.;)

        aika paljonkin.. mut mähän nyt tunnen sen muutenkin kuin täältä;)


      • a-v kirjoitti:

        aika paljonkin.. mut mähän nyt tunnen sen muutenkin kuin täältä;)

        taidat tuntee sääkin..;)


      • juujuu.;)
        a-v kirjoitti:

        taidat tuntee sääkin..;)

        tunnen ja oikeestaan mäkin tykkään vähän enempi kuin sanoin.;)


      • juujuu.;) kirjoitti:

        tunnen ja oikeestaan mäkin tykkään vähän enempi kuin sanoin.;)

        lukevinani sen tosta..;)


      • TheEagles
        a-v kirjoitti:

        lukevinani sen tosta..;)

        tiedäthän, meinaan vaan kun ei nikillään tule niin ei voi olla varma.


      • TheEagles kirjoitti:

        tiedäthän, meinaan vaan kun ei nikillään tule niin ei voi olla varma.

        eihän sitä koskaan tiedä, vaikka varman päivänä oliskin syntynyt.;-P


      • TheEagles kirjoitti:

        tiedäthän, meinaan vaan kun ei nikillään tule niin ei voi olla varma.

        tää naisen vaisto joka kertoo..;)


      • TheEagles kirjoitti:

        ei ole sulle tuttumies vaan poistetulle kommentille tuosta välistä... :DDD
        Ei täkään ole hyvä systeemi, että vain pyydetty kommentti lähtee, tulee väärinkäsityksiä...

        Tämä keskusteluhan vaan paranee huuhaamaisemmaksi, kun välistä jää joku turhempi kommentti pois (-;

        Systeemihän on ihan huuhaata, eli just passeli (-;


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1527
    2. 41
      895
    3. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      70
      886
    4. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      819
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      59
      818
    6. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      41
      788
    7. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      745
    8. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      48
      729
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      44
      729
    10. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      49
      682
    Aihe