Pikku G, huumehörhö

sääli !

Pikku G:nä aiemmin tunnettu Henri Vähäkainu on Ilta-Sanomien tietojen mukaan epäiltynä suuressa huumevyyhdessä. Kaikki epäillyt ovat suomalaisia tai afrikkalaistaustaisia.

http://www.voice.fi/index.php?mw=henri_vahakainu pikku_g gee huumejuttu kokaiiniliiga &option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cat=26&ci...

tuleva kansanedustaja

23

1840

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kepuli ?
    • ,.g=0...-

linkki parempi. Tämä poikahan oli oikein Vanhasen tulevaisuudentoivo.
      ://www.voice.fi/index.php?mw=Henri Vähäkainu Pikku G Gee huumejuttu kokaiiniliiga &option=com_sbsarticle&tmpl=blog&cid=12414&cat=26

• kihi, kihi hah

hyvä, jos vielä saisi aukaistuakin.

• ..hupsista,-.,.-.

• osamisesta

• Late Lapista.

Jeppehän on veivikaula vanhasen, vanhoja kavereita! Onkos tietoa onko veivikaula vanhanen saanut vaalitukea huume bisneksistä ?

Late Lapista.

• sad dam

oliks tuo osikko väärä??
      mulla toi linkki meni vanhasen imagonkohotus sivuille??
      onko tää sitä piilomainontaa?
      hyi hymmetti heti aamusta . mä luulin että se purasee.

• Late Lapista

Henri Vähäkainu, s. 9. maaliskuuta 1987 Nurmijärvi) on suomalainen rap-artisti, joka tuli julkisuuteen vuonna 2003 taiteilijanimellä Pikku G Räjähdysvaara-levyllään. Hänen esikoisalbuminsa on ensimmäinen suomenkielinen platinaa myynyt hip hop -levy ja oli vuoden 2003 myydyin äänite Suomessa. Seuraavana vuonna ilmestynyt toinen albumi Suora lähetys saavutti myös platinalevyn, mutta ei menestynyt yhtä hyvin: sitä on myyty vain kolmasosa ensimmäisen albumin määrästä.

Pikku G -nimi juontuu artistin pienikokoisuudesta ja hänen breakdance-nimestään Genetic. Hän voitti Radiomafian (nykyinen YleX) järjestämän Rockin' Da North -demokilpailun, jonka palkintona hän pääsi studioon Rockin' Da North -ryhmän kanssa.

Gee opiskeli audiovisuaalista viestintää Helsingin tekniikan alan oppilaitoksessa. Hänestä on julkaistu kirja Pikku G (Tammi 2004) jonka kirjoitti toimittaja Carla Ahonius. Hänet valittiin vuonna 2004 vuoden positiivisimmaksi suomalaiseksi.

Vuoden 2006 presidentinvaaleissa Henri Vähäkainu oli Matti Vanhasen tukijoukoissa. Hän oli ehdolla vuoden 2007 eduskuntavaaleissa keskustan listoilla. Eduskuntavaalien alla järjestetyissä nuorisovaaleissa Vähäkainu oli koko Suomen toiseksi suosituin ehdokas heti Juha Miedon jälkeen. Hän päihitti muun muassa Sauli Niinistön ja Matti Vanhasen. Itse eduskuntavaaleissa hän sai 691 ääntä ja jäi valitsematta eduskuntaan.

Vuonna 2005 Pikku G sanoi olevansa helluntailainen.

Nykyään Henri Vähäkainu tuottaa muita artisteja Coach Beats-nimisessä tuottajaryhmässään. Ryhmä perustettiin vuonna 2005 ja se on tehnyt kappaleita joillekin kotimaisille rap-yhtyeille ja -artisteille, kuten Kapasiteettiyksikölle ja Travis Biclelle. Toukokuussa 2008 Vähäkainu ilmoitti tekevänsä paluun musiikkimarkkinoille käyttäen taiteilijanimeä Gee.

Syyskuussa 2009 Henri Vähäkainu tuomittiin 45 päivän ehdolliseen vankeuteen törkeästä rattijuopumuksesta. Rikokseen hän syyllistyi elokuussa 2009 Nurmijärvellä

• YETSKA

"Nykyään Henri Vähäkainu tuottaa muita artisteja Coach Beats-nimisessä tuottajaryhmässään. Ryhmä perustettiin vuonna 2005 ja se on tehnyt kappaleita joillekin kotimaisille rap-yhtyeille ja -artisteille, kuten Kapasiteettiyksikölle ja Travis Biclelle. "

Nuo sidosryhmätkin kannattaisi kait ratsata...? Kukapa näistä tietää.

• KeeePPuuuu

Alkaa löytyy jo poliitikon elkeitä. Hyvin on kepu kouluttanut ääniharavan alkio-opistossaan.

• erkkimerkki123
        YETSKA kirjoitti:

"Nykyään Henri Vähäkainu tuottaa muita artisteja Coach Beats-nimisessä tuottajaryhmässään. Ryhmä perustettiin vuonna 2005 ja se on tehnyt kappaleita joillekin kotimaisille rap-yhtyeille ja -artisteille, kuten Kapasiteettiyksikölle ja Travis Biclelle. "

Nuo sidosryhmätkin kannattaisi kait ratsata...? Kukapa näistä tietää.

http://www.city.fi/artikkeli/Pikku G/1686/

• VAINOAMISTA!

HÄNTÄ VAINOTAAN USKONSA TAKIA, HÄN ON MARTTYYRI! 'Henri Vähäkainu astui kaiken kansan tietoisuuteen räppäävänä Pikku G:nä 2000-luvun alussa. Hänen esikoislevynsä myi nelinkertaista platinaa vuonna 2003. Vuonna 2007 hän oli eduskuntavaaleissa nuorisovaalien suosituin ehdokas. Henrin taustalla on vaikuttanut ja vaikuttaa edelleen Pyhän kosketus. Nyt hän tuottaa äänitteiden lisäksi ympärilleen yhteyttä ja kestäviä elämänarvoja. Ohjelman on tuottanut Hyvä Sanoma Palvelut ry. TV7, Anna Pyhän koskettaa, pe 18.9. klo 10. (HSP)

Ristin Voitto 38/2009, 16.9.2009 Radio ja TV-sivu.

• uskovaiset=hulluja

Nopeati on linkit ja ohjelmat hävinnyt, kun uskovainen vähän töpeksii..

• tinosingaa1212

http://www.city.fi/artikkeli/Pikku G/3400/

Onko sun jumalsuhteesi kunnossa?

"Todellakin. Uskon edelleen Jumalaan, se ei ole muuttunut mihinkään. Ei mun jumalsuhteeni iltapäivälehtien kirjoittelusta kärsi, eikä sen puoleen kaveri- tai perhesuhteetkaan. Mun vanhemmat on tietenkin huolissaan, mutta sehän on välittämistä. Kun rattijuopumus tuli ilmi, vanhemmat totesi, että opit varmaan tästä. Olemme aina olleet perheenä vahva, se on mulle iso juttu. Missään tilanteessa ei näytettäisi ovea, aina voi tulla kotiin, vaikka olisi miten mokannut. Kurjinta tässä on se, että läheisille tulee huoli ja paha mieli. Lehdet soittelee mun kavereille ja äiti saa kuulla töissä, että mitä toi teidän poika on taas tehnyt. Se on väärin. Lyökää mua, mutta älkää mun läheisiä."

• §§§

Huumehörhö? Haiskahtaaa kunnianloukkaukselta. Suomessa jokaista epäiltyä on lain mukaan pidettävä syyttömänä, kuten toisin todistetaan. Myös Inkistä, Myllylää ja Vähäkainua.

• gem_

Julkisuuden henkilöitä saa kuitenkin lyödä aika lujaa, niin se vaan menee..

• sepimyllis

pikku-geeeeee on hom...

• ,ghomma----
        sepimyllis kirjoitti:

pikku-geeeeee on hom...

vaikka letadiolainen niin aatekaverilta kyllä synninpäästön. Etarvitse jumalalta rukoilla.

• Tri.Sorbus-Nappo

kukaan kuuntele.

• päätyy rikollisix?

Pikku G:nä aiemmin tunnettu Henri Vähäkainu on Ilta-Sanomien tietojen mukaan epäiltynä suuressa huumevyyhdessä. Kaikki epäillyt ovat suomalaisia tai afrikkalaistaustaisia.

Vähäkainu ei kuulu pääepäiltyihin. Pääepäiltyjen ohella on kuultu kymmenkuntaa rikoksesta epäiltyä, joista entinen Pikku G on yksi. Poliisi sanoo, että kokaiiniliiga on suurimpia maassamme paljastuneita. Kokaiiniorganisaation epäillään tuoneen maahan ja välittäneensä kaikkiaan noin 1,5 kiloa kokaiinia.

Jutun kokonaisuudessa Vähäkainun epäilty osuus on lievemmästä päästä. Jutussa on vangittuna tukkuvälittäjä, 34-vuotias turvallisuusalan yrittäjä ja portsari. Huumetta on levitetty käyttäjille Helsingin ravintoloissa ja ravintolaillan jatkoilla.

Vähäkainu käyttää nykyään taiteilijanimeä Gee. Aiemmalla taiteilijanimellä hän julkaisi muun muassa hittidebyyttilevynsä Räjähdysvaara, josta tuli tuolloin maamme myydyin äänite. Tuolloin 16-vuotias Pikku G puhui huumeista näin Ilta-Sanomille:

- Ainakin vahvat huumeet pitäisi kieltää. Tosi ikävää, kun ihmiset jäävät koukkuun ja alkaa varastaa ja päätyy rikollisiksi.

• ...taas kerran!

Kokaiini tuotiin kuriirien avulla Suomeen satoja grammoja kerrallaan. Huumeet oli pakattu pieniin kananmunan muotoisiin paketteihin, joita kuriirit nielivät ja myöhemmin ulostivat.

Jutun tutkinnan aikana on rikoksesta epäiltynä tähän juttukokonaisuuteen kuulusteltu 15 henkilöä, joista osa on ollut myös kiinniotettuna tai pidätettynä. Viisi rikoksesta epäiltyä henkilöä on edelleen vangittuna. Juttukokonaisuuteen liittyneet henkilöt ovat Suomen, Kongon, Nigerian, Gambian, Ranskan, Syyrian ja Gabonin kansalaisia.

Organisaation epäillään tuottaneen Suomeen ja välittäneen eteenpäin yhteensä noin 1,5 kg kokaiinia. Katukaupassa tämän määrän hinta olisi noin 150 000 euroa.

Poliisi on takavarikoinut tutkinnan yhteydessä kokaiinia yhteensä 20 000 käyttöannoksen edestä.

Jutun syyteharkinta on ensi viikolla.

• Pikku Gambina

Vanhasen suojatti.

• korruptio jyrää

Säälittävät kaveri. Politiikkaan hän menee silti rikkaiden tuttujen hyysättäväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      72
      2698
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2672
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2322
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      34
      1619
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1553
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1475
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1270
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1216
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe