meenee tolloille. Jos henkilö voittaa 7 miljoonaa euroa niin ei lopeta työntekoa, kerto sukulaisille ja ystäville voitostansa lehtitietojen mukaan. Onko ihminen todella niin avuton elämässään että hyväksyntä omaa olemassaoloon täytyy hakea työpaikalta. Minua ei henkilökohtaisesti kiinnosta tietää tippaakaan jonkun sukulaisen miljoonavoitosta, jos en siitä saa edes muutamaa tuhatta käteeni. Pelkkä tieto siitä voitosta on täysin turha. Mutta voittaja haluaa kertoa sen. Miksi? Kun miljonääri menee kotiinsa ja sulkee ulko-ovensa perässä, niin hän on sillä sekunnilla mitätön ihminen. Mutta työpaikalla, sukulaisille leveily ja varsinkin ystäville kertominen luon henkilöstä superihmisen joka voi pullistella sixpackkia ja hymyillä kuin Naantalin aurinko. Voihan ihminen ruveta sijoittajaksi jos työ kiinnostaa miljjonien jälkeenkin. Jos ihminen ei keksi itselleen tekemistä miojlooniensa kanssa, niin mielikuvitus on todella kiven takana. Lopettamalla työnteon miljonääri antaa mahdollisuuden työttömälle ihmiselle saada sen työpaikan. Mutta ei "emmä näitä töitä lopeta".
Miksi aina noi miljoonat
kiitos ei...
2
419
Vastaukset
- 24
kysyisin myös,
onko tämä lottovoittaja mitenkään saanut voittoaan laittomin keinoin,
eli onko kytköksiä, tuttavia, kavereita jotain lotosta vastaavaa tasoon ?
miljonäärin tilin kulkua pitäisi seurata ja miettiä mihin rahat virtaavat,
sehän olis rikospoliisin töitä
. - xxxxxxxxxxxx
Töissä ennemin kuin ollla toimettomana päivät pitkät ja ryypätä rahat! Sekö on sun unelma elämä. OOtko vähä tyhmä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890