Taitaa olla suhteellinen käsite?
Pajonko tienaa keskituloinen?
11
902
Vastaukset
Jos aatellaan että alituloinen saa liksaa parituhatta kuussa ja ylituloinen milkun, niin siinä pikkasen yli puolen milkun tuloilla pääsee silloin keskituloiseks, haluaa sitte tai ei.
Se on sitten makuasia tietty että onko milkku ylituloa, ainakin keskituloisen mielestä saattaa kyl olla.- pirpzuzeiccu
Että oikein ALITULOINEN saa kaks tuhatta, no huhhuh. Jos minä saisin tuon summan kuukaudessa, niin olisin mielestäni suurituloinen. *tuohtuu*
pirpzuzeiccu kirjoitti:
Että oikein ALITULOINEN saa kaks tuhatta, no huhhuh. Jos minä saisin tuon summan kuukaudessa, niin olisin mielestäni suurituloinen. *tuohtuu*
...olla kahdella tonnilla mielestäsi suurituloinen, mutta vaan alustavasti. Sillä jos kuulisit samalla että kaikki työpaikkasi kaverit tienaavatkin kaks ja puolitonnia, ja vielä paljon huonommalla ammattitaidolla ja työtahdilla niin silloin muuttuisit jälleen alituloiseksi ja ne työkaverit ylituloisiksi, jolloin keskituloisen raja asettuisi siihen 2250,- nurkille...
- silmus
Tulojen onnellisuusraja on kuulema n. 2000 euron tuntumassa
silmus kirjoitti:
Tulojen onnellisuusraja on kuulema n. 2000 euron tuntumassa
...se "onnellisuusrajakin" aika suhteellinen käsite...
- pirpzuzeiccu
Zone kirjoitti:
...olla kahdella tonnilla mielestäsi suurituloinen, mutta vaan alustavasti. Sillä jos kuulisit samalla että kaikki työpaikkasi kaverit tienaavatkin kaks ja puolitonnia, ja vielä paljon huonommalla ammattitaidolla ja työtahdilla niin silloin muuttuisit jälleen alituloiseksi ja ne työkaverit ylituloisiksi, jolloin keskituloisen raja asettuisi siihen 2250,- nurkille...
nyt alustavasti masentaa mua vai? :D
Tosin nyt kun roikun äitiyspäivärahalla, niin kaikkien palkat tuntuu minusta suurelta.. pirpzuzeiccu kirjoitti:
nyt alustavasti masentaa mua vai? :D
Tosin nyt kun roikun äitiyspäivärahalla, niin kaikkien palkat tuntuu minusta suurelta.....yritä masentaa, päinvastoin. Noi ansioasiat kun vaan näyttää niin erilaisilta, riippuen siitä että mistä suunnasta niitä haluaa zoomailla.
Toi äitiys ja lasten hankkiminen on kansan kannalta ihan avainkysymys, suomalaisia lapsia tarvittaisiin vielä paljon enemmän kuin niitä syntyy. Että vaikka äitiyspäiväraha on pienehkö, niin respectiä tulee täältä sulle kyl hankkeesta sitäkin enempi.
- pirpzuzeiccu
silleen sopivasti.
- silmus
tai suhteellisen sopivasti?
- Pörrääjä
kun pomo tienaa 42.000;- ja pomosta seuraava, eli sen vaimo 34.000,- Duunareita on 12 kpl, jotka kukin tienaa n. 2000,- muodostuu keskiansioksi n. 7000,-, eikös se jotenkin näin mene?
- silmus
suhteellisen helppo kaava
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624362Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141543Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381317Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681083- 58929
- 79925
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.169847Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791