Pajonko tienaa keskituloinen?

silmus

Taitaa olla suhteellinen käsite?

11

902

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos aatellaan että alituloinen saa liksaa parituhatta kuussa ja ylituloinen milkun, niin siinä pikkasen yli puolen milkun tuloilla pääsee silloin keskituloiseks, haluaa sitte tai ei.
      Se on sitten makuasia tietty että onko milkku ylituloa, ainakin keskituloisen mielestä saattaa kyl olla.

• pirpzuzeiccu

Että oikein ALITULOINEN saa kaks tuhatta, no huhhuh. Jos minä saisin tuon summan kuukaudessa, niin olisin mielestäni suurituloinen. *tuohtuu*

• pirpzuzeiccu kirjoitti:

Että oikein ALITULOINEN saa kaks tuhatta, no huhhuh. Jos minä saisin tuon summan kuukaudessa, niin olisin mielestäni suurituloinen. *tuohtuu*

...olla kahdella tonnilla mielestäsi suurituloinen, mutta vaan alustavasti. Sillä jos kuulisit samalla että kaikki työpaikkasi kaverit tienaavatkin kaks ja puolitonnia, ja vielä paljon huonommalla ammattitaidolla ja työtahdilla niin silloin muuttuisit jälleen alituloiseksi ja ne työkaverit ylituloisiksi, jolloin keskituloisen raja asettuisi siihen 2250,- nurkille...

• silmus

Tulojen onnellisuusraja on kuulema n. 2000 euron tuntumassa

• silmus kirjoitti:

Tulojen onnellisuusraja on kuulema n. 2000 euron tuntumassa

...se "onnellisuusrajakin" aika suhteellinen käsite...

• pirpzuzeiccu
        Zone kirjoitti:

...olla kahdella tonnilla mielestäsi suurituloinen, mutta vaan alustavasti. Sillä jos kuulisit samalla että kaikki työpaikkasi kaverit tienaavatkin kaks ja puolitonnia, ja vielä paljon huonommalla ammattitaidolla ja työtahdilla niin silloin muuttuisit jälleen alituloiseksi ja ne työkaverit ylituloisiksi, jolloin keskituloisen raja asettuisi siihen 2250,- nurkille...

nyt alustavasti masentaa mua vai? :D

Tosin nyt kun roikun äitiyspäivärahalla, niin kaikkien palkat tuntuu minusta suurelta..

• pirpzuzeiccu kirjoitti:

nyt alustavasti masentaa mua vai? :D

Tosin nyt kun roikun äitiyspäivärahalla, niin kaikkien palkat tuntuu minusta suurelta..

...yritä masentaa, päinvastoin. Noi ansioasiat kun vaan näyttää niin erilaisilta, riippuen siitä että mistä suunnasta niitä haluaa zoomailla.

Toi äitiys ja lasten hankkiminen on kansan kannalta ihan avainkysymys, suomalaisia lapsia tarvittaisiin vielä paljon enemmän kuin niitä syntyy. Että vaikka äitiyspäiväraha on pienehkö, niin respectiä tulee täältä sulle kyl hankkeesta sitäkin enempi.

• pirpzuzeiccu

silleen sopivasti.

• silmus

tai suhteellisen sopivasti?

• Pörrääjä

kun pomo tienaa 42.000;- ja pomosta seuraava, eli sen vaimo 34.000,- Duunareita on 12 kpl, jotka kukin tienaa n. 2000,- muodostuu keskiansioksi n. 7000,-, eikös se jotenkin näin mene?

• silmus

suhteellisen helppo kaava

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. R.I.P Marko lämsä

Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi
      Tampere
      62
      4362
    2. Vappu terveiset kaivatullesi

otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡
      Ikävä
      155
      1823
    3. Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut

Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html
      Maailman menoa
      14
      1543
    4. Puskaradio huutaa

Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !
      Suomussalmi
      38
      1317
    5. Miksi aina vain seksiä?

Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau
      Sinkut
      168
      1083
    6. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      58
      929
    7. Vieläkin jaksaa

naurattaa. 😆 🐽🐷🤣 M - N
      Ikävä
      79
      925
    8. Martinalta vakava ulostulo

Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      847
    9. Hei rakas A,

olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en
      Ikävä
      54
      821
    10. Kyllä sitä on tyhmä

Ettei aikoinaan sua ottanut. Huomenta❤️
      Ikävä
      39
      791
    Aihe