onkos tämä jousimies sitten tosissaan? :)

ihastunut rapuneito

hyvät ja viisaat jousimieshoroksooppin edustajat ja etenkin miespuoliset. kysympä teiltä ajatuksia meidän tilanteeseen. tutustuin noin kuukausi sitten jouskarimieheen joka on mua 6v vanhempi. olen itse 31v. mies on siitä lähtien ollut yhteyksissä minuun joka päivä. sähköpostia tulee useita viestejä ja myös tekstailee päivittäin ja soitteleekin parin päivän välein. meidän ongelma on välimatka kun toinen asuu toisella puolen suomea. tämä jouskarimies on mitä ihanin, valloittavin, mielikuvituksellisin ja hellin koskaan tapaamani mies, mutta kun jouskarista sanotaan että kyllästyy helposti jne niin en oikein tiedä mitä ajatella. ei tuo tuosta näy katoavan mihinkään :) tosin osaan antaa toiselle kyllä vapautta niin paljon kuin tarvii koska tarvitsen sitä itsekin.

nyt tämä ihana mies on tulossa mun luokse viikon päästä. olen itse rapuhoroskoopilta ja hieman varovasti kuulostelen tätä valloittavaa persoonaa. tosin olen erittäin epätyypillinen rapu koska tykkään reissata ja inhoan paikoilleen jumiutumista. rutiinit saa mut ahdistumaan kaikessa. vaihtelua ja uuden oppimista pitää olla koko ajan. johtuisko sitten siitä että jousimiestä löytyy mun muista nousu yms merkeistä. joten meillä tuntuu olevan paljon samoja ajatuksia. ja mistä erityisesti tykkään on joku sanaton sopimus ettei kumpikaan vangitse toista mutta silti molemmat tiedetään missä toinen menee milloinkin. se on oikeasti aika kivaa :) mutta siis tohtiiko luottaa tohon kun toinen vakavissaan sanoo olevansa tosissaan :D

5

1013

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun ei jousimiehet oo vastanneet, niin kerron omasta jousimiehestäni. Rapu oon, ja alussa pelkäsin jousimieheni jättävän minut piankin. Nyt on oltu yhdessä 2,5 vuotta ja hän yhä aivan innoissaan minusta. Ollaan jo virallistettu suhteemme, niin paljon rakkautta on. No äkkipikaisena luonteena hän useinkin pakannut tavaroitaan ja lähtenytkin tiehensä välillä, mutta nyt tuntuu jo pysyvän mun kanssa.

• :)

anna palaa vain! ainakin kun kuvailit itseäsi et vaikuta ravulta ja ei luonteen piirteet kaikilla tuu vain siitä mihi aikaan on syntynyt :D aina kannattaa kokeilla !

• ihastunut rapuneito

kannustuksesta...pakko kai se on uskoa kun tää jatkuu edelleen ja askel askeleelta vakavampaan suuntaan...ihan mieletön mies :D just ku mulle tehty! :) suosittelen lämpimästi :D

• Mies/nainen.
        ihastunut rapuneito kirjoitti:

kannustuksesta...pakko kai se on uskoa kun tää jatkuu edelleen ja askel askeleelta vakavampaan suuntaan...ihan mieletön mies :D just ku mulle tehty! :) suosittelen lämpimästi :D

Varmasti ymmärrät, että mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle. Varmasti olet tutustunut astrologiaan koko kartan merkityksellisyydestä.

• uauuaauuu

Kknfefksdjflwkjnjvfijvsfijvdfjvijuhk
      fbdhnjdbdhfbdfhbdhnbjdjngjndjt
      sdvbjsdkhvvvb ____ shjfhdsjfsjit
      asnhcajnsc _ / ´´^ ^´´ \ ksajkasca
      askdhjkss /´´ | ´´O O´´ |_ adkladlji
      kscjkascjs \´´ \\ ´´Ö ´´´/| ´| askcjafii
      osiaxksAii /´´ / ´\ __ /´/ ´´/ akscjask
      jidhcsdci /´´ /wwwww\´´ \ kfjweofy
      kfisdsd / ´´´ /wwwwww\ ´´ \ oidaoii
      disadd \__/wwwwwww\´´´´ \ okdii
      jkdssaisaph \ wwwwww\__/ okdi
      sadkjaasdklf |wwwwww| okoffqq
      ifjijdiifidisfjfa /wwwwww/ okdpaoi
      dsksddssi /wwwwww/ dsjsdsiibb

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7499
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      166
      4512
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      57
      3522
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      511
      3298
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      297
      2174
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1823
    7. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1820
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1593
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1515
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1456
    Aihe