onkos tämä jousimies sitten tosissaan? :)

ihastunut rapuneito

hyvät ja viisaat jousimieshoroksooppin edustajat ja etenkin miespuoliset. kysympä teiltä ajatuksia meidän tilanteeseen. tutustuin noin kuukausi sitten jouskarimieheen joka on mua 6v vanhempi. olen itse 31v. mies on siitä lähtien ollut yhteyksissä minuun joka päivä. sähköpostia tulee useita viestejä ja myös tekstailee päivittäin ja soitteleekin parin päivän välein. meidän ongelma on välimatka kun toinen asuu toisella puolen suomea. tämä jouskarimies on mitä ihanin, valloittavin, mielikuvituksellisin ja hellin koskaan tapaamani mies, mutta kun jouskarista sanotaan että kyllästyy helposti jne niin en oikein tiedä mitä ajatella. ei tuo tuosta näy katoavan mihinkään :) tosin osaan antaa toiselle kyllä vapautta niin paljon kuin tarvii koska tarvitsen sitä itsekin.

nyt tämä ihana mies on tulossa mun luokse viikon päästä. olen itse rapuhoroskoopilta ja hieman varovasti kuulostelen tätä valloittavaa persoonaa. tosin olen erittäin epätyypillinen rapu koska tykkään reissata ja inhoan paikoilleen jumiutumista. rutiinit saa mut ahdistumaan kaikessa. vaihtelua ja uuden oppimista pitää olla koko ajan. johtuisko sitten siitä että jousimiestä löytyy mun muista nousu yms merkeistä. joten meillä tuntuu olevan paljon samoja ajatuksia. ja mistä erityisesti tykkään on joku sanaton sopimus ettei kumpikaan vangitse toista mutta silti molemmat tiedetään missä toinen menee milloinkin. se on oikeasti aika kivaa :) mutta siis tohtiiko luottaa tohon kun toinen vakavissaan sanoo olevansa tosissaan :D

5

974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kun ei jousimiehet oo vastanneet, niin kerron omasta jousimiehestäni. Rapu oon, ja alussa pelkäsin jousimieheni jättävän minut piankin. Nyt on oltu yhdessä 2,5 vuotta ja hän yhä aivan innoissaan minusta. Ollaan jo virallistettu suhteemme, niin paljon rakkautta on. No äkkipikaisena luonteena hän useinkin pakannut tavaroitaan ja lähtenytkin tiehensä välillä, mutta nyt tuntuu jo pysyvän mun kanssa.

    • :)

      anna palaa vain! ainakin kun kuvailit itseäsi et vaikuta ravulta ja ei luonteen piirteet kaikilla tuu vain siitä mihi aikaan on syntynyt :D aina kannattaa kokeilla !

      • ihastunut rapuneito

        kannustuksesta...pakko kai se on uskoa kun tää jatkuu edelleen ja askel askeleelta vakavampaan suuntaan...ihan mieletön mies :D just ku mulle tehty! :) suosittelen lämpimästi :D


      • Mies/nainen.
        ihastunut rapuneito kirjoitti:

        kannustuksesta...pakko kai se on uskoa kun tää jatkuu edelleen ja askel askeleelta vakavampaan suuntaan...ihan mieletön mies :D just ku mulle tehty! :) suosittelen lämpimästi :D

        Varmasti ymmärrät, että mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle. Varmasti olet tutustunut astrologiaan koko kartan merkityksellisyydestä.


    • uauuaauuu

      Kknfefksdjflwkjnjvfijvsfijvdfjvijuhk
      fbdhnjdbdhfbdfhbdhnbjdjngjndjt
      sdvbjsdkhvvvb ____ shjfhdsjfsjit
      asnhcajnsc _ / ´´^ ^´´ \ ksajkasca
      askdhjkss /´´ | ´´O O´´ |_ adkladlji
      kscjkascjs \´´ \\ ´´Ö ´´´/| ´| askcjafii
      osiaxksAii /´´ / ´\ __ /´/ ´´/ akscjask
      jidhcsdci /´´ /wwwww\´´ \ kfjweofy
      kfisdsd / ´´´ /wwwwww\ ´´ \ oidaoii
      disadd \__/wwwwwww\´´´´ \ okdii
      jkdssaisaph \ wwwwww\__/ okdi
      sadkjaasdklf |wwwwww| okoffqq
      ifjijdiifidisfjfa /wwwwww/ okdpaoi
      dsksddssi /wwwwww/ dsjsdsiibb

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      313
      3757
    2. 208
      3039
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2584
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2044
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1475
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    7. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      175
      1380
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1334
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1277
    Aihe