Onko ketään muita, jotka eivät saa MITÄÄN aikaiseksi ennen kello yhdeksää illalla? Siis vaikka olisi herännyt aikaisin aamulla (ennen kello kahdeksaa). Tänään heräsin yhdeksältä, tein aamupalan, luin päivän lehden ja sen jälkeen olen vain "hengaillut" kotona tekemättä yhtään mitään. En vain osaa aloittaa mitään.
Nyt kello on päälle yhdeksän. Nyt minulla olisi ideoita ja inspiraatiota jne tehdä vaikka mitä. Voisin siivota pesuhuoneen, järjestellä olohuoneen, leipoa jne. Suunnittelisin uutta sisustusta, vaihtaisin vaikka verhot ja parin taulun paikkaa jne. KESKELLÄ YÖTÄ!!
Tuntuu turhauttavalta
a) nukkua kahteentoista päivällä
b) herätä aamulla aikaisin eikä saada mitään aikaiseksi
Hullua eikö?
Yökyöpelit
5
305
Vastaukset
- Judge evk
maailmankansalainen. Se on nääs päivä aina jossain. Minä tiijän. Pienenä poikana mulla oli karttapallo. Siitä päättelin.
Karttapallosta voi hyvinkin maailmaansa laajentaa....Tosin se ei sentään mikään universumin keskusta taida olla. Harmittaa nyt vietävästi, kun omani olen joskus vienyt kierrätykseen. On sentään kouluajoilta karttakirja.
Ovat tainneet jo jotkut valtiot nimeään vaihtaa.
Olen töiden takia yöaktiivinen, mutta kyllä silti täytyy yhtä ja toista saada päivälläkin aikaan. Ei niitä voi ihan iltayhdeksään asti jättää. aamutunnit kuitenkin tulee nukuttua, ja tarvittaessa torkut iltasellakin.
on hirveän yksilöllinen. Mun poikani on samanlainen kuin sinä, jos hänellä ei olisi säännöllinen päivätyö, niin luultavasti hän tekisi kaiken yöaikaan ja nukkuisi päivät :)
Mä taas olen sellainen että virtaa riittää aamuaikaisesta iltapäiväkahteen, sitten vieteri loppuu. Jos en tee aamupäivällä hommia, ne jää kokonaan tekemättä. iltapäivät ja illat menee enemmän oleskellessa, tosin liikuntapuolen tungen sinne "joutotunneille", mutta esmes viikkosiivousta on turha edes ajatella tekevänsä iltapäivällä.ehdottomiin aamuvirkkuihin. Aamulla ajatus juoksee ja jos jotain järkevää on tarkoitus tehdä, niin se on tehtävä aamulla, tai päivällä. Illalla en enää saa mitään tehdyksi, jos ei ihan pakko ole.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005338556Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo5367824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72203Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1601184Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17816Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.40754Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57732Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68716- 46705
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36647