Eikös yhteiskunnan pitäisi rahallisesti tukea tällaisiakin ihmisiä, ettei heidän tarvitse fantasioidensa toteuttamiseksi ryöstää pankkeja?
http://www.mtv3.fi/cmp_suomi24_feed_uutiset/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2010/02/1053266
Suvaitsevuutta tarvitaan enemmän.
7
127
Vastaukset
- hilda-hymy
helkkarin rimpula olis edes jaksanut virittää tota jalkajousta.
Jos se uhkas tota tyyppiä joka oli tiskin takana, niin eihän sen olis tarvinnut kun puhaltaa se kumoon.- i-v atte
viritettynä tuossa kuvassa, mut ei taida ihan erottaa, mut lehtikuvasta erotti...
- hilda-hymy
i-v atte kirjoitti:
viritettynä tuossa kuvassa, mut ei taida ihan erottaa, mut lehtikuvasta erotti...
mä kattoin vain tuota tyyppiä.
Viritettynä tuo jalkajousi on tappavan tehokas....
- i-v atte
tuokin menny töihin niin ois saanu ihan laillisesti nuo rahat.. nyt joutuu muuatamalla eurolla kituttaan, mut toisaalta on täys ylläpito
- i-v atte
LaardiBee kirjoitti:
voi olla kova juttu toi naiseksi pukeutuminen.
ainakin harrastaa seksiä siellä;)
on kadonnut perisuomalainen juntti suomi-verkkarit lököttäen, lapinleuku vyöllä ja kunnon leimikkokirves jolla hamaropuolella nuijis pankkineidin tiskin karjuen, "rahat tänne, perkele".
Sen jälkeen vielä alkoon hakemaan koskenkorvapullon, jonka voi sitte poliisia odotellessa tyhjentää.
Kaiken maailman ukomaan elävistä otetaan oppia ja hienostellaa jollain jousipyssyllä, surkeeta sanon minä......
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3858468Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1732820- 131162
- 76998
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta61903- 25896
- 55873
- 64832
- 50831
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72802