Matteuksen evankeliumi:
7:20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
Galatalaiskirje:
5:22 Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Hengen Hedelmät:
4
403
Vastaukset 4
- Sisar1
Niin..
Ja JESHUA sanoi:
Eijokainen joka sanoo minulle: 'Herra, Herra' pääse Taivasten valtakuntaa, vaan se, joka tekee minun Taivaallisen Isäni tahdon. (Matt. 7:21)
Mutta Kiittäkää Herraa te hänen hurskaansa, sillä Herra on Hyvä!!- PCM
Näin se on.
- Jaakkis90
On nii surullista kuultavaa ku näkee ja kuulee ihmisistä jotka heitää elämänsä jumalalle! tarinat on kauniita ja kiehtovia ja heikoille ihmisille niinkuin sinulle varmasti ainoa keino tuntea itsensä itsevarmemmaksi henkilöksi uskottelemalla itselleen olevansa pelastettu! New age! herätkää/herää! ei eletä enää 1500 luvul jollo naisii luultii noidiks tai sairauksii luultii hengiks! vai luuletko yhä että maan alla on saatana joka vie sut helvettii!
no onnea kuitenki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3671405- 63916
- 83880
- 116875
- 61810
- 94701
- 45681
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.56584Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.49579Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku112534