Kysymys oli

turhaan aivan.....

"Kuinka moni ateisti on lähtöisin uskonnollisesta kodista? "

Taisi ainoastaan Sheriffi "Whitewash" kertoa vastauksen. Muut yrittävät tehdä ennätystä. Siis tyhmyyden ennätystä ateistien piirissä. 212 turhaa mielipidettä. Mutta hei ennätys tuli. Hurraa............

29

200

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kristityt hihhulithan tuonkin kyselyn kävivät pilaamassa Shakkia pelaava pulu -tyyliinsä. ; )

      • "Kristityt hihhulit"

        Anteeksi nyt, mutta minun lisäkseni siellä ei ollut muita vastailemassa, vaikka niin odotinkin..


      • "Kristityt hihhulit" kirjoitti:

        Anteeksi nyt, mutta minun lisäkseni siellä ei ollut muita vastailemassa, vaikka niin odotinkin..

        OK, olen pahoillani virhearviostani. Sinä olit sitten se ainoa multinikkinä hääräävä kristitty hihhuli, joka kävi pilaamassa sen(kin) keskustelun. Olisihan minun toki pitänyt osata päätellä, että teitä on _hyvin_ vähän, mutta sitäkin maanisempia.


    • turhaan aivan.....

      Palstalla liehuvat uskovaiset tekevät turhien avauksien enntäystä.

      Valtaosa avauksista saapuu Nmimerkittömiltä itkijöitä, ja koskee Jeesusta. Väärä palstakin siis valuttu.

      Voi sitä uskovaisen älyn lahjattomuutta

      Tietäen,
      turhaan aivan.....

      • "Ennätystä"?

        Olen kyllä selittänyt, miksi avaukseni tein:uteliaisuuttani!
        Tarkoitukseni ei ollut ruveta vastailemaan, vaan halusin
        selvyyttä ja tulihan sitä,mutta en voinut pitää näppejäni
        kurissa, kun joku alkoi esittää omia kysymyksiään..


      • Juuri katselin noita aloituksia. Suurin osa uskiksien ym. kamelinperseiden aivan turhia aloituksia. Miksi muuten suurin osa uskiksista kirjoittavat ei-rekatuilla nimimerkeillä ja vielä vaihtavat nimimerkkiään joka kerta kommentoidessaan? Kyllä sen kirjoitusasusta huomaa, että sama henkilö on asialla. Esimerkiksi rakas kamelinpersemultinikki ei pysty mitenkään peittämään kuka on, yhtä ala-arvoista ja samantyylistä joka kommentti. Ateistit sentään ovat rehellisesti rekattuina kommentoimassa tai käyttävät samaa nimimerkkiä joka kerta. Näin karkeasti voisi ajatella miten luihua sakkia ainakin täällä riehuvat uskikset ovat.


      • Kössönöm
        "Ennätystä"? kirjoitti:

        Olen kyllä selittänyt, miksi avaukseni tein:uteliaisuuttani!
        Tarkoitukseni ei ollut ruveta vastailemaan, vaan halusin
        selvyyttä ja tulihan sitä,mutta en voinut pitää näppejäni
        kurissa, kun joku alkoi esittää omia kysymyksiään..

        nimimerkki "Ennätystä"? on tehnyt?


      • turhaan aivan.....
        "Ennätystä"? kirjoitti:

        Olen kyllä selittänyt, miksi avaukseni tein:uteliaisuuttani!
        Tarkoitukseni ei ollut ruveta vastailemaan, vaan halusin
        selvyyttä ja tulihan sitä,mutta en voinut pitää näppejäni
        kurissa, kun joku alkoi esittää omia kysymyksiään..

        AI minkä avauksen? En kyllä näe ainuttakaan avausta nimelläsi, "Ennätystä"?.

        Selvennä!


      • Väitänpä vastaan
        missxcessive kirjoitti:

        Juuri katselin noita aloituksia. Suurin osa uskiksien ym. kamelinperseiden aivan turhia aloituksia. Miksi muuten suurin osa uskiksista kirjoittavat ei-rekatuilla nimimerkeillä ja vielä vaihtavat nimimerkkiään joka kerta kommentoidessaan? Kyllä sen kirjoitusasusta huomaa, että sama henkilö on asialla. Esimerkiksi rakas kamelinpersemultinikki ei pysty mitenkään peittämään kuka on, yhtä ala-arvoista ja samantyylistä joka kommentti. Ateistit sentään ovat rehellisesti rekattuina kommentoimassa tai käyttävät samaa nimimerkkiä joka kerta. Näin karkeasti voisi ajatella miten luihua sakkia ainakin täällä riehuvat uskikset ovat.

        siinä, ettet takuulla erota-täällähän nimetään hihhuleiksi nekin, jotka eivät ole uskossa!


      • Väitänpä vastaan kirjoitti:

        siinä, ettet takuulla erota-täällähän nimetään hihhuleiksi nekin, jotka eivät ole uskossa!

        siinähän väität.


      • Tahallasi tietämätön
        Kössönöm kirjoitti:

        nimimerkki "Ennätystä"? on tehnyt?

        "Näsäviisauttako"?! Aloittajahan kirjoitti turhien avauksien ennätyksestä..


      • Kössönöm
        Tahallasi tietämätön kirjoitti:

        "Näsäviisauttako"?! Aloittajahan kirjoitti turhien avauksien ennätyksestä..

        "Ennätystä"? , joka sanoi: "Olen kyllä selittänyt, miksi avaukseni tein:uteliaisuuttani!
        Tarkoitukseni ei ollut ruveta vastailemaan, vaan halusin
        selvyyttä ja tulihan sitä,mutta en voinut pitää näppejäni
        kurissa, kun joku alkoi esittää omia kysymyksiään.."

        - Mutta ei hän sitten viitsinyt kertoa mikä avauksen oli tehnyt.


      • Sinä et ainakaan
        Kössönöm kirjoitti:

        "Ennätystä"? , joka sanoi: "Olen kyllä selittänyt, miksi avaukseni tein:uteliaisuuttani!
        Tarkoitukseni ei ollut ruveta vastailemaan, vaan halusin
        selvyyttä ja tulihan sitä,mutta en voinut pitää näppejäni
        kurissa, kun joku alkoi esittää omia kysymyksiään.."

        - Mutta ei hän sitten viitsinyt kertoa mikä avauksen oli tehnyt.

        erota hihhulia toisistaan, niinkuin nimim.missxcessive väittää osaavansa..

        Kysyin vain oletko tahallasi tietämätön, kun itsekin kommentoit samassa
        aloituksessa..


      • Kössönöm
        Sinä et ainakaan kirjoitti:

        erota hihhulia toisistaan, niinkuin nimim.missxcessive väittää osaavansa..

        Kysyin vain oletko tahallasi tietämätön, kun itsekin kommentoit samassa
        aloituksessa..

        Miksi et käytä samaa nikkiä? Ihan älytöntä sanoa, että tein aloituksen blaa blaa, vaikka samalla nikillä ei ole aloitusta tehty.


      • aloittaja
        Sinä et ainakaan kirjoitti:

        erota hihhulia toisistaan, niinkuin nimim.missxcessive väittää osaavansa..

        Kysyin vain oletko tahallasi tietämätön, kun itsekin kommentoit samassa
        aloituksessa..

        Annoin viesisi poistoon, Sinä et ainakaan.

        ET ole koskaan mitään täällä sanonut, eli valehtelet


      • Väitänpä vastaan
        missxcessive kirjoitti:

        siinähän väität.

        Enkä, tuo on nimiemrkkini.


      • Janne K.
        aloittaja kirjoitti:

        Annoin viesisi poistoon, Sinä et ainakaan.

        ET ole koskaan mitään täällä sanonut, eli valehtelet

        Et sinäkään tiedä yhtikääs vitun mitään keskustelusta, olet vaan ylimielinen paskahousu! käytä edes yhtä nikkiä niin tietää kenenkä kanssa puhuu kusiaivo.


      • Multinikki.
        Väitänpä vastaan kirjoitti:

        Enkä, tuo on nimiemrkkini.

        Itken päivittäin itseni nukuksiin.


    • "Taisi ainoastaan Sheriffi "Whitewash" kertoa vastauksen."

      Kannattaisi ensin lukea se ketju ennen kuin kirjoittaa tuollasita soopaa. Lähes kaikki rekiströidyt nimimerkit vastasivat aloittajan kysymykseen.

      "Siis tyhmyyden ennätystä ateistien piirissä."

      Aloittajahihhuli sen saarnaamisen aloitti ja toisten uskonnottomuuden syiden arvelun. olipa rehellinen aloitus, kun tarkoituksena on vain kikkailla huuhaapsykologina.

      • En kikkaillut

        "huuhaapsykologina".. mutta tuosta aloittajan kommentista johtuen kysyn:
        Onko ateismikin jonkinlainen lahko, jossa vahditaan toinen toistaan,eikä
        kukaan saa esittää omia kysymyksiään, ilman, ettei tulisi arvostelluksi
        toisten ateistien taholta ?

        "Muut yrittivät tehdä tyhmyyden ennätystä" !!!


      • nyt eri
        En kikkaillut kirjoitti:

        "huuhaapsykologina".. mutta tuosta aloittajan kommentista johtuen kysyn:
        Onko ateismikin jonkinlainen lahko, jossa vahditaan toinen toistaan,eikä
        kukaan saa esittää omia kysymyksiään, ilman, ettei tulisi arvostelluksi
        toisten ateistien taholta ?

        "Muut yrittivät tehdä tyhmyyden ennätystä" !!!

        nimimerkkiä, tiedotan sen jo etukäteen: En kikkaillut


      • Multinikki.
        nyt eri kirjoitti:

        nimimerkkiä, tiedotan sen jo etukäteen: En kikkaillut

        olen niin vitun fiksu katsos nääs...


    • "Kuinka moni ateisti on lähtöisin uskonnollisesta kodista?"

      Vastasinhan minäkin... Vastasin, etten tiedä. Tuskin kukaan tietää. Asiaa ei liene mitenkään tutkittu.

      • aaaasdssasss

        kysymykseen olisi voinut vastata itse ateisti. Uskoisin että lähes jokaisella on (ollut) vanhemmat. Eikä arvailla toisten ateistien vanhempien attemaisuutta tai uskollisuutta.


      • aaaasdssasss kirjoitti:

        kysymykseen olisi voinut vastata itse ateisti. Uskoisin että lähes jokaisella on (ollut) vanhemmat. Eikä arvailla toisten ateistien vanhempien attemaisuutta tai uskollisuutta.

        Painota mitä painotat, mutta jos kysymys on: "Kuinka moni ateisti on lähtöisin uskonnollisesta kodista?" niin ainoa oikea vastaus on 'en tiedä', ellei sitten oikeasti tiedä kuinka moni ateisti on lähtöisin uskonnollisesta kodista.


      • eeeeeeeeeeeeeeeeeeee
        belial_666 kirjoitti:

        Painota mitä painotat, mutta jos kysymys on: "Kuinka moni ateisti on lähtöisin uskonnollisesta kodista?" niin ainoa oikea vastaus on 'en tiedä', ellei sitten oikeasti tiedä kuinka moni ateisti on lähtöisin uskonnollisesta kodista.

        Kiitos.


      • aaaasdssasss
        eeeeeeeeeeeeeeeeeeee kirjoitti:

        Kiitos.

        Täh?


      • Gagarin
        aaaasdssasss kirjoitti:

        Täh?

        ...uskikselle täytyy vastata heidän omalla retoriikallaan. Uskis ei ymmärrä kasitettä todistamaton, joten hän on tyytyväinen vasta, kun saa varmoja vastauksia, vaikka ne perustuisivat valheeseen. xD


    • Vaikka olisitkin saanut kalastettua muutamien tällä palstalla vierailevien ateistien vastaukset siinä muodossa kuin itse halusit, niin ei se olisi kovinkaan hyvä otos edes suomalaisten ateistien kotien uskonnollisuuden asteesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      164
      1551
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      595
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      527
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      478
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe