nainen päällä rinnat miehen suuhun

namnam75

nainen ihmettelee miksi mies tykkää imeskellä rintoja. no selitän että kiinnostaa kun miehellä ei ole ja liittyyhän ne seksiinkin ja veil'ä kun naiseni on vielä imettäjä. eli herutusta tulee samalla kun munaa imetään pillulla niin miksei kiihottaisi. eiks miehillä muillakin ole tälläistä "harrastusta".

ps maito ei ole edes pahaa, ainakaa tällä hetkellä

5

4852

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pidän rinnoista

Nainen päällä on ainoa asento missä voi kunnolla kouria ja imeä rintoja. Itse käytän aina tilaisuuden hyväkseni kun vaimo on ratsastustuulella. Tykkää kovasti siitä kun kehun ja hyväilen hänen isoja rintojaan aktin aikana.

• nautin yhdynnätä

Nainen päällä on ihana asento, siinä saa itse hyväillä rintoja ja näkee maisen nautinnon. Itse asiassa nainen päällä, hän voi määrätä tahdin ja paras syvyys saavuteetaan tällä menettelyllä. Siksi moni nainen haluaa olla päällä. Myös nainen voi dominoida rakastelua, jota hän tahtoo sen tekevän. Rintojen hyväily ja nuolemien on aivan mahtavaa tässä asennossa. Jos tuntee toisen nauttivan saa itsekkin kaiken nautinnon.

• jussi vaan----

Kiinnostaahan se, normaalia miestä tottakai naistentissit, kumma se olisi jos ei kiinnostaisi, itse kans tykkään ratsuasennossa imeä ja nuolekella naisen tissejä ja muissakin asennoissa aina kun on mahdollista, monasti jopa käsillä kopaloin ja puristelen,venyttelen nännejä ja hieron kun ei suu pääse tisseille, ei siinä mitään erikoista ole.

• Asentona on tosi antava. Siinä pääsee kourimaan vaimon rintoja ja samalla näkee kun vaimo imuttaa vieraita...

• joku

"imuttaa vieraita"......
        kyl oot pervo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5684
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      54
      1795
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      25
      1289
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      1101
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1085
    6. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1027
    7. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      142
      983
    8. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      63
      972
    9. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      948
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      945
    Aihe