itsari suunnitteilla

avuton

niin siis kaveri suunnittelee itsaria.. oon kaikkeni yrittäny tehä ja auttaa sitä mut.. pelottaa joka päivä.
kaverillani on lääkitys ja hän aikoo ottaa yliannostuksen. tietääkseni hän käyttää unilääkkeitä ja lihaksen rentouttajia? hän uhoaa ottavansa muutaman pillerin viinan kanssa. voiko siihen oikeasti kuolla? kaverini on kyllä käyttänyt lääkkeitä väärin ennenkin mutta unilääkkeet ja viina on varmaan tappava yhdistelmä?

6

623

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • avuton

olkaa kilttejä ja vastatkaa.. pakko saada apua jostain ennen kuin on liian myöhäst..

• käpy

kuolee ihan varmasti!!! jos unilääkettä ja alkoholia ottaa se on varma kuolema!!!!

• JKLPJ

no ei kuole.....taih no riippuuhanse määrästä ja mitä lääkkeitä ottaa tuttu kuoli jyväskylässä jus lääkkeisiin ja viinaan. en nyt osaa sitten tohon sanoa muut kuin kaveris on säälitävä paska. perustelut tähän saatte päätellä ihan itse.

• jsdkgs
        JKLPJ kirjoitti:

no ei kuole.....taih no riippuuhanse määrästä ja mitä lääkkeitä ottaa tuttu kuoli jyväskylässä jus lääkkeisiin ja viinaan. en nyt osaa sitten tohon sanoa muut kuin kaveris on säälitävä paska. perustelut tähän saatte päätellä ihan itse.

mun mielestä on tosi riskialtista nauttia alkoholia minkään lääkityksen yhteydessä, saati sitten unilääkkeiden kanssa!!

• ajoissa
        jsdkgs kirjoitti:

mun mielestä on tosi riskialtista nauttia alkoholia minkään lääkityksen yhteydessä, saati sitten unilääkkeiden kanssa!!

Jos kaverisi suunnittelee itsemurhaa niin sinun on ehdottomasti kerrottava siitä jollekin. Jos on kysymys alaikäisestä niin kerro hänen vanhemmille.

Voit soittaa myös terveydenhuollon neuvontapalveluun ja kysyä miten pitäisi menetellä.
        Terveydenhuollon neuvontapalvelu vastaa 24 h/vrk Puh: 09-10023

• Nekku*

Yritä saada ystäväsi terveyskeskukseen, niin lääkäri voi tehdä lähetteen hoitoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      6336
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4062
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3373
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      13
      3044
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2332
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2317
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162