Hoito tarjous

qawer

Olen hoitanut muutamia ihmisiä henkisillä voimilla ( monenlaisia niin henkisiä kuin fyysisiäkin sairauksia ) . Tarjoan jokaiselle joka tuntee olevansa hoidon tarpeessa apua ilmaiseksi . Miksi ilmaiseksi vaikka monet rahastavat ? Koska olen sen taidon lahjana saanut ja en voi itse vaikuttaa kuinka paljon apua toinen saa . Joskus auttaa joskus taas hoito tehoaa toisella tavalla mitä sen pyytäjä on halunnut .

Jos tarvitsette apua laittakaa nimi (etunimi riittää) ja aika milloin olette sellaisessa tilanteessa eli pääsette lepäämään makuulle että voin hoitaa( tälle palstalle ) . Ilmoitan sitten että käykö aika kun luen viestinne .
Kiitos

13

616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auta mariaa

      Nimi on Maria ja makuulle pääsen illansuussa. Kerro sinä tarkempi aika. Mikä aika vaan käy klo 18:sta eteenpäin. Pitääkö kertoa mihin tarvitsen apua?

      • qawer

        Terve :)

        Huomenna eli perjantaina klo. 21.00 . Jos vastaat hoidan sinut :) . Anteeksi että en kerennyt tuohon ensimmäiseen aikaan .

        Ei tarvitse .


      • maria.
        qawer kirjoitti:

        Terve :)

        Huomenna eli perjantaina klo. 21.00 . Jos vastaat hoidan sinut :) . Anteeksi että en kerennyt tuohon ensimmäiseen aikaan .

        Ei tarvitse .

        en päässyt eilen koneelle lainkaan. Meni ohi. Jos vielä ehdottaisit jotain aikaa? Mulle pääsääntöisesti käy illat.


      • qawer
        maria. kirjoitti:

        en päässyt eilen koneelle lainkaan. Meni ohi. Jos vielä ehdottaisit jotain aikaa? Mulle pääsääntöisesti käy illat.

        :) laitetaan "varoaika" eli tiistai-iltaan .

        klo 21.00 se taitaa olla sellanen rauhallinen aika .

        Minulla ei ole kiirettä että jos tämä ei onnistu niin sitten toisena iltana :)


      • maria.
        qawer kirjoitti:

        :) laitetaan "varoaika" eli tiistai-iltaan .

        klo 21.00 se taitaa olla sellanen rauhallinen aika .

        Minulla ei ole kiirettä että jos tämä ei onnistu niin sitten toisena iltana :)

        Tiistaina siis. kiitos


      • maria.
        qawer kirjoitti:

        :) laitetaan "varoaika" eli tiistai-iltaan .

        klo 21.00 se taitaa olla sellanen rauhallinen aika .

        Minulla ei ole kiirettä että jos tämä ei onnistu niin sitten toisena iltana :)

        En tiedä, mitä tapahtui eilen, mutta kuuma tuli siinä maatessa. Todella lämmin. Saattoi auttaakin.
        Kiitos siis.


      • qawer
        maria. kirjoitti:

        En tiedä, mitä tapahtui eilen, mutta kuuma tuli siinä maatessa. Todella lämmin. Saattoi auttaakin.
        Kiitos siis.

        :) lämmin pitääkin tulla tai sitten kylmä . Riippuu vähän vaivasta . Kiitä yläkertaa ja sen pitäjää :) . Jos minä hoitaisin omilla voimilla niin se olisi lyhyt loru se :D .


    • epätoivoinen,,,,

      Nimeni on Ekaterina ja pyytäisin sinulta apua.Viimeiset neljän vuoden aikaiset tapahtumat ovat vakuuttaneet minut että aivan kun joku olisi kironnut minut,kaikki tapahtumat läheisilleni ja itselleni,joita ei kertakaikkiaan tapahdu normaalisti.Jos mahdollista voisitko ehdottaa jotain aikaa mikä itsellesi parhaiten sopii,kun minulle sopii oikeastaan aina iltaisin.

      • qawer

        Yleensä jos tapahtuu negatiivistä jatkuvasti niin syynä on harhaluulo ympäristöstä tai vääränlainen toiminta väärässä ympäristössä . Kirouskin on pahansuovan ihmisen pahaa henkeä jota tartuttaa ihmiseen jolloin iskee epäilys ympäristön hyvyyteen ja "kirotun" oma toiminta muuttuu . Jos saa sen harhaluulon hälvennettyä niin silloin tulee omaksi itsekseen .

        Jos sinulle käy niin hoidan maanantaina klo.22.00->

        Jumalan siunausta sinulle :)


      • epätoivoinen,,,,,
        qawer kirjoitti:

        Yleensä jos tapahtuu negatiivistä jatkuvasti niin syynä on harhaluulo ympäristöstä tai vääränlainen toiminta väärässä ympäristössä . Kirouskin on pahansuovan ihmisen pahaa henkeä jota tartuttaa ihmiseen jolloin iskee epäilys ympäristön hyvyyteen ja "kirotun" oma toiminta muuttuu . Jos saa sen harhaluulon hälvennettyä niin silloin tulee omaksi itsekseen .

        Jos sinulle käy niin hoidan maanantaina klo.22.00->

        Jumalan siunausta sinulle :)

        Aika käy minulle oikein hyvin.
        Neljän vuoden aikana minulla kaikki sukulaiset kuolleet tai joutuneet käsittämättömän väkivallan uhreiksi.Jatkuva epäonni onkin minulle aiheuttanut vaikean masennuksen ja epätoivon.
        Kiitän sinua jo etukäteen avustasi!


      • qawer
        epätoivoinen,,,,, kirjoitti:

        Aika käy minulle oikein hyvin.
        Neljän vuoden aikana minulla kaikki sukulaiset kuolleet tai joutuneet käsittämättömän väkivallan uhreiksi.Jatkuva epäonni onkin minulle aiheuttanut vaikean masennuksen ja epätoivon.
        Kiitän sinua jo etukäteen avustasi!

        ok, hoidan :)


      • baar-i
        qawer kirjoitti:

        ok, hoidan :)

        Miten tämä hoito tapahtuu, mitä teet itse sillä hoidon hetkellä?
        Miten saat yhteyden kyseiseen ihmiseen pelkän nimen perusteella? Kuinka tärkeä oikea nimi on?
        Mihin hoidettavan tulisi keskittyä vai pitäisikö yrittää puhdistaa mieli?
        Entä pystytkö yhteyden saatuasi tulla kaukokatselemaan samaan tilaan tai lukea ajatuksia?
        Mainitsit "lahjan" ja "yläkerran", keneltä sieltä yläkerrasta olet saanut lahjan? (on niin paljon eri jumalia niin haluan tarkennuksen)

        Haluaisin vain mielenkiinnosta kuulla vastauksia, mutta ymmärrän jos et halua paljastaa vastauksia kysymyksiin.


      • qawer
        baar-i kirjoitti:

        Miten tämä hoito tapahtuu, mitä teet itse sillä hoidon hetkellä?
        Miten saat yhteyden kyseiseen ihmiseen pelkän nimen perusteella? Kuinka tärkeä oikea nimi on?
        Mihin hoidettavan tulisi keskittyä vai pitäisikö yrittää puhdistaa mieli?
        Entä pystytkö yhteyden saatuasi tulla kaukokatselemaan samaan tilaan tai lukea ajatuksia?
        Mainitsit "lahjan" ja "yläkerran", keneltä sieltä yläkerrasta olet saanut lahjan? (on niin paljon eri jumalia niin haluan tarkennuksen)

        Haluaisin vain mielenkiinnosta kuulla vastauksia, mutta ymmärrän jos et halua paljastaa vastauksia kysymyksiin.

        Hoito hetkellä hiljennyn ja pyrin saamaan itseni mahdollisimman positiiviseen mielialaan . Se miten yhteys syntyy on varmaan hoitajan valmius hoitotyöhön ja hoidettavan halu saada hoitoa sekoitus jolloin ne kohtaavat ja syntyy yhteys .

        Ihmisen minuus on yhteydessä nimeen joka hänellä on ja oikea nimi on tärkeä, äärimmäisen tärkeä . Toisaalta se ei ole tärkeä .

        Hoidettavan ei tarvitse pyrkiä mihinkään eikä olla mitään . Vaan rauhoittua alas makuulleen hoidon ajaksi . Sekin on joillekin ihmisille jo hankalaa mutta yleensä hoitotilanne auttaa rauhoittumisessa :) .

        On vain yksi "alku" jumala joka on ollut ensin, ylijumala . Sitten on muita jumaluuksia mikä ei aivan sama asia ole .

        Kauhean salaisia asioita kyselit :) . Tuossa oli vastauksia toivottavasti oli riittävästi jos ei niin kysy lisää .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe