Tyhmää maksaa liikaa G:ssa

Ei kiitos

Gigantista on ollut ennenkin ketjuja, mutta kirjoitanpa nyt omasta kokemuksesta:

meilläpäin on vierekkäin Gigantti ja Prisma. Viimeksi olen ostanut kodinelektroniikkaa:
-Philips sähkövatkain-, Prismassa 5 e halvempi
-Sony kelloradio,- Prismassa 5 e halvempi
-Microsoft langaton näppis hiiri; Prismassa 10 e halvempi

Paitsi että rahaa säästyy, Prismasta saa aidon maahantuojan takuun ja bonukset päälle, Gigantissa saa kuunnella, jos jaksaa, nulikoiden myyntipuheita ja epämääräisiä tarjouksia lisäpalveluista.

9

2083

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ph

      en minäkään ole nähnyt sen jälkeen uutta nokialaista,kun 3v sitte vein oulun giganttiin takuu korjaukseen vaikka puhelin oli silloin 3 viikkoa vanha.

      • niin, etten enää osta mitään mistään kun valmistavat pelkkää paskaa. Mulla vanha hyvä telkkari.
        Kaveri osti semmosen litteän auton alle jääneen, nyt jo korjattu 4 kertaa. Sitten se kerto, että
        ennen tota kun se osti Gigantista digiboxin, niin puolen vuoden välein hajos, 5 kertaa kävi vaihtamassa.
        Nykyään saa pelkkää laadutonta paskaa. En osta enää mitään, en jaksa tapella idioottikauppiaden kanssa
        takuista sun muuta.
        Vinkki: Tiesittekö, että kulutussuojalain mukaan kaikessa elektroniikassa on 5 vuoden takuu, eli jos kauppa ei korvaa, niin kuluttajasuojamiehen kautta valitus niin saa uuden laitteen, tai rahat takas.


      • kuluttajasuojamies
        scabbi kirjoitti:

        niin, etten enää osta mitään mistään kun valmistavat pelkkää paskaa. Mulla vanha hyvä telkkari.
        Kaveri osti semmosen litteän auton alle jääneen, nyt jo korjattu 4 kertaa. Sitten se kerto, että
        ennen tota kun se osti Gigantista digiboxin, niin puolen vuoden välein hajos, 5 kertaa kävi vaihtamassa.
        Nykyään saa pelkkää laadutonta paskaa. En osta enää mitään, en jaksa tapella idioottikauppiaden kanssa
        takuista sun muuta.
        Vinkki: Tiesittekö, että kulutussuojalain mukaan kaikessa elektroniikassa on 5 vuoden takuu, eli jos kauppa ei korvaa, niin kuluttajasuojamiehen kautta valitus niin saa uuden laitteen, tai rahat takas.

        taitaa olla kaverissasi se vika!
        Vai että 5 vuotta takuu kaikessa elektroniikassa ja vielä rahat takas... BUAHAHAAHAAAAA


      • !!!!

        Koskee varmaan myös palkkoja


      • seuraa aikaas
        scabbi kirjoitti:

        niin, etten enää osta mitään mistään kun valmistavat pelkkää paskaa. Mulla vanha hyvä telkkari.
        Kaveri osti semmosen litteän auton alle jääneen, nyt jo korjattu 4 kertaa. Sitten se kerto, että
        ennen tota kun se osti Gigantista digiboxin, niin puolen vuoden välein hajos, 5 kertaa kävi vaihtamassa.
        Nykyään saa pelkkää laadutonta paskaa. En osta enää mitään, en jaksa tapella idioottikauppiaden kanssa
        takuista sun muuta.
        Vinkki: Tiesittekö, että kulutussuojalain mukaan kaikessa elektroniikassa on 5 vuoden takuu, eli jos kauppa ei korvaa, niin kuluttajasuojamiehen kautta valitus niin saa uuden laitteen, tai rahat takas.

        Se nyt vaan on tyhmää kuvitella, että joku kuluttaja-asiamies vois tehdä asialle jotain!!! Korkein oikeus päätti tammikuussa, etta Playstation 3:ssa on vuoden takuu ja piste!!! Ryhmä kanteen nostaneet tollot jäivät nuolemaan näppejään. Usein valmistajilla on ns toisen vuoden takuu, mutta sun viis vuotta on vain haave, haloo elämme kulutus yhteiskunnassa. Kokeile viiden vuoden takuutas valmistajia vastaan ja maksa kulut, niin et enään kirjoittele tällästä paskaa iohmisille!! Ja mitä tulee Giganttiin, niin ei niillä taida omia tehtaita olla?? Kyllä ne myy nettihintaan, jos avaa suunsa. Ainaskin mä oon saanut hyvää palvelua ja halvimpaan hintaan. Se nyt vaan on tyhmää olla kysymättä.


    • jami1976

      Kävin Gigantissa ensin kattelee missä hinnoissa olivat xbox 360 joulukuussa pukin konttiin.Hinnat oli 120 giganen 360 lähti 249e ja sitten menin graanin citymarkettiin niin maksoin 239 eli 10 e säästöä .Ihmettelin tietty ensin kun ne aina mainostaa et meillä on halvin ja jos ei niin maksavat erotuksen,näin oli aiemmin.Tammikuun puolella asoin sitten uudestaan ja kysyin et miten tuommoinen hintaerotus mahdollista myyjältä niin sanoi vaan et ei meillä ole enää sellaista etua et annetaan erotus pois jos muualla halvempi.Gigantissa saa AINA odottaa palvelua ja sitten kun sitä saa niin on aina naama hapan .Palvelu ammatissa pitäsi osata hommansa!

    • Entinen DSGn mies

      Ei tietenkään mikään ketju voi myydä kaikkea halvimmalla! G ottaa rahat nimenomaan lisätarvikkeista (näppis), pienlaitteista (kelloraatio) ja "palveluista" (kvpc ja vakuutukset (jotka joskus on ihan hyviäkin eli kannattaa silti harkita esim läppärivakuutusta jos vaikka viikkoa ennen umpeenmenoa se sattuis pyörimään portaat alas, saat uuden "vähintään vastaavilla ominaisuuksilla olevan").

      Ja edelleen jaksaa naurattaa ihmiset, jotka tuntuvat luulevan että ketjut valmistavat ja huoltavat itse myymänsä tavarat. Noksut menevät ihan samaan huoltoon kuin muistakin ketjuista. Ja voitte uskoa että kyllä niitä sitten meneekin! Jotkut tuotteet ovat kieltämättä poikkeus johtuen ketjurakenteesta.

      Ja asiakaspalveluhan on muuten hassu juttu; kaikki sitä haluavat mutta kukaan ei halua siitä maksaa. Itse en ilkeisi kuluttaa myyjän/asiakaspalvelijan aikaa kyselemällä tuotetietoja ja hakea tuote sitten Prismasta/Kiksusta/netistä. Hintavertailu on ok mutta siihen ei myyjää kauaa tarvita, kysyy vain kohteliaasti että nyt olen saanut tällaisen tarjouksen (postikuluineen), pystyttekö vastaamaan? Hintavertailu ei tarkoita kodinelektroniikassa pelkkää hintalappujen vertailua, sisäänostohinnat elävät. Tämä tarkoittaa myös sitä että erästä riippuen sitä telkkaria ei todellakaan voi myydä samaan hintaan muiden kauppojen kanssa. Eikä se ole myyjän/asiakaspalvelijan vika eikä hän luultavasti voi asialle mitään tehdä.

      Gigantin brändi on kyllä järkyttävän kova tuulipukukansan keskuudessa. Kokemuksesta tiedän, kuinka muissa liikkeissä asioivat käyvät vielä katsomassa Kiksun hinnan mutta jos sattuvat menemään Kiksuun ensin, samat ihmiset maksavat mukisematta pyydetyn (vaikka korkeammankin) hinnan vertailematta. Eikä todellakaan ole (aina) myyjän hyvyyttä.

      Perusasioita, ihmiset! Maalaisjärki käteen ja nyrkillinen voita kattilaan.

      • Valveutunut

        Gigantin nettimyynnistä, se on 20-30 euroa halvempi kuin hyllyssä ja usein selviää 8 euron postimaksullakin. Jää vielä nettoa omaan taskuun. Esimerkiksi miniläppäri oli viikon tarjouksena Gigun nettimyymälässä 229 kun se oli hyllyssä 255. En tosin ostanut mutta teinpähän hintavertailuja huvikseni.

        Mikä siinä muuten on, teillä kuluttajilla, kun käyttäydytte ostajina naurettavalla tavalla.
        Oletteko oikeasti köyhiä? "Toisessa kaupassa tuote oli 5 tai 10 euroa halvempi."
        Onko sillä väliä, jos ostaa 200 - 1000 euron tuotteen, että vielä pitää pihistellä jostain
        vitosesta! ???
        Sama ja tosi paha ilmiö on bensan suhteen. Jos vain jossain saa 2 - 5 centtiä halvemmalla,
        niin sinne ajetaan vaikka 100 kilometriä, helevetti. Paljonko se ajaminen toiselle tankille maksaa??????


      • vakio asiakas
        Valveutunut kirjoitti:

        Gigantin nettimyynnistä, se on 20-30 euroa halvempi kuin hyllyssä ja usein selviää 8 euron postimaksullakin. Jää vielä nettoa omaan taskuun. Esimerkiksi miniläppäri oli viikon tarjouksena Gigun nettimyymälässä 229 kun se oli hyllyssä 255. En tosin ostanut mutta teinpähän hintavertailuja huvikseni.

        Mikä siinä muuten on, teillä kuluttajilla, kun käyttäydytte ostajina naurettavalla tavalla.
        Oletteko oikeasti köyhiä? "Toisessa kaupassa tuote oli 5 tai 10 euroa halvempi."
        Onko sillä väliä, jos ostaa 200 - 1000 euron tuotteen, että vielä pitää pihistellä jostain
        vitosesta! ???
        Sama ja tosi paha ilmiö on bensan suhteen. Jos vain jossain saa 2 - 5 centtiä halvemmalla,
        niin sinne ajetaan vaikka 100 kilometriä, helevetti. Paljonko se ajaminen toiselle tankille maksaa??????

        Olen ostanut Gigantista liesituulettimen, jääkaappikylmiön, puhelimen, tietokoneen ja
        ennen kaupantekoa vertaillut hintoja. Kyllä nämä ovat olleet edullisimmat hinnat ko.tuotteille.
        Palvelu on ollut ensiluokkaista, Kokkolan Gigantissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe