HYVIN TOIMII

Asiakas63**

Heippa kaikille !

Tilasin Tallinnasta juomat suoraan kotiini viime viikolla, skumppaa oli reilut 100 pulloo muuta kamaa aikalailla.
Maksoin tilaukseni torstaina, tavara oli ovellani seuraavana päivänä ( perjantai ) klo 12.
Tosta ei voi toimitus enää nopeutua.
Älkää valittako ja rutisko vaan tilatkaa rohkeasti, ei tarvii pelätä, saako tavaran vai ei.
Palvelu sekä myyjän, että kuljetusliikkeen osalta on luokkaa; Erinomainen !
Olen ollut vuosikausia viinikaupan asiakkaana ja ongelmia ei juurikaan ole ollut.
Yksi pikkuerä jäi aikoinaan tulliin, mutta siitäkin tulee nyt hyvitys.
SUOSITTELEN !
Nyt lähden tästä ajelemaan pohjoiseen lomalle ja auto on täys samppakaljaa, hyvää sellaista.
Mukavaa kevättä kaikille ja KIITOS viinikauppiaalle !

6

418

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin miten se meni?

      Tuostatä mainoksesta ei muuta puuttunut kuin video.
      Muista, että kännissä ei saa ajaa. Kännissä saa kyllä näköjään kirjoitella mitä vaan, kun juttuas lukee, niin ei voi muuta päätellä. Mitä mulla kokemuksia kyseisestä puljusta, niin tilaukset ovat kestäneet jos ylipäätään tulivat perille. Oli siin tietenkin tullillakin osuutensa.

      • asiakas63**

        Tuo avaukseni on tehty aamulla työpaikallani, enkä ole koskaan kännissä töitä tehnyt, jos nyt ylipäätään mitään varsinaisia kännejä olen vetänytkään, enempi nautiskelija olen.
        Se teksti tarkoittaa henkilökohtaisia kokemuksiani viinikaupan asiakkaana.
        Käsittääkseni myönteisetkin asiat ovat oikeutettuja julkisuuteen.
        Kun selasin tätä foorumia niin huomasin että täällä vierailee pelkkiä valittajia.
        Että näin.. ja selvinpäin edelleen.
        Ja sinulle myös mukavaa kevättä, oikeus on sinullakin mielipiteeseen, muttet näköjään hyväksy muiden mielipiteitä. Luokittelen sinut aika yksisilmäiseksi ihmiseksi.
        Parempaa loppuvuotta !


    • myös kauppiaalle

      Hyvä että jollakin toimii tilaukset. Itsellä ei toiminut, silloin kun tilasin. Rahat meni tuotteita ei tullut.
      En jaksanut alkaa muutaman satasen takia riitelee. Kärsin vahingon nahoissani.
      Silloinen asiakaspalvelu ei vastannut sähköpostiviesteihin, eikä puhelinssoittoihin.
      Huijarin maku tästä miehestä jäi, mtä sinä omana jumalanasi pidät. Luulet olevasi hyväkin kynämies.

    • Mietimpä vain.

      Sinähän rikas mies olet jos on varaa heittää kankkulan kaivoon muutama sata euroa.

      Siis meinaatko että ne on tapellut ja voittanut Tullia vastaan nyt vissiin 7 vuotta ja sitten eivät vastaa sinulle ?

      ei kovin uskottavaa ...

      Siis jäikö kamasi Tulliin vai eikö muka Viinikauppa luovuttanut tavaroita kuljettajallesi ?

      • Erno Pienjärvi

        On niin monia tapoja toimia, esim hyvä kauppatapa ei kuulu kovinkaan monen netissä hääräävän viinakauppiaan toimintatapoihin - ei todellakaan.

        Itse ostan sieltä mistä saan hyvää palvelua ja tiedän, että mahdollisiin ongelmiin tartutaan heti ja myös viestintä toimii. Valitettavasti täytyy todeta näiden kauppiaiden olevan aika harvassa, muutaman olen löytänyt ja ne riittävät toistaiseksi minulle. Halvin hinta ei ole se kriteeri jonka perusteella teen valintani, laatu ja luotettavuus nousevat korkealle hyvien ja vaihtuvien valikoimien lisäksi. En osta bulkkituotteita, en verkosta enkä kaupasta.


      • haloohaloohaloo
        Erno Pienjärvi kirjoitti:

        On niin monia tapoja toimia, esim hyvä kauppatapa ei kuulu kovinkaan monen netissä hääräävän viinakauppiaan toimintatapoihin - ei todellakaan.

        Itse ostan sieltä mistä saan hyvää palvelua ja tiedän, että mahdollisiin ongelmiin tartutaan heti ja myös viestintä toimii. Valitettavasti täytyy todeta näiden kauppiaiden olevan aika harvassa, muutaman olen löytänyt ja ne riittävät toistaiseksi minulle. Halvin hinta ei ole se kriteeri jonka perusteella teen valintani, laatu ja luotettavuus nousevat korkealle hyvien ja vaihtuvien valikoimien lisäksi. En osta bulkkituotteita, en verkosta enkä kaupasta.

        Taitaa olla enmpi asennekysymys tuo toimivuus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      290
      3257
    2. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      25
      3034
    3. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      24
      2017
    4. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      132
      1916
    5. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      35
      1804
    6. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      119
      1671
    7. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1410
    8. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      2
      1233
    9. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      1153
    10. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      39
      1122
    Aihe