Afterlife

Afterlife is real

1

548

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • qawer

Kovin oli vieraan kielistä tuo puhe joten en voinut katsoa ( sen verran surkea vielä tämä yhteys että hieman pätkiikin ) . Anteeksi .

Mutta kerronpa tässä joutessani oman käsitykseni :) jos se vaikka antaisi sinulle ajatuksia :) .

Ihmisessä on kalevalan mukaan kaksi henkeä maallinen ja taivaallinen . Maallinen luonnollisesti kuolee ja hajoaa maahan kun taas taivaallinen tuo kirkas ja hohtava ja ikuisesti oleva :) (sanahelinää ... ) alkaa läpi käymään puhdistus prosessia . Jos se on tarpeeksi voimakas siihen, tietenkin joissakin harvoissa tapauksissa ihmisen henki on niin tukahdutettu että se jää maahan vangiksi, mutta ei siitä sen enempää . Joka tapauksessa kun maallinen kuolee poies niin taivaallinen puhdistuu ja kokee kaiken erilailla eli hengen näkökulmasta .

Kaikki positiiviset asiat tulevat ihmiseen ja vahvistavat häntä läpikäymään ne negatiiviset näkökulmat ja kokemukset mihin hän on jäänyt kiinni . Tässä vaiheessa olisi tärkeää pystyä antamaan anteeksi itselleen ja unohtamaan kaikki maalliset himot ja halut, tarpeet ja toiveet . Muuten joutuu niiden sitomaksi eikä pääse niin lähelle jumalaa vaan joutuu ehkä joissakin tapauksissa tulemaan tänne takaisin .

Sitten tulevat negatiiviset kokemukset, teot ja tavat jotka pyrkivät kiskomaan ihmisen takaisin maahan ja sen elämään, sanovat että katsi mitä jätit taaksesi . Mutta ihminen joka on elänyt hyvän elämän ja pyrkinyt elämään oikealla tavalla itselleen niin voi viitata sitä kintaalle ja katsoa valoon ja yhtyä sinne kuin lapsi äitiin .

Ja jne... .... .... .

Se on minun ja kalevalan käsitys asiaan, ainakin sellaisen käsityksen olen saanut . Valitettavasti meillä ei ole kuin 9 ja puolenkymmenettä taivasta ja itse yli jumaluus jonka seuraan sitten häviämme :) . Jospa se kumminkin riittäisi .

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      143
      1859
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      280
      977
    3. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      838
    4. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      78
      797
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      729
    6. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      10
      692
    7. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      671
    8. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      48
      656
    9. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      43
      640
    10. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      634
    Aihe