Ei Jarkkoa

ainaeivoitajuta

Uskomatonta. 317 kirjettä keräänyt, selkeästi mielenkiintoisin henkilö noista landeukoista päätetään jättää sitten pois itse ohjelmasta. Sori nyt vain pinnallisuudestani, mutta siinä oli selkeästi parhaan näköinen maajussi vähään aikaan, jolle olisi voinut odottaa tasokkaita morsianehdokkaitakin. Silmänruokaa ei siis tänä kautena ole luvassa miehille eikä naisille.
Ohjelma alkaa saavuttaa suomalaisuuden huippunsa - rumat ihmiset lapioivat paskaa ja örisevät, kun on niin nihkeää.

11

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heer

      ohjelmassa tekis, kun on muijan jo löytänyt

      HALOO!!

      • liukkis

        Haloo urpo!


      • sadmon

        Tietääkö kukaan vieläkö juttu luistaa? Kertokaa kuulumisia!


    • koko*

      äijä oikeesti. Ei vaan uskalla tulla kaapista ulos, koska maalla suhtaudutaan ynseesti sateenkaariväkeen. Mutta ihan kyllä turhaa, koska homot todellakin ok. Toisaalta tyhmää tietysti kirjoitella tänne tällaista, koska asia ei todellakaan kuulu muille, mulle nyt varsinkaan. Mutta tietysi siis ymmärrän, ettei hemmo halunnut mitään kulissia itselleen, koska tussu ei vois vähempää kiinnostaa.

      Juu, tytttökaveri löytyi JUST sopivasti. Inkohan kukaan oikeesti nähnyt sitä :P

      Tää siis tuli mulle ekax miäleen.

      • rural lover

        En tunne tätä Jarkkoa.Varmaan ok tyyppi ja naisten mieleen.Mutta onhan se "perseestä",että yks saa tuhat kirjettä ja joku toinen muutaman..)Naiset on NIIN pinnallisia ja itseään täynnä.Kiinnostaisi hieman millaisia tapauksia noihin tuhanteen (vajaa) kirjeisiin sisältyi; Onnenonkijoita,nymfoja,maalaisromantikkoja stadista,epätoivoisia yh-äitejä,julkisuushakuisia tyrkkyjä ym,ym..valinta lienee vaikeaa..vähemmän komeilla jusseilla valinta jo helpompi;Mätisäkki nro 1,vai mätisäkki nro 2?


      • hohhoh*

        "Minä olen heteromies ja en usko, että homoja maajusseja on edes olemassa! "

        No luulo ei todellakaan ole tiedon väärti. Homoja on siis tietty prosentti väestöstä, ja maalla on myös homoja. Hesa tietysti pakopaikka monelle homolle, koska eivät kerta kaikkiaan jaksa kaltaisiasi, jotka vaivaavat päätään sillä, mitä joku tekee makkarsissaan ja kenen kanssa. Lisäx monet heterouttaan korostavat homoja :P

        "Joka tapauksessa ei kiinnosta nähdä pätkääkään vitun paskareijän höönääjää missään!"

        Juts, eiväthän homot TIETENKÄÄN tee mitää muuta kuin "höönäävät paskareikiä". Eikös aivottomaan pääkoppaasi ole tullut ajatusta, että homot ovat veljiä, ystäviä, vanhempia, veronmaksajia ym. ym.


      • ihan oikeesti
        hohhoh* kirjoitti:

        "Minä olen heteromies ja en usko, että homoja maajusseja on edes olemassa! "

        No luulo ei todellakaan ole tiedon väärti. Homoja on siis tietty prosentti väestöstä, ja maalla on myös homoja. Hesa tietysti pakopaikka monelle homolle, koska eivät kerta kaikkiaan jaksa kaltaisiasi, jotka vaivaavat päätään sillä, mitä joku tekee makkarsissaan ja kenen kanssa. Lisäx monet heterouttaan korostavat homoja :P

        "Joka tapauksessa ei kiinnosta nähdä pätkääkään vitun paskareijän höönääjää missään!"

        Juts, eiväthän homot TIETENKÄÄN tee mitää muuta kuin "höönäävät paskareikiä". Eikös aivottomaan pääkoppaasi ole tullut ajatusta, että homot ovat veljiä, ystäviä, vanhempia, veronmaksajia ym. ym.

        "Minä olen heteromies ja en usko, että homoja maajusseja on edes olemassa! "

        Sorke vaan, niitä on ihan oikeesti vaikkei uskois. Mäkin tiedän homopariskunnan jotka pyörittää lehmätilaa kahdestaan!

        Ei sitä kyl uskois jos ei omin silmin näkis...


      • taas nähtiin,

        että homot ihan oikeesti vie maaseudun heteromiesten naiset, onhan se toki niin kauheeeta!


    • realisti*

      Vai että "tasokkaita morsianehdokkaita". Pikemminkin olisi ollut odotettavissa jotain kaltaisiasi pintaliitäjä ämmiä, jotka väen väkisin tyrkyttävät itseään joka helvetin ohjelmaan vailla mitään lahjoja. Ihan niin kuin nämä X-faktoriin ja Idolsiin itseään tyrkyttävät.

      Juu, pysy vaan siellä Nelosella ja jatka Huippumalli haussa-ohjelman töllöttämistä ja pistä mielellään tietokone kiinni kokonaan, kun et osaa kuitenkaan muuta kuin kirjoittaa noita ääliömäisiä mielipiteitäsi.

      • ^myöhäisherännäinen

        Siis onko se suosituin hemmo ulkona.. jos homo niin miksi lähtenyt koko ohjelmaan?


      • minä näin, kuinka
        ^myöhäisherännäinen kirjoitti:

        Siis onko se suosituin hemmo ulkona.. jos homo niin miksi lähtenyt koko ohjelmaan?

        kuinka häntä siinä ihan talon pihalla haastateltiin, ulkona hän oli ainakin silloin, eikä Miiakaan ollut sisällä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe