Uskomatonta. 317 kirjettä keräänyt, selkeästi mielenkiintoisin henkilö noista landeukoista päätetään jättää sitten pois itse ohjelmasta. Sori nyt vain pinnallisuudestani, mutta siinä oli selkeästi parhaan näköinen maajussi vähään aikaan, jolle olisi voinut odottaa tasokkaita morsianehdokkaitakin. Silmänruokaa ei siis tänä kautena ole luvassa miehille eikä naisille.
Ohjelma alkaa saavuttaa suomalaisuuden huippunsa - rumat ihmiset lapioivat paskaa ja örisevät, kun on niin nihkeää.
Ei Jarkkoa
11
922
Vastaukset
- heer
ohjelmassa tekis, kun on muijan jo löytänyt
HALOO!!- liukkis
Haloo urpo!
- sadmon
Tietääkö kukaan vieläkö juttu luistaa? Kertokaa kuulumisia!
- koko*
äijä oikeesti. Ei vaan uskalla tulla kaapista ulos, koska maalla suhtaudutaan ynseesti sateenkaariväkeen. Mutta ihan kyllä turhaa, koska homot todellakin ok. Toisaalta tyhmää tietysti kirjoitella tänne tällaista, koska asia ei todellakaan kuulu muille, mulle nyt varsinkaan. Mutta tietysi siis ymmärrän, ettei hemmo halunnut mitään kulissia itselleen, koska tussu ei vois vähempää kiinnostaa.
Juu, tytttökaveri löytyi JUST sopivasti. Inkohan kukaan oikeesti nähnyt sitä :P
Tää siis tuli mulle ekax miäleen.- rural lover
En tunne tätä Jarkkoa.Varmaan ok tyyppi ja naisten mieleen.Mutta onhan se "perseestä",että yks saa tuhat kirjettä ja joku toinen muutaman..)Naiset on NIIN pinnallisia ja itseään täynnä.Kiinnostaisi hieman millaisia tapauksia noihin tuhanteen (vajaa) kirjeisiin sisältyi; Onnenonkijoita,nymfoja,maalaisromantikkoja stadista,epätoivoisia yh-äitejä,julkisuushakuisia tyrkkyjä ym,ym..valinta lienee vaikeaa..vähemmän komeilla jusseilla valinta jo helpompi;Mätisäkki nro 1,vai mätisäkki nro 2?
- hohhoh*
"Minä olen heteromies ja en usko, että homoja maajusseja on edes olemassa! "
No luulo ei todellakaan ole tiedon väärti. Homoja on siis tietty prosentti väestöstä, ja maalla on myös homoja. Hesa tietysti pakopaikka monelle homolle, koska eivät kerta kaikkiaan jaksa kaltaisiasi, jotka vaivaavat päätään sillä, mitä joku tekee makkarsissaan ja kenen kanssa. Lisäx monet heterouttaan korostavat homoja :P
"Joka tapauksessa ei kiinnosta nähdä pätkääkään vitun paskareijän höönääjää missään!"
Juts, eiväthän homot TIETENKÄÄN tee mitää muuta kuin "höönäävät paskareikiä". Eikös aivottomaan pääkoppaasi ole tullut ajatusta, että homot ovat veljiä, ystäviä, vanhempia, veronmaksajia ym. ym. - ihan oikeesti
hohhoh* kirjoitti:
"Minä olen heteromies ja en usko, että homoja maajusseja on edes olemassa! "
No luulo ei todellakaan ole tiedon väärti. Homoja on siis tietty prosentti väestöstä, ja maalla on myös homoja. Hesa tietysti pakopaikka monelle homolle, koska eivät kerta kaikkiaan jaksa kaltaisiasi, jotka vaivaavat päätään sillä, mitä joku tekee makkarsissaan ja kenen kanssa. Lisäx monet heterouttaan korostavat homoja :P
"Joka tapauksessa ei kiinnosta nähdä pätkääkään vitun paskareijän höönääjää missään!"
Juts, eiväthän homot TIETENKÄÄN tee mitää muuta kuin "höönäävät paskareikiä". Eikös aivottomaan pääkoppaasi ole tullut ajatusta, että homot ovat veljiä, ystäviä, vanhempia, veronmaksajia ym. ym."Minä olen heteromies ja en usko, että homoja maajusseja on edes olemassa! "
Sorke vaan, niitä on ihan oikeesti vaikkei uskois. Mäkin tiedän homopariskunnan jotka pyörittää lehmätilaa kahdestaan!
Ei sitä kyl uskois jos ei omin silmin näkis... - taas nähtiin,
että homot ihan oikeesti vie maaseudun heteromiesten naiset, onhan se toki niin kauheeeta!
- realisti*
Vai että "tasokkaita morsianehdokkaita". Pikemminkin olisi ollut odotettavissa jotain kaltaisiasi pintaliitäjä ämmiä, jotka väen väkisin tyrkyttävät itseään joka helvetin ohjelmaan vailla mitään lahjoja. Ihan niin kuin nämä X-faktoriin ja Idolsiin itseään tyrkyttävät.
Juu, pysy vaan siellä Nelosella ja jatka Huippumalli haussa-ohjelman töllöttämistä ja pistä mielellään tietokone kiinni kokonaan, kun et osaa kuitenkaan muuta kuin kirjoittaa noita ääliömäisiä mielipiteitäsi.- ^myöhäisherännäinen
Siis onko se suosituin hemmo ulkona.. jos homo niin miksi lähtenyt koko ohjelmaan?
- minä näin, kuinka
^myöhäisherännäinen kirjoitti:
Siis onko se suosituin hemmo ulkona.. jos homo niin miksi lähtenyt koko ohjelmaan?
kuinka häntä siinä ihan talon pihalla haastateltiin, ulkona hän oli ainakin silloin, eikä Miiakaan ollut sisällä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä208219Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3391591- 3761325
- 61265
Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset2621212- 661187
Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241026Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331020Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.50972- 36958