OTTO- TILITAPAHTUMAT *APUA TARVITAAN*

APUA NOPEASTI

Tervehdys. Minulla on mastercard kortti, mutta ei verkkopankki-tunnuksia tällä hetkellä lähettyvillä, ja äsken ku kävin OTTO-pisteellä, tarkoituksena nostaa luotolta parisataa, niin tuli "Tapahtuma hylätty, tilin kate ei riitä". Syötti minulle kuitin jossa on:

Tilin saldo 2133,35-
Tililtä nostettavissa 0,00

Törkkäsin kortin uudestaan sisään, ja katsoin tilitapahtumia, siellä näkyy iso liuta tapahtumia, mutta tuo samainen 2133,35 mutta merkki perässä? Eli:

Korttiluoton tilanne EURO
Tilin saldo 2133,35

Kysyisin mitä tämä tarkoittaa? Onko luottolimitti ylittynyt noin paljon, vai onko sitä tuon verran käytettävissä mutta esim. päivittäinen raja tullut vastaan? Verkkopankistahan sen pystyisi tosiaan tarkistamaan, mutta ei tunnuksia nyt saatavilla ainakaan loppuviikoksi kun olen reissussa..

Kiitos jo etukäteen!

12

3539

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HALOO..

"Kysyisin mitä tämä tarkoittaa? Onko luottolimitti ylittynyt noin paljon"

Etkö itse tiedä ilman verkkopankki tunnuksia että paljonko "suurinpiirtein" olet käyttänyt luottoa?

nimittäin jos limitti on ylittynyt "noin" paljon, niin pitäisi kyllä tietää, ei tuollainen "paridonaa" tuu ihan noin vaan vahingossa tietämättä itekseen....

Siis haloo, jos et tiedä paljonko olet käyttänyt korttiasi niin sakset esille ja pankkiin sitten..

• ww

niin sinulle on tulossa 2133,35 luottolasku.
      -----------------------------------------
      Korttiluoton tilanne EURO
      Tilin saldo 2133,35
      TUOSSA LASKETAAN YHTEEN LUOTOLLA OSTAMASI ASIAT ja olet ostanut yli 2000 tonnilla tai on lyhentämätöntä velkaa.
      ---------------------------------------------

Tilin saldo 2133,35-

TUOSSA KERROTAAN TOLISI SALDO, eli sinulla on velkaa tuo 2133 euroo ka on joskus maksettava.

(kai tiedät että luottokortilla on luottotililtä kallista ottaa rahaa,
      jos kortissasi on pankkipuoli Debit tai sinulla on toinen kortti, sillä kannattaisi aina ottaa rahat eli otaa rahat pankkitililtäsi, eikä kasvattaa luottoa.

sinähän olet tyytyväinen 5 % palkankorotuksestasi, tajuatko että luottokortilla eläminen on vähän sitä että palkkaasi alennettaisiin 5-10 % olisiko se kivaa.

• jesz

Ottopisteellä tuo merkintä tarkoittaa, että olet käyttänyt luottoa 2133.35e. Ilmeisesti luottorajasi on alle tuon verran, koska luottotililtä on nostettavissa 0.

• ironmaiden

tilin saldo 60e
      tilitä nostettavissa 10e
      yön aikana kadonnut 50e
      ei näy tilitapahtumissa mitään onko tietoa mistä toi voi johtua regards ig

• 9+6

Kenties yksi tai useampia katevarauksia 50€ arvosta?

• Anonyymi
        9+6 kirjoitti:

Kenties yksi tai useampia katevarauksia 50€ arvosta?

Kenties

• luotto1

Jos kerta olet ollut reissun päällä, mikset ole etukäteen ladannut rahaa luottltilille? Ei olisi tullut yllätyksenä summa. Tai ladannu pitkin matkaa rahaa. Vai onko käynyt sellainen, että kortti on kopioitu ja käytetty ulkomailla?

• Anonyymi

etukäteen!

• Anonyymi

käteen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

käteen!

etukäteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

etukäteen

käteen

• Anonyymi

Anteeksi tyhmä kysymys, minulla ei näes ole luottokorttia.

Jos ihmisellä on luotto jonka määrä on 2000€, niin se on merktty kuittiin tai kuukauden laskuun miinus etumerkillä. Tappiin vedetyn 2000€ , niin tilin saldo on nolla.

Tuo alle 2000€ määrään mennyt summa kertoo vain, että saldoa on ylitetty, ja velkaa on enemmän kuin luottoa. Mielestäni viidessätoista vuodessa luottotilin ylitys on muuttunut mahdottomaksi. Vaikka ylitys ei ole kuin sata euroa niin se paljon. Nykyäänhän kaupan kassa pingaa limitin ylityksen ja kortti on kiellossa. Joskushan pankit sulkevat kortin ja kassa saa pyynnön takavarikoida tilinkäyttöväline. Arvatkaas mitä, kortin haltia joutuu maksamaan pankin kautta palkkion takavarikon tehneelle kassa hemkilölle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      66
      799
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      159
      790
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      22
      777
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      103
      760
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      718
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      677
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      192
      650
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      592
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      582
    10. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      35
      544
    11. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      480
    13. 39
      465
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      455
    15. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      447
    16. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      439
    17. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      437
    18. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      433
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      428
    20. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      407
    Aihe