Jes. 34:10
Ei sammu se yöllä eikä päivällä, iäti nousee siitä savu;
se on oleva raunioina polvesta polveen,
ei kulje siellä kukaan, iankaikkisesta iankaikkiseen.
israelilaisille toisesta alueesta Maan päällä - IsraelistA - ja siellä saavat israelilaiset
asua "iankaikkisesta iankaikkiseen", joka sekin kuten tuo edellinen tarkoittaa vain
niin kauan kuin maa on.
Jer. 7:7
niin minä annan teidän asua tässä paikassa, maassa, jonka minä olen antanut teidän isillenne, iankaikkisesta iankaikkiseen.
2. Piet. 3:10
Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat.
2. Piet. 3:12
teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!
IÄTI
Saarn. 1:4
Sukupolvi menee, ja sukupolvi tulee, mutta maa pysyy iäti.
Tämä tarkoittaa, edelliset huomioiden, että Israel on oleva israelilaisten niin kauan kuin
Maa pysyy. Israelin sukupolvet tulevat ja menevät loppuun asti.
Iäti raunioina - ei 1000 vuotta !
0
361
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1152403Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???371453Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha641995- 106983
- 71962
- 97878
- 48875
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76700- 70696
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31686