Kaverini väittää että Suomessa olisi tehty CIA:n toimesta vallankaappaus, jossa ulkopoliittinen valta olisi otettu pois Perustuslain mukaiselta presidentiltämme jolle se kuuluu ja että Suomen ulkopolitiikkaa johtaa nyt todellisuudessa USA:n hyväksi toimiva CIA-miesten kopla, jonka pääjehuna on Alexander Stubb.
Mitä mieltä te olette asiasta? Tulisiko Perustuslakia kuitenkin vielä noudattaa?
http://www.hs.fi/politiikka/artikkeli/Halonen Presidentti johtaa ulkopolitiikkaa/1135252791497
Presidentti Tarja Halosen mielestä perustuslaki määrää ulkopolitiikan johtamisesta selkeästi.
"Kyllä siinä sanotaan aivan selvästi, että presidentti johtaa. Presidentti siis johtaa, mutta yhteistoiminnassa valtioneuvoston kanssa", Halonen sanoo UP-Uutispalvelun haastattelussa.
Sittemmin Hesari poisti eilen koko uutisen. Taitaa olla jotain perää vallankaappauksessa:
http://www.apu.fi/ihmiset/article162122-1.html
Ulkoministeri Alexander Stubb on myöntänyt osasyyllisyytensä Afganistan-joukkojen kotiutuksesta syntyneeseen sotkuun. Mutta hän ei ole vain osasyyllinen vaan pääsyyllinen.
...
Ulkoministeri Alexander Stubbin (kok.) osa Afganistan-sotkussa oli todellisuudessa vielä paljon nolompi kuin julkisuudessa on tähän mennessä tiedetty. Se oli suorastaan käsittämätön.
Stubbisuuna Kairoon
Maanantaina 19.10. Stubb istui 4–5 tuntia samassa lentokoneessa presidentti Tarja Halosen kanssa matkalla Egyptiin – eikä maininnut presidentille sanallakaan muistiosta. Selitykseksi ei riitä ”me istuimme Lähi-itä-hatut päässä”. Todellisia selityksiä voi olla vain kaksi: ulkoministeri piti tahallaan presidentin pimennossa asiasta, josta tämä viime kädessä päättää.
Vallankaappaus Suomessa
Pommi räjäytys
0
639
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann2561832Olen niin kesken
Omien asioiden suhteen etkä voi odottaa loputtomiin. Mun on muutenkin niin vaikea suhun luottaa vaikka joku ihme syvyys151308Tietääkö joku ylläpidosta?
Miten näillä palstoilla tomii tuo ylläpito, onko sitä yli päätään olemassa vai ovatko huhut totta että on palstan kirjoi2091239Auttaja paikalla. Kerro huolesi. (Osa 2)
Voin auttaa sinua näkemään tilanteesi uudesta näkökulmasta. Voin antaa lohtua, toivoa ja rohkeutta. Olen elänyt maan pä1851105Nainen olet ensimmäinen tarpeeksi vahva
joka kestää tämän kokonaisuuden, minut. Persoonani, tunteeni, kipuni, pelkoni. Olen aina pidätellyt itseäni ja antanut v60913- 64893
TTK:sta tippunut Sara Siipola rehellisenä Jurza-open kanssa: "Että jaa, siinäkö..."
Tippuiko oikea TTK-pari ensimmäisenä? Joka tapauksessa iso kiitos tansseistanne Sara ja Jurza Tanssii Tähtien Kanssa -p18884- 51826
Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva126790Mä tuun aina rakastamaan sua J
Mutta en pysty kertomaan, että mikä mulla on hätänä. Mä en kertakaikkiaan pysty. Joskus naureskelit muiden ihmisten vai61783