Raamattu ei tunne sapattia tai sunnuntaita selvitellessään Jumalan sinettiä tai
pedonmerkkiä, vaan näin sanoo Jeesus ilmestyksessään rakkauden apostoli
Johannekselle ...
Ilm. 14:1
Sitten näin tämän:
Karitsa seisoi Siionin vuorella, ja hänen kanssaan oli sataneljäkymmentäneljätuhatta (144000) ihmistä,
joiden otsaan oli kirjoitettu hänen nimensä ja hänen Isänsä nimi. [Ilm. 7:3,4]
Jumalan sinetissä ei missään tapauksessa lue mitään sapattiin viittaavaa,
vaan Isän nimi ja Karitsan. Kaksi nimeä siis.
Pedon merkki merkitsee jotain muuta kuin sunnuntaita. Sunnuntaista ei
mitenkään saa lukuarvoa 666 "Pedon nimi TAI sen nimen luku".
Ilm. 13:17
Kenenkään ei ole lupa ostaa eikä myydä mitään, ellei hänellä ole tätä merkkiä, joka on pedon nimi tai sen nimen luku*.
[Kreikan ja heprean kirjaimia käytetään myös numeroina.]
Pedonkaan otsassa ei lue "sunnuntai".
Ilm. 17:5 :
Hänen otsassaan oli nimi, jolla on salainen merkitys: "Suuri Babylon, maailman porttojen ja iljetysten äiti."*
[Babylon on Rooman peitenimi.] [Dan. 4:27; Ilm. 14:8]
Joten adventismi on täysin harhaoppia laskiessaan yhden väärennetyn kortin -
sapattikortin - varaan. Kiitokset x-hirvakselle ja R.yssälle, että kiinnititte
huomiomme tuohon merkillisen merkittävään asiaan!
antti
Sunnuntai 666 - sapatti 777 ?
8
157
Vastaukset
- uteljas
X-hirvas herättää utelijaisuutta. Kenen toimesta sapattisinetti niin että tuomion enkelit
näkevät ketä ei saa vahingoittaa Maan päällä Jumalan vihan aikana lopunajassa.
Ja kuka tatuoi pedonmerkin, kun se ei mukamas olekaan mikään mikrosiru.
Ja lukeeko siinä tosiaan "sunnuntai" eikä "pedon nimi tai sen nimen luku".
Ilm.kirjan mukaanhan siinä merkissä saattaakin kirjainten sijasta olla luku.
Palstalla on esiintynyt ns. numeropelle - - oliskohan antikristuksen airut?
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8846949/thread
Adventtikirkko on todellakin tietävinään että sineteissä lukee "sunnuntai" tahi
"sapatti" [ http://www.endtime.net/finsk/KbK.htm ]- R.yssä
on otsanahan tai oikean käden nahan alla, ei liene teknisillä välineillä mahdotonta lukea sirua nahan alta. Koska lukulaitteen radioaallot menevät läpi harmaan kivenkin, niin ei liene mikään mahdottomuus, etteikö aallot menisi vajaan millin vahvuisen nahan läpi kontrollisensoriin, joka sirussa on vastaanottimena.
Adventistien mieleen ei enää uppoa mikään muu selitys pedon merkistä kuin se heidän omansa, joka on täyttänyt heidän sydämensä niin, ettei mikään Raamatun sanan mukainen totuus enää pääse valaisemaan heidän sydäntään ja avartamaan heidän mieltään ja edes tutkimaan mahdollisuuksia pedon merkin tunnistamiseksi yhteiskristillisesti. - aivan harhaa.
R.yssä kirjoitti:
on otsanahan tai oikean käden nahan alla, ei liene teknisillä välineillä mahdotonta lukea sirua nahan alta. Koska lukulaitteen radioaallot menevät läpi harmaan kivenkin, niin ei liene mikään mahdottomuus, etteikö aallot menisi vajaan millin vahvuisen nahan läpi kontrollisensoriin, joka sirussa on vastaanottimena.
Adventistien mieleen ei enää uppoa mikään muu selitys pedon merkistä kuin se heidän omansa, joka on täyttänyt heidän sydämensä niin, ettei mikään Raamatun sanan mukainen totuus enää pääse valaisemaan heidän sydäntään ja avartamaan heidän mieltään ja edes tutkimaan mahdollisuuksia pedon merkin tunnistamiseksi yhteiskristillisesti.kylläpä teidät on siruteltu harhaan koko porukka, mutta uskoahan se tuokin on.
Kyllä pelottaa sirut, hui hai!! - siruja, pistelee..
aivan harhaa. kirjoitti:
kylläpä teidät on siruteltu harhaan koko porukka, mutta uskoahan se tuokin on.
Kyllä pelottaa sirut, hui hai!!Tänään kristittyjä pelottaa sirut ja sarut, mitähän huomenna tulee, että sitä pelätään .. hui!
Kaikkee ne saa polvihoususet uskomaankin. siruja, pistelee.. kirjoitti:
Tänään kristittyjä pelottaa sirut ja sarut, mitähän huomenna tulee, että sitä pelätään .. hui!
Kaikkee ne saa polvihoususet uskomaankin.Ne on laitojen yli liidelleet ja epäuskoonsa jääneet joita pelottaa, ei uskovia.
1. Joh. 4:18
Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta;
ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.
2. Joh. 1:3
Armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, on oleva meidän kanssamme, totuudessa ja rakkaudessa.
Juud. 1:21
ja pysyttäkää niin itsenne Jumalan rakkaudessa, odottaessanne meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen laupeutta iankaikkiseksi elämäksi.
Joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa!
Anttiaivan harhaa. kirjoitti:
kylläpä teidät on siruteltu harhaan koko porukka, mutta uskoahan se tuokin on.
Kyllä pelottaa sirut, hui hai!!Va ipelottaa sirut? Älä ole pelkuri! Pelkuruus todistaa epäuskosta.
Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.
Hepr. 13:6
niin että me turvallisin mielin sanomme:
"Herra on minun auttajani, en minä pelkää; mitä voi ihminen minulle tehdä?"
PELKURIMAINEN EPÄUSKOISUUS ON JUMALAN KIELTÄMISTÄ
"Menkää pois te laittomuuden tekijät" Siis epäuskoiset pelkurit.
Matt. 7:23
Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut;
menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Luuk. 16:28
Minulla on viisi veljeä -- hänen pitäisi varoittaa heitä, etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan.'
Luetaanpa yksin kotona Luuk. 16. luvusta, 19-31, millaista paikkaa Jeesus tarkoittaa! Ynnä vaikkapa ...
Matt. 25:41
Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville:
'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen,
joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
Laittomia ovat epäuskoonsa jääneet ja valhettelijat ja rakkaudettomat.- huiiiiiiiiiiiiii!
AnttiVKantola kirjoitti:
Va ipelottaa sirut? Älä ole pelkuri! Pelkuruus todistaa epäuskosta.
Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.
Hepr. 13:6
niin että me turvallisin mielin sanomme:
"Herra on minun auttajani, en minä pelkää; mitä voi ihminen minulle tehdä?"
PELKURIMAINEN EPÄUSKOISUUS ON JUMALAN KIELTÄMISTÄ
"Menkää pois te laittomuuden tekijät" Siis epäuskoiset pelkurit.
Matt. 7:23
Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut;
menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Luuk. 16:28
Minulla on viisi veljeä -- hänen pitäisi varoittaa heitä, etteivät hekin joutuisi tähän kärsimyksen paikkaan.'
Luetaanpa yksin kotona Luuk. 16. luvusta, 19-31, millaista paikkaa Jeesus tarkoittaa! Ynnä vaikkapa ...
Matt. 25:41
Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville:
'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen,
joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
Laittomia ovat epäuskoonsa jääneet ja valhettelijat ja rakkaudettomat.Älä nyt noin tosikko ole. Mikrosirua pelätään suunnilleen yhtä paljon kun joulupukkia. Hui hui hui!
- endtime
AnttiVKantola kirjoitti:
Ne on laitojen yli liidelleet ja epäuskoonsa jääneet joita pelottaa, ei uskovia.
Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta;
ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa.
2. Joh. 1:3
Armo, laupeus ja rauha Isältä Jumalalta ja Jeesukselta Kristukselta, Isän Pojalta, on oleva meidän kanssamme, totuudessa ja rakkaudessa.
Juud. 1:21
ja pysyttäkää niin itsenne Jumalan rakkaudessa, odottaessanne meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen laupeutta iankaikkiseksi elämäksi.
Joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa!
AnttiNoin sanoo Antti, jota peloittaa adventistien traktaatitkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701093
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55539Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37531Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53464