Lähiaikoina olen saanut sietää ihan kohtuuttoman määrän ivaavia kommentteja ateismista. Tätä harrastavat muuan sukulaiseni. Noh koska olen henkisesti epävakaa ja muutenkin lapsellinen keskenkasvuinen idiootti niin puran sen teille tekemällä muutamia määritelmiä.
Raamattu = vessapaperi kokoelma
Pyhä henki = Papin pieru
Jeesus = Typerä rikollinen
Kirkko = vanhusten treffailupaikka
Pappi = pedofiili jolla on tutkinto
Liittykää kanssani ivaamaan uskontoa! Tällaisiahan me ateistit olemme.
Ateisti = henkilö joka vihaa uskontoja koska on oman henkisen vammansa takia kykenemätön uskomaan.
Burn out
19
202
Vastaukset
- Älähän ny hättäile
"Tätä harrastavat muuan sukulaiseni."
Pyydä ne imbesillit tänne ateismi-palstalle, niin lyödään ne lyttyyn! - .....
Raamattu = vessapaperi kokoelma ----- ei, vaan kokoelma sienipöllyssä kirjoitettuja harhoja
Pyhä henki = Papin pieru ----- ei, vaan aasinsilta jumalasta jesseen
Jeesus = Typerä rikollinen ----- ei, vaan fiktiivinen hahmo todella huonossa novellikokoelmassa
Kirkko = vanhusten treffailupaikka ----- ei, vaan paikka, johon veronmaksajien rahaa syydetään ilman mitään perusteluita
Pappi = pedofiili jolla on tutkinto ----- ei, vaan todellisuusrajoitteinen henkilö, joka ei ole saanut opiskelupaikkaa muualta- ateistit törkimyksiä
Raamattu on teitä viisaampi kirja, ette ymmärrä sitä ja se tekee teistä tyhmiä pilkkaajia.
Kirkko: Paikka jossa on Jumalanpalveluksia, ja siellä on myös nuoria ja keski-ikäisiä, ette nuoruuttanne ymmärrä että siellä vietetään myös muita tilaisuuksia.
Muu pilkkanne saa jäädä omaksi ongelmaksenne, se on keskenkasvuisten idioottimaista pilkkaamista asioista, joita ei saisi pilkata. - Yks ate vaan
ateistit törkimyksiä kirjoitti:
Raamattu on teitä viisaampi kirja, ette ymmärrä sitä ja se tekee teistä tyhmiä pilkkaajia.
Kirkko: Paikka jossa on Jumalanpalveluksia, ja siellä on myös nuoria ja keski-ikäisiä, ette nuoruuttanne ymmärrä että siellä vietetään myös muita tilaisuuksia.
Muu pilkkanne saa jäädä omaksi ongelmaksenne, se on keskenkasvuisten idioottimaista pilkkaamista asioista, joita ei saisi pilkata."Raamattu on teitä viisaampi kirja, ette ymmärrä sitä ja se tekee teistä tyhmiä pilkkaajia."
Mitä mieltä olet koraanista?
Koraanissa jesse oli muistaakseni joku proffa vaan! Kumpi kirja on oikeassa? Maailmassa on 10 000 uskontoa ja yhtä monta "raamattua".
Mieti, mikä uskonto on oikeassa ja miksi? No, samalla tavalla ateistisesti ajattelevat kaikki uskonnot toisista uskonnoista.
Teisiti ja ateisti eroavat toisistaan vain yhden uskonnon verran! - pepe57
Yks ate vaan kirjoitti:
"Raamattu on teitä viisaampi kirja, ette ymmärrä sitä ja se tekee teistä tyhmiä pilkkaajia."
Mitä mieltä olet koraanista?
Koraanissa jesse oli muistaakseni joku proffa vaan! Kumpi kirja on oikeassa? Maailmassa on 10 000 uskontoa ja yhtä monta "raamattua".
Mieti, mikä uskonto on oikeassa ja miksi? No, samalla tavalla ateistisesti ajattelevat kaikki uskonnot toisista uskonnoista.
Teisiti ja ateisti eroavat toisistaan vain yhden uskonnon verran!Eli jos esim kolmen eri uskonnon uskovaa ja ateisti juttelee porukalla aiheesta miksi uskon/ en usko jumalaan/jumaliin, niin tapahtuu seuraavaa. Eka uskova selittää, että on varma jumalasta, koska on keskustellut enkelin kautta monta kertaa, sielunsa on irronnut omasta ruumiiistaan. On nähnyt ihmeparantumisia jne. Toka ja kolmas uskova selittää suurinpiirtein samat läpät. Ateistin vuoro tulee ja kysyy voiko nämä ihme kokemukset pitää paikkansa, koska vain yhden teistä usko voi olla oikea ja kahdella varmasti väärä. Eli lähes kaikkien uskovien "ihmekokemukset" täytyy olla täyttä roskaa, sen todistavat meille uskovaiset. Jos ne pääsisivät yhteisymmärrykseen, kenen usko on oikea ja keillä väärä, niin voisimme keskittyä sen ainoa uskon järjettömyyksiin.
- pepe57
ateistit törkimyksiä kirjoitti:
Muu pilkkanne saa jäädä omaksi ongelmaksenne, se on keskenkasvuisten idioottimaista pilkkaamista asioista, joita ei saisi pilkata.Jako ateisteihin ja uskoviin on typerä, koska esim helluntaiset repii jo mielessään "vääräuskoiset" esim jehovantodistajat pieniksi paloiksi. Se viha on hirveä, mutta silti täällä nämä uskovat haukkuu ateisteja ja esiintyy henkinen burkha päällä niin kavereina että. Totuus on, että eniten moni uskova vihaa toista "väärinuskovaa" ja seuraavaksi eniten omasta uskosta luopunutta, esim kirkostaeronnutta. Meihin agnostikkoihin/ateisteihin suhde on jo kiihkottomampi.
- Pekka-
pepe57 kirjoitti:
Eli jos esim kolmen eri uskonnon uskovaa ja ateisti juttelee porukalla aiheesta miksi uskon/ en usko jumalaan/jumaliin, niin tapahtuu seuraavaa. Eka uskova selittää, että on varma jumalasta, koska on keskustellut enkelin kautta monta kertaa, sielunsa on irronnut omasta ruumiiistaan. On nähnyt ihmeparantumisia jne. Toka ja kolmas uskova selittää suurinpiirtein samat läpät. Ateistin vuoro tulee ja kysyy voiko nämä ihme kokemukset pitää paikkansa, koska vain yhden teistä usko voi olla oikea ja kahdella varmasti väärä. Eli lähes kaikkien uskovien "ihmekokemukset" täytyy olla täyttä roskaa, sen todistavat meille uskovaiset. Jos ne pääsisivät yhteisymmärrykseen, kenen usko on oikea ja keillä väärä, niin voisimme keskittyä sen ainoa uskon järjettömyyksiin.
Ja sitten vielä selviää että uskovat puhuvat kokemuksistaan selviä valjheita vailla todellisuuspohjaa.
Mitä silloin päättelemme?
Saman kuin muutnekin, ei ole persoonallisia jumalia. ei ainoatakaan.
- atte on kyttä
"Ateisti = henkilö joka vihaa uskontoja koska on oman henkisen vammansa takia kykenemätön uskomaan."
Eipä tuota juuri paremminkaan voi määritellä.- .
Tuohon vastasus.
Ateisti on ihminen joka ei usko jumalaan/jumaliin.
sinä taas olet Trolli = tyhmä ja itsekeskeinen paskahousu joka luulee olevansa hauska, mutta todellisuudessa olet täysín turha pelle ja jos tapat itsesi niin kukaan ei sinusta välitä, ei edes vanhempasi. - atte on kyttä
. kirjoitti:
Tuohon vastasus.
Ateisti on ihminen joka ei usko jumalaan/jumaliin.
sinä taas olet Trolli = tyhmä ja itsekeskeinen paskahousu joka luulee olevansa hauska, mutta todellisuudessa olet täysín turha pelle ja jos tapat itsesi niin kukaan ei sinusta välitä, ei edes vanhempasi.Kyllä Herra ottaa minut hellään huomaansa
- mf
Onko kukaan käyttänyt? Isäni valmisti paperista johon oli leikattu kaksi pyöreätä aukkoa ja yhdestä mustasta filmistä sellaisen. Hän oli kiinnostunut tähtitieteestä ja kaukoputkista. Sairaalakemisti kun oli.
- MULTINICMAN 666homo
Kyllä, olen itsekin kokeillut peräsuoliyhdyntää. Kannatta laittaa reilusti vaseliinia niin pokaystävälläsikin on hauskaa. YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
- mf
MULTINICMAN 666homo kirjoitti:
Kyllä, olen itsekin kokeillut peräsuoliyhdyntää. Kannatta laittaa reilusti vaseliinia niin pokaystävälläsikin on hauskaa. YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH.
Loputtomasta kiinnostuksesta tulee seksuaalista ahdistelua.
- mf
Olen olen uskovainen joka tuli uskonnottomaksi ja kiinnostui välillä ateismista, nykyään olen Kristitty.
- ahdas.mieli
Tiesithän muuten että tuo sun nimmari on aika yleiesesti käytetty lyhenteenä sellaisista joilla on epäsiveellinen suhde äitiinsä. Tässä tapauksessa se vois tietenkin olla myös suhde Jeesuksen äitiin, joka oli nimeltään kai Marjatta tms. Mutta sehän tekisi sinusta Jumalan.
- Asia huomattu
Olet epävakaa ja lapsellinen. Heilut, huojut ja törmäilet sinne tänne. Jospa pitäisit pääs kiinni sukulaistesi aj ystäviesi seurassa. ymmärrettävää, että ei tuolliasta kukaan loputtomiin jaksa. Parasta että purat pahaa oloas vaikka tällä palstalla.
- Foulheart
Tai sitten puran sitä lyömällä siilejä. Huomaatko kuinka epävakaa ja vaarallinen olen?
- Et noin parane!
Foulheart kirjoitti:
Tai sitten puran sitä lyömällä siilejä. Huomaatko kuinka epävakaa ja vaarallinen olen?
Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Kerjäät itse koko ajan vera nenästäs, sitten kerjäät halpaa itsesääliä ja sympatiaa! itsehän syydät herjaa, saastaa ym.ympärilles. Mene itsees.
"Liittykää kanssani ivaamaan uskontoa! Tällaisiahan me ateistit olemme.
Ateisti = henkilö joka vihaa uskontoja koska on oman henkisen vammansa takia kykenemätön uskomaan. "
Ja vitut liitytä! Saat nyt kyllä taistella itse sukulaisesi kanssa. Mitä aloit meidän jengiin?
Kannat ristis ja sillä selvä!
===
Vakuudeksi vilpittömyydestäni (tai sen puutteesta) lyön lyttyyn höpönlöpöjuttusi:
"Raamattu = vessapaperi kokoelma"
Ethän sä vitun ateistiheterohomofoobbi osaa edes yhdys sanasäätöjä!
Opettele ne ensin ja sitten katsotaan mistä pissa tulee.
"Pyhä henki = Papin pieru"
Järjetön ajatus! Eihän kukaan ole koskaan pystynyt osoittamaan papilla olevan pieremiseen tarvittavaa välineistöä.
"Jeesus = Typerä rikollinen"
Jeesus oli rakkaus. Eiku on. Vai mikä se oli? Tai on?
"Kirkko = vanhusten treffailupaikka"
No tähän en osaa sanoa mitään (koska osuit arkaan paikkaan).
Mutta et kerro mun vaimolle. Ethän?
"Pappi = pedofiili jolla on tutkinto"
Miten voit sanoa vain tutkinnoksi jotain, joka on paljon suurempi?
Papilla on jotain, joka pystyy vastustamaan gravitaatiota.
===
No niin! Mites nyt pannaan, senkin vastarannan kiiski? Palaako?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,2075240Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813706SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt663602Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers153524SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun433159Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä1062350SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het412336Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?312194Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan762130Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja922069