Onkohan Suomen naisten lätkäjoukkueessa lesboja?
Onks kellään pistää linkkiä niiden sivuille jossa näkis joukkueen naisten kasvot ja hiukset, kun ne pelaa kypärät päässä ni ei oikeen näe minkänäköisiä kaunottaria siellä on;)
Muidenkin maiden fanisivut on tervetulleita:)
Kiitoksia etukäteen.
Naisten lätkäjoukkue!
85
10069
Vastaukset
- kiekkofani2
joku kulta pistää linkkiä:D
Tahtoo kans nähdä mimmit!Voidaan sit arpoa ulkonäön perusteella kuka vois olla;)
Tuleeks muuten tänä yönä lätkää??? - Jep..
Mitäpä noin niinku villisti veikkaatte, että oisko siellä lepakoita?? :D
- :)
Tässäpä ois kuvat :)
http://yle.fi/urheilu/suurtapahtumat/vancouver_2010/vancouver_suomen_joukkue/- nytuleelätkäätelkust
Ei ollu kellään kaulukset pystyssä! :D
Mira kuisma kyllä saa mun viisarin värähtämään...tiiä sit kenestäkään. - yesz
nytuleelätkäätelkust kirjoitti:
Mira kuisma kyllä saa mun viisarin värähtämään...tiiä sit kenestäkään.aivan ;-)
- Woman love
nytuleelätkäätelkust kirjoitti:
Mira kuisma kyllä saa mun viisarin värähtämään...tiiä sit kenestäkään.kyllä tuosta Kuismasta kuin myös Saara Tuomisesta. En tiedä onko siellä joukossa lesboja mutta kyl vahvasti epäilen. Mutta ovat he sitten lesboja tai eivät niin silti on aina kiva katsoa kauniita naisia. Urheilevat naiset ne sitten ovat niin seksikkäitä. On niin ihana seurata suomen naisten upeaa pelihenkeä ja iloisuutta se huokuu ja tempaa mukaan. Tuskin maltan odottaa seuraavaa peliä.
- lätkäfani
Ihan nättejä tyttöjä.
Musta siinä mitään pahaa jos "haaveillaan" kuka vois olla meikäläisiä.Mä nyt tosissaan alkais kaivelemaan kuk on kuka ei!Kunhan nättejä urheilija tyttöjä katsellaan vähän "sillä silmällä", eiks jeh:D
- 9+20
Onhan siellä,vaan en kerro ketä ;))) 100% Varmaa tietoo kuitenkin....
- lääääh
Miks sä sit tulit sanoo tuonkaan että et kerro meille?
Inhottavaa kiusan tekoo:( - lätkämimminvaimoke
lääääh kirjoitti:
Miks sä sit tulit sanoo tuonkaan että et kerro meille?
Inhottavaa kiusan tekoo:(on,mutta eikös se ole jokaisen oma ja yksityis asia haluaako siitä kertoa julkisesti.
- meitin asia ei ei.
lätkämimminvaimoke kirjoitti:
on,mutta eikös se ole jokaisen oma ja yksityis asia haluaako siitä kertoa julkisesti.
Mä oon ainakin kuullut että kapteenimme olis.
- Woman love
varmasti niin suomen kuin muidenkin maiden joukkueis. Mut nihkeetä se ulos tulo on. Tietysti ymmärrän toki sen miksi monet ovat visusti kaapissa. Aivan niin kun tämä luistelija nainen jonka haastattelut ja kiinnostus kääntyi enemmän tyttöystävään kuin itse siihen urheilijan suorittamaan lajiin. Mutta nostan hattua heille jotka ovat tulleet kaapista ulos. Se nyt vaan on mielenkiintoista pohtia aina sitä et kuka on lesbo ja kuka ei. Samalla tulee mietittyä kun niitä kauniita naisia siellä ihastelee. Se kai on sellanen ikuisuuden kiinnostuksen kohde.
- Täh??
luistelijanainen? Kiira Korpi vai :D?
- Woman love
Täh?? kirjoitti:
luistelijanainen? Kiira Korpi vai :D?
ei kiira korpi ainakaan vielä. Eikä edes suomalainenkaan vaan Ireen Wüst Netherlands - Speed Skating. Neljä naista on avoimesti lesboja näis olympialaisis.
- ???
Woman love kirjoitti:
ei kiira korpi ainakaan vielä. Eikä edes suomalainenkaan vaan Ireen Wüst Netherlands - Speed Skating. Neljä naista on avoimesti lesboja näis olympialaisis.
nähdä sen haastattelun, löytyyks sitä mistään?Ja ketä ne kolme muuta on?
- Women love
??? kirjoitti:
nähdä sen haastattelun, löytyyks sitä mistään?Ja ketä ne kolme muuta on?
http://www.afterellen.com/blwe/02-12-10?page=0,1 Tuos on ne kaikki neljä ja tuossa http://eurout.org/2010/02/14/dutch-ice-skater-ireen-w-st-wants-talk-about-her-job-not-about-her-girlfriend jotain haastattelusta mut kyl löydät juttuja kun kirjotat nimen googleen.
- ???
Women love kirjoitti:
http://www.afterellen.com/blwe/02-12-10?page=0,1 Tuos on ne kaikki neljä ja tuossa http://eurout.org/2010/02/14/dutch-ice-skater-ireen-w-st-wants-talk-about-her-job-not-about-her-girlfriend jotain haastattelusta mut kyl löydät juttuja kun kirjotat nimen googleen.
Kiitos linkeistä.Oot kiva kun pistit mielenkiintoista luettavaa:)
- Woman love
??? kirjoitti:
Kiitos linkeistä.Oot kiva kun pistit mielenkiintoista luettavaa:)
Ei mitään pistetään tieto liikkumaan.
- Lätkäfani
Women love kirjoitti:
Kiitti näistä linkeistä:) Tulikin katottua viime yönä Kanada-Sveitsi matsi, ja siinä Sarah teki yhden makeen maalin.Ihanan pikkunen pelaaja, söpö ku mikä!
En syönä tulee naisten pikaluistelua ja taidanpa valvoa ihan sen pikaluistelijan takia;)
- Woman love
jos jota kuta nyt kiinnostaa muiden maiden naisten jääkiekko joukkueiden pelaajien kuvat niin nekin kyllä löytyy tuolta http://www.vancouver2010.com/olympic-hockey/schedule-and-results/women_ihw400000nCAN-vtour_team_stats-ty.html Sieltä klikkaileen siinä sitä miettimistä löytyykin joksikin aikaa :)
- lätkäfani
Täytyy tässä välissä vähän muitakin töitä tehdä koneella, mutta aina joutaa välillä vilkaisemaan;)
Kiitos vielä women love! - Pohojonen
lätkäfani kirjoitti:
Täytyy tässä välissä vähän muitakin töitä tehdä koneella, mutta aina joutaa välillä vilkaisemaan;)
Kiitos vielä women love!Suomen joukkueessa on varmuudella ainakin 10 lesboa/bi-seksuaalia. Tämän tiedän, koska tunnen henk.koht kyseiset henkilöt. Nimiä en paljasta, mut aikas suuri prosenttihan noita on...;)
- keeu
Olen joskus aikoinani tavannut yhden ihanaisen Suomen lätkäjoukkueesta. Kyseessä oli ns. työn puitteissa tapahtunut kohtaaminen. Tilanne oli sen verran mieleenpainuva että muistan vieläkin sen: kasvokkain juttelu tämän ihmisen taholta aiheutti minulle pökkelöitymistä muistuttavan tilan jossa puheentuotto tahi liikkuminen kangerteli pahasti. Yritin epätoivoisesti keksiä jotain juttua jotta hän ei lähtisi niin pian mutta aivot eivät leikanneet alkuunkaan. Olin havaitsevinani hänenkin puoleltaan pientä viipyilyä, mutta voipi olla pelkkää mielikuvituksen tuotettakin.
Tämä henkilö olisi tietenkin äärimmäisen mukava nähdä joskus uudestaan :-P.... Kaikkea hyvää hänelle- Jääkissi
Pronssia tuli, mahtavaa! Michelle on kyllä huikea...siis pelaaja ;)
- naarasleijonat rules
Jääkissi kirjoitti:
Pronssia tuli, mahtavaa! Michelle on kyllä huikea...siis pelaaja ;)
maalivahtiamme Nora Rätyä, Suomi ei olis pronssia voittanut, eikä ees mitallipeleihin yltänyt!
Jeee!Hyvä naiset! - LaikaQ
on joitakin. Olen aikanaan ollut bileissä, joissa oli jokunen noista lätkämimmeistä ja täytyy sanoa, että ei kyllä tehnyt suurta vaikutusta. Olivat vähän kuin miespuoliset vastineensa - paistoi läpi, että ajattelivat urheilustatuksen tuovan ylimääräistä vetovoimaa. No, paikalla oli paljon lesboja, joten se lienee lisännyt tuota asennetta.
Olen tietysti jäävi sanomaan mitään, koska urheilijat eivät nyt muutenkaan kuulu omiin viehätyksen kohteisiin alkuunkaan. Ovat liian yksiulotteisia minulle, kiitos vaan. Kokeiltu on, jopa seurustelumielessä joskus, joten ei pelkkää kuulopuhetta.
- gaywoman!
Michelle oli kyllä tehokas ja teki aivan upean maalin Ruotsia vastaan. Hot! ;)
- Anonyymi
https://www.is.fi/olympialaiset/art-2000008618873.html
Hyvä naiset, onnittelut!- Anonyymi
Ainakin 3 potenttiaalista ei-heteroa löytyi tosta naamagalleriasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainakin 3 potenttiaalista ei-heteroa löytyi tosta naamagalleriasta.
No ainakin kolme, ehkäpä jopa viisi saattaisi löytyä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ainakin kolme, ehkäpä jopa viisi saattaisi löytyä. :)
No ketkä...?
Leikkimielisesti voi veikata ulkonäön perusteella mut ei se mitään takaa 😁 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ketkä...?
Leikkimielisesti voi veikata ulkonäön perusteella mut ei se mitään takaa 😁Lesboja/bi kaikki kunnes toisin todistetaan. Heteronormatiivisuus kumoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lesboja/bi kaikki kunnes toisin todistetaan. Heteronormatiivisuus kumoon.
Hekoheko. Useat biit elää heteronormatiivisesti ja hyötyvät siitä monin tavoin. He eivät ole kumoamassa mitään.
Moni tuskin osaa edes rakastaa monogaamisesti ja sitoutuneesti naista.
Ko. porukkaa deittisovelluksissa paljon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hekoheko. Useat biit elää heteronormatiivisesti ja hyötyvät siitä monin tavoin. He eivät ole kumoamassa mitään.
Moni tuskin osaa edes rakastaa monogaamisesti ja sitoutuneesti naista.
Ko. porukkaa deittisovelluksissa paljon.Ah ihanaa yleistämistä 👍
- Anonyymi
Tuominen on the Namu, voi jestas sentään.
Haluaisin lähettää hänelle oman kuvani pienen viestin kera ;D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lesboja/bi kaikki kunnes toisin todistetaan. Heteronormatiivisuus kumoon.
Eikö olisi järkevämpää kumota sitä siten, ettei tehtäisi vahvoja oletuksia toisesta mihinkään suuntaan, eikä siten, että jatketaan olettamista ilman minkäänlaista tietoa asiasta?
- Anonyymi
Naisten joukkue on täynnä lesboja ja miesten joukkue on täynnä homoja
- Anonyymi
Tanja Niskanen ainakin seurustelee naisen kanss 🥰 instasta stalkkasin 😁
- Anonyymi
Jos pienenä alkaa harrastamaan jääkiekkoa tai jalkapalloa, ei vielä silloin ole sukupuolimieltymykset selvillä. Kummallinen yhteensattuma kuitenkin, kun niitä lajeja vuosia harrastaneena huomaakin olevansa lesbo.
Lajivalinnallisesti ehkä baletissa ja pianonsoitossa on harvemmassa lesbous.
Tai sitten heterot ovat sukupuuttoon kuolemassa oleva ihmisryhmä ja ihmiset vähenevät siitä syystä. Kun eihän miehet uskalla lähestyä enää naisia, siitä on tehty suorastaan ahdistelua.- Anonyymi
"Tai sitten heterot ovat sukupuuttoon kuolemassa oleva ihmisryhmä ja ihmiset vähenevät siitä syystä. Kun eihän miehet uskalla lähestyä enää naisia, siitä on tehty suorastaan ahdistelua."
Miestä ei onneksi tarvitse vauvantekoon, vain yhtä ainesosaa, minkä saa ilmankin kontaktia.
Jos mies ei ymmärrä kuinka lähestyä naista ilman , että se vaikuttaisi ahdistelulta, ehkä sellaisen miehen ei kannata edes katsoa heihin päin. - Anonyymi
Osalla lesboista nyt vaan on jo lapsena taipumus harrastaa miehisiksi miellettyjä lajeja.
- Anonyymi
Onkohan?
Onko hiili mustan väristä, onkohan.
🐸- Anonyymi
Osta pussi grillihiilijä ja tarkista, sillähän se selviää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta pussi grillihiilijä ja tarkista, sillähän se selviää.
Ostin.
Lesboja on miehisissä urheilulajeissa mustanaan.
🐸
- Anonyymi
Instaa kun tutkii, niin eipä siellä taida montaa heteroa tuossa joukkueessa olla.
- Anonyymi
Korkeintaan sun mielikuvituksessa ovat lesboja😁
- Anonyymi
Olenko ainoa joka ei ymmärrä mitä kuumaa on naisjääkiekkoilijoissa? 😏
- Anonyymi
Et ole ainut, lesbot on jo lähtökohtaisesti vähemmistö ja sitten kaikilla on vielä omat mieltymyksensä. Tosin naisleijonat ei ole mitenkään yhdestä muotista kaikki vaan onhan siinäkin ryhmässä monen tyylistä ja näköistä naista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et ole ainut, lesbot on jo lähtökohtaisesti vähemmistö ja sitten kaikilla on vielä omat mieltymyksensä. Tosin naisleijonat ei ole mitenkään yhdestä muotista kaikki vaan onhan siinäkin ryhmässä monen tyylistä ja näköistä naista.
Totta, olihan tuossa naamagalleriassa pari "heteronnäköistä" kaunotarta. My type.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, olihan tuossa naamagalleriassa pari "heteronnäköistä" kaunotarta. My type.
Mitä se sitten merkkaa jos on kaunotar..
Se oma ihastus on ihanin. Ei tarve katsella kaunottaria. - Anonyymi
Naamagallerian perusteella ei nyt iskenyt ketään noista vaihtoehdoista. Tuskin olet ainut mutta en tunne mitään kuumuutta naislätkäpelaajiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oma ihastus on ihanin. Ei tarve katsella kaunottaria.Miks ihmeessä oot ottanut naisen, joka ei ole kaunis? Ja kyllä, mun rakas on upea myös sielultaan ja persoonaltaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks ihmeessä oot ottanut naisen, joka ei ole kaunis? Ja kyllä, mun rakas on upea myös sielultaan ja persoonaltaan.
Sanoinko niin? 🙄
Mun nainen on kaunein ja ihanin. En näe nois ns kaunottarissa mitään. Ne on vaan kauniita, ei muuta. Ei sykähdytä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miks ihmeessä oot ottanut naisen, joka ei ole kaunis? Ja kyllä, mun rakas on upea myös sielultaan ja persoonaltaan.
Joillekin katsos kelpaa kuka tahansa, kunhan vaan pääsee suhteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joillekin katsos kelpaa kuka tahansa, kunhan vaan pääsee suhteeseen.
Voi jestas mikä ajatuksenjuoksu ja logiikka. Varmaan osan kohdalla pitää paikkaansa. Mut kauneus on katsojan silmässä. Toiselle tavallinen, toisen aarre.
Ihan ku joku ulkonäkö olis kaikki kaikes. Kun tuntee sydänyhteyden ❤️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi jestas mikä ajatuksenjuoksu ja logiikka. Varmaan osan kohdalla pitää paikkaansa. Mut kauneus on katsojan silmässä. Toiselle tavallinen, toisen aarre.
Ihan ku joku ulkonäkö olis kaikki kaikes. Kun tuntee sydänyhteyden ❤️Aika moni täällä ihan huumorimielessä läpällä heittää juttuja. Ei kannata niin vakavasti ottaa.
Ei ulkonäkö kaikkea merkkaa, mutta kyllä se ensivaikutelmaan vaikuttaa. Kuka sit tykkää mistäkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika moni täällä ihan huumorimielessä läpällä heittää juttuja. Ei kannata niin vakavasti ottaa.
Ei ulkonäkö kaikkea merkkaa, mutta kyllä se ensivaikutelmaan vaikuttaa. Kuka sit tykkää mistäkin.Ensivaikutelman jälkeenkin tietysti. Jos ei pidä toista ulkoisesti viehättävänä, on kehnot eväät romantiikkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensivaikutelman jälkeenkin tietysti. Jos ei pidä toista ulkoisesti viehättävänä, on kehnot eväät romantiikkaan.
Mites sit yhtäkkiä kun huomaa vuosikymmenien ystävyyden jälkeen ihastuneensa ystäväänsä. Ei sitä ensin katsonut sillä tavalla ja silmällä. Yhtäkkiä tapahtuukin jotain ja haluaa enemmän kuin ystävyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oma ihastus on ihanin. Ei tarve katsella kaunottaria.Jassoo. Minäpä pidän kauniista naisista. Katseleminen ja kaukaa ihailu on aika vaaratonta touhua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jassoo. Minäpä pidän kauniista naisista. Katseleminen ja kaukaa ihailu on aika vaaratonta touhua.
Joo joo.
He ovat kauniita.
Mitä ihmettä siitä saa katsella ihmisen pintaa.
Haluan katsella vain mun omaa kumppania. Olen tälläinen sitten vaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oma ihastus on ihanin. Ei tarve katsella kaunottaria.No eihän ne samat tyypit varmasti olekaan kaikkien mielestä kaunottaria. Alkuperäinen kommenttia näki kuvassa omaan makuunsa pari kaunotarta, jonkun muun mielestä jotkut toiset ovat kaunottaria. Näin se menee ja hyvä niin. Jokainen näkee omaa silmää miellyttävät kaunottaria.
Aikas nuoriahan nämä tämänkin vuoden naislätkäläiset ovat, mutta juu😅 yks neitokainen ainakin miellytti kovin mun silimää. Luultavasti kahtosin perään ainakin kertaalleen tai jäisin silmiin jumiin 😅
- Anonyymi
Kuka heistä? ☺️
Mielestäni kuvat ei kuitenkaan yleensä vastaa sitten kun livenä näkee. Varsinkin tuollaiset edestäpäin otetut kuvat.. Tuskin on kovin panostettu. Kaikki heistä silti edustaa hyvin tuollaisissakin kuvissa. ☺️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka heistä? ☺️
Mielestäni kuvat ei kuitenkaan yleensä vastaa sitten kun livenä näkee. Varsinkin tuollaiset edestäpäin otetut kuvat.. Tuskin on kovin panostettu. Kaikki heistä silti edustaa hyvin tuollaisissakin kuvissa. ☺️Aikast nättejä ovat kaikki.muutama ainaki mun silmään hyvin nättejä.
- Anonyymi
Olet nolo tapaus.
Tämä vahvisti käsityksen. Anonyymi kirjoitti:
Olet nolo tapaus.
Tämä vahvisti käsityksen.Hyvä jotta saatiin sunkin käsitykselle nyt vahvistus, eikä tartte ennää arpoa tai asiaa pohdiskella, että kuinkahan se olis 😁 Tuon asian eli noloilun näet jopa miekin osaan ja täytyy sekin myöntää, jotta mitä enemmän ikää on tullu, niin sen vähemmän jaksan omaa noloilua noloilla. Semmosena mennään kun ollaan 😊
Anonyymi kirjoitti:
Kuka heistä? ☺️
Mielestäni kuvat ei kuitenkaan yleensä vastaa sitten kun livenä näkee. Varsinkin tuollaiset edestäpäin otetut kuvat.. Tuskin on kovin panostettu. Kaikki heistä silti edustaa hyvin tuollaisissakin kuvissa. ☺️Taijan jättää kertomati 😁 Kauniita naisiahan nuo kaikki ovat.
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Taijan jättää kertomati 😁 Kauniita naisiahan nuo kaikki ovat.
Olet jo liian vanha akka noille kauniille nuorille naisille.
N 27v Anonyymi kirjoitti:
N 27v😁 Kiitos muistutuksesta, kun alkaa tuo muistikin jo pikkusen reistaamaan tässä iässä. Just olin lähtötelineissä ja lähössä katsastamaan nämä lätkämimmit livenä, kun kuvat voivat kuulemma helposti valehella. Vaan enpä nyt taija ja jätän hokkaritki naulaan, ettei vaan sattus mitään 😅 Mukavaa ja lumirikasta päivää! 😊
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
N 27vNo aika paljon on tietysti niitäkin naispareja, joilla ikäeroa piisaa. Mutta kai nyt vanhempikin saa ulkonäöstä tykätä, vaikkei olis treffeille pyytämässäkään ja mistä sitä tietää, kuka nuori nainen tykkää kypsemmästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No aika paljon on tietysti niitäkin naispareja, joilla ikäeroa piisaa. Mutta kai nyt vanhempikin saa ulkonäöstä tykätä, vaikkei olis treffeille pyytämässäkään ja mistä sitä tietää, kuka nuori nainen tykkää kypsemmästä.
Olen kohta nelikymppinen ja minua miellyttää parikymppiset. Siinä ei pitäisi olla mitään vikaa kun kaikki ollaan aikuisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen kohta nelikymppinen ja minua miellyttää parikymppiset. Siinä ei pitäisi olla mitään vikaa kun kaikki ollaan aikuisia.
Se onkin sitten eri asia miellyttääkö niitä parikymppisiä nelikymppiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se onkin sitten eri asia miellyttääkö niitä parikymppisiä nelikymppiset.
Harvoin parikymppisiä viehättää nelikymppinen ja kyllä siinä ollaan ihan eri leverillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvinkö sitä seuraa löytyy parikymppisistä? Vai etäältäkö vain ihailet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harvoin parikymppisiä viehättää nelikymppinen ja kyllä siinä ollaan ihan eri leverillä.
Aivan. Näin kolmekymppisenä oon lähtökohtaisesti kiinnostunut omaa ikäluokkaa olevista, fiksuista ja feminiinisistä naisista. Ei ole tarvetta äitihahmolle eikä edes nuorekkaalle keski-ikäiselle missään määrin. 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoin sivusta. Kaipa nelikymppinen voi saada seksiseuraa reippaasti nuoremmistakin naisista, jos hyvinsäilynyt ikäisekseen. Kokonaisvaltainen ja sitoutunut parisuhde onkin sitten oma lukunsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommentoin sivusta. Kaipa nelikymppinen voi saada seksiseuraa reippaasti nuoremmistakin naisista, jos hyvinsäilynyt ikäisekseen. Kokonaisvaltainen ja sitoutunut parisuhde onkin sitten oma lukunsa.
Eihän se nelikymppinenkään vielä vanha ole, mutta 20 vuoden ikäero on melko suuri. Itse en ainakaan vakavaa suhdetta haluaisi 20 vuotta nuoremman tai vanhemman kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se nelikymppinenkään vielä vanha ole, mutta 20 vuoden ikäero on melko suuri. Itse en ainakaan vakavaa suhdetta haluaisi 20 vuotta nuoremman tai vanhemman kanssa.
Olen sitä mieltä että 10v:kin on liikaa omalla kohdalla. Ei niin etteikö ottajia tai kiinnostuneita olisi. Sepä vain kulkee yhteen suuntaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei siinä mitään vikaa ole mutta henk kohtaisesti en ymmärrä mieltymyksiä juuri täysi ikäistyneisiin naisiin jos itse on 10 tai 20 vuotta vanhempi.
Itse näin 28 vuotiaana 20 vuotiaat on ihan liian nuoria. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etäältä, myönnettäkööt. Seuraa ei ole minkään ikäisistä ja pidän itseäni kiven alla pois sinkkumarkkinoilta. Ehkä siis omaakin vikaa? Vaikutan ikäistäni nuoremmalta ja poikamaisuus taitaa korostaa sitä, eikä ole tullut vastaan omanikäisiä, joiden kanssa osuisi asiat kohdilleen.
- Anonyymi
Anetaan nyt kaikkien olla ihan mitä vaan. Kukan järkevä ei kysy onko Suomen miesjääkiekon joukkueessa miehet homoja?Kaikilla on oikeus olla homoja,lesboja,ymm. mutta ei eri lajit urheilun syytä leimata ihmisiä joksikin?Kun ei armejjassakaan miehet/ ei naiset.
- Anonyymi
Homomiehet pääsääntöisesti kärsivät kasvuhormonien puutteesta ja myös lihasmassaa kehittävien testosteroidien puutteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homomiehet pääsääntöisesti kärsivät kasvuhormonien puutteesta ja myös lihasmassaa kehittävien testosteroidien puutteesta.
Kumma kyllä moni homo bodailee ja näyttävät siltä kuin testoa löytyisi muillekin jaettavaksi.
Oletko taas niitä jotka kuvittelevat kaikkien homojen olevan feminiinisiä keijupoikia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumma kyllä moni homo bodailee ja näyttävät siltä kuin testoa löytyisi muillekin jaettavaksi.
Oletko taas niitä jotka kuvittelevat kaikkien homojen olevan feminiinisiä keijupoikia?Ei Euroopassa, vähiten Suomessa.
Olen käynyt homojen menomestoissa ja surkeus on totta!
Amerikassa kyllä bodailijoita.
- Anonyymi
Homojen ja lesbojen keskipituus on ainakin 10cm pienempi kuin koko väestön keskimäärin.
Missä vika?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1975938Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442807- 442287
- 932029
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382001Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291375- 761352
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131277Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j41217Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2831203