Kristittyjen totuus on Raamattuun kirjoitettu ja sen sanoma on auktoriteettinä. Raamatun mukaan homous ja lespous on syntiä. Synti sulkee taivaaseen pääsyn koska sinne ei pääse kukaan epäpyhä eikä kauhistuksen tekijät. Mikäli joku haluaa toisenlaista evankeliumia joka ei perustu kristinuskoon on paras perustaa vaikkapa homokirkko jos ei voi uskoa mitä Raamatussa sanotaan. ONHAN SUOMESSA USKON VAPAUS.
Piispa on ihminen ja hänellä ei ole valtuuksia väännellä Jumalan sanaa. Jos Jumalan sana sanoo homouden synniksi on aika typerä Piispa joka sitä syntiä vielä rupeaa siunaamaan. Vallanhalu on tainnut sokaista. Parempi siunata ja rukoilla ihmisten puolesta että Jumala armahtaa ja pelastaa synnistä ja vapauttaa.
PAIMENEN VASTUU LAUMASTA
7
544
Vastaukset
- danielsoonns
homoja ja lesboja ei ne pääse taivaaseen ikinä , koska he ovat seuraneet saatanan käskyä. evankeliumia
ei ole jumalallinen uskonto , he ovat rahaan ahneita ja rasistia ja yli kaikeen ne on sionistien perustuva kirkko niillä on paljon tekemisestä pikku lapsia kansa .Homot ja lesbot ei pääse taivaaseen yhtään sen enempää, mitä heterotkaan tai edes tosiuskovaiset, koska taivas on ihmisten sepittämää mielikuvitusta!
- Atte Ateisti
Mene sinä lammas muualle määkimään ja paskomaan tältä palstalta. Vie laumasi mennessäsi. Kaikki eivät laumaanne halua kuuluakaan.
- 15+2
sanot? Mitä uskonnonvapautta se on, että sinä käsket häntä häipymään palstalta? Häivy mieluummin itse ateismipalstalle. Ateisteilla eiole uskontoa, joten he eivät tarvitse uskonnonvapauttakaan.
15+2 kirjoitti:
sanot? Mitä uskonnonvapautta se on, että sinä käsket häntä häipymään palstalta? Häivy mieluummin itse ateismipalstalle. Ateisteilla eiole uskontoa, joten he eivät tarvitse uskonnonvapauttakaan.
Uskonnonvapaus on vapaus uskoa mihin tahansa tai olla uskomatta.
15+2 kirjoitti:
Uskonnonvapaudella on myös rajoituksensa: jos uskonnon ja yhteiskunnan säännöt menevät ristiin, on yhteiskunnan säännöillä etuajo-oikeus (ei ihmisuhreja, ei moniavioisuutta, ei vääräuskoisten/homojen/sunnuntaityöläisten kivittämistä). Uskontoaan saa harjoittaa lain sallimissa rajoissa.
- Sikermän Idiopää
hairysteed kirjoitti:
Uskonnonvapaudella on myös rajoituksensa: jos uskonnon ja yhteiskunnan säännöt menevät ristiin, on yhteiskunnan säännöillä etuajo-oikeus (ei ihmisuhreja, ei moniavioisuutta, ei vääräuskoisten/homojen/sunnuntaityöläisten kivittämistä). Uskontoaan saa harjoittaa lain sallimissa rajoissa.
kohta tämä tällainen Hes. 18:7 on? Vyöttää itselleen hame ja essu.. Onko ruoka pahasta? Ei, Raamattu ei ole laki. Raamattu on unelma ja upea luonto. Ihminen asuu Raamatun sisällä, katsellen elämän puhtautta uskoen toivoon ja rakkauteen luottaen. Unien unelmissa, kaukaisuuteen kaivaten. Joo-o on tää kaunis kohta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821289Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021088Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä611060Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais12999Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ161978Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103963Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68876Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍119791- 77725
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t121724