PAIMENEN VASTUU LAUMASTA

selvä juttu

Kristittyjen totuus on Raamattuun kirjoitettu ja sen sanoma on auktoriteettinä. Raamatun mukaan homous ja lespous on syntiä. Synti sulkee taivaaseen pääsyn koska sinne ei pääse kukaan epäpyhä eikä kauhistuksen tekijät. Mikäli joku haluaa toisenlaista evankeliumia joka ei perustu kristinuskoon on paras perustaa vaikkapa homokirkko jos ei voi uskoa mitä Raamatussa sanotaan. ONHAN SUOMESSA USKON VAPAUS.
Piispa on ihminen ja hänellä ei ole valtuuksia väännellä Jumalan sanaa. Jos Jumalan sana sanoo homouden synniksi on aika typerä Piispa joka sitä syntiä vielä rupeaa siunaamaan. Vallanhalu on tainnut sokaista. Parempi siunata ja rukoilla ihmisten puolesta että Jumala armahtaa ja pelastaa synnistä ja vapauttaa.

7

544

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • danielsoonns

homoja ja lesboja ei ne pääse taivaaseen ikinä , koska he ovat seuraneet saatanan käskyä. evankeliumia
      ei ole jumalallinen uskonto , he ovat rahaan ahneita ja rasistia ja yli kaikeen ne on sionistien perustuva kirkko niillä on paljon tekemisestä pikku lapsia kansa .

• Homot ja lesbot ei pääse taivaaseen yhtään sen enempää, mitä heterotkaan tai edes tosiuskovaiset, koska taivas on ihmisten sepittämää mielikuvitusta!

• Atte Ateisti

Mene sinä lammas muualle määkimään ja paskomaan tältä palstalta. Vie laumasi mennessäsi. Kaikki eivät laumaanne halua kuuluakaan.

• 15+2

sanot? Mitä uskonnonvapautta se on, että sinä käsket häntä häipymään palstalta? Häivy mieluummin itse ateismipalstalle. Ateisteilla eiole uskontoa, joten he eivät tarvitse uskonnonvapauttakaan.

• 15+2 kirjoitti:

sanot? Mitä uskonnonvapautta se on, että sinä käsket häntä häipymään palstalta? Häivy mieluummin itse ateismipalstalle. Ateisteilla eiole uskontoa, joten he eivät tarvitse uskonnonvapauttakaan.

Uskonnonvapaus on vapaus uskoa mihin tahansa tai olla uskomatta.

• hairysteed
        15+2 kirjoitti:

Uskonnonvapaudella on myös rajoituksensa: jos uskonnon ja yhteiskunnan säännöt menevät ristiin, on yhteiskunnan säännöillä etuajo-oikeus (ei ihmisuhreja, ei moniavioisuutta, ei vääräuskoisten/homojen/sunnuntaityöläisten kivittämistä). Uskontoaan saa harjoittaa lain sallimissa rajoissa.

• Sikermän Idiopää
        hairysteed kirjoitti:

Uskonnonvapaudella on myös rajoituksensa: jos uskonnon ja yhteiskunnan säännöt menevät ristiin, on yhteiskunnan säännöillä etuajo-oikeus (ei ihmisuhreja, ei moniavioisuutta, ei vääräuskoisten/homojen/sunnuntaityöläisten kivittämistä). Uskontoaan saa harjoittaa lain sallimissa rajoissa.

kohta tämä tällainen Hes. 18:7 on? Vyöttää itselleen hame ja essu.. Onko ruoka pahasta? Ei, Raamattu ei ole laki. Raamattu on unelma ja upea luonto. Ihminen asuu Raamatun sisällä, katsellen elämän puhtautta uskoen toivoon ja rakkauteen luottaen. Unien unelmissa, kaukaisuuteen kaivaten. Joo-o on tää kaunis kohta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1289
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1088
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1060
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      999
    5. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      161
      978
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      963
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      876
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      791
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      725
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      724
    Aihe