7 oikein. Tämä tuli nyt keno ysistä, kun aiemmin sain keno kympistä vastaavasti. Pelaan saman täyskenolapun päivittäin 9:llä eurolla. Nyt siis nettosin 50 euroa. Kerran tuli 200 euroakin samalla lapulla vitostasolta.
Taas sain kenosta
14
847
Vastaukset
- Gary.....
Pelasin 14 päivän keston yhden rivin 6 tason kenoa 50 snt panoksella. Kahtena päivänä oli peräti 3 oiken, eli sain 1€ "voittoa".
- 12342122
Tottakai se on perseestä jos ei voita mitään. Lottokin ihan perseestä kun ei voita vaikka kuinka tekee kestona 10 viikkoa. Työntekokin perseestä kun ei pääse rikastumaan helposti. Kaverit perseestä kun ei tarjoa baarissa drinksuja. Pomo töissä perseestä kun ei nosta palkkaa vaikka kuinka teen ilmaiseksi ylitöitä. Jokeri perseestä kun ei koskaan saa niitä numeroita oikein vaikka pelaa sitäkin kestona. Ulosottomies perseestä kun vie loputkin pelirahat millä maksaisi pelivelkoja.
Just joo...
- Taitopetsari
Teet joka päivä täyskenon 9eurolla (nyt hinta täyskenolle on euron panoksella 10e). Kuukaudessa siis laitat rahaa likoon n. 300 euroa. Nyt siis sait viime kuukauden 300 eurostasi takaisin jopa 50 euroa, mikä on kenon kaltaisessa paskapelissä jopa ihan yläkanttiin. Laskepa nyt ihan koneen kanssa mikä on totuus "nettoamisestasi": päivässä menee nyt siis kymppi, kuukaudessa 300 euroa ja vuodessa 3600 euroa.
Mitä kauemmin jatkat, sitä enemmän tulee turpaan. Me taitopelaajat olemme tietenkin kiitollisia, että veikkauksella riittää rahaa maksella meidän pitkävetovoittojamme, mutta oikeasti: et kai voi olla oikeasti noin TYHMÄ? Kenon pelaajat tietysti ovat enemmistönä juuri niitä, jotka yhtenä päivänä (n. 2-3 kertaa vuodessa saavat 50-200 euroa) kun ovat vuodessa hakanneet sisään jopa tuhansien eurojen laput ja sitten vielä vaahtoavat voittamisesta?!
Eipä ole siis järjellä siunattu kaltaisiasi. Itse sijoitin viime vuoden aikana n. 7200 euroa pitkävetoon ja näillä sijoituksillani sain reilut 11000 euroa. En siis ole voittanut 11000 euroa vaan 11000 - 7200 euroa =3800 euroa viime vuonna. Alahan pitää kirjaa pelaamisestasi, niin saatat tajuta kuinka paska peli keno on ja myös saatat tajuta, kuinka paljon oikeasti häviät siihen. Pidä rehellistä kirjanpitoa kyllin pitkä aika (min. 1 vuosi) ja tule vasta sitten kehumaan "voittamisellasi". Kenossa voi "voittaa " vain OLEMALLA PELAAMATTA! Tällöin palautusprosentti on varma 100% eikä 10% tai se matemaattisesti laskettavissa oleva 40% johon harva vuodessa kykenee. Miljoona ihmistä takoo rahansa tuohon skeidaan ja sitten kun 1 heistä saa joskus muutaman kymppitonnin niin siitä veikkaus ja kenohölmöt jaksavat suitsuttaa. Tule siis järkiisi!- joku.
fiksu täällä
- KimmoJ-9
Ja aikas moni on ajankanssa järkiin tullutkin... Eikös muuten kenopaskaan olisi näitä naurettavia "uudistuksia" alettu väsäämään.
Ps. Kerrankin palautusprosentit kohdillaan. Kehnossa ei palautusprosentti ole käytännössä todellakaan kuin 10% - 20%:n luokkaa. KimmoJ-9 kirjoitti:
Ja aikas moni on ajankanssa järkiin tullutkin... Eikös muuten kenopaskaan olisi näitä naurettavia "uudistuksia" alettu väsäämään.
Ps. Kerrankin palautusprosentit kohdillaan. Kehnossa ei palautusprosentti ole käytännössä todellakaan kuin 10% - 20%:n luokkaa.semmoisella kierroksella, jolla päävoitto menee jakoon, on palautus-% yli 100%. Jokerin viikkovaihto on samaa luokkaa kuin päävoiton koko. Veikkaus antaa miljoonan voiton päävoittona, vaikka joka viikko, jos sellainen vain osuu jollekin. Sääntöjen mukaan päävoitolle pitäisi antaa 10%, mutta tuon 10% saavuttamiseen siihen pitäisi pelata moninkertainen vaihto. Tai vastaavasti, pitää pelata monta viikkoa ilman päävoiton jakamista. Päävoiton todennäköisyys on Veikkauksen onneksi sitä luokkaa, että näin pienellä viikkovaihdolla voi mennä vuosikin, ettei päävoittoa jaeta. Mutta teoriassa, juuri jaetun päävoiton jälkeen on usean arvonnan ajan mahdollista saada sääntöjen mukaisen 10% säännön ylittävä osuus palautuksesta.
- ,.,.,.
joitain vuosia sitten, ja lukuisia muitakin kohtuullisia voittoja. Lopetin pelaamisen uudistusten jälkeen, tajusin että siitäkin on tullut täyttä kusetusta. Live pokeri ja black jack on ainoita pelejä mihin enään luotan, tosin black jackikin on alkanut epäilyttämään jo aika huolella, vaikka live peli onkin.
Mikäli vain mahdollista niin pelaa blackjackia ainoastaan Helsingin grandcasinolla. Tämä siksi koska casinolla saat pitää panoksesi tasapelillä. Baareissa pelattava blackjack on surkea monopoli säännöillä oleva blackjack koska tasapelillä talo voittaa. Tämä tasapelietu tekee balackjackista huonon, mutta hyvillä säännöillä jossa tasapelillä saa pitää panoksen pelattava blackjack, on talolle vain hyvin niukasti edullinen.
Veikkauksen puoelta kannataa valita mielummin pitkäveto jamuut vedonlyöntipelit.
pitkävedossa veikkaus on joskus tehnyt suuriakin virheitä kertoimeien arvioinnissa.HeteroGambler kirjoitti:
Mikäli vain mahdollista niin pelaa blackjackia ainoastaan Helsingin grandcasinolla. Tämä siksi koska casinolla saat pitää panoksesi tasapelillä. Baareissa pelattava blackjack on surkea monopoli säännöillä oleva blackjack koska tasapelillä talo voittaa. Tämä tasapelietu tekee balackjackista huonon, mutta hyvillä säännöillä jossa tasapelillä saa pitää panoksen pelattava blackjack, on talolle vain hyvin niukasti edullinen.
Veikkauksen puoelta kannataa valita mielummin pitkäveto jamuut vedonlyöntipelit.
pitkävedossa veikkaus on joskus tehnyt suuriakin virheitä kertoimeien arvioinnissa.säännöillä voi olla erona pienimmän panostuksen suuruus. Rahaa kuluu paremmillakin säännöillä yhtä nopsaan tai nopeamminkin, kun pelaajien keskimääräinen panostus on saatu nostettua korkeammaksi.
Jos pelejä vertaa sen mukaan, miten paljon niillä saa viihdettä per käytetty raha, niin silloin kannattaa katsoa tuntihintaa, eikä prosentuaalista palautusta.- prosentti???
nysvääjä kirjoitti:
säännöillä voi olla erona pienimmän panostuksen suuruus. Rahaa kuluu paremmillakin säännöillä yhtä nopsaan tai nopeamminkin, kun pelaajien keskimääräinen panostus on saatu nostettua korkeammaksi.
Jos pelejä vertaa sen mukaan, miten paljon niillä saa viihdettä per käytetty raha, niin silloin kannattaa katsoa tuntihintaa, eikä prosentuaalista palautusta.Toissapäivänä pelasin Kenoa 8-tasolla panos 45 euroa. Sain 5526 euroa
Eilen pelasin saman satsin, palautusta 4 euroa.
Tänään on sama peli, palautus ? ? ? euroa - Matikan lehtori ja t
prosentti??? kirjoitti:
Toissapäivänä pelasin Kenoa 8-tasolla panos 45 euroa. Sain 5526 euroa
Eilen pelasin saman satsin, palautusta 4 euroa.
Tänään on sama peli, palautus ? ? ? euroaVaikka tarinasi olisi totta, niin noinkaan huomattava summa ei kestä kuin vaivaiset 123 päivää jos jatkossa jää pikkuvoitotkin saamatta.
- prosentti!
prosentti??? kirjoitti:
Toissapäivänä pelasin Kenoa 8-tasolla panos 45 euroa. Sain 5526 euroa
Eilen pelasin saman satsin, palautusta 4 euroa.
Tänään on sama peli, palautus ? ? ? euroa"Toissapäivänä pelasin Kenoa 8-tasolla panos 45 euroa. Sain 5526 euroa
Eilen pelasin saman satsin, palautusta 4 euroa.
Tänään on sama peli, palautus ? ? ? euroa."
Tänään palautus 0 euroa
Huomenna ? prosentti??? kirjoitti:
Toissapäivänä pelasin Kenoa 8-tasolla panos 45 euroa. Sain 5526 euroa
Eilen pelasin saman satsin, palautusta 4 euroa.
Tänään on sama peli, palautus ? ? ? euroajos päävoitto ei mennyt jakoon, oli pelaajien saama keskimääräinen palautus alle 50%. Tuntihintaan vaikuttaa se, kuinka pitkäksi ajaksi jännitystä sait 45 eurolla. Jos jännitystä riitti 3 tunniksi, niin tuntihinta oli 15 euroa. Jos jännitit voittoa täysipainoisesti 24h, niin tuntihinta meni jo alle 2 euron. Jos jännitystä koit vain arvontalähetystä katsoessasi - eli noin minuutin - oli tuntihintasi noin 2700 euroa.
- prosentit.
nysvääjä kirjoitti:
jos päävoitto ei mennyt jakoon, oli pelaajien saama keskimääräinen palautus alle 50%. Tuntihintaan vaikuttaa se, kuinka pitkäksi ajaksi jännitystä sait 45 eurolla. Jos jännitystä riitti 3 tunniksi, niin tuntihinta oli 15 euroa. Jos jännitit voittoa täysipainoisesti 24h, niin tuntihinta meni jo alle 2 euron. Jos jännitystä koit vain arvontalähetystä katsoessasi - eli noin minuutin - oli tuntihintasi noin 2700 euroa.
Niin, sitä kyllä jännitän kuinka monta osumaa tulee systeemiin. Jos osumia tulee runsaasti niin silloin hiukan jännittää lisää.
Tuurillahan tässä pelataan, eilentuli systeemiin yksi osuma enemmän kuin yli 5500 euroa sain mutta rahaa tuli vain 162 euroa.
Peli onnea kaikille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351432
- 1101193
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261023Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89974Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99823
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644