Venäjä kaatui

trigger

23

1895

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksitoista12

      Niin surkea laji olympiatasolla. Kanada ja USAn ensimmäiset pelit osoittivat ettei lajia harrasteta riittävästi tälle turnaustasolle. Vaihtakaa naisten jääkiekko vaikka muodostelmaluisteluun niin voisivat nuo samat joukkueet jatkaa höntsäämistään ja suomalaiset saisivat mitalin varmemmin kuin tämän yhden Venäjä pelin odotuksilla.

      • JohnJ

        Naisten lätkä on lähes yhtä siistii tsiikaa ku naisten fudista. Eli ZzZzZzZzZzZzZ... Mun mielestä lätkän yks peruselementeistä on se, että siinä saa pelaa kovaa ja taklata. Voiks naistenlätkää siis sanoa edes lätkäks ku siinä ei saa taklata. Naurettavaa pelleilyä.


      • Onnea kisoihin
        JohnJ kirjoitti:

        Naisten lätkä on lähes yhtä siistii tsiikaa ku naisten fudista. Eli ZzZzZzZzZzZzZ... Mun mielestä lätkän yks peruselementeistä on se, että siinä saa pelaa kovaa ja taklata. Voiks naistenlätkää siis sanoa edes lätkäks ku siinä ei saa taklata. Naurettavaa pelleilyä.

        ite kokeileen,ei se niin helppoo ole miltä näyttää.Kaikki kunnioitus naisleijonille ja jos tytöt ja naiset lajista tykkää niin miksei.Ja koko ajan laji kehittyy kun tulee uusia tyttöjä mukaan jotka ovat pelanneet sitä jo koko ikänsä,pelit kovenee pikkuhiljaa.


      • on.
        Onnea kisoihin kirjoitti:

        ite kokeileen,ei se niin helppoo ole miltä näyttää.Kaikki kunnioitus naisleijonille ja jos tytöt ja naiset lajista tykkää niin miksei.Ja koko ajan laji kehittyy kun tulee uusia tyttöjä mukaan jotka ovat pelanneet sitä jo koko ikänsä,pelit kovenee pikkuhiljaa.

        naisilla pitkä matka mitalleille. Eipä yhdestä otelusta vielä kannata hurraa huutoja hihkua.Kanadaan verrattuna meidän tyttöjen taso on,kuin liisterissä luistelua.


      • Plopsfds
        JohnJ kirjoitti:

        Naisten lätkä on lähes yhtä siistii tsiikaa ku naisten fudista. Eli ZzZzZzZzZzZzZ... Mun mielestä lätkän yks peruselementeistä on se, että siinä saa pelaa kovaa ja taklata. Voiks naistenlätkää siis sanoa edes lätkäks ku siinä ei saa taklata. Naurettavaa pelleilyä.

        "Mun mielestä lätkän yks peruselementeistä on se, että siinä saa pelaa kovaa ja taklata. "

        Eli olet idiootti, jota ei kiinnosta urheilu vaan väkivalta.
        Suosittelen nauttimaan joka ilta pullon kossua ja menemään kadunkulmaan haastamaan riitaa. Siellä sitä turpiinvetoa kyllä löytyy.


      • Roosters
        Onnea kisoihin kirjoitti:

        ite kokeileen,ei se niin helppoo ole miltä näyttää.Kaikki kunnioitus naisleijonille ja jos tytöt ja naiset lajista tykkää niin miksei.Ja koko ajan laji kehittyy kun tulee uusia tyttöjä mukaan jotka ovat pelanneet sitä jo koko ikänsä,pelit kovenee pikkuhiljaa.

        Tämä naisten maajoukkue pelasi ennen kisoja harjoitusotteluita poikien c-junnuja vastaan häviten kaikki ja yleensä rökälemäisesti. Voiko sanoa olympiatason urheiluksi?


    • Totuus...

      Niin heikkotasoista miehiin verrattuna, ei pysty katsoo.

      Naisten ja miesten välistä voi verrata vaikka futikseen... Miehet pelaa niin kuin Barcelona ja naiset taas joku Veikkausliigan esim. RoPS ;D

      Kumpaa katsoisit mielummin Barcelonan vai RoPSin matseja? Niinpä... :)

      Ja muutenkin, naisilla on paljon helpompaa pärjätä arvokisoissa kun on niin heikkotasoista kilpailua...

      Ehkä tuli liian ankarasti sanottua... 99,99% viesti lähtee naisten ansiosta :)

      • Totuus...

        RoPS tippui Veikkausliigasta, mutta pointtini tuli selväksi. Sitä vaan ettei naiset pärjäis edes Veikkausliigassa, vaikka sinne laitettais maailman parhaat naisfutarit.


      • keijo gaygor
        Totuus... kirjoitti:

        RoPS tippui Veikkausliigasta, mutta pointtini tuli selväksi. Sitä vaan ettei naiset pärjäis edes Veikkausliigassa, vaikka sinne laitettais maailman parhaat naisfutarit.

        "Ketä kiinnostaa naisten mitalit?"

        No eikös se mitali ole samanarvoinen oli se sitten miehiltä tai naisilta?
        Tottahan se on että kanada ja jenkit on ylivoimaisia mutta pronssista taisteleekin naarasleijonat yhdessä ruotsin kanssa. Mukavahan se on että myös naiset pelaavat jääkiekkoa. Ei tietenkään naarasleijonat voi olla koskaan miesten tasolla johtuen yksinkertaisesti fyysisistä tekijöistä.

        Mutta itse aion ainakin seurata naistenjääkiekkoa mielenkiinnolla ja tsempata naarasleijonat voittoon!!
        ps: haukkujat voivat itse alkaa pelaaman ja ilmottautumaan seuraaviin olympialaisiin!


      • Strongman classic
        keijo gaygor kirjoitti:

        "Ketä kiinnostaa naisten mitalit?"

        No eikös se mitali ole samanarvoinen oli se sitten miehiltä tai naisilta?
        Tottahan se on että kanada ja jenkit on ylivoimaisia mutta pronssista taisteleekin naarasleijonat yhdessä ruotsin kanssa. Mukavahan se on että myös naiset pelaavat jääkiekkoa. Ei tietenkään naarasleijonat voi olla koskaan miesten tasolla johtuen yksinkertaisesti fyysisistä tekijöistä.

        Mutta itse aion ainakin seurata naistenjääkiekkoa mielenkiinnolla ja tsempata naarasleijonat voittoon!!
        ps: haukkujat voivat itse alkaa pelaaman ja ilmottautumaan seuraaviin olympialaisiin!

        "ps: haukkujat voivat itse alkaa pelaaman ja ilmottautumaan seuraaviin olympialaisiin!"

        Vaikka olisin huippu jossain lajissa tällä hetkellä niin en osallistuis mihinkään kisoihin, Suomelle en haluaisi mitalia voittaa! Täällä Suomessa on tapahtunut kaikenlaista vääryyttä, joten en halua tätä maata millään tavalla auttaa... Tätä mieltä olen ainaskin nyt, tulevaisuudesta en voi sanoa...

        "ps: haukkujat voivat itse alkaa pelaaman ja ilmottautumaan seuraaviin olympialaisiin!"

        Olen huippukunnossa fyysisesti ja pystyisin menestymään, mutta kuten sanoin tätä maata en auta en sitten millään tavalla, koskee kaikkea muutakin!

        Ja onhan tää mun mieliala sellainen kans juuri näiden vääryyksien takia, että ei mitalit pahemmin kiinnosta, rahana voisin mitalit ottaa, mut ei se raha mikään välttämättömyys ole...

        Vit.... Su..i ja myös koko maapallo asukkaineen!

        Saas nähdä pysyykö viesti, ainaskin jos oisin kirjoittanut pisteet.

        Hyvää illanjatkoja hehheh!


      • Eläkeläiset
        Strongman classic kirjoitti:

        "ps: haukkujat voivat itse alkaa pelaaman ja ilmottautumaan seuraaviin olympialaisiin!"

        Vaikka olisin huippu jossain lajissa tällä hetkellä niin en osallistuis mihinkään kisoihin, Suomelle en haluaisi mitalia voittaa! Täällä Suomessa on tapahtunut kaikenlaista vääryyttä, joten en halua tätä maata millään tavalla auttaa... Tätä mieltä olen ainaskin nyt, tulevaisuudesta en voi sanoa...

        "ps: haukkujat voivat itse alkaa pelaaman ja ilmottautumaan seuraaviin olympialaisiin!"

        Olen huippukunnossa fyysisesti ja pystyisin menestymään, mutta kuten sanoin tätä maata en auta en sitten millään tavalla, koskee kaikkea muutakin!

        Ja onhan tää mun mieliala sellainen kans juuri näiden vääryyksien takia, että ei mitalit pahemmin kiinnosta, rahana voisin mitalit ottaa, mut ei se raha mikään välttämättömyys ole...

        Vit.... Su..i ja myös koko maapallo asukkaineen!

        Saas nähdä pysyykö viesti, ainaskin jos oisin kirjoittanut pisteet.

        Hyvää illanjatkoja hehheh!

        Strongmän on tosi ÄIJÄ.Jus mäkin oon samaa mieltä eikä pisteitä ja pilkkuja mul on sixpack


      • Ruinaldo
        Eläkeläiset kirjoitti:

        Strongmän on tosi ÄIJÄ.Jus mäkin oon samaa mieltä eikä pisteitä ja pilkkuja mul on sixpack

        Nimimerkki 'Totuus...', kirjoitit:

        ''RoPS tippui Veikkausliigasta, mutta pointtini tuli selväksi. Sitä vaan ettei naiset pärjäis edes Veikkausliigassa, vaikka sinne laitettais maailman parhaat naisfutarit.''

        Ei pärjäisi 'edes Veikkausliigassa'? Sinulla ei liene mitään käsitystä, kuinka kova sarja Veikkausliiga oikeasti onkaan. Jos puhuit 'naisista' tarkoittaen Suomen naisten jalkapallomaajoukkuetta, sanoisin, että oikea vastus voisi löytyä jostain Suomen miesten 5-divarista. Jos nimenomaan miehiä vastaan siis pelaisivat. Mut tämähän on jääkiekkoketju. Miksi otat esiin aivan toisen lajin?

        Suomen naisten jääkiekkomaajoukkue (aivan, se sama, joka juuri Venäjän voitti) pelasivat olympialaisiin valmistavia pelejä, kohdaten kerran jokaisen Suomen C-nuorten SM-sarjajoukkueen. Poikajoukkueet siis. Esim TPS:n C-junnut voittivat Suomen naisten maajoukkueen 11-0.

        Naiset voittivat muistaakseni vain yhden pelin noista, tiukkaa teki siinäkin.


      • Ruinaldo
        Ruinaldo kirjoitti:

        Nimimerkki 'Totuus...', kirjoitit:

        ''RoPS tippui Veikkausliigasta, mutta pointtini tuli selväksi. Sitä vaan ettei naiset pärjäis edes Veikkausliigassa, vaikka sinne laitettais maailman parhaat naisfutarit.''

        Ei pärjäisi 'edes Veikkausliigassa'? Sinulla ei liene mitään käsitystä, kuinka kova sarja Veikkausliiga oikeasti onkaan. Jos puhuit 'naisista' tarkoittaen Suomen naisten jalkapallomaajoukkuetta, sanoisin, että oikea vastus voisi löytyä jostain Suomen miesten 5-divarista. Jos nimenomaan miehiä vastaan siis pelaisivat. Mut tämähän on jääkiekkoketju. Miksi otat esiin aivan toisen lajin?

        Suomen naisten jääkiekkomaajoukkue (aivan, se sama, joka juuri Venäjän voitti) pelasivat olympialaisiin valmistavia pelejä, kohdaten kerran jokaisen Suomen C-nuorten SM-sarjajoukkueen. Poikajoukkueet siis. Esim TPS:n C-junnut voittivat Suomen naisten maajoukkueen 11-0.

        Naiset voittivat muistaakseni vain yhden pelin noista, tiukkaa teki siinäkin.

        ...linkit:

        http://www.finhockey.fi/taustasivut/artikkeliarkisto/?num=447055

        http://www.finhockey.fi/maajoukkueet/naisten_maajoukkue/kausi_2009-2010/


      • Iso vitsi

      • Turkey
        Iso vitsi kirjoitti:

        Noissa c-nuorten SM-peleissä ei pelannut kuin kourallinen olympialaisissa pelaavia naisia (max 1 kenttä). Pääosin `NMJ´ oli koottu alueella pelaavista pikkutytöistä sekä muista lähialueen kiekkoilevista naisista.

        Mikä mahtaa sitten olla järki moisissa harjoituspeleissä? Ei riitä edes harjoituspeleihin pelaajia naisten jääkiekossa. Häpeäisi jääkiekkoliitto kun pakottaa poikia pelaamaan moisia kaikille osapuolille turhia pelejä. Kai liitto osoittaa näennäisellä eleellä arvostavansa naisjääkiekkoa. Ja aina lähes ilmainen mitalli olisi liitolle tärkeä, jonka takia sen eteen pelleillään.


    • trule
      • Viewer

        Klippi oli jo blokattu olympiakomitean toimesta. Että ne on nipoja.


      • wcha
        Viewer kirjoitti:

        Klippi oli jo blokattu olympiakomitean toimesta. Että ne on nipoja.

        sää moista oot päähäs saanu. vai mihis sun piti kommentoira


      • kaverit
        wcha kirjoitti:

        sää moista oot päähäs saanu. vai mihis sun piti kommentoira

        puhui. You tuben sivuilta on poistettu klippi pätkä Suomen naisten peleistä


      • wcha
        kaverit kirjoitti:

        puhui. You tuben sivuilta on poistettu klippi pätkä Suomen naisten peleistä

        mutt kenen toimesta ja miksi?????? siitähä toss oli kyse Jos viittit ees vähä miettii Nii et sillai


      • Jori_
        wcha kirjoitti:

        mutt kenen toimesta ja miksi?????? siitähä toss oli kyse Jos viittit ees vähä miettii Nii et sillai

        Tehän kannustavia ootte.Jos Suomen mimmit tuo pronssia olympia-lätkästä niin se on hieno juttu,mitä sitä vatvomaan.Tavoite oli 12 mitalia.Nyt joku räystäskouru kaveri toi hopeeta,puuttuu 11. Jipii!!!


      • Turkey
        Jori_ kirjoitti:

        Tehän kannustavia ootte.Jos Suomen mimmit tuo pronssia olympia-lätkästä niin se on hieno juttu,mitä sitä vatvomaan.Tavoite oli 12 mitalia.Nyt joku räystäskouru kaveri toi hopeeta,puuttuu 11. Jipii!!!

        En usko että tuovat arvometallia. Ruotsi kaataa ne pronssipelissä. Itselläsi näyttää olevan myös kannustuksessa hiukka puutetta, kun et enää vanno kullan tai hopeankaan nimiin. Tsot tsot. Surkea laji tämä naisten jääkiekko. Naisten futiksessa sentään on muutama maa ja harrastaja maailmanlaajuisesti enemmän muttei sekään paljon tasoltaan tai laajuudeltaan naurata. Kultamitalli vaatii toki naistenkin lätkässä jotain, mutta pronssi on jo lahja. Eikä Suomi pystyne siihenkään.


      • eikö vain
        Jori_ kirjoitti:

        Tehän kannustavia ootte.Jos Suomen mimmit tuo pronssia olympia-lätkästä niin se on hieno juttu,mitä sitä vatvomaan.Tavoite oli 12 mitalia.Nyt joku räystäskouru kaveri toi hopeeta,puuttuu 11. Jipii!!!

        joku 20vee skeittaa luonnottomassa lumirännissä ja tienaa enemmän kuin pääministeri. Eikä koko laji kiinnosta kuin rentoja hiphopskedeilijöitä Suomessa. Pronssit tai vaikka neljäs sija sitten kertoo enemmän kiekkokulttuurista.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe