Itse olen välillä ollut hukassa saatujen kiitoskorttien kanssa. Ei ole oikein paikkaa, missä niitä säilyttäisi - lähinnä sopivaa hyllytilaa.
Kun löysin tuon idea, eli kiitoskortit voi antaa magneettisina, niin ne voi sitten säilyttää jääkaapin ovessa.
Idea toimi paremmin ainakin meidän perheessä.
Katso vaikka tuota ideaa
www.brunni.fi
Mitä mieltä itse olet ? minusta idea toimii.
Ainakin itse meinaan seuraavalla kerralla laittaa kiitoskortit magneettisena.
Vai pitäisikö ensin kysyä saajilta ???
No, antaja kai kuitenkin päättää.
Kiitoskortit juhlien jälkeen magneettisina
9
805
Vastaukset
- tähden
... MIKSI oi miksi - niitä pitäis säästää.
Ja kait se ny on tasan tarkkaan sille kiitoksen lähettäjälle moninverroin halvempaa laittaa kortti kun jokin magneetti.
Ei tulis mieleenkään mitään kiitos tai joulukortteja alkaa säästeleen vuosikausia.
Heikohko on tämä idea siis - no, kun kerran kysyit, niin vastauksen sait.- magneett
Täytyy varmaan tarkentaa, eli itse tarkoitan kyllä esim.
Jos saan lapsen lapsestani tai kummilapsestani magneettisen kuvan, kyllä mielelläni
säilytän sitä esillä niin kauan kuin se vaan ei ole mennyt rikki.
Minun mieltäni piristää nähdä näiden ilmeitä - niitä sanoinkuvaamattoman ihania - vaikka monesti
päivässä ja jääkaapin ovi käy siihen hyvin. Eikä haittaisi vaikka äitienpäivänä saisin uudenlaiset ilmeet magneettisena laitettavaksi jääkaapin oveen. :)
Joo en minäkään mitään tyypillisiä joulukortteja haluaisi säilytettävän vuosi tolkulla jääkaapissa.
Siinä olet oikeassa.. - kuunis
magneett kirjoitti:
Jos saan lapsen lapsestani tai kummilapsestani magneettisen kuvan, kyllä mielelläni
Minun mieltäni piristää nähdä näiden ilmeitä - niitä sanoinkuvaamattoman ihania - vaikka monesti
päivässä ja jääkaapin ovi käy siihen hyvin. Eikä haittaisi vaikka äitienpäivänä saisin uudenlaiset ilmeet magneettisena laitettavaksi jääkaapin oveen. :)
Joo en minäkään mitään tyypillisiä joulukortteja haluaisi säilytettävän vuosi tolkulla jääkaapissa.
Siinä olet oikeassa..kyllä minä voisin pitää magneetteja jääkaapin ovessa, jossa olisi tyttäreni lasten kuvat tai kummilasteni kuvat magneettisina. onhan minulla nytkin lasten kuvia. ne on vaan paperia ja erillisellä magneetilla kiinni. voisihan tuo olla siistimpää.
- VEHNÄSATO
magneett kirjoitti:
Siinä olet oikeassa..JOS YMMÄRSIN OIKEIN, NIIN EI KAI TOSSA OLE KIITOSKORTTIA TARKOITUS LAITTAA JÄÄKAAPIN OVEEN,
VAAN SEN YHTEYDESSÄ OLEVA MAGNEETTI (JOSSA VALOKUVA)
KÄVIN KATSOMASSA SIVULLA ESITETYN AJATUKSEN JA KYLLÄ SIINÄ TÄMÄN TYYPPINEN AJATUS ON
MIELESTÄNI HYVÄ JA TOIMIVA - PAREMPI KUIN IRRALLISET KUVAT TAI PERINTEISET KIITOSKORTIT, JOITA SÄILYTETÄÄN HYLLYLLÄ. MAKSAAHAN NIIDENKIN TEKEMINEN JA KUVIEN TEKEMINEN. ..ollaan. Meillä on säästetty kaikki kortit 35 vuoden ajalta. En tiedä miksi,mutta niin tehtiin lapsuuskodissanikin. Nykyajan kiitoskorteista laitan pelkän valokuvan albumiin ja "raamit" sentään heitän pois. Jääkaapinovivillitykseen en oikein ole hurahtanut.
- xxxxxxxxxxxxxxx
.....
- v i h u r -kas
kannattaisi mainostaa, on hyvä idea. itse olisin valmis käyttämään ideaa kun sopiva tilanne tulee vastaan.
- EKAisoäiti
Minä sain kastetilaisuudessa tuollaisen magneetin. Siinä oli nimi, syntymäpäivä, kelloaika, paino ja pituus valokuvan kanssa. Minä olen ollut iloinen saadessani laittaa sen jääkaapin oveen. Nyt täytyisi jotenkin
saada muistakin lapsen lapsista vastaavanlaiset.
Jokainenhan elää tavallaan. Toinen tykkää toisenlaisista asioista ja toinen toisenlaisista.
Itse olisin valmis saamaan mieluummin valmistujaisista, häistä, kastetilaisuuksista ja isoista syntymä-
päiväjuhlista juuri tuollaisia pikku magneetteja, joissa sitten Sankarit olisivat esillä. Olisihan niitä
mukava katsella. Yleensä ne kuitenkin ovat läheisistä ihmisistä - kuka sitä ihan ventovieraita pitäisi esillä - Brunni
Näin sivultani, että sinne on tultu täältä suomi24 keskustelusta ja mielenkiintoni heräsi. Päätin tulla tänne katsomaan, mistä tällä keskustellaan.
Mukavaa, että magneettikuva herättää keskustelua. Idea syntyi aikanaan minulle ihan käytännön tarpeesta, kun jääkaapissa alkoi olla paljon valokuvia erillisillä magneeteilla. Meillä nuo magneetit ovat vielä
vähän isonlaisia, joten pieni kuva jäi monesti vähän niinkuin syrjään, kun iso magneetti vei huomion. Tästä ssyntyi sitten tuo idea.
Magneettinen kuva vai perinteinen valokuva kiitoskortiin ? Hauska keskustelun aihe. Ajatelkaa asiaa siten, että mitä enemmän on mahdollisuuksia, sitä enemmän voi tehdä valintoja eikä elämä ole ihan musta valkoinen.
Muistakaa, että jokaisella on asioista omat mielipiteensä.
Laitan tähän kommentteja, joita olen aikaisemmin saanut, niin näette myös laajemmin mielipiteitä.
http://salattu.huuto.net/fi/showfeedback.php3?fbuser=heidi59
ihan hauskaa, että sivulleni on löydetty. Tervetuloa muutenkin, minulla on siellä mm. käytännön ideoita joita olen laittanut ylös, kun mieleen on jotain tullut :) mm. kiitoskortin lähettämiseen liittyen.
t.Brunni
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982